Oh okequote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, je huisgenoot is een ordinaire hippie die non-stop blowt.
Ja vertelquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar het was net alsof ik deed alsof ik het gewonnen had en het was gewoon heeel lomp allemaal!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:05 schreef wolvendagen het volgende:
Verkeerde quote. Ik wilde Ynuhh quoten
Die werken niet.quote:
Meisje, je gebruikt de verkeerde PI.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:06 schreef Chai het volgende:
Het water hier doet het ineens niet meer. Ik ben bang dat we straks noodgedwongen chinees of pizza eten.
quote:
Als ik een spliffy zou zetten pas ik zo in Woodstock zo'n kleine 41 jaar terug.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, je huisgenoot is een ordinaire hippie die non-stop blowt.
Dat heb jij echt niet geprobeerd.quote:
Een spliffy?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik een spliffy zou zetten pas ik zo in Woodstock zo'n kleine 41 jaar terug.
Jij houd serieus niet van Pizza?quote:
At ja. Het enige wat ik daarin steek is een vork.quote:
Ja maar ik dus die caloriechecker gedaan en als ik pizza eet vanavond komt hij boven de 2000 terwijl ik de hele dag op mijn gat gezeten heb.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij houd serieus niet van Pizza?Troll.
Je hebt je handen.quote:
Details.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een heel arsenaal aan speeltjes.
Nee, jij zit op je trut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik dus die caloriechecker gedaan en als ik pizza eet vanavond komt hij boven de 2000 terwijl ik de hele dag op mijn gat gezeten heb.
Linkerwijsvinger, rechterwijsvinger, Linkerduim, rechterduim, etc, etc, een komkommer, een banaan, etc, etc, een honkbalknuppel, een Amsterdammertje, etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een heel arsenaal aan speeltjes.
Mond vacuüm maken en met je tong glijden over je gehemelte. Zo hard zuigen dat je je gehemelte naar beneden voelt komen achter in je hoofd.quote:
Ben je te dik dan? Doe mij maar 3-4k per dagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik dus die caloriechecker gedaan en als ik pizza eet vanavond komt hij boven de 2000 terwijl ik de hele dag op mijn gat gezeten heb.
Trilei.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha Bp wil dat wij iets vies van hem denken.
Nee maar dat word ik zo vanzelf wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben je te dik dan? Doe mij maar 3-4k per dag
Mijn pizza zit nu in de oven.
[..]
Trilei.
Volgens mij niet. Maar leg het maar voor de zekerheid niet uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja, je kunt je aars ook via je mond met speeltjes vullen toch?
Niet als hij teveel is opgerekt en alles er meteen uitvalt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja, je kunt je aars ook via je mond met speeltjes vullen toch?
Trainen die spieren!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als hij teveel is opgerekt en alles eruit valt.
Als je het doorslikt komt het daar vanzelf wel weer uit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar leg het maar voor de zekerheid niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |