De lichamelijke conditie bepaalt hoe fit iemand is. In enge zin bedoelt men hiermee vaak het fysieke uithoudingsvermogen van iemand, met name de mogelijkheid om intensieve inspanningen lang vol te houden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen conditie en uithoudingsvermogen.
Ik haal die twee altijd in de war he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat ik graag een harde lul in m'n krappe kontje heb, maakt me nog niet gelijk een homo!
Goeie combinatie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:06 schreef reetveter het volgende:
Whut dit weekend maniej parteeeeejs. En dan vanaf maandag tentamenweek
Stuff na 'jpg' weghalen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef reetveter het volgende:
Misschien dat ik dan zaterdagavond gewoon aan de cola ga.of je bent gewoon slim en gaat niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Wtf heb jij voor mannensmaak.quote:
WATquote:
Ik dacht dat ie 't niet deed, pussy.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Stuff na 'jpg' weghalen.
ZIE JOU EENS SNEL HET BERICHT EDITEN NAAR:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef reetveter het volgende:
Misschien dat ik dan zaterdagavond gewoon aan de cola ga.Dat plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ook niet uit. Ik heb een openingsfeestje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
of je bent gewoon slim en gaat niet uit.
Ga dan alleenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ah tof mang, niemand die behoefte heeft mee te gaan sporten. Misschien m'n neefje maar vragen.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT
[..]
Ik dacht dat ie 't niet deed, pussy.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga ook niet uit. Ik heb een openingsfeestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |