Toen gramh?? van het balkon werd 'geduwd' had ik wel iets van jahoor daar ga je heus niet dood van is maar een meter of 2/3quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef sbientje het volgende:
best een bijzonder slecht einde. Ik begreep ook niets van die blackham en de vrouw van charlie? Dat werd er zo ingepleurd en that was that? Zelfde met die board vergadering, voegde ook niet echt wat toe. Ik vond het al met al maar vaag,, die laatste aflevering. [/quote
Zat vol met plotholes ja. maar we kregen wel robert picardo nog even te zien O+
[quote]Vond het wel erg cool hoe ze elkaar gingen nepvermoorden, dat had ik echt niet door
Dat nepvermoorden zag ik ook niet direct, hoewel ik bij Graham wel een vermoeden had dat het niet echt was.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef sbientje het volgende:
best een bijzonder slecht einde. Ik begreep ook niets van die blackham en de vrouw van charlie? Dat werd er zo ingepleurd en that was that? Zelfde met die board vergadering, voegde ook niet echt wat toe. Ik vond het al met al maar vaag,, die laatste aflevering. Vond het wel erg cool hoe ze elkaar gingen nepvermoorden, dat had ik echt niet door
Wat is er op het eind nog steeds vaag aan Lost?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:26 schreef pdiscs het volgende:
Ik heb pas gisteren de eerste aflevering gezien. Is het de moeite waard om verder te kijken?
Is er aan het einde van het seizoen een "verhaallijn" afgesloten of blijf ik met net zoveel vragen over als b.v. bij Lost? Of is er een soort van "Horror" einde aan gemaakt, waaruit blijkt dat er nog zo'n seizoen komt met een vergelijkbaar verhaal.
Ik vond het begin in elk geval veelbelovend, maar ik wil niet weer vastgekluisterd liggen aan een Lost achtige vaagheid...
Het is een mooi afgerond verhaal, maar er zijn wel veel vragen onbeantwoord gebleven. Echter geen punten die kritisch zijn voor het verhaal. Het einde van seizoen 1 persons unknown is gewoon een compleet open einde zonder antwoorden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef pdiscs het volgende:
Blijkbaar nog veel, ik ben halverwege seizoenn 2 afgehaakt. Maar van wat ik hoor is en blijft het vaag.
Mmm. Dan bedenk ik me nog goed of ik verder ga kijken. Ben net begonnen met Fringe.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is een mooi afgerond verhaal, maar er zijn wel veel vragen onbeantwoord gebleven. Echter geen punten die kritisch zijn voor het verhaal. Het einde van seizoen 1 persons unknown is gewoon een compleet open einde zonder antwoorden.
Er bestaat überhaupt geen dvd van deze serie..quote:Op zondag 15 mei 2011 13:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Weet iemand of er hier een dvd van uit is met Nederlandse ondertiteling?
Hmm, jammer. Dan maar via internet bekijken. Bedankt.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er bestaat überhaupt geen dvd van deze serie..
Van de wiki:
The complete series DVD, titled "Persons Unknown: The Complete First Season" was supposed to be released on September 7, 2010 after being pushed back from an initial August 14, 2010 release.[30] However, the DVD set has still not been released, and there is currently no publicly known scheduled date for its release
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben nu ook begonnen, moest wel lachen in ep4 toen Ranjit van How I Met Your Mother ineens langskwam en ook nu weer als taxichauffeur
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Is dit dat slappe aftreksel van lost?
Het einde slaat nu nergens op. Dat terwijl NBC had beloofd dat alle vragen beantwoord zouden worden...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Er moet gewoon een seizoen 2 komen. Die cliffhanger smaakt naar meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |