De lichamelijke conditie bepaalt hoe fit iemand is. In enge zin bedoelt men hiermee vaak het fysieke uithoudingsvermogen van iemand, met name de mogelijkheid om intensieve inspanningen lang vol te houden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen conditie en uithoudingsvermogen.
Ik haal die twee altijd in de war he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat ik graag een harde lul in m'n krappe kontje heb, maakt me nog niet gelijk een homo!
Goeie combinatie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:06 schreef reetveter het volgende:
Whut dit weekend maniej parteeeeejs. En dan vanaf maandag tentamenweek
Stuff na 'jpg' weghalen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef reetveter het volgende:
Misschien dat ik dan zaterdagavond gewoon aan de cola ga.of je bent gewoon slim en gaat niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Wtf heb jij voor mannensmaak.quote:
WATquote:
Ik dacht dat ie 't niet deed, pussy.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Stuff na 'jpg' weghalen.
ZIE JOU EENS SNEL HET BERICHT EDITEN NAAR:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef reetveter het volgende:
Misschien dat ik dan zaterdagavond gewoon aan de cola ga.Dat plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ook niet uit. Ik heb een openingsfeestje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
of je bent gewoon slim en gaat niet uit.
Ga dan alleenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ah tof mang, niemand die behoefte heeft mee te gaan sporten. Misschien m'n neefje maar vragen.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT
[..]
Ik dacht dat ie 't niet deed, pussy.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga ook niet uit. Ik heb een openingsfeestje.
quote:
quote:
Jaja, poging om gezichtsverlies te vermijden is alsnog gefaald!quote:Ik dacht dat ie 't niet deed, pussy.
Ja ik weet wat je bedoelt. Alleen zijn beiden meer een verplichtingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar.
[..]
Je weet wat ik bedoel.
Oquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt. Alleen zijn beiden meer een verplichting.
Je kan altijd je reet nog afvegen met kaas.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is erger als je wc-papier op is.
Het gaat erom dat ie gewoon badboy is. Kan mij 't schelen hoe ie er verder uit ziet. Heb je zijn swagger gehalte gezienquote:
Ik snap 't niet, maar ik gun je dezequote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaja, poging om gezichtsverlies te vermijden is alsnog gefaald!![]()
Daar zal het ook wel op neer komen maar met nog iemand is wel leuker.quote:
Hoezo zo onaardig? Wat heb ik jou misdaan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:10 schreef reetveter het volgende:
Als we Bobby gewoon negeren gaat die vanzelf wel weer weg..
Hoiquote:
Als je een jongen bent maakt het toch niet zoveel uit. Je kan best een dag niet ontlasten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je kan altijd je reet nog afvegen met kaas.
Een boterham met wc-papier is dan weer minder geslaagd te noemen.
How are you?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo zo onaardig? Wat heb ik jou misdaan?Neem een voorbeeld aan WD:
[..]
Hoi
Je moeder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar zal het ook wel op neer komen maar met nog iemand is wel leuker.
el periódico holandés DE TELEGRAAG informóquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef Bragi het volgende:
BREAKING: Toch geen resten Natalee Holloway gevonden.
't Is oud nieuws. Check de oude picca: http://www.larepublica.pe(...)-de-natalee-holloway
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zag gister iemand in het fobo register die verdomde op mij leek. Nee ik weet zijn naam niet meer. Oke. Leuk. Doei.
Er is gewoon een rots te zien op de picca. Kanker lame.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef Bragi het volgende:
BREAKING: Toch geen resten Natalee Holloway gevonden.
't Is oud nieuws. Check de oude picca: http://www.larepublica.pe(...)-de-natalee-holloway
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:14 schreef Fascination het volgende:
Oh, je vindt jezelf lelijk, Mozy?He, poging mislukt.
Just trolling.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ie gewoon badboy is. Kan mij 't schelen hoe ie er verder uit ziet. Heb je zijn swagger gehalte gezien?
[..]
Ik snap 't niet, maar ik gun je deze.
Ja. En het was koraal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
Dat die zogenaamde resten gevonden waren is toch al eens eerder geweest in het nieuws? Maandje of 2 terug.
Wat is dat?quote:
die was bij dwddquote:
't Is al vanaf dag één duidelijk dat Bp een jongen is.quote:
DAT WEET IK TOCH NIET.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is al vanaf dag één duidelijk dat Bp een jongen is.
Boh, jonge.quote:
Oh?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is al vanaf dag één duidelijk dat Bp een jongen is.
En wat zit je nou op Bp's vermeende vrouwelijkheid te doelen, als het zelf nog niet eens zeker is of jij wel van het vrouwelijke geslacht bent.quote:
quote:
ZZ Top verkneuken.quote:
Nee, daarom trok ik ook de conclusie dat BP een dude is.quote:
Ik weet het heel goed van mezelf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
En wat zit je nou op Bp's vermeende vrouwelijkheid te doelen, als het zelf nog niet eens zeker is of jij wel van het vrouwelijke geslacht bent.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
En wat zit je nou op Bp's vermeende vrouwelijkheid te doelen, als het zelf nog niet eens zeker is of jij wel van het vrouwelijke geslacht bent.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is al vanaf dag één duidelijk dat Allure_ een jongen is.
Wat weet ik nou van paarden af meng? Ik weet dat je niet achter ze moet gaan staan.quote:
Dat weet ik ook!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat weet ik nou van paarden af meng? Ik weet dat je niet achter ze moet gaan staan.
Goed zo.quote:
Goed hoor.quote:
Oh, toch fout.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heul niet. Zit niet in Red Dead Redemption, dus pertinent onwaar.
Dat zijn sletten, allemaal.quote:
KLB SC KNOKPLOEG IS AL ONDERWEG.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef Allure_ het volgende:
Reeksen in KLB verboden ?
IEDEREEN HAAT OP KLB SC.
Ozon, amirite?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef Bragi het volgende:
De geur van regen na een warme zomerdag.
RETWEET ALS JE HET MET ME EENS BENT!!!
Nu heb ik zin in een Winner Taco. Verkopen ze dat eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef Allure_ het volgende:
Reeksen in KLB verboden ?
IEDEREEN HAAT OP KLB SC.
Dat is lekker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een Winner Taco. Verkopen ze dat eigenlijk nog?
Nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik knok wel met jouquote:
Raalte is screwed rond 7quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef WillFerrell het volgende:
Check die buien mooi even er om heen gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je hebt niet je casual moves á la smoooootthh operator gedaan?
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Is alleen voor mensen met de correcte stylo.
Kak.quote:
quote:
Zo dan.quote:
Eens per anderhalve week komt er weer zo een KLB-topic voorbij met daarin "WAAR ZIJN DE WINNER TACO'S/COLA VANILLE/etc"quote:
Dat was sowieso van voor jouw tijd dus incorrect PI-gebruik. Note +1quote:
Ik kom bijna nooit in KLB.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Eens per anderhalve week komt er weer zo een KLB-topic voorbij met daarin "WAAR ZIJN DE WINNER TACO'S/COLA VANILLE/etc"
Winner Taco's zijn smerigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Eens per anderhalve week komt er weer zo een KLB-topic voorbij met daarin "WAAR ZIJN DE WINNER TACO'S/COLA VANILLE/etc"
Bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een ijsje met kanker die uitpuilt
Je hebt meteen beschreven hoe hij smaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een ijsje met kanker die uitpuilt
en DAT is de reden waarom jij niet gehosseld hebt vandaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Winner Taco's zijn smerig
Vanille Cola daarentegen![]()
Jij weet hoe kanker smaaktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt meteen beschreven hoe hij smaakt.
Niet zo brutaal, jongedame.quote:
Het smaakt sowieso niet naar vlees.quote:
Volgens mij mis ik wat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
en DAT is de reden waarom jij niet gehosseld hebt vandaan.
Het zijn toch je gewoon je eigen cellen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het smaakt sowieso niet naar vlees.
Maar ik ga naar huis euh... varen.
Komt/is terug.quote:
Ja, ik was gisteren op bezoek bij Professor Lecter en hij had die avond per ongeluk een paar hersenen met een stuk tumor erin in de pan gegooid.quote:
Bemoei je er niet mee.quote:
Dan ga ik dat maar eens zoeken.quote:
Wat seksistisch om te denken dat hij dat bij een man niet gezegd zou hebben.quote:De kritiek kwam vooral van Femke Halsema van GroenLinks en Opzij-hoofdredacteur Van der Linden. Balkenende wilde geen antwoord geven op een vraag van presentatrice Mariëlle Tweebeeke. Toen ze aandrong, werd hij ongemakkelijk en zei "U kijkt zo lief".
Seksistisch
Dat was seksistisch, aanmatigend en ongepast tegen een vrouw die gewoon haar werk staat te doen, vindt Van der Linden.
'Hoezo normen en waarden?'
"Een vrouw staat daar haar werk te doen, en dan is het de minister-president for god's sake die zo'n opmerking maakt", aldus Van der Linden. "Het is niet leuk en het past niet in een moderne maatschappij waarin mensen de mond vol hebben van normen en waarden."
Knietje
Halsema zegt dat ze Balkenende een knietje zou geven als hij zoiets tegen haar zou zeggen. Tweebeeke zelf zei na afloop van het debat dat ze even perplex had gestaan, maar besloot niet in beeld op de opmerking in te gaan.
Excuses
Balkenende lijkt de kritiek ter harte te hebben genomen. De premier heeft tijdens een bezoek aan TC Tubantia gezegd: "Als ze zich onheus bejegend voelt heb ik er geen enkele moeite mee om excuses aan te bieden."
Excuses niet nodig
Tweebeeke vindt de excuses echter niet nodig. "Het was voor mij niet nodig geweest, maar als hij zelf het idee heeft dat hij over de schreef is gegaan, dan vind ik dat prima", zo laat de RTL Nieuws-presentatrice in een reactie weten.
Niqua, wut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was sowieso van voor jouw tijd dus incorrect PI-gebruik. Note +1
Discipline.quote:Op 08-06-2010 01:52 schreef Maisnon
[..]
Ik heb het forum geblokkeerd zodatik er niet stiekem op zou gaan en nu zit ik toch op het fobo
wakker![]()
![]()
Ik heb het niet.quote:
Boh, jij ging varen, maar je fokt ondertussen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee.
[..]
Dan ga ik dat maar eens zoeken.
Awww.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Win en review een Hitachi Magic Wand Vibrator!
Ook niet.quote:
Zoiets heb ik eerder gelezen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Whehehehehequote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Nee, dat was met trillen op de wasmachine.quote:
Attractiepunt van 4 meter in je broek, ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef reetveter het volgende:
Net een dikke abraham bij de buren neergezet. Weer een attractiepunt van 4 meter erbij
quote:
Ja ik heb meerdere beschamende momenten in het levenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, dat was met trillen op de wasmachine.
Oké.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kijk Dit Was Het Nieuws. Ik had het gemist.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, dat was met trillen op de wasmachine.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef reetveter het volgende:
Wie linkt me naar die trillen op de wasmachine.
Dat gehele topic is om te lachenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Gênant. Maar volgens mij heeft iedereen wel een speeltje thuis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef reetveter het volgende:
Wie linkt me naar die trillen op de wasmachine.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
Oke hier m'n verhaalhet scenario:
Ik was m'n was aan het doen, en zette de wasmachine op centrifugeren. Ondertussen ruimde ik wat dingetjes op in de keuken, toen de wasmachine met z'n luide gegrom en onstuimige getril me lokte..
Ik dacht aan al die verhalen van geile stelletjes op een wasmachine en ik kon de verleiding niet weerstaan. Met een soepele plof liet ik mijn bipsje op de wasmachine vallen. Ik zit er serieus nog geen twee seconden op weg te dromen en een van m'n mannelijke huisgenoten staat ineens recht voor me.
Dus ik spring van schrik meteen van dat ding af! Hij zo: '
![]()
![]()
' 'Wat deed je?' Ik: '
' Ik: 'Ehmmm ehmmm' Hij: '
' Ik: 'Ehmmm, ik wilde weten of ik er seks op kon hebben
..' Hij: '
![]()
![]()
'
Zoiets via internet vragen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef WillFerrell het volgende:
Voor de dames: kunnen jullie?
Hoe vaak ik dat wel niet heb geflikt bij blonde snollen en grietjes waar Laki en zulks opvallen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef WillFerrell het volgende:
Hoe vaak ik dat wel niet heb geflikt bij blonde snollen en grietjes waar Laki en zulks opvallen.
Ik zou me afvragen of ik het zou kunnen (kan 1 arm ook redelijk ver op mijn rug draaien) en dan proberen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef WillFerrell het volgende:
In ieder geval voor haar eerlijkheid op het eind.quote:
Nou en ik kan mijn ellebogen likken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef WillFerrell het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou me afvragen of ik het zou kunnen (kan 1 arm ook redelijk ver op mijn rug draaien) en dan proberen.![]()
Gelukkig zal dat nu niet meer gebeuren nu ik weet dat ik het niet kan.![]()
Maar daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en ik kan mijn ellebogen likken.
Ik vind het een geweldige opmerkingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
In ieder geval voor haar eerlijkheid op het eind.Al kan dat ook opgevat worden als een gebrek aan creativiteit om je eruit te lullen.
Da's niet moeilijk, dat kan ik ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en ik kan mijn ellebogen likken.
Pic.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's niet moeilijk, dat kan ik ook.
Ik heb trouwens een cam in Bt's studentenhuis. Hier is hoe die kerel keek toen 'ie Bt op de wasmachine zag:quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een cam in Bt's studentenhuis. Hier is hoe die kerel keek toen 'ie Bt op de wasmachine zag:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb trouwens een cam in Bt's studentenhuis. Hier is hoe die kerel keek toen 'ie Bt op de wasmachine zag:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet Andy Samberg, hoor.quote:
Wat doe jij eigenlijk de hele dag dat je 24h a day op fok kan zitten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat is niet Andy Samberg, hoor.
Ik zie nu Chai's plaatje pas.![]()
Ik ben Danny's rechterhand.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk de hele dag dat je 24h a day op fok kan zitten?
Ja natuurlijk maar het was net alsof ik deed alsof ik het gewonnen had en het was gewoon heeel lomp allemaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gênant. Maar volgens mij heeft iedereen wel een speeltje thuis.
Rukken, solliciteren, fok.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk de hele dag dat je 24h a day op fok kan zitten?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat is niet Andy Samberg, hoor.
Ik zie nu Chai's plaatje pas.![]()
Mijn huis staat in de seventies begrijp ik hieruitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dagboekpost.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Fascination het volgende:
Voor intrekking van aandelen is in beginsel geen statutenwijziging noodzakelijk. Kapitaalvermindering door vermindering van het nominale bedrag der aandelen kan geschieden met of zonder terugbetaling (afstempeling van aandelen) of door ontheffing van de verplichting tot volstorting. Een dergelijke vermindering vereist steeds een statutenwijziging.
Artikel 178
1. De statuten vermelden het bedrag van het maatschappelijk kapitaal en het aantal en het bedrag van de aandelen in euro tot ten hoogste twee cijfers achter de komma. Zijn er verschillende soorten aandelen, dan vermelden de statuten het aantal en het bedrag van elke soort. De akte van oprichting vermeldt het bedrag van het geplaatste kapitaal en van het gestorte deel daarvan. Zijn er verschillende soorten aandelen dan worden de bedragen van het geplaatste en van het gestorte kapitaal uitgesplitst per soort. De akte vermeldt voorts van ieder die bij de oprichting aandelen neemt de in artikel 196 lid 2 onder b en c bedoelde gegevens met het aantal en de soort van de door hem genomen aandelen en het daarop gestorte bedrag. 2. Het maatschappelijke en het geplaatste kapitaal en het gestorte deel daarvan moeten bij de oprichting ten minste het minimumkapitaal bedragen [Red: Bij Stb. 2000/322 is dit bedrag m.i.v. 1 september 2000 vastgesteld op 18 000 euro.] dat bij koninklijk besluit is vastgesteld. Het minimumkapitaal wordt ten hoogste eenmaal in de twee jaren verhoogd of verlaagd, evenredig aan de ontwikkeling sedert 1 januari 1985 van een bij algemene maatregel van bestuur aan te wijzen prijsindexcijfer; het wordt daarbij afgerond op het naaste veelvoud van tweeduizendvijfhonderd euro. Het minimumkapitaal wordt niet opnieuw vastgesteld zo lang als het minder dan tweeduizend euro afwijkt van het onafgeronde bedrag. 3. Is de som van het gestorte en opgevraagde deel van het kapitaal en de reserves die krachtens een andere wetsbepaling of de statuten moeten worden aangehouden, geringer dan het laatst vastgestelde minimumkapitaal, dan moet de vennootschap een reserve aanhouden ter grootte van het verschil. 4. Van het maatschappelijke kapitaal moet ten minste een vijfde gedeelte zijn geplaatst. 5. Een besloten vennootschap die is ontstaan voor 1 januari 2002 kan het bedrag van het maatschappelijk kapitaal en het bedrag van de aandelen in gulden vermelden tot ten hoogste twee cijfers achter de komma.
Huh?
Wat heb jij thuis?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gênant. Maar volgens mij heeft iedereen wel een speeltje thuis.
Je harige poes doet gewoon aan die periode denken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn huis staat in de seventies begrijp ik hieruit?
Nee, je huisgenoot is een ordinaire hippie die non-stop blowt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn huis staat in de seventies begrijp ik hieruit?
Oh okequote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, je huisgenoot is een ordinaire hippie die non-stop blowt.
Ja vertelquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar het was net alsof ik deed alsof ik het gewonnen had en het was gewoon heeel lomp allemaal!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:05 schreef wolvendagen het volgende:
Verkeerde quote. Ik wilde Ynuhh quoten
Die werken niet.quote:
Meisje, je gebruikt de verkeerde PI.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:06 schreef Chai het volgende:
Het water hier doet het ineens niet meer. Ik ben bang dat we straks noodgedwongen chinees of pizza eten.
quote:
Als ik een spliffy zou zetten pas ik zo in Woodstock zo'n kleine 41 jaar terug.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, je huisgenoot is een ordinaire hippie die non-stop blowt.
Dat heb jij echt niet geprobeerd.quote:
Een spliffy?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik een spliffy zou zetten pas ik zo in Woodstock zo'n kleine 41 jaar terug.
Jij houd serieus niet van Pizza?quote:
At ja. Het enige wat ik daarin steek is een vork.quote:
Ja maar ik dus die caloriechecker gedaan en als ik pizza eet vanavond komt hij boven de 2000 terwijl ik de hele dag op mijn gat gezeten heb.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij houd serieus niet van Pizza?Troll.
Je hebt je handen.quote:
Details.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een heel arsenaal aan speeltjes.
Nee, jij zit op je trut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik dus die caloriechecker gedaan en als ik pizza eet vanavond komt hij boven de 2000 terwijl ik de hele dag op mijn gat gezeten heb.
Linkerwijsvinger, rechterwijsvinger, Linkerduim, rechterduim, etc, etc, een komkommer, een banaan, etc, etc, een honkbalknuppel, een Amsterdammertje, etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een heel arsenaal aan speeltjes.
Mond vacuüm maken en met je tong glijden over je gehemelte. Zo hard zuigen dat je je gehemelte naar beneden voelt komen achter in je hoofd.quote:
Ben je te dik dan? Doe mij maar 3-4k per dagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik dus die caloriechecker gedaan en als ik pizza eet vanavond komt hij boven de 2000 terwijl ik de hele dag op mijn gat gezeten heb.
Trilei.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha Bp wil dat wij iets vies van hem denken.
Nee maar dat word ik zo vanzelf wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben je te dik dan? Doe mij maar 3-4k per dag
Mijn pizza zit nu in de oven.
[..]
Trilei.
Volgens mij niet. Maar leg het maar voor de zekerheid niet uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja, je kunt je aars ook via je mond met speeltjes vullen toch?
Niet als hij teveel is opgerekt en alles er meteen uitvalt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja, je kunt je aars ook via je mond met speeltjes vullen toch?
Trainen die spieren!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als hij teveel is opgerekt en alles eruit valt.
Als je het doorslikt komt het daar vanzelf wel weer uit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar leg het maar voor de zekerheid niet uit.
quote:LIMA - In de Zuid-Amerikaanse media volgen de berichten over Joran van der Sloot elkaar in sneltempo op. In Colombia is de politie nu een onderzoek gestart naar de verdwijning van twee meisjes uit de hoofdstad Bogóta. Dat schijft de Peruaanse krant El Comercio. De verdwijning viel samen met het verblijf van Joran van der Sloot in Bogóta tussen 6 en 14 mei.
Van der Sloot staat volgens de krant op verschillende bewakingsbeelden van de grote casino's in de stad. De meisjes bezochten dezelfde casino's. Van der Sloot verbleef die dagen in twee hotels in de Colombiaanse hoofdstad.
De Peruaanse nieuwssite La República wist eerder vandaag te melden dat de autoriteiten op Aruba de resten van Natalee Holloway hadden gevonden. De Advocaat-Generaal van het OM op Aruba spreekt die berichten echter tegen.
Afgelopen week werd wel duidelijk dat Joran van der Sloot heeft geprobeerd de moeder van Natalee af te persen. Hij zou, tegen betaling van 250.000 dollar, de plek waar Natalee begraven ligt bekend hebben willen maken.
Iedereen krijgt 1 per week een sas-dag hoor. Geen SAS-dagen is juist ongezond.quote:
Dan vul je je maag toch eerst op ofnietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je het doorslikt komt het daar vanzelf wel weer uit?
Ja en? Oud nieuws dat AD dat faalartikel heeft overgomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:13 schreef Bragi het volgende:
WTF!AD herschrijft voor het gemak het hele bericht maar.
Vergelijk de url:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ONDEN-OP-ARUBA.dhtml
met het bericht:
[..]
Weet ik, maar in het weekend had ik dat zeg maar ook al.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iedereen krijgt 1 per week een sas-dag hoor. Geen SAS-dagen is juist ongezond.
Uiteindelijk vult het ook je aars. Snugger.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan vul je je maag toch eerst op ofniet.
Had? Het weekend van deze week is nog niet geweest hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik, maar in het weekend had ik dat zeg maar ook al.
Ja dus niet he. Tenzij je het 4 dagen ophoudt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Uiteindelijk vult het ook je aars. Snugger.
Afgelopen weekend dan he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Had? Het weekend van deze week is nog niet geweest hoor
Ach, je kan ook de achteringang nemen als de voorkant slap wordt.quote:
Ja en? Niet dat het nu is aangepast met een totaal ander bericht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en? Oud nieuws dat AD dat faalartikel heeft overgomen.
Ja maar nu is het weer een nieuwe week dus een nieuwe SAS-dag.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dus niet he. Tenzij je het 4 dagen ophoudt.
Ga je dit nu iedere dag posten? Net als Lamon met ellen ten damme?quote:
Dat lag meer aan jouw nervositeit en daardoor gebrek aan stijfheid.quote:
Wat troll jij, vriend?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot.De Chris Brown van Nederland.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat lag meer aan jouw nervositeit en daardoor gebrek aan stijfheid.
Gast, wanneer heb ik dit eerder gepost? Precies. Bek houden dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga je dit nu iedere dag posten? Net als Lamon met ellen ten damme?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, wanneer heb ik dit eerder gepost? Precies. Bek houden dus.
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot.De Chris Brown van Nederland.
Niet zo'n grote mond meteen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, wanneer heb ik dit eerder gepost? Precies. Bek houden dus.
Hmm.quote:
Dagboekpost.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:21 schreef Bragi het volgende:
Damn!
Ik trok net zo m'n shirt omhoog en zag m'n prachtige zongebruinde buik en dacht: "Ja."
Ik zie een happy trail.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:21 schreef Bragi het volgende:
Damn!
Ik trok net zo m'n shirt omhoog en zag m'n prachtige zongebruinde buik en dacht: "Ja."
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
If you believed they put a man on the moon, man on the moon.
?quote:
Mozy, plas jezelf eens onder.quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:24 schreef Bragi het volgende:
Je weet dat dat nummer afgespeeld wordt in die video?
Je weet dat het nummer geschreven is als ode aan Andy Kaufman, die je in de video ziet?
FAALHAAS! WAT KOM JE AANZETTEN MET DIE GROTE BEK DAN?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |