quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Meer mensen met problemen met twitter? Zowel de website als tweetdeck gaan verrekte traag bij mij sinds gister.
Ja daar heb ik ook last van, acht ja..... wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Meer mensen met problemen met twitter? Zowel de website als tweetdeck gaan verrekte traag bij mij sinds gister.
Ik heb nix gemerktquote:
Weddingcrasherquote:
Dat was een week geleden.quote:
Nou ik kan zowaar geen tweet meer verzenden, afkickverschijnselen enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook last van, acht ja..... wat maakt het uit?
Het zal je altijd blijven achtervolgen _o-quote:
Echt? hier werkt het normaalquote:
Dezelfde als hierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef Rensjebree het volgende:
Wat voor userpic heb je?
Omdat geen van de andere partijen een duidelijke mening heeft #draaikontenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:49 schreef Rensjebree het volgende:
De pvv stemmers op twitter ook trouwens, probeer al een half uur een duidelijk antwoord te krijgen waarom je pvv zou moeten stemmen.
Zou het helpend denk je #lolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
EINDELIJK die op goed. ffs ik moet eerder naar bed gaan de volgende keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar heb je het al, TIETEN!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dezelfde als hierEn het zijn voornamelijk vrouwen.
Al zijn ze snel weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |