quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ] VOEDINGSSCHEMA SKYLARK UITGELEKT!!! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat eet jij op je brood als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het niet voor mijn conditie doen. Ik wil lichaamsbouw omdat ik echt graatmager ben en ik moet mijn rugspieren en buikspieren trainen omdat ik een verklote rug heb.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik raad boksen aan. Daar krijg je sneller een betere conditie van dan voetbal. Fitness heul geen conditie.
Niks eten en alsnog 645. Ik vind dit shocking.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat, ik ga juist fitnessen om onder andere een betere conditie te krijgen. Maar dat werkt dus niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik raad boksen aan. Daar krijg je sneller een betere conditie van dan voetbal. Fitness heul geen conditie.
Wat heb ik hiermee te maken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat eet jij op je brood als ik vragen mag?
Ik wil op kickboksenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Fitness is voor afvallen, want ik heb vernomen dat jij bang bent om dik te worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, ik ga juist fitnessen om onder andere een betere conditie te krijgen. Maar dat werkt dus niet?
Wie kopt 'm in.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
Fuck, mijn nieuwe bed heeft een redelijk grote natte plek nu.
Nouja, als je gewichten enzo gaat doen krijg je geen betere conditie neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, ik ga juist fitnessen om onder andere een betere conditie te krijgen. Maar dat werkt dus niet?
Yes, maar geloof me maar. Die conditietraining daar doen ze met gewichten. De dag erna had ik mijn buikspieren helemaal strak staan en spierpijn erin zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor mijn conditie doen. Ik wil lichaamsbouw omdat ik echt graatmager ben en ik moet mijn rugspieren en buikspieren trainen omdat ik een verklote rug heb.
Mountainbiken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor mijn conditie doen. Ik wil lichaamsbouw omdat ik echt graatmager ben en ik moet mijn rugspieren en buikspieren trainen omdat ik een verklote rug heb.
HOOOOOOOOOOOO Allure_ op de bitchtour.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fitness is voor afvallen, want ik heb vernomen dat jij bang bent om dik te worden.
Nee hoor?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fitness is voor afvallen, want ik heb vernomen dat jij bang bent om dik te worden.
Wat voor sport?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
Met het nieuwe schooljaar ga ik kaolo fanatiek sporten.
Lees jij wel eens posts?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Paardrijden.quote:
We hebben hier geen mountains.quote:
Heb ik allang op gemasturbeerd. Kan me niks schelen dat hij nog een beetje dikkie is.quote:
Gewoon waar je vanalles kunt doenquote:
Was maar een grapje, Lamon maakt dat soort kanker opmerkingen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor?
Het is meer dat ik echt niks aan sport doe en als ik weinig weeg heb ik alsnog een buikje, dat wil ik niet.
Ja no shit, ik dacht dat het die van jou was en dat je zei van skylark. Omdat die er waarschijnlijk net zoiets uit ziet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lees jij wel eens posts?HET STAAT ER DIKGEDRUKT, VERDOMME!
[..]
Ikquote:
Lamon's lijstje met shit over iedereen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh wait, als Lamon het zegt dan zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik allang op gemasturbeerd. Kan me niks schelen dat hij nog een beetje dikkie is.
[..]
Gewoon waar je vanalles kunt doen. Iedere keer meedoen aan andere programma's enzo
.
[..]
Was maar een grapje, Lamon. maakt dat soort kanker opmerkingen.
Mja, niet luisteren naar hem. Met fitness krijg je juist wel conditie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want zowel ik als Sky zouden echt zoiets eten als bovenstaand schema liet zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja no shit, ik dacht dat het die van jou was en dat je zei van skylark. Omdat die er waarschijnlijk net zoiets uit ziet.
Grapje, meid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wait, als Lamon het zegt dan zal het wel kloppen
Ik heb wel heel sterke rugspieren daarvan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paardrijden.
Oh dat is niet zo handig als je last hebt van je rug.
beter komt hij naar nederland om hier in de cel te zittenquote:
Misschien wilde je extreem afvallenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want zowel ik als Sky zouden echt zoiets eten als bovenstaand schema liet zien.
Er zit een verschil tussen conditie en uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef wise het volgende:
[..]
Mja, niet luisteren naar hem. Met fitness krijg je juist wel conditie.
Schaatsers zitten ook vaak op de fiets in de sport school net zoals zwemmers btw.
Pronk er maar meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb wel heel sterke rugspieren daarvan.
Vriend?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien wilde je extreem afvallen. Je vriend heeft je net lelijk genoemd.
Moet je vooral op deze manier je spijsvertering tot stilstand brengen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien wilde je extreem afvallen. Je vriend heeft je net lelijk genoemd.
Godverrrr.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vriend?
En ja, ik ben in before the edit.
Nee je ziet ze niet. Alleen met gym was ik hartstikke uitblinkend in sit-ups, maar dan voor rugspieren.quote:
Ik zie wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef wise het volgende:
[..]
Mja, niet luisteren naar hem. Met fitness krijg je juist wel conditie.
Schaatsers zitten ook vaak op de fiets in de sport school net zoals zwemmers btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |