abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85892178
best een bijzonder slecht einde. Ik begreep ook niets van die blackham en de vrouw van charlie? Dat werd er zo ingepleurd en that was that? Zelfde met die board vergadering, voegde ook niet echt wat toe. Ik vond het al met al maar vaag,, die laatste aflevering. Vond het wel erg cool hoe ze elkaar gingen nepvermoorden, dat had ik echt niet door :@
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:07:39 #152
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_85892937
Unvolg topic. Doei boys
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:16:13 #153
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_85895984
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef sbientje het volgende:
best een bijzonder slecht einde. Ik begreep ook niets van die blackham en de vrouw van charlie? Dat werd er zo ingepleurd en that was that? Zelfde met die board vergadering, voegde ook niet echt wat toe. Ik vond het al met al maar vaag,, die laatste aflevering. [/quote

Zat vol met plotholes ja. maar we kregen wel robert picardo nog even te zien O+

[quote]Vond het wel erg cool hoe ze elkaar gingen nepvermoorden, dat had ik echt niet door :@
Toen gramh?? van het balkon werd 'geduwd' had ik wel iets van jahoor daar ga je heus niet dood van is maar een meter of 2/3
pi_85935462
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef sbientje het volgende:
best een bijzonder slecht einde. Ik begreep ook niets van die blackham en de vrouw van charlie? Dat werd er zo ingepleurd en that was that? Zelfde met die board vergadering, voegde ook niet echt wat toe. Ik vond het al met al maar vaag,, die laatste aflevering. Vond het wel erg cool hoe ze elkaar gingen nepvermoorden, dat had ik echt niet door :@
Dat nepvermoorden zag ik ook niet direct, hoewel ik bij Graham wel een vermoeden had dat het niet echt was.
Verder had ik wel het idee dat Charlie los ging op Blackham.
pi_85945808
ja bij graham dacht ik ook van: nou... maar ik dacht meer dat dat slecht in elkaar gezet was dan dat het nep was haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 22 december 2010 @ 12:26:20 #156
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_90283104
Ik heb pas gisteren de eerste aflevering gezien. Is het de moeite waard om verder te kijken?

Is er aan het einde van het seizoen een "verhaallijn" afgesloten of blijf ik met net zoveel vragen over als b.v. bij Lost? Of is er een soort van "Horror" einde aan gemaakt, waaruit blijkt dat er nog zo'n seizoen komt met een vergelijkbaar verhaal.

Ik vond het begin in elk geval veelbelovend, maar ik wil niet weer vastgekluisterd liggen aan een Lost achtige vaagheid...
  woensdag 22 december 2010 @ 13:39:06 #157
13250 Lod
Sapere aude!
pi_90286218
Het eerste seizoen is zo'n beetje vroegtijd afgebroken, dus wat dat betreft wordt het niet uitgemolken zoals bij Lost.
Maar echt antwoorden krijg je ook niet.
GNU Terry Pratchett
pi_90291321
De serie is, zegt NBC, bedoeld als afgesloten geheel. Alle vragen zouden worden beantwoord. Ik kan je zeggen, het einde was een verschrikkelijke deceptie. If anything, blijf je met meer vragen zitten. De serie is op zich wel leuk, maar ik weet nu dus nog steeds niet waarom nu juist deze mensen ontvoerd zijn en met welk doel. Je blijft dus niet met een voldaan gevoel achter.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_90317377
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:26 schreef pdiscs het volgende:
Ik heb pas gisteren de eerste aflevering gezien. Is het de moeite waard om verder te kijken?

Is er aan het einde van het seizoen een "verhaallijn" afgesloten of blijf ik met net zoveel vragen over als b.v. bij Lost? Of is er een soort van "Horror" einde aan gemaakt, waaruit blijkt dat er nog zo'n seizoen komt met een vergelijkbaar verhaal.

Ik vond het begin in elk geval veelbelovend, maar ik wil niet weer vastgekluisterd liggen aan een Lost achtige vaagheid...
Wat is er op het eind nog steeds vaag aan Lost?
  donderdag 23 december 2010 @ 13:29:16 #160
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_90339094
Blijkbaar nog veel, ik ben halverwege seizoenn 2 afgehaakt. Maar van wat ik hoor is en blijft het vaag.
pi_90342026
lost was op het eind ook nog vrij vaag ja :D
  donderdag 23 december 2010 @ 14:41:28 #162
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_90342455
quote:
Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef pdiscs het volgende:
Blijkbaar nog veel, ik ben halverwege seizoenn 2 afgehaakt. Maar van wat ik hoor is en blijft het vaag.
Het is een mooi afgerond verhaal, maar er zijn wel veel vragen onbeantwoord gebleven. Echter geen punten die kritisch zijn voor het verhaal. Het einde van seizoen 1 persons unknown is gewoon een compleet open einde zonder antwoorden.
  donderdag 23 december 2010 @ 20:46:27 #163
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_90359431
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Het is een mooi afgerond verhaal, maar er zijn wel veel vragen onbeantwoord gebleven. Echter geen punten die kritisch zijn voor het verhaal. Het einde van seizoen 1 persons unknown is gewoon een compleet open einde zonder antwoorden.
Mmm. Dan bedenk ik me nog goed of ik verder ga kijken. Ben net begonnen met Fringe.
pi_96835871
Weet iemand of er hier een dvd van uit is met Nederlandse ondertiteling?
pi_96836887
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Weet iemand of er hier een dvd van uit is met Nederlandse ondertiteling?
Er bestaat überhaupt geen dvd van deze serie..

Van de wiki:
The complete series DVD, titled "Persons Unknown: The Complete First Season" was supposed to be released on September 7, 2010 after being pushed back from an initial August 14, 2010 release.[30] However, the DVD set has still not been released, and there is currently no publicly known scheduled date for its release
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96837134
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Er bestaat überhaupt geen dvd van deze serie..

Van de wiki:
The complete series DVD, titled "Persons Unknown: The Complete First Season" was supposed to be released on September 7, 2010 after being pushed back from an initial August 14, 2010 release.[30] However, the DVD set has still not been released, and there is currently no publicly known scheduled date for its release
Hmm, jammer. Dan maar via internet bekijken. Bedankt. :)
pi_97113135
Ik vond het nog een vrij goede serie. In het midden kakte het misschien een beetje in, maar de laatste twee afleveringen waren erg goed. Ook het einde is tof, maar helaas komt er geen seizoen 2.
pi_98384298
Ik ben nu ook begonnen, moest wel lachen in ep4 toen Ranjit van How I Met Your Mother ineens langskwam en ook nu weer als taxichauffeur :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98386127
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben nu ook begonnen, moest wel lachen in ep4 toen Ranjit van How I Met Your Mother ineens langskwam en ook nu weer als taxichauffeur :D
[ afbeelding ]
:D ! Dit topic komt eens in de zoveel tijd bovendrijven, jij hebt tot dusver de beste kick als je het mij vraagt :P .
pi_98386174
Er moet gewoon een seizoen 2 komen. Die cliffhanger smaakt naar meer.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:12:22 #171
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_98386435
Is dit dat slappe aftreksel van lost?
  zondag 19 juni 2011 @ 21:18:08 #172
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_98386788
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Is dit dat slappe aftreksel van lost?
:Y
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_98387785
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Er moet gewoon een seizoen 2 komen. Die cliffhanger smaakt naar meer.
Het einde slaat nu nergens op. Dat terwijl NBC had beloofd dat alle vragen beantwoord zouden worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')