abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:39:30 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82536280
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh en als je je wasmachine dicht doet zonder was en je wacht zeg maar 2 -3 dagen... Dan komt er meestal ook zo'n gore geur uit... Heerlijk, ik zat al bijna mn mn kop in de trommel om te ruiken

Goed, tot zo ver mijn hormonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_82536314
quote:
Oh en als je je wasmachine dicht doet zonder was en je wacht zeg maar 2 -3 dagen... Dan komt er meestal ook zo'n gore geur uit... Heerlijk, ik zat al bijna mn mn kop in de trommel om te ruiken

jij bent echt raar!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82536349
quote:

Ik mag hopen dat mijn hormonen net iets milder zijn
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_82536392
Dat kan best hoor DML Ik heb nergens last van (of iig niet van dat soort dingen haha)
Gefeliciteerd trouwens, had ik nog niet gedaan
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:47:42 #130
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82536542
Tico.... Die geur ga ik nu juist van over m'n nek...

Trouwens Shirley, het is wat ze hier zeggen, zolang je niet te gek gedaan hebt en toch veel aankomt ben je 'gewoon' een van de die mensen die veel aankomt. Ik was er vooraf ook heel erg mee bezig omdat ik al een flink uitgangspunt heb en ben op het ziekenhuis meer dan eens gewaarschuwd dat ik 'normaal' moest blijven eten omdat lijnen echt heel slecht schijnt te zijn...

Ik zat op 31 weken op ongeveer 10 kilo en weet niet wat het nu is, ik weeg alleen op het ziekenhuis. Stap elke keer weer met angst en beven op de weegschaal. Bij mij is het echter wel zo dat ik over de eerste periode veel sneller aankwam dan vanaf pak 'm beet tweede helft tweede semester...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:48:50 #131
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82536579
Tico, ranzig

Wat betreft aankomen, ik hou het niet meer zo in de gaten. Was bij 15 weken wel 4.5 kilo aangekomen en ik denk dat ik nu bij 33 weken op ongeveer +11/+12 zit. Ik zie wel wat er gebeurt, probeer gezond te eten maar ik krijg erg weinig beweging.

Even egopost: Ik ben het zwanger zijn sinds zondag echt helemaaaaaal zat. Ik heb geen zin meer in pijn, ik wil dat het stopt. Morgen nadat ik bij de fysio ben geweest zal het vast beter gaan maar ik heb nu echt even helemaal geen zin meer. En dat terwijl ik er nog wel van geniet als mn kindje in mij beweegt en ik mn buik zie bewegen . En dan ook nog een man die de mantra heeft "doe je wel rustig aan" en dat ongeveer 10× per dag roept (en dan ook nog vk's en huisartsen die dit iedere keer dat ik ze zie roepen, jeej, ik doe ook zoveel ). Verder slaap ik superbelabberd en heb ik nooit zin om uit bed te gaan, en ik huil de halve dag. En tot overmaat van ramp gaat manlief morgen van half 7 's ochtends tot 23.00 's avonds helemaal naar Almelo .
Wanneer wordt mn lijf weer normaal?

/egopost.
pi_82536620
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 09:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat kan best hoor DML Ik heb nergens last van (of iig niet van dat soort dingen haha)
Gefeliciteerd trouwens, had ik nog niet gedaan
Dat biedt hoop
Ik heb trouwens meer dat ik helemaal nergens trek in heb dan dat ik het echt smerig vind ruiken. Oh en ik zei dat de macaroni carbonara van de AH nergens naar smaakte. 'Ik proef heul geen kaas'. Mijn meneer keek me aan alsof ik gek was

En dank je wel
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:07:18 #133
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82537131
DML gefeliciteerd!

En idd je geur enzo veranderen: heb voor op mijn werk cup a soup. En de smaak die ik normaal gesproken het lekkerst vind, kan ik nu echt niet wegkrijgen. En ik vind dat alle auto's en airco's stinken (terwijl niemand anders iets geks ruikt). Achja: over een paar maanden is alles weer over.
pi_82537973
Ik was bij 24 weken al 13 kilo aangekomen en nu bij 31 weken staat de stand op 12 kilo erbij.. er is wat af dus, dus dat kan ook nog.. dat je op een gegeven moment stil gaat staan Mijn gyn gaf dé oplossing! Niet meer wegen

Mijn geur is vooral veel sterker.. ik ruik het al als de snackbar van een km verderop open gaat en ik ben verslaafd geworden aan de geur van Color Reus
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:34:42 #135
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82538165
Inderdaad niet meer wegen. En na de bevalling een weekje of 2 wachten (tot je uitgezweet bent ) en dan op de schaal. Dat viel bij mij heel erg mee de vorige keer (+2 kilo). Daarna... is er helaas alleen maar wat bijgekomen (lang leve de hormonen). En nu sta ik op +5 met 20 weken.
pi_82538358
Kwa geuren ruik ik vooral vieze geuren veel erger!
In het begin kon ik de koelkast niet opentrekken zonder te kokhalzen, net zoals de prullenbak... (vaak eindigde het ook in spugen dan..)
Maar heb geen verslaving aan een bepaalde geur ofzo

En ik had ook die verminderde trek...nog steeds trouwens. En heb ook dat dingen minder smaak hebben.
pi_82538601
Ik juist veel meer trek, en ruik ook juist de lekkere dingen... alleen de meneer meurt vreselijk als ie naar binnen komt, en buiten heeft staan roken en de kat, als ie bij je ligt en gaat gapen echt de put/vis-lucht

Maar ik ben ook vlak voor de ivf behandeling gestopt met roken... misschien dat ik daardoor sowieso heftiger ben gaan ruiken? En dan helemaal in combi met hormonen?
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:46:47 #138
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82538677
Oh M. hoeft ook niet in mn buurt te komen met zn stinkmuil als ie heeft staan roken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82538769
Ik weeg me nooit. Ik weet niet hoeveel ik woog voor de zwangerschap en ik weet niet hoeveel ik nu weeg. Ik weet ook niet hoeveel ik de vorige zwangerschap ben aangekomen. Het boeit me gewoon helemaal niet, ik zie het vanzelf als ik een dikke kont krijg of niet meer in mijn kleren pas. Bij mijn vk wegen ze trouwens ook niet, er staat wel een weegschaal maar dat is meer voor de liefhebber geloof ik.

De geur van natte handdoeken vind ik trouwens tijdens de zwangerschap om te kokhalzen zo vies, net als inderdaad de prullenbak en de koelkast. Bwulgh.
pi_82538827
Ik heb ook veel meer trek als voor de zwangerschap, ik moet me inhouden om niet steeds te gaan snacken en gewoon de gezonde dingen te eten! Maar hoe kan dat dan, want ze zeggen dat je gewoon normaal moet eten toch? Nou ik heb echt veel meer honger.

Zijn bij jullie de babykamers al klaar? Ik ben nu 26 weken en we zijn er nog aardig druk mee.
Mag ik overigens nog in de lijst? Ik zag dat ik er nog niet instond.
11 sep uitgerekend
pi_82538953
Mijn babykamer was klaar met 36 weken
Dat was ook omdat de hele zolder verbouwd is. Anders was ie wel iets eerder afgeweest denk ik.

En kwa snacken dat doe ik gewoon als ik daar trek in heb. Vind dat dat best mag
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:53:38 #142
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82539031
Mijn babyhoekje is ook nog niet klaar hoor... Moet nog mandjes hebben en er moet nog een kastdeur komen.
pi_82539141
Ik ben weer de extreme , kinderkamer is hier al een paar weken klaar
pi_82539209
als het aan mij had gelegen was t allemaal al veel eerder afgeweest hoor
maar begin oktober zijn we langs de dakkapellenboeren gegaan. Eind januari werd ie geplaatst en toen moest de rest nog...
pi_82539210
Hier is de babykamer ook nog lang niet klaar.

En ik heb deze keer niet echt last van geurtjes ofzo, al heb ik wel het idee dat ik meer ruik. Toen ik van Graeme zwanger was, was er 1 man op mijn werk die altijd nogal veel aftershave ophad, ik kon daar écht niet tegen, terwijl collega's het niet eens roken. Ik vond het echt zo vies. En ik dronk de hele dag bosvruchtenthee van Lipton, alleen omdat ik het zo lekker vond ruiken en het dus ook echt de hele dag MOEST ruiken
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82539299
Hier zo goed als af (32 weken zwanger).
Nog 1 wandje witten en dan voilla!

Bah,ik heb zwarte haren op mijn buik
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:00:42 #147
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82539388
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef Orea het volgende:
Ik ben weer de extreme , kinderkamer is hier al een paar weken klaar
Ja, dat had ik met Jen ook. 12 weken zwanger en een babykamer alsof ze elk moment kon komen.
pi_82539517
Ik vind het ook lastig om te bedenken hoe ik het helemaal wil hebben. En bij 26 weken hoeft het natuurlijk ook nog niet af maar ik ben zo onrustig! Ik wil zoo graag kleertjes in kasten leggen en opruimen en en en Misschien is dat al de nesteldrang ofzo haha
Ook hier geen last van gekke geurtjes..alleen koffie vind ik nog smeriger om te ruiken als normaal.
pi_82539695
De geur van koffie
Maar dat vind ik altijd al

Ik had dat ook hoor Regelmatig "ruzie" met vriendlief over de kamer haha. Dat t me allemaal te lang duurde en wat als ie nou eerder zou komen. Maar nu is t af Alles is gewassen en gestreken. En ik heb echt veel te veel rompertjes...
pi_82540026
Hier wisten we al voor we zwanger waren hoe we de kamer wilde hebben

Oh en vanavond komt de wieg schoonmoeder heeft hem helemaal opgeknapt/bijgewerkt... ben heel erg benieuwd hoe hij in onze slaapkamer staat straks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')