Nee nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef mrien het volgende:
Ben je nu al op de helft Sil! Wat gaat het dan snel zeg..
Of reken je de helft van 34 weken
Nou, ik bedoel de eerste momentjes na de bevalling. Maar misschien heb ik, in al mijn verdere nuchterheid, toch een iets te romantisch beeld bij, sowiesoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat denk je dat je mist in het hele begin? Eigenlijk niet zo gek veel hoor. Je kunt je kindje ook in bad doen, alleen met hulp van je partner en verschonen en vasthouden gaat ook prima. De maxi-cosi tillen is misschien geen briljant idee.
En klinisch... tsja ik denk ook dat dat aan je arts ligt. Die van ons zei toen Yade met spoed geboren moest worden. "Maak je geen zorgen, het wordt een geweldige avond." En ook in de operatiezaal was het eigenlijk heel gezellig. En is nou alles ok met je kindje, dan word je gehecht, en mag je je kindje al vasthouden. Ik kon dat helaas niet, maar als je kindje gewoon in de normale termijn geboren wordt, kan dat echt prima.
Maar ja, klinischer dan thuis is het wel gok ik zo.
Is dat raar dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tico, straks ga je nog vertellen dat je graag aan vieze onderbroeken ruikt..
he get dat stinkt!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind tegenwoordig natte was zo lekker ruiken.. Je weet wel als je een natte handdoek in de wasmand gooit en een dag later eruit plukt.. Heerlijk
Ik hoop dat ik ook nog ga snurken.. Puur om M. terug te pakken. En dan keihard!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
he get dat stinkt!
Muts
Ik snurk tegenwoordigSchijnt
![]()
Zelfs zo erg dat vriendlief er niet van kan slapen haha. Ik zeg, dat moet je me over mn gezicht kriebelen/aaien (werkt bij hem ook altijd) maar dat vind ie zielig
![]()
En ik snurkte echt nooit (of iig ik heb nooit eerder klachten gehad en sinds een paar weken wel, dus denk dat t iets nieuws is)
Mijn hormonen sporen niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Je spoort echt niet Tico!
Dat zijn echt de meest ranzige geuren! Heel je was die ernaar meurt enzo
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh en als je je wasmachine dicht doet zonder was en je wacht zeg maar 2 -3 dagen... Dan komt er meestal ook zo'n gore geur uit... Heerlijk, ik zat al bijna mn mn kop in de trommel om te ruiken![]()
Goed, tot zo ver mijn hormonen.
jij bent echt raar!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh en als je je wasmachine dicht doet zonder was en je wacht zeg maar 2 -3 dagen... Dan komt er meestal ook zo'n gore geur uit... Heerlijk, ik zat al bijna mn mn kop in de trommel om te ruiken![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:04 schreef Ticootje het volgende:
Dat biedt hoopquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat kan best hoor DMLIk heb nergens last van (of iig niet van dat soort dingen haha)
Gefeliciteerd trouwens, had ik nog niet gedaan
Ja, dat had ik met Jen ook. 12 weken zwanger en een babykamer alsof ze elk moment kon komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef Orea het volgende:
Ik ben weer de extreme, kinderkamer is hier al een paar weken klaar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |