De lichamelijke conditie bepaalt hoe fit iemand is. In enge zin bedoelt men hiermee vaak het fysieke uithoudingsvermogen van iemand, met name de mogelijkheid om intensieve inspanningen lang vol te houden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen conditie en uithoudingsvermogen.
Ik haal die twee altijd in de war he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat ik graag een harde lul in m'n krappe kontje heb, maakt me nog niet gelijk een homo!
Goeie combinatie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:06 schreef reetveter het volgende:
Whut dit weekend maniej parteeeeejs. En dan vanaf maandag tentamenweek
Stuff na 'jpg' weghalen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef reetveter het volgende:
Misschien dat ik dan zaterdagavond gewoon aan de cola ga.of je bent gewoon slim en gaat niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Wtf heb jij voor mannensmaak.quote:
WATquote:
Ik dacht dat ie 't niet deed, pussy.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Stuff na 'jpg' weghalen.
ZIE JOU EENS SNEL HET BERICHT EDITEN NAAR:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef reetveter het volgende:
Misschien dat ik dan zaterdagavond gewoon aan de cola ga.Dat plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ook niet uit. Ik heb een openingsfeestje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
of je bent gewoon slim en gaat niet uit.
Ga dan alleenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ah tof mang, niemand die behoefte heeft mee te gaan sporten. Misschien m'n neefje maar vragen.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT
[..]
Ik dacht dat ie 't niet deed, pussy.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga ook niet uit. Ik heb een openingsfeestje.
quote:
quote:
Jaja, poging om gezichtsverlies te vermijden is alsnog gefaald!quote:Ik dacht dat ie 't niet deed, pussy.
Ja ik weet wat je bedoelt. Alleen zijn beiden meer een verplichtingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar.
[..]
Je weet wat ik bedoel.
Oquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt. Alleen zijn beiden meer een verplichting.
Je kan altijd je reet nog afvegen met kaas.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is erger als je wc-papier op is.
Het gaat erom dat ie gewoon badboy is. Kan mij 't schelen hoe ie er verder uit ziet. Heb je zijn swagger gehalte gezienquote:
Ik snap 't niet, maar ik gun je dezequote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaja, poging om gezichtsverlies te vermijden is alsnog gefaald!![]()
Daar zal het ook wel op neer komen maar met nog iemand is wel leuker.quote:
Hoezo zo onaardig? Wat heb ik jou misdaan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:10 schreef reetveter het volgende:
Als we Bobby gewoon negeren gaat die vanzelf wel weer weg..
Hoiquote:
Als je een jongen bent maakt het toch niet zoveel uit. Je kan best een dag niet ontlasten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je kan altijd je reet nog afvegen met kaas.
Een boterham met wc-papier is dan weer minder geslaagd te noemen.
How are you?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo zo onaardig? Wat heb ik jou misdaan?Neem een voorbeeld aan WD:
[..]
Hoi
Je moeder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar zal het ook wel op neer komen maar met nog iemand is wel leuker.
el periódico holandés DE TELEGRAAG informóquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef Bragi het volgende:
BREAKING: Toch geen resten Natalee Holloway gevonden.
't Is oud nieuws. Check de oude picca: http://www.larepublica.pe(...)-de-natalee-holloway
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zag gister iemand in het fobo register die verdomde op mij leek. Nee ik weet zijn naam niet meer. Oke. Leuk. Doei.
Er is gewoon een rots te zien op de picca. Kanker lame.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef Bragi het volgende:
BREAKING: Toch geen resten Natalee Holloway gevonden.
't Is oud nieuws. Check de oude picca: http://www.larepublica.pe(...)-de-natalee-holloway
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:14 schreef Fascination het volgende:
Oh, je vindt jezelf lelijk, Mozy?He, poging mislukt.
Just trolling.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ie gewoon badboy is. Kan mij 't schelen hoe ie er verder uit ziet. Heb je zijn swagger gehalte gezien?
[..]
Ik snap 't niet, maar ik gun je deze.
Ja. En het was koraal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
Dat die zogenaamde resten gevonden waren is toch al eens eerder geweest in het nieuws? Maandje of 2 terug.
Wat is dat?quote:
die was bij dwddquote:
't Is al vanaf dag één duidelijk dat Bp een jongen is.quote:
DAT WEET IK TOCH NIET.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is al vanaf dag één duidelijk dat Bp een jongen is.
Boh, jonge.quote:
Oh?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is al vanaf dag één duidelijk dat Bp een jongen is.
En wat zit je nou op Bp's vermeende vrouwelijkheid te doelen, als het zelf nog niet eens zeker is of jij wel van het vrouwelijke geslacht bent.quote:
quote:
ZZ Top verkneuken.quote:
Nee, daarom trok ik ook de conclusie dat BP een dude is.quote:
Ik weet het heel goed van mezelf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
En wat zit je nou op Bp's vermeende vrouwelijkheid te doelen, als het zelf nog niet eens zeker is of jij wel van het vrouwelijke geslacht bent.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
En wat zit je nou op Bp's vermeende vrouwelijkheid te doelen, als het zelf nog niet eens zeker is of jij wel van het vrouwelijke geslacht bent.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is al vanaf dag één duidelijk dat Allure_ een jongen is.
Wat weet ik nou van paarden af meng? Ik weet dat je niet achter ze moet gaan staan.quote:
Dat weet ik ook!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat weet ik nou van paarden af meng? Ik weet dat je niet achter ze moet gaan staan.
Goed zo.quote:
Goed hoor.quote:
Oh, toch fout.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heul niet. Zit niet in Red Dead Redemption, dus pertinent onwaar.
Dat zijn sletten, allemaal.quote:
KLB SC KNOKPLOEG IS AL ONDERWEG.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef Allure_ het volgende:
Reeksen in KLB verboden ?
IEDEREEN HAAT OP KLB SC.
Ozon, amirite?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef Bragi het volgende:
De geur van regen na een warme zomerdag.
RETWEET ALS JE HET MET ME EENS BENT!!!
Nu heb ik zin in een Winner Taco. Verkopen ze dat eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef Allure_ het volgende:
Reeksen in KLB verboden ?
IEDEREEN HAAT OP KLB SC.
Dat is lekker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een Winner Taco. Verkopen ze dat eigenlijk nog?
Nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik knok wel met jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |