Misschien kan jij er ook gelijk bij vertellen wat ik heb gepost dat jou er toe heeft gebracht om een melding in dit topic te doen? Toch niet omdat je partijdig bentquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:32 schreef Hukkie het volgende:
MIsschien kan een modje Poncke-Princen een beetje in de gaten houden?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:46 schreef Poncke_Princen het volgende:
Misschien kan jij er ook gelijk bij vertellen wat ik heb gepost dat jou er toe heeft gebracht om een melding in dit topic te doen? Toch niet omdat je partijdig bent
Mag de oorspronkelijke topictitel weer terug?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:58 schreef Mylene het volgende:
TT aangepast en deze was eerder gezien het topic nummer.
quote:
Yup, bedankt hequote:Op zondag 20 juni 2010 15:08 schreef Mylene het volgende:
Ik heb het dus alsnog even voor je aangepast.
Frutsel was me al voor.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
Wilders: Israel moet 'status aparte' krijgen in NL regering.
deze is dubbel en later geopend.
LOL @ Turkse censuur. En dan vind je het raar dat Turken.........quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:00 schreef Bortecinem het volgende:
Turks-Koerdisch conflict #3
Kan dit topic niet gewoon dicht?
Sorry, maar dit is zwaar overdreven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:00 schreef Bortecinem het volgende:
Kan dit topic niet gewoon dicht? Hellas2009 neemt niet eens de moeite om met de users die er posten een serieuze discussie aan te gaan. Want alle Turken - de enige die posten in dat topic - zijn per definitie onderdrukkers en fascisten - aldus Hellas2009. Het gaat daar allang niet meer over de Turks-Koerdische kwestie. Dat topic is gewoon veranderd in een regelrechte bash-Turkije topic.
mwahquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:25 schreef Hellas2009 het volgende:
Beste mods, zarGon vervuilt mijn topic met zijn spam.
Kan iemand hem vertellen dat we niet in Turkije zijn en dat dit soort gedrag niet wordt getolereerd hier?
Waarom? Is het verplicht om hem antwoord te geven? Heb ik ook het recht om andermans topic te verneuken als ze mij geen antwoord willen geven?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah
geef dan gewoon antwoord
hij vraagt dat omdat jij hem vanwege zijn Turkse afkomst per definitie niet te vertrouwen vind
het is niet verplicht maar dan was het wel klaar geweestquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:35 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Waarom? Is het verplicht om hem antwoord te geven? Heb ik ook het recht om andermans topic te verneuken als ze mij geen antwoord willen geven?
Heeft sp3c al afgehandeld. Bedankt voor her meldenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef ViaRegnum het volgende:
Van der Laan nieuwe burgemeester A'dam
Ik was wel twee minuten te laat met dit topicDus nu zijn er twee. Geef mijn topic maar een slotje, svp
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Amos_ het volgende:
Brute overval op 89-jarige vrouw in Leiden
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:23 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, Harde Kip-topic, was te verwachten.
met de OP was nog niet zoveel mis... met de titel misschien, die is dan ook aangepast. En de latere reacties verkloten het. Qua tendentieuze topics ken ik er nog wel meer...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:34 schreef Hukkie het volgende:
Beste Paddy, als het je gaat om de OP's van Harde Kip, dan kun je beter bij voorbaat zijn topics al sluiten. Ik begrijp niet dat hij niet moe van zichzelf wordt, maar al zijn OP's zijn tendentieus zoals degene die je net gesloten hebt.
Zal best. Had er nu (en ook een ander topic al om dezelfde reden gesloten) totaal geen zin in. Ik kan er verder niets aan doen. Dus slotje. Jammer van het nieuws, want het hoort gewoon onder nieuws.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:34 schreef Hukkie het volgende:
Beste Paddy, als het je gaat om de OP's van Harde Kip, dan kun je beter bij voorbaat zijn topics al sluiten. Ik begrijp niet dat hij niet moe van zichzelf wordt, maar al zijn OP's zijn tendentieus zoals degene die je net gesloten hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:47 schreef Frutsel het volgende:
met de OP was nog niet zoveel mis... met de titel misschien, die is dan ook aangepast. En de latere reacties verkloten het. Qua tendentieuze topics ken ik er nog wel meer...
Mja, zo ken ik meer users. En nee, het niet over jou, want ken je onderhand welquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:51 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Waar ik op doelde was dat Harde Kip in zijn OP's een bepaalde gebeurtenis meldt en vervolgens iets in de trend zegt van: 'Zie je wel, het zijn weer Marokkanen'
Grotendeels valt dat onder zijn eigen mening... Het bericht an sich is gewoon overgenomen, de TT is door mij veranderd. Dat zijn mening provocerend is, akkoord. Je kan het ook negeren... je ziet het in zoveel topicsquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:51 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Waar ik op doelde was dat Harde Kip in zijn OP's een bepaalde gebeurtenis meldt en vervolgens iets in de trend zegt van: 'Zie je wel, het zijn weer Marokkanen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |