LOL OMG OMGquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Whehe vluchten voor de economische crisis?... nou waar was dat plaatje dat laatst gepost werd over geldgierige moslims?
Oh die enkele tientallen maakt dus ook geen verschil op een totaal van een miljoen allochtonenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:07 schreef Koewam het volgende:
Kleine nuance... de ondernemende, ambitieuze en hoogopgeleide Marokkanen en Turken gaan weer terug.
En dat is wel zorgelijk te noemenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:07 schreef Koewam het volgende:
Kleine nuance... de ondernemende, ambitieuze en hoogopgeleide Marokkanen en Turken gaan weer terug.
Kan, maar de uitvreters blijven dus, en de mensen die bereid zijn om te werken en een leven op te bouwen vertrekken. Zie je het verschil?quote:
Jij gaat later de reet van je demente ouders afvegen??quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:07 schreef maickeltje het volgende:
[..]
HULDE!!!!!!!!!!!
Je hebt namelijk aan geen 1 allochtoon wat.
Nee natuurlijk niet, dat is ook het 'kutte' aan dit hele geheel. Van mij mogen ze blijven, en moeten de mensen die géén last hebben van de economische crisis (de uitbuiters) oprotten. De mensen die nu vertrekken zijn slachtoffer van iets waar ze geen blaam aan hebben, en dat is op z'n zachtst gezegd jammer te noemen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar als de hoogopgeleiden teruggaan.. Dan blijven de eh.. minder begaafden dus achter. Is dan het probleem wel opgelost?
Ja hoor als een geleerde allochtoon dat niet doet, doe ik dat wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:09 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Jij gaat later de reet van je demente ouders afvegen??
En ook nog fucking veel belasting betalen om de aow op te kunnen hoesten??quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ja hoor als een geleerde allochtoon dat niet doet, doe ik dat wel.
Ik word helaas maar 54 heb ik mij laten vertellen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:12 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
En ook nog fucking veel belasting betalen om de aow op te kunnen hoesten??
Meki wanneer vertrek jij?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:21 schreef Meki het volgende:
deze TS is 54 jaar en heeft verstand van een elfjarige ?
en nog een racist en PVV stemmer
Zéér goed punt, Nederland is qua lonen erbarmelijk te noemen als je een beetje internationaal werk kan krijgen, hoewel daar wel tegenover staat dat ons sociale stelsel beter is, en dat in het buitenland nog al eens te wensen over laat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:25 schreef Muzz_ het volgende:
In Marokko / Turkije kun je een mooie villa kopen voor een ton. Je krijgt (als je voor een Multinational werkt) meer betaald dan hier in Nederland. Waarom zouden ze blijven plakken?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:25 schreef Steven.seagal het volgende:
Allemaal die n00b WildersBashers hier. Wilders for president!!!
Weer heerlijk generaliserend Mekiquote:
He in de OP wordt gesproken over hoogopgeleide Marokkanen die vertrekkenquote:
Kunnen ze eigenlijk hun zorgverzekering behouden ondanks dat ze in Marokko oid wonen? (Langdurig).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zéér goed punt, Nederland is qua lonen erbarmelijk te noemen als je een beetje internationaal werk kan krijgen, hoewel daar wel tegenover staat dat ons sociale stelsel beter is, en dat in het buitenland nog al eens te wensen over laat.
Maargoed, het is maar net waar je concessies in wilt maken hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |