Raalte is screwed rond 7quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef WillFerrell het volgende:
Check die buien mooi even er om heen gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je hebt niet je casual moves á la smoooootthh operator gedaan?
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Is alleen voor mensen met de correcte stylo.
Kak.quote:
quote:
Zo dan.quote:
Eens per anderhalve week komt er weer zo een KLB-topic voorbij met daarin "WAAR ZIJN DE WINNER TACO'S/COLA VANILLE/etc"quote:
Dat was sowieso van voor jouw tijd dus incorrect PI-gebruik. Note +1quote:
Ik kom bijna nooit in KLB.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Eens per anderhalve week komt er weer zo een KLB-topic voorbij met daarin "WAAR ZIJN DE WINNER TACO'S/COLA VANILLE/etc"
Winner Taco's zijn smerigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Eens per anderhalve week komt er weer zo een KLB-topic voorbij met daarin "WAAR ZIJN DE WINNER TACO'S/COLA VANILLE/etc"
Bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een ijsje met kanker die uitpuilt
Je hebt meteen beschreven hoe hij smaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een ijsje met kanker die uitpuilt
en DAT is de reden waarom jij niet gehosseld hebt vandaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Winner Taco's zijn smerig
Vanille Cola daarentegen![]()
Jij weet hoe kanker smaaktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt meteen beschreven hoe hij smaakt.
Niet zo brutaal, jongedame.quote:
Het smaakt sowieso niet naar vlees.quote:
Volgens mij mis ik wat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
en DAT is de reden waarom jij niet gehosseld hebt vandaan.
Het zijn toch je gewoon je eigen cellen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het smaakt sowieso niet naar vlees.
Maar ik ga naar huis euh... varen.
Komt/is terug.quote:
Ja, ik was gisteren op bezoek bij Professor Lecter en hij had die avond per ongeluk een paar hersenen met een stuk tumor erin in de pan gegooid.quote:
Bemoei je er niet mee.quote:
Dan ga ik dat maar eens zoeken.quote:
Wat seksistisch om te denken dat hij dat bij een man niet gezegd zou hebben.quote:De kritiek kwam vooral van Femke Halsema van GroenLinks en Opzij-hoofdredacteur Van der Linden. Balkenende wilde geen antwoord geven op een vraag van presentatrice Mariëlle Tweebeeke. Toen ze aandrong, werd hij ongemakkelijk en zei "U kijkt zo lief".
Seksistisch
Dat was seksistisch, aanmatigend en ongepast tegen een vrouw die gewoon haar werk staat te doen, vindt Van der Linden.
'Hoezo normen en waarden?'
"Een vrouw staat daar haar werk te doen, en dan is het de minister-president for god's sake die zo'n opmerking maakt", aldus Van der Linden. "Het is niet leuk en het past niet in een moderne maatschappij waarin mensen de mond vol hebben van normen en waarden."
Knietje
Halsema zegt dat ze Balkenende een knietje zou geven als hij zoiets tegen haar zou zeggen. Tweebeeke zelf zei na afloop van het debat dat ze even perplex had gestaan, maar besloot niet in beeld op de opmerking in te gaan.
Excuses
Balkenende lijkt de kritiek ter harte te hebben genomen. De premier heeft tijdens een bezoek aan TC Tubantia gezegd: "Als ze zich onheus bejegend voelt heb ik er geen enkele moeite mee om excuses aan te bieden."
Excuses niet nodig
Tweebeeke vindt de excuses echter niet nodig. "Het was voor mij niet nodig geweest, maar als hij zelf het idee heeft dat hij over de schreef is gegaan, dan vind ik dat prima", zo laat de RTL Nieuws-presentatrice in een reactie weten.
Niqua, wut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was sowieso van voor jouw tijd dus incorrect PI-gebruik. Note +1
Discipline.quote:Op 08-06-2010 01:52 schreef Maisnon
[..]
Ik heb het forum geblokkeerd zodatik er niet stiekem op zou gaan en nu zit ik toch op het fobo
wakker![]()
![]()
Ik heb het niet.quote:
Boh, jij ging varen, maar je fokt ondertussen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee.
[..]
Dan ga ik dat maar eens zoeken.
Awww.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Win en review een Hitachi Magic Wand Vibrator!
Ook niet.quote:
Zoiets heb ik eerder gelezen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Whehehehehequote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Nee, dat was met trillen op de wasmachine.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |