Ik snap best dat je als jochie de halve dag zit te F5-en om weer een nieuwe thread te kunnen openen maar als je dan nieuwe threads plaatst waarbij je enige toevoeging aan het onderwerpe *oeh hij is bijna dicht * en *vol* is dan wil ik de mods toch even vragen of zei die TS-er even kunnen aanspreken op de bijdrages die deze doet in die threads.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef Creeg het volgende:
OEHH BIJNA DICHT!
Je hebt gelijk. In het topic ook gedaan, maar hij blijft doorgaan. Zal hem een PM sturen dat dit niet gewenst is en die PM ook in zijn notes zetten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik snap best dat je als jochie de halve dag zit te F5-en om weer een nieuwe thread te kunnen openen maar als je dan nieuwe threads plaatst waarbij je enige toevoeging aan het onderwerpe *oeh hij is bijna dicht * en *vol* is dan wil ik de mods toch even vragen of zei die TS-er even kunnen aanspreken op de bijdrages die deze doet in die threads.
Turken en Marokkanen verlaten Nederlandquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef paddy het volgende:
Dubbel Turken en Marokkanen verlaten Nederland
Euhm je hebt gelijk. Ben alleen niet zo kapot van die kicks. Idee om het te verwerken in een nieuwe OP? Dus het oude nieuwsbericht daarvoor te gebruiken als achtergronden?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef doorgeplaatst het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen verlaten Nederland
Niet dubbel. Andere topic is dicht, terwijl het topic dat gesloten is juist nu weer actueel is.
Zeg het maar. Ik laat liever het oude topic staan, dan zien mensen gelijk de discussie die zich al afgespeeld heeft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Euhm je hebt gelijk. Ben alleen niet zo kapot van die kicks. Idee om het te verwerken in een nieuwe OP? Dus het oude nieuwsbericht daarvoor te gebruiken als achtergronden?
Je snapt het punt Nieuws niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mirjam zegt in haar sluitpost dat ze het door de NWS mods laat beoordelen, dan ga jij niet nog een topic maken omdat het te lang duurt
Oké, waardeloze OP met een aantal moderaties te gaan. Ik ga hem eerst modereren en dan opengooien. Denk de OP van die andere toch maar even toevoegen dan, want kan me niet voorstellen dat users met zo'n OP doorhebben waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef doorgeplaatst het volgende:
[..]
Zeg het maar. Ik laat liever het oude topic staan, dan zien mensen gelijk de discussie die zich al afgespeeld heeft.
Bedankt voor het werk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, waardeloze OP met een aantal moderaties te gaan. Ik ga hem eerst modereren en dan opengooien. Denk de OP van die andere toch maar even toevoegen dan, want kan me niet voorstellen dat users met zo'n OP doorhebben waar het vandaan komt.
Ik voeg er wel aan toe dat het topic van 2009 komt.
Die andere OP was trouwens niet beter. Nou ja, hij is open. Nog eentje en ik ga slapen. Succesquote:
Fruts noemde ook al zoiets. Topic kan idd wel dicht wanneer discussies gewoon hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Even een vraagje: het topic over Joran loopt als een trein. Maar in elke nieuwe ontwikkeling opent iemand er wel weer een apart topic over en wordt er vervolgens dáár ook weer gediscussieerd over dezelfde dingen. Ik vind dat niet handig. Biogarde heeft er al eentje gesloten, het tweede Twee vermissingen Colombia gelinkt aan Joran staat nog open.
Is het mogelijk om deze ook te sluiten?
Ow, en jij snapt sp3c ook welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je snapt het punt Nieuws niet helemaal.
Bedankt Paddy!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Fruts noemde ook al zoiets. Topic kan idd wel dicht wanneer discussies gewoon hetzelfde zijnIk ga even lezen
-edit- heb hem gesloten. Moest wel lachen om het aantal posts met die linkjes
jij snapt het punt mods niet helemaal?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je snapt het punt Nieuws niet helemaal.
Ik denk dat ik dat prima snap hoor.quote:
Wanneer er een nieuwsbron bij gebruikt wordt is dat geen probleem. Bedankt voor het melden. Topic ging trouwens überhaupt meer over een medeuser dan over de OPquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef way2paradise het volgende:
Mocro's gooien zwerver(?) in sloot.
Sinds wanneer kan je dumpert hier als bron gebruiken?
Bedankt voor het melden van Blanke gabbers gooien Mocro in de sloot Ook dicht dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:19 schreef Disana het volgende:
-[ Bericht 100% gewijzigd door Disana op 11-06-2010 00:19 ]
Ik had hem gemeld als dubbel, dat was het dus niet. Ik had dat andere topic overigens al veel eerder gemeld en vind het jammer dat een mod hier wel met iemand komt discussiëren maar niet even iets aan zo'n melding van een bashtopic doet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden van Blanke gabbers gooien Mocro in de sloot Ook dicht dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |