Oej ja, wij hebben ook twee katten. De deur naar de babykamer houden wij ook dicht, maar ik vraag me af hoe ik ze uit de box ga houden. Ballonnen ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef Orea het volgende:
Ja, de katten wegjagen... dat wordt hier ook nog wat!
Kinderkamer zit de deur gewoon dicht, box ligt momenteel vol met allerlei spul dus daar komen ze nu niet (al heb ik al eens als ik 's morgens beneden kwam een kat uit de box moeten sturen.. die dan heel schijnheilig zich nog een keertje omdraaide zo van 'wat lig ik toch lekker hè? Nu stuur je me vast niet weg als ik zo lief ga liggen uitrekken!'...)
Maar in onze slaapkamer kunnen ze komen en daar komt straks de wieg... Ben alleen bang dat dingen als ballonnen geen enkel effect hebben op de doerakken...
nu nog welquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:25 schreef Ticootje het volgende:
Is het echt zo erg als ze in de box liggen??
Mijn katten vonden Jen gewoon helemaal niets, die gingen echt niet in de box liggen als zij erin lag.
Je kan nog overwegen om je ventje de eerste tijd bij jouw op de kamer te laten slapen en inderdaad babyfoons..quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb geen idee of de ballonnen hier effect hebben of nietMaar in de box komen ze iig niet.
De deur van de babykamer is dicht, maar stond laatst nog open, dus 1 van mijn katten vond het ledikantje een fijn slaapplekje. Beetje de knuffels die er lagen opzij leggen en dan kon ze er prima liggen
Maar dat was omdat de deur nog nat was en dus even niet dicht kon. Nu is ie weer dicht dus verboden terrein voor de katten...
Mijn schoonmoeder vond trouwens dat we ze straks 's nachts op moeten sluitenWant anders zouden we de baby niet horen als de deur van de babykamer dicht is...uhmzz nooit van een babyfoon gehoord?! Plus dat ik mijn eigen slaapkamerdeur alijd dicht heb...en vind t zielig om de beestjes op te sluiten, die horen er ook gewoon bij hoor! Hun leefruimte is al ernstig verkleind de laatste tijd dus waar ze nog kunnen komen daar mogen ze ook gewoon komen van mij.
Aankleedkussen is hier inderdaad een vaste slaapplek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:29 schreef Troeta het volgende:
Ja, dat lief kijken is verschrikkelijk he!
Het is ook wel gemeen van me, want het was eerst haar kamertje en de nieuwe plekjes die ik voor haar heb gemaakt zijn niet goedgekeurd door haar.
En gelijk heeft ze, er staat zo'n lekker bedje en vanaf het aankleedkussen op de commode kan ze lekker naar buiten kijken.
Hier heb ik haar betrapt
[ link | afbeelding ]
hij komt ook bij ons op de kamer in t begin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan nog overwegen om je ventje de eerste tijd bij jouw op de kamer te laten slapen en inderdaad babyfoons..
Hier gaat de tussendeur van de woonkamer dicht 's nachts. Ze krijgen de kans om binnen te komen, en anders slapen ze maar buiten. Maar mijn slaapkamerdeur staat open en die van Jen, en cil heeft geen deur. Dus ik heb geen zin in irriterende katten 's nachts, die altijd gaan lopen donderen midden in de nacht.
Hier stond de box met een week of 11, 12 alquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:24 schreef Noa24 het volgende:
[..]
Oej ja, wij hebben ook twee katten. De deur naar de babykamer houden wij ook dicht, maar ik vraag me af hoe ik ze uit de box ga houden. Ballonnen ofzo.
Vanaf wanneer is het normaal om de box al neer te zetten dan?
En die twee wiegjes zijn leuk!!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:38 schreef Orea het volgende:
[..]
Hier stond de box met een week of 11, 12 almaar ik ben dan ook niet representatief voor de rest zeg maar
Ik heb een mega bed.. maar de 2 heren krijgen het altijd voor elkaar dat ze op zo'n manier aan mijn voeteneind gaan liggen, dat ik wakker word op 1 cm2.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Oh mijn katten zijn nu 5, en die hebben echt nog vaak de kolder in hun kop.. Dus hup lekker in de woonkamer.
Hier sliepen de katten ook bij ons, tot die rooie mn bed onderzeek.. Toen was ik er ook wel klaar mee.. Nu heb ik een gloednieuw bed, dus geen katten meer die de boel komen slopen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik heb een mega bed.. maar de 2 heren krijgen het altijd voor elkaar dat ze op zo'n manier aan mijn voeteneind gaan liggen, dat ik wakker wordt op 1 cm2.Die slapen dus wel gelukkig 's nachts (tot snurkens aan toe
)
Gezamelijk hebben wij een keurig gemiddeldequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn box stond met 35 weken en 5 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |