Nee nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef mrien het volgende:
Ben je nu al op de helft Sil! Wat gaat het dan snel zeg..
Of reken je de helft van 34 weken
Nou, ik bedoel de eerste momentjes na de bevalling. Maar misschien heb ik, in al mijn verdere nuchterheid, toch een iets te romantisch beeld bij, sowiesoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat denk je dat je mist in het hele begin? Eigenlijk niet zo gek veel hoor. Je kunt je kindje ook in bad doen, alleen met hulp van je partner en verschonen en vasthouden gaat ook prima. De maxi-cosi tillen is misschien geen briljant idee.
En klinisch... tsja ik denk ook dat dat aan je arts ligt. Die van ons zei toen Yade met spoed geboren moest worden. "Maak je geen zorgen, het wordt een geweldige avond." En ook in de operatiezaal was het eigenlijk heel gezellig. En is nou alles ok met je kindje, dan word je gehecht, en mag je je kindje al vasthouden. Ik kon dat helaas niet, maar als je kindje gewoon in de normale termijn geboren wordt, kan dat echt prima.
Maar ja, klinischer dan thuis is het wel gok ik zo.
Is dat raar dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tico, straks ga je nog vertellen dat je graag aan vieze onderbroeken ruikt..
he get dat stinkt!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind tegenwoordig natte was zo lekker ruiken.. Je weet wel als je een natte handdoek in de wasmand gooit en een dag later eruit plukt.. Heerlijk
Ik hoop dat ik ook nog ga snurken.. Puur om M. terug te pakken. En dan keihard!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
he get dat stinkt!
Muts
Ik snurk tegenwoordigSchijnt
![]()
Zelfs zo erg dat vriendlief er niet van kan slapen haha. Ik zeg, dat moet je me over mn gezicht kriebelen/aaien (werkt bij hem ook altijd) maar dat vind ie zielig
![]()
En ik snurkte echt nooit (of iig ik heb nooit eerder klachten gehad en sinds een paar weken wel, dus denk dat t iets nieuws is)
Mijn hormonen sporen niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Je spoort echt niet Tico!
Dat zijn echt de meest ranzige geuren! Heel je was die ernaar meurt enzo
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh en als je je wasmachine dicht doet zonder was en je wacht zeg maar 2 -3 dagen... Dan komt er meestal ook zo'n gore geur uit... Heerlijk, ik zat al bijna mn mn kop in de trommel om te ruiken![]()
Goed, tot zo ver mijn hormonen.
jij bent echt raar!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh en als je je wasmachine dicht doet zonder was en je wacht zeg maar 2 -3 dagen... Dan komt er meestal ook zo'n gore geur uit... Heerlijk, ik zat al bijna mn mn kop in de trommel om te ruiken![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:04 schreef Ticootje het volgende:
Dat biedt hoopquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat kan best hoor DMLIk heb nergens last van (of iig niet van dat soort dingen haha)
Gefeliciteerd trouwens, had ik nog niet gedaan
Ja, dat had ik met Jen ook. 12 weken zwanger en een babykamer alsof ze elk moment kon komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef Orea het volgende:
Ik ben weer de extreme, kinderkamer is hier al een paar weken klaar
![]()
Oej ja, wij hebben ook twee katten. De deur naar de babykamer houden wij ook dicht, maar ik vraag me af hoe ik ze uit de box ga houden. Ballonnen ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Orea het volgende:
Ja, de katten wegjagen... dat wordt hier ook nog wat!
Kinderkamer zit de deur gewoon dicht, box ligt momenteel vol met allerlei spul dus daar komen ze nu niet (al heb ik al eens als ik 's morgens beneden kwam een kat uit de box moeten sturen.. die dan heel schijnheilig zich nog een keertje omdraaide zo van 'wat lig ik toch lekker hč? Nu stuur je me vast niet weg als ik zo lief ga liggen uitrekken!'...)
Maar in onze slaapkamer kunnen ze komen en daar komt straks de wieg... Ben alleen bang dat dingen als ballonnen geen enkel effect hebben op de doerakken...
nu nog welquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:25 schreef Ticootje het volgende:
Is het echt zo erg als ze in de box liggen??
Mijn katten vonden Jen gewoon helemaal niets, die gingen echt niet in de box liggen als zij erin lag.
Je kan nog overwegen om je ventje de eerste tijd bij jouw op de kamer te laten slapen en inderdaad babyfoons..quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb geen idee of de ballonnen hier effect hebben of nietMaar in de box komen ze iig niet.
De deur van de babykamer is dicht, maar stond laatst nog open, dus 1 van mijn katten vond het ledikantje een fijn slaapplekje. Beetje de knuffels die er lagen opzij leggen en dan kon ze er prima liggen
Maar dat was omdat de deur nog nat was en dus even niet dicht kon. Nu is ie weer dicht dus verboden terrein voor de katten...
Mijn schoonmoeder vond trouwens dat we ze straks 's nachts op moeten sluitenWant anders zouden we de baby niet horen als de deur van de babykamer dicht is...uhmzz nooit van een babyfoon gehoord?! Plus dat ik mijn eigen slaapkamerdeur alijd dicht heb...en vind t zielig om de beestjes op te sluiten, die horen er ook gewoon bij hoor! Hun leefruimte is al ernstig verkleind de laatste tijd dus waar ze nog kunnen komen daar mogen ze ook gewoon komen van mij.
Aankleedkussen is hier inderdaad een vaste slaapplek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:29 schreef Troeta het volgende:
Ja, dat lief kijken is verschrikkelijk he!
Het is ook wel gemeen van me, want het was eerst haar kamertje en de nieuwe plekjes die ik voor haar heb gemaakt zijn niet goedgekeurd door haar.
En gelijk heeft ze, er staat zo'n lekker bedje en vanaf het aankleedkussen op de commode kan ze lekker naar buiten kijken.
Hier heb ik haar betrapt
[ link | afbeelding ]
hij komt ook bij ons op de kamer in t begin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan nog overwegen om je ventje de eerste tijd bij jouw op de kamer te laten slapen en inderdaad babyfoons..
Hier gaat de tussendeur van de woonkamer dicht 's nachts. Ze krijgen de kans om binnen te komen, en anders slapen ze maar buiten. Maar mijn slaapkamerdeur staat open en die van Jen, en cil heeft geen deur. Dus ik heb geen zin in irriterende katten 's nachts, die altijd gaan lopen donderen midden in de nacht.
Hier stond de box met een week of 11, 12 alquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:24 schreef Noa24 het volgende:
[..]
Oej ja, wij hebben ook twee katten. De deur naar de babykamer houden wij ook dicht, maar ik vraag me af hoe ik ze uit de box ga houden. Ballonnen ofzo.
Vanaf wanneer is het normaal om de box al neer te zetten dan?
En die twee wiegjes zijn leuk!!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:38 schreef Orea het volgende:
[..]
Hier stond de box met een week of 11, 12 almaar ik ben dan ook niet representatief voor de rest zeg maar
Ik heb een mega bed.. maar de 2 heren krijgen het altijd voor elkaar dat ze op zo'n manier aan mijn voeteneind gaan liggen, dat ik wakker word op 1 cm2.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Oh mijn katten zijn nu 5, en die hebben echt nog vaak de kolder in hun kop.. Dus hup lekker in de woonkamer.
Hier sliepen de katten ook bij ons, tot die rooie mn bed onderzeek.. Toen was ik er ook wel klaar mee.. Nu heb ik een gloednieuw bed, dus geen katten meer die de boel komen slopen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik heb een mega bed.. maar de 2 heren krijgen het altijd voor elkaar dat ze op zo'n manier aan mijn voeteneind gaan liggen, dat ik wakker wordt op 1 cm2.Die slapen dus wel gelukkig 's nachts (tot snurkens aan toe
)
Gezamelijk hebben wij een keurig gemiddeldequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn box stond met 35 weken en 5 dagen
haha iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef Orea het volgende:
[..]
Gezamelijk hebben wij een keurig gemiddelde
Denk je dat je er geen gebruik van gaat maken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb niet eens een box... En grote kans dat die er ook niet komt.
Ik denk niet dat ik er veel gebruik van ga maken inderdaad.. Jen lag er ook zelden in... Als m toch mis kan ik er altijd nog 1 van marktplaats halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Noa24 het volgende:
[..]
Denk je dat je er geen gebruik van gaat maken?
Ik wil ze niet in de box hebben omdat ik niet het risico wil lopen dat ze op de baby gaan liggen. Bovendien haren ze..
Hier hetzelfde, heb ze er beiden (heb ook een inverse, aan de onderkant van navel) eergister uit moeten halen ondanks de plastic staafjes die er al weken inzaten. Het begon me te irriteren (nog niet te zien) maar het voelde niet fijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb mn navelpiercing er gister maar uitgehaald.. Mn navel staat op ploppen.
Haha, hier precies hetzelfde! Af en toe ga ik wel eens op de weegschaal staan, maar dat is meer omdat ik in mijn zwangerschapsdagboek elke maand "moet" schrijven hoe veel ik nu weeg en wat mijn buikomvang is. Volgens mij ben ik nu een kilo of 7 aangekomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef Jore het volgende:
Ik weeg me nooit. Ik weet niet hoeveel ik woog voor de zwangerschap en ik weet niet hoeveel ik nu weeg. Ik weet ook niet hoeveel ik de vorige zwangerschap ben aangekomen. Het boeit me gewoon helemaal niet, ik zie het vanzelf als ik een dikke kont krijg of niet meer in mijn kleren pas.
Ik denk echt dat die niet zo binnen een paar weekjes dicht gaat groeien hoor.. En anders ff langs de piercer...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:38 schreef ChilllayD het volgende:
Laat ik daar dan maar op hopen, anders pech gehad.
Heb mijn normale navelpiercing ook alweer 11 jaar
Wat Sonnetje zegt. Muurverf mag dus vaak wel, dat is meestal op waterbasis.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Ticootje het volgende:
Even over verven... Mag je nu wel of niet verven als je zwanger bent? Ik bedoel de muur, de posten en deuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |