Attractiepunt van 4 meter in je broek, ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef reetveter het volgende:
Net een dikke abraham bij de buren neergezet. Weer een attractiepunt van 4 meter erbij
quote:
Ja ik heb meerdere beschamende momenten in het levenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, dat was met trillen op de wasmachine.
Oké.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kijk Dit Was Het Nieuws. Ik had het gemist.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Win en review een Hitachi Magic Wand Vibrator!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, dat was met trillen op de wasmachine.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef reetveter het volgende:
Wie linkt me naar die trillen op de wasmachine.
Dat gehele topic is om te lachenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Gênant. Maar volgens mij heeft iedereen wel een speeltje thuis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef reetveter het volgende:
Wie linkt me naar die trillen op de wasmachine.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
Oke hier m'n verhaalhet scenario:
Ik was m'n was aan het doen, en zette de wasmachine op centrifugeren. Ondertussen ruimde ik wat dingetjes op in de keuken, toen de wasmachine met z'n luide gegrom en onstuimige getril me lokte..
Ik dacht aan al die verhalen van geile stelletjes op een wasmachine en ik kon de verleiding niet weerstaan. Met een soepele plof liet ik mijn bipsje op de wasmachine vallen. Ik zit er serieus nog geen twee seconden op weg te dromen en een van m'n mannelijke huisgenoten staat ineens recht voor me.
Dus ik spring van schrik meteen van dat ding af! Hij zo: '
![]()
![]()
' 'Wat deed je?' Ik: '
' Ik: 'Ehmmm ehmmm' Hij: '
' Ik: 'Ehmmm, ik wilde weten of ik er seks op kon hebben
..' Hij: '
![]()
![]()
'
Zoiets via internet vragen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef WillFerrell het volgende:
Voor de dames: kunnen jullie?
Hoe vaak ik dat wel niet heb geflikt bij blonde snollen en grietjes waar Laki en zulks opvallen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef WillFerrell het volgende:
Hoe vaak ik dat wel niet heb geflikt bij blonde snollen en grietjes waar Laki en zulks opvallen.
Ik zou me afvragen of ik het zou kunnen (kan 1 arm ook redelijk ver op mijn rug draaien) en dan proberen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef WillFerrell het volgende:
In ieder geval voor haar eerlijkheid op het eind.quote:
Nou en ik kan mijn ellebogen likken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef WillFerrell het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou me afvragen of ik het zou kunnen (kan 1 arm ook redelijk ver op mijn rug draaien) en dan proberen.![]()
Gelukkig zal dat nu niet meer gebeuren nu ik weet dat ik het niet kan.![]()
Maar daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en ik kan mijn ellebogen likken.
Ik vind het een geweldige opmerkingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
In ieder geval voor haar eerlijkheid op het eind.Al kan dat ook opgevat worden als een gebrek aan creativiteit om je eruit te lullen.
Da's niet moeilijk, dat kan ik ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en ik kan mijn ellebogen likken.
Pic.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's niet moeilijk, dat kan ik ook.
Ik heb trouwens een cam in Bt's studentenhuis. Hier is hoe die kerel keek toen 'ie Bt op de wasmachine zag:quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een cam in Bt's studentenhuis. Hier is hoe die kerel keek toen 'ie Bt op de wasmachine zag:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb trouwens een cam in Bt's studentenhuis. Hier is hoe die kerel keek toen 'ie Bt op de wasmachine zag:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet Andy Samberg, hoor.quote:
Wat doe jij eigenlijk de hele dag dat je 24h a day op fok kan zitten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat is niet Andy Samberg, hoor.
Ik zie nu Chai's plaatje pas.![]()
Ik ben Danny's rechterhand.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk de hele dag dat je 24h a day op fok kan zitten?
Ja natuurlijk maar het was net alsof ik deed alsof ik het gewonnen had en het was gewoon heeel lomp allemaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gênant. Maar volgens mij heeft iedereen wel een speeltje thuis.
Rukken, solliciteren, fok.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk de hele dag dat je 24h a day op fok kan zitten?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat is niet Andy Samberg, hoor.
Ik zie nu Chai's plaatje pas.![]()
Mijn huis staat in de seventies begrijp ik hieruitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dagboekpost.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Fascination het volgende:
Voor intrekking van aandelen is in beginsel geen statutenwijziging noodzakelijk. Kapitaalvermindering door vermindering van het nominale bedrag der aandelen kan geschieden met of zonder terugbetaling (afstempeling van aandelen) of door ontheffing van de verplichting tot volstorting. Een dergelijke vermindering vereist steeds een statutenwijziging.
Artikel 178
1. De statuten vermelden het bedrag van het maatschappelijk kapitaal en het aantal en het bedrag van de aandelen in euro tot ten hoogste twee cijfers achter de komma. Zijn er verschillende soorten aandelen, dan vermelden de statuten het aantal en het bedrag van elke soort. De akte van oprichting vermeldt het bedrag van het geplaatste kapitaal en van het gestorte deel daarvan. Zijn er verschillende soorten aandelen dan worden de bedragen van het geplaatste en van het gestorte kapitaal uitgesplitst per soort. De akte vermeldt voorts van ieder die bij de oprichting aandelen neemt de in artikel 196 lid 2 onder b en c bedoelde gegevens met het aantal en de soort van de door hem genomen aandelen en het daarop gestorte bedrag. 2. Het maatschappelijke en het geplaatste kapitaal en het gestorte deel daarvan moeten bij de oprichting ten minste het minimumkapitaal bedragen [Red: Bij Stb. 2000/322 is dit bedrag m.i.v. 1 september 2000 vastgesteld op 18 000 euro.] dat bij koninklijk besluit is vastgesteld. Het minimumkapitaal wordt ten hoogste eenmaal in de twee jaren verhoogd of verlaagd, evenredig aan de ontwikkeling sedert 1 januari 1985 van een bij algemene maatregel van bestuur aan te wijzen prijsindexcijfer; het wordt daarbij afgerond op het naaste veelvoud van tweeduizendvijfhonderd euro. Het minimumkapitaal wordt niet opnieuw vastgesteld zo lang als het minder dan tweeduizend euro afwijkt van het onafgeronde bedrag. 3. Is de som van het gestorte en opgevraagde deel van het kapitaal en de reserves die krachtens een andere wetsbepaling of de statuten moeten worden aangehouden, geringer dan het laatst vastgestelde minimumkapitaal, dan moet de vennootschap een reserve aanhouden ter grootte van het verschil. 4. Van het maatschappelijke kapitaal moet ten minste een vijfde gedeelte zijn geplaatst. 5. Een besloten vennootschap die is ontstaan voor 1 januari 2002 kan het bedrag van het maatschappelijk kapitaal en het bedrag van de aandelen in gulden vermelden tot ten hoogste twee cijfers achter de komma.
Huh?
Wat heb jij thuis?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gênant. Maar volgens mij heeft iedereen wel een speeltje thuis.
Je harige poes doet gewoon aan die periode denken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn huis staat in de seventies begrijp ik hieruit?
Nee, je huisgenoot is een ordinaire hippie die non-stop blowt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn huis staat in de seventies begrijp ik hieruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |