Eeuwenoud gastvrij?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:43 schreef remlof het volgende:
En daar gaat onze eeuwenoude traditie van gastvrij land. Bedankt Geert.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:43 schreef remlof het volgende:
waardoor wilders over 10 jaar opeens "gelijk" heeft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:49 schreef ElectricEye het volgende:
Oftewel: het toch al zeldzame koren verdwijnt na van onze centen een opleiding te hebben genoten en het kaf blijft achter?
Zien we dat over 10 jaar 80% van de Marokkanen en 65% van de Turken crimineel is. Dat helpt!
wel meer kansen op de arbeidsmarkt voor hoogopgeleide nederlandersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:49 schreef ElectricEye het volgende:
Oftewel: het toch al zeldzame koren verdwijnt na van onze centen een opleiding te hebben genoten en het kaf blijft achter?
Zien we dat over 10 jaar 80% van de Marokkanen en 65% van de Turken crimineel is. Dat helpt!
De aanhang? Haha het moet niet gekker worden, worden ze nu boos dat de mensen in het gastland het zat zijn dat er misbruik wordt gemaakt van hun gastvrijheid?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:48 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Geert heeft daar weinig mee te maken hoor.
Als hij geen aanhang had gehad, dan was er niets aan de hand geweest.
De aanhang is het probleem dat aangekaart wordt in de OP.
Wat gek, het gebeurt ook met Nederlanders. Heel veel hoogopgeleiden gaan naar het buitenland. Misschien heeft het ook een andere oorzaak.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:49 schreef ElectricEye het volgende:
Hoe kan je dit nou niet als goed nieuws zien. Het is veel te druk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:43 schreef remlof het volgende:
Kern van dat topic, wat mij betreft:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:00 schreef EchoAlpha het volgende:
dubbel
Turken en Marokkanen verlaten Nederland
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:07 schreef Koewam het volgende:
Kleine nuance... de ondernemende, ambitieuze en hoogopgeleide Marokkanen en Turken gaan weer terug.
Van gasten verwacht ik ook een aantal dingen:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:43 schreef remlof het volgende:
Tja, en dan als 'gast' ook nog commentaar leveren en met de boze kop de deur uit rennen. Vind 't niet gek dat de gemiddelde "host" er op een gegeven moment ook de ballen in krijgt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:05 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Van gasten verwacht ik ook een aantal dingen:
- Ze gedragen zich
- Ze nemen wat lekkers mee
- Ze vertrekken als het feestje is afgelopen.
Niet dat ik in principe iets tegen Turken of Marokkanen heb, alleen tegen tuig. Maar ik moest gewoon een opmerking maken over dat gastvrij.
Heb je flyers?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:12 schreef kawotski het volgende:
Als ik Turk of Marrokaan zou zijn dan was ik allang vertrokken. Wat heeft Nederland nu nog te bieden, het is een land waar alles al (over)geregeld is en waar men alles wat ooit is opgebouwd langzaam wordt afgebroken. Turkije en Marokko hebben de toekomst, mooi klimaat, goed voor mensen met ambitie en die niet een saai 9 to 5 leven willen leiden. Ik wens ze succes.
Als het de hoogopgeleiden zijn die vertrekken dan is dit slecht nieuwsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:36 schreef Fok_Fok het volgende:
Turken en Marokkanen verlaten Nederland
Jonge Turken en Marokkanen keren massaal terug naar hun geboorteland. Ze hebben het helemaal gehad met Nederland. Reden: de opkomst van Geert Wilders en de economische crisis.
Bovendien is in Turkije en Marokko een grote behoefte aan hoogopgeleiden. Exacte cijfers zijn nog niet bekend gemaakt, maar de trend is zichtbaar, aldus het Nederlands Dagblad.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...terug_naa.html
Wat denk je dan? Dat de uitkeringstrekkers vertrekken? Dat de criminelen vertrekken? Die vinden het allang gezellig hier in Nederland.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef zquing het volgende:
[..]
Als het de hoogopgeleiden zijn die vertrekken dan is dit slecht nieuws
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |