Daar kan ik nog inkomen, maar zet dan dat het bontkraagjes waren of voor mij part Finnen....quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:09 schreef Metalfrost het volgende:
De Telegraaf durft het woord 'Marokkanen' niet neer te plempen in verband met vergeldingsacties
Of het waren gewoon oerhollanders die net een weekje in Zuid-Frankrijk hebben liggen zonnen, en de Telegraaf maakt er 'licht getint' van omdat een vos nou eenmaal niet zijn streken verliestquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:09 schreef Metalfrost het volgende:
De Telegraaf durft het woord 'Marokkanen' niet neer te plempen in verband met vergeldingsacties
Nee, vertel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:08 schreef Harde_Kip het volgende:
Tja, groepsverband, vrouw, overval, dan weet je het wel he
Dit doen alleen Marokkanen en iedereen weet dat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:12 schreef t1m0k het volgende:
[..]
Of het waren gewoon oerhollanders die net een weekje in Zuid-Frankrijk hebben liggen zonnen, en de Telegraaf maakt er 'licht getint' van omdat een vos nou eenmaal niet zijn streken verliest.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Dit doen alleen Marokkanen en iedereen weet dat.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Dit doen alleen Marokkanen en iedereen weet dat.
Maar waarom?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:01 schreef banaandehaan het volgende:
Alle lichtgetinte redundante besneden moslimmannen van onder de 100 jaar op de bbq en verwerken tot varkensvoer
Isj niet halal, hè!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar waarom?
Ik val tot jouw beschrijving en ik vind een overval op bejaarde vrouwen walgelijk. Waarom moet ik dan tot bbq vlees bewerkt worden?
oh, dus jij berooft en overvalt ook bejaarde vrouwen ?(bejaarde mannen net zo erg hoor..maar enfin) al vind je t walgelijk en beschouw jij jezelf daarom redundant voor 't maatschappij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar waarom?
Ik val tot jouw beschrijving en ik vind een overval op bejaarde vrouwen walgelijk. Waarom moet ik dan tot bbq vlees bewerkt worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |