haha iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef Orea het volgende:
[..]
Gezamelijk hebben wij een keurig gemiddelde
Denk je dat je er geen gebruik van gaat maken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb niet eens een box... En grote kans dat die er ook niet komt.
Ik denk niet dat ik er veel gebruik van ga maken inderdaad.. Jen lag er ook zelden in... Als m toch mis kan ik er altijd nog 1 van marktplaats halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Noa24 het volgende:
[..]
Denk je dat je er geen gebruik van gaat maken?
Ik wil ze niet in de box hebben omdat ik niet het risico wil lopen dat ze op de baby gaan liggen. Bovendien haren ze..
Hier hetzelfde, heb ze er beiden (heb ook een inverse, aan de onderkant van navel) eergister uit moeten halen ondanks de plastic staafjes die er al weken inzaten. Het begon me te irriteren (nog niet te zien) maar het voelde niet fijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb mn navelpiercing er gister maar uitgehaald.. Mn navel staat op ploppen.
Haha, hier precies hetzelfde! Af en toe ga ik wel eens op de weegschaal staan, maar dat is meer omdat ik in mijn zwangerschapsdagboek elke maand "moet" schrijven hoe veel ik nu weeg en wat mijn buikomvang is. Volgens mij ben ik nu een kilo of 7 aangekomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef Jore het volgende:
Ik weeg me nooit. Ik weet niet hoeveel ik woog voor de zwangerschap en ik weet niet hoeveel ik nu weeg. Ik weet ook niet hoeveel ik de vorige zwangerschap ben aangekomen. Het boeit me gewoon helemaal niet, ik zie het vanzelf als ik een dikke kont krijg of niet meer in mijn kleren pas.
Ik denk echt dat die niet zo binnen een paar weekjes dicht gaat groeien hoor.. En anders ff langs de piercer...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:38 schreef ChilllayD het volgende:
Laat ik daar dan maar op hopen, anders pech gehad.
Heb mijn normale navelpiercing ook alweer 11 jaar
Wat Sonnetje zegt. Muurverf mag dus vaak wel, dat is meestal op waterbasis.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Ticootje het volgende:
Even over verven... Mag je nu wel of niet verven als je zwanger bent? Ik bedoel de muur, de posten en deuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |