quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ] VOEDINGSSCHEMA SKYLARK UITGELEKT!!! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat eet jij op je brood als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het niet voor mijn conditie doen. Ik wil lichaamsbouw omdat ik echt graatmager ben en ik moet mijn rugspieren en buikspieren trainen omdat ik een verklote rug heb.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik raad boksen aan. Daar krijg je sneller een betere conditie van dan voetbal. Fitness heul geen conditie.
Niks eten en alsnog 645. Ik vind dit shocking.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat, ik ga juist fitnessen om onder andere een betere conditie te krijgen. Maar dat werkt dus niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik raad boksen aan. Daar krijg je sneller een betere conditie van dan voetbal. Fitness heul geen conditie.
Wat heb ik hiermee te maken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat eet jij op je brood als ik vragen mag?
Ik wil op kickboksenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Fitness is voor afvallen, want ik heb vernomen dat jij bang bent om dik te worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, ik ga juist fitnessen om onder andere een betere conditie te krijgen. Maar dat werkt dus niet?
Wie kopt 'm in.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
Fuck, mijn nieuwe bed heeft een redelijk grote natte plek nu.
Nouja, als je gewichten enzo gaat doen krijg je geen betere conditie neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, ik ga juist fitnessen om onder andere een betere conditie te krijgen. Maar dat werkt dus niet?
Yes, maar geloof me maar. Die conditietraining daar doen ze met gewichten. De dag erna had ik mijn buikspieren helemaal strak staan en spierpijn erin zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor mijn conditie doen. Ik wil lichaamsbouw omdat ik echt graatmager ben en ik moet mijn rugspieren en buikspieren trainen omdat ik een verklote rug heb.
Mountainbiken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor mijn conditie doen. Ik wil lichaamsbouw omdat ik echt graatmager ben en ik moet mijn rugspieren en buikspieren trainen omdat ik een verklote rug heb.
HOOOOOOOOOOOO Allure_ op de bitchtour.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fitness is voor afvallen, want ik heb vernomen dat jij bang bent om dik te worden.
Nee hoor?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fitness is voor afvallen, want ik heb vernomen dat jij bang bent om dik te worden.
Wat voor sport?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Allure_ het volgende:
Met het nieuwe schooljaar ga ik kaolo fanatiek sporten.
Lees jij wel eens posts?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |