Slechte deal...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef KaMo het volgende:
Meer gitaren!
een goede beurt voor mijn SG (alles upgraden)
Doe dat maar.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Under_Score het volgende:
volgende keer maar gewoon via het linke de OP plakken en niet quoten en dan de quote tags weg halen
Ohja en moet akoestisch een beetje bespeelbaar zijn en niet té moeilijke songs zijn met allemaal solo's.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef blckbb het volgende:
Iemand ideeën voor songs? Er zijn plannen om op te treden met zangeres, 2 akoestische gitaren en een basgitaar.
Beetje mainstream is wel fijn
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef blckbb het volgende:
Iemand ideeën voor songs? Er zijn plannen om op te treden met zangeres, 2 akoestische gitaren en een basgitaar.
Beetje mainstream is wel fijn
Maakt een combinatiequote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
Mijn lessen gaan goed, alleen blijf ik het muziekblad lezen moeilijk vinden. Vooral als er veel snaren tussen zitten. Vanaf tabs lezen gaat echt stukken makkelijker maar mijn boek gaat over op muziekblad
Ik zou mijn SG niet weg doen voor een beurt!quote:
Mja, misschien heb je gelijk, kan ik beter gewoon veel oefenen en groupies genererenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou mijn SG niet weg doen voor een beurt!
Alleen door de druk van de snaren zou 'ie in stukjes barsten...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn, als die het ook echt zou doen!!
goed idee alleen ik ben pas een week aan het lessen nu dus het zou een supermakkelijk nummer moeten zijn, aangezien ik pas een paar akkoorden kenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Maakt een combinatieNaast je lessen een paar nummers via tabs/guitarpro!
Kracht. Niet druk. Doh.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Alleen door de druk van de snaren zou 'ie in stukjes barsten...
Ik heb hem nog niet gehoord, moet ik toch maar eens gaan doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:00 schreef Aresdreams het volgende:
nieuwe plaat van anathema blijft wennen...
maar de openingstrack is wel geniaal
Is mij wat te zweverig ...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:00 schreef Aresdreams het volgende:
nieuwe plaat van anathema blijft wennen...
maar de openingstrack is wel geniaal
zei toch dat ie wennen was... kom nog niet verder dan het derde nummer, daarna vind ik het ook moeilijk om het te blijven volgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Is mij wat te zweverig ...
Misschien eens luisteren met wat lsd op m'n tong
Ja, ik was net thuis toen ik dat postequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
ben je er geweest? mijn broer is er ook heen gegaan, zal morgen wel horen hoe het was
Tof, ik ga ze volgende week zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, ik was net thuis toen ik dat poste. Was echt super weer!
wellicht met de hulp van wat superlijm........quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Alleen door de druk van de snaren zou 'ie in stukjes barsten...
Keurigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:25 schreef DrD00m het volgende:
Gister tijdens de finale van Emergenza de jack van mn bc rich kapot gespeeld
Toen ik wou gaan switchen van gitaar, zag ik hem er opeens uithangen. Geen schroefje meer te bekennen![]()
Dan moet ik toch maar eens snel een Evo of Performer aan gaan schaffen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef The_Dean het volgende:
En iedereen zou altijd een Dean bij zich moeten hebben
Goed planquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar eens snel een Evo of Performer aan gaan schaffen.
sabotage!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:25 schreef DrD00m het volgende:
Gister tijdens de finale van Emergenza de jack van mn bc rich kapot gespeeld
Toen ik wou gaan switchen van gitaar, zag ik hem er opeens uithangen. Geen schroefje meer te bekennen![]()
Waar was jij gisteravond?quote:
Ander boek nemen dusquote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
Mijn lessen gaan goed, alleen blijf ik het muziekblad lezen moeilijk vinden. Vooral als er veel snaren tussen zitten. Vanaf tabs lezen gaat echt stukken makkelijker maar mijn boek gaat over op muziekblad
Dan was jij het die ook bij het eerste nummer voor kabelbreuk zorgde en de versterker had gesloopt bij het laatste nummerquote:
die wil ik ook en die ga ik testenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:01 schreef Spelvout het volgende:
http://www.maxguitarstore.com/store/index.php?productID=6191
Do want
Ik ontken allesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dan was jij het die ook bij het eerste nummer voor kabelbreuk zorgde en de versterker had gesloopt bij het laatste nummer
Peter Pan Speedrockquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat was dat een faalzender gisteren zeg.![]()
Maar gelukkig morgen weer lekker repeteren en oa Schoppen Aas oefenen als nieuw nummer.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Een van de meest geniale covers ooit.
Alleen jammer dat onze zanger niet zo dik is.
Bier zuipen, schreeuwen en microfoonkoppen kan ik ookquote:
Puikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Gastzanger voor 1 nummer en dan alles kapot op het podium? Ik zeg: DOEN!
Pff 10 dollar per maand voor wat simpele extra optiesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:16 schreef Patrijz het volgende:
kennen jullie http://www.songsterr.com al? ik zag het net haha... wel geinig als er even geen guitarpro voor handen is
Zo ver had ik nog niet gekekenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
Pff 10 dollar per maand voor wat simpele extra opties
Verder wel een leuke site.
Dude, mijn vriedin woont in Kerkrade, dan is Groningen echt geen probleemquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Alleen dan moet je wel helemaal hierheen komen.
Yep je neemt zeg maar een "droog signaal" op op goeie kwaliteit. Dat is zeg maar het signaal wat normaal naar je versterker gaat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Dus als je zo'n kabel hebt en zo'n proggie erbij kun je opnemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Klinkt interessant, alleen een beetje jammerik ga naar Werchter ga dus financieel niet zo'n goed idee.
Oh ja? Duurste kaartje van deze tour is 65,70. Bij metal krijg je geen rip-offquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:30 schreef guitarist het volgende:
[..]
Waar je 150,- euro voor moet betalen. METAL...
Meestal wel hoor. Maiden heeft altijd voorprogramma's in de klasse van Trivium en Bullet for my Valentine. Tja, de vraag is of het erbij past, maar die klasse dus en meestal nog een derde act.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het eignelijk belachelijk duur, of krijg je daar meedere grote bands voor ?
Dat is wel erg goedkoop.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:06 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga straks voor twee tientjes naar Bad Religion.
Nee, die mag het nu zelf rooien hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:06 schreef brother52 het volgende:
En de 3e act is dan heel vaak Lauren Harris
Gelukkig. Zijn we daar van verlost.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, die mag het nu zelf rooien hoor.
Dat is je straf voor je lef om buiten je mensuur te treden!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef Cynic het volgende:
Tjonge, wat heeft zo'n Viper een hopeloze balans... Helemaal als je ook nog een langere mensuur hebt...
Maar hopen dat die wél weten hoe je muziek moet maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar hij heeft nog meer kinderen hoor
Dat is wel genaaid als je gewoon puur voor Maiden komt dan, als je naar een "Fest" achtig iets gaat waar het om meer bands draait vind ik een dure prijs okee, maar nu word je er wel mee genaaidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Meestal wel hoor. Maiden heeft altijd voorprogramma's in de klasse van Trivium en Bullet for my Valentine. Tja, de vraag is of het erbij past, maar die klasse dus en meestal nog een derde act.
De laatste keer dat ik zo'n bedrag heb neergelegd was voor PriestFest in de HMH, maar die hadden Megadeth en Testament bij zich.
Maar het is niet anders. We zitten gister ook niet op die gayband van de WT-drummer te wachten. 'My Favorite Scar'. Leer het eerst een behoorlijk spellen en ga dan boeiende muziek maken. Emogejankquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel genaaid als je gewoon puur voor Maiden komt dan, als je naar een "Fest" achtig iets gaat waar het om meer bands draait vind ik een dure prijs okee, maar nu word je er wel mee genaaid
Ze zitten bij een rotte platenmaatschappij daarvoor. Als ze nou ook bij Nuclear Blast ofzo zaten, dan kon je nog leuke metalbands verwachten. Iets als Sabaton ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:18 schreef brother52 het volgende:
Het beroerde bij Maiden is dat ze vaak een erg slecht voorprogramma hebben.
Afgelopen keer TT-Circuit gratis heengeweest.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:30 schreef guitarist het volgende:
[..]
Waar je 150,- euro voor moet betalen. METAL...
Daar heb je ook wel weer gelijk...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is je straf voor je lef om buiten je mensuur te treden!.
Op de TT Kamelot en Within Temptation.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze zitten bij een rotte platenmaatschappij daarvoor. Als ze nou ook bij Nuclear Blast ofzo zaten, dan kon je nog leuke metalbands verwachten. Iets als Sabaton ofzo.
all shall perishquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze zitten bij een rotte platenmaatschappij daarvoor. Als ze nou ook bij Nuclear Blast ofzo zaten, dan kon je nog leuke metalbands verwachten. Iets als Sabaton ofzo.
ik mag jou welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:42 schreef brother52 het volgende:
Wat mij betreft mag Suffocation wel in hun voorprogramma komen.
Past er totaal niet bij maar is live wel erg tof.
hehe je had je pedaaltje opgehaald ?quote:
Ja, tussen '98 en '03 hebben ze inderdaad even een pauze gehad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef genakt het volgende:
[..]
ik mag jou wel
is ook alweer een band die zowat 20 jaar in het vak zit![]()
wel tijdje gestopt geweest volgens mij![]()
Nico Staiquote:I just don't think i'll ever make you see.
So I hope you really mean what you say
'cause my skin's just about to give in.
And it's crawling with doubt
screaming right at me all day.
Sabatonquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat doe je dan met je EMG's??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk...
Kijken of ik deze week de SD's erin kan plakken, dan is hij qua sound ook weer helemaal klaar.
Als het bevalt moet ik misschien maar op zoek gaan naar nog een bariton.
Vet nummerquote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat?quote:
Al twijvelen veel mensen daar nog wel eens aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef brother52 het volgende:
Ja, maar jij weet ook wat goede muziek is.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat?
Kan ik hieruit afleiden dat je Blind Melon niet kende?
Ga je eens heel snel schamen.
Past ook niet echt in jouw straatjequote:
Niks.quote:
even gekeken inderdaad alle 3 goede bandsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Past ook niet echt in jouw straatje
Jij kunt beter naar Iniquity, Fleshtized of Konkhra gaan luisteren.
Daar zeg ik uiteraard geen nee tegen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niks.
Hebben?
Misschien kunnen we dan iets doen dat ik even langskom en dat jij de nieuwe er in zet?
Ik heb nog geen 7 snaar, en ook niet echt zo'n ding in de planning...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Aresdreams het volgende:
dean, heb jij iets aan een setje emg hz voor 7 snaar?
Jawel, maar eigenlijk nooit meer met effecten, die gebruik ik nu slechts voor de gitaar, maarja, ze zijn niet allemaal even geschikt...quote:
Ja, da's wel okay. Nut moest sowieso vervangen worden. Dan neem ik ook wel even nieuwe snaren mee als we de elementen doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar zeg ik uiteraard geen nee tegen...
En over je Washburn, ik krijg die buzz in de nek nog niet echt opgelost... ga je akkoord als ik alle snaren verwijder, de nut vervang en dan met nieuwe snaren kijken wat er aan de hand is? Als de boel allemaal los is kan ik ook beter de trussrod nakijken....
Prima, dan ga ik er vandeweek weer even mee bezigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, da's wel okay. Nut moest sowieso vervangen worden. Dan neem ik ook wel even nieuwe snaren mee als we de elementen doen.
Gaarnequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:19 schreef Cynic het volgende:
Kunnen we ook nog wel even een lesje doen ofzo.
Nope, de passieve versie. HZ-H4 dingen. Zou dus niet al te veel gedoe moeten zijn met de touwtjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaarne
Zijn het actieve EMG's btw? Just asking.
Nee, dat is vrij eenvoudigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nope, de passieve versie. HZ-H4 dingen. Zou dus niet al te veel gedoe moeten zijn met de touwtjes.
Wat dan, wou je me les geven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef genakt het volgende:
jammer dat dean hier niet in de buurt woont
nou heb hier nog gitaartje die een goede afstelbeurt nodig heeftquote:
Waarschijnlijk heb je over een tijdje nog zo'n setjequote:
Ik en spelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:31 schreef genakt het volgende:
[..]
nou heb hier nog gitaartje die een goede afstelbeurt nodig heeft
en denk eerder andersom les geven
en gewoon leuk om samen gitaar te spelen
Ook SD's voor je LP?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je over een tijdje nog zo'n setje
Ja, waarschijnlijk wel. Eerst nog even afwachten hoe die andere me gaan bevallen maar ik denk dat ik vrij snel om zal zijn.quote:
Setje SD's in zetten. Of EMG's... keuzesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:42 schreef brother52 het volgende:
Dan weet je wat je met je Dean moet doen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik en spelen
Maar als ik in de buurt ben wil ik heus wel eens helpen hoor...
Ja, zo nu en dan eens evenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:46 schreef genakt het volgende:
[..]
hoorde van je vriendin dat je wel eens af toe in rotterdam komt
laat het maar keer weten
want krijg me lp niet echt perfect
en wegbrengen zie ik echt niet zitten dan word het feedback![]()
Feedback besteedt afstelbeurten ook weer uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:46 schreef genakt het volgende:
[..]
hoorde van je vriendin dat je wel eens af toe in rotterdam komt
laat het maar keer weten
want krijg me lp niet echt perfect
en wegbrengen zie ik echt niet zitten dan word het feedback![]()
actie enzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zo nu en dan eens even
Wat heb je er zelf al aan gedaan?
Zolang je voorzichtig doet kan er weinig mis gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:55 schreef genakt het volgende:
[..]
actie enz![]()
mjah ben er niet zo'n ster in snaren staan te hoog
en de g snaar zit nog hoger als de rest
b snaar kan ik om het half uur opnieuw tunen
denk dat ik gewoon van de week weer gaat proberen en dan met foto's hier plaatsen ofzo![]()
Ehm tja van blues tot metal zeg maar dus zowel wat zachtere nummersquote:
ga me best doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zolang je voorzichtig doet kan er weinig mis gaan
b of cquote:
ERNIE BALL 2626quote:
Mwhao eerst nog een paar keer spelen/ouwehoeren en dan zien we wel verderquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:29 schreef The_Dean het volgende:
Maar wel wat een rode lijn... klinkt wellicht wat te afwisselend...
Ja toch, zo is het.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Mwhao eerst nog een paar keer spelen/ouwehoeren en dan zien we wel verder
kloptquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:40 schreef The_Dean het volgende:
Dat is een vrij stevig setje... Maarja, het is ook vrij laag gestemd... dan heb je wat minder spanning natuurlijk.
Het is al morgenquote:
Die zijn wel dik inderdaad... ik zat zelf ook te denken om 011 setje te halen, zodat ik drop C ook haal hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:37 schreef genakt het volgende:
[..]
ERNIE BALL 2626
(012/ 016/ 024p/ 032/ 044/ 056)
quote:
moet lukken ga zo wegquote:
Bloemetje op de eerste date? Serieus?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:18 schreef genakt het volgende:
[..]
[..]
moet lukken ga zo weg
bloemetje staat al klaar en leuke dag van maken
Ik vond het ook nogal overdrevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bloemetje op de eerste date? Serieus?
"Leuk, maar kun je de volgende keer een krop sla voor mij meenemen?"quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Of dat ze vegetarier is en je bloemen opeet
ken der al heel langquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bloemetje op de eerste date? Serieus?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind het wel een poetisch gezicht, zo'n betatoeëerde metalhead die met een bloemetje aanbelt bij potentiële nieuwe liefde.
Misschien kan hij er een grafmetalballad over schrijven als hij vanavond van bil gaat.
in dit topic zitten geen amateur gitaar spelersquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
die audities die jullie hier doen, zijn dat bij redelijk (lokaal) bekende bands ofzo dat deze zo'n strenge voorwaarde hebben
Alleen ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef genakt het volgende:
[..]
in dit topic zitten geen amateur gitaar spelers
Ja, daten op de woensdagochtend... niet het meest voorkomendequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:52 schreef genakt het volgende:
[..]
ken der al heel lang
ging echt super goed en lekker van bil gegaan
bloemetje heeft het gedaan![]()
zo naar werk
wel apart date op een woensdag
na toch 3 uurtjes bij elkaar geweestquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daten op de woensdagochtend... niet het meest voorkomende
en ikquote:
Maar jij bent dan weer een pro techquote:
Haha nee man, iedereen kan datquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan weer een pro tech
ow dan zit ik verkeerd want ik ben pas begonnen met gitaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef genakt het volgende:
[..]
nee johquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ow dan zit ik verkeerd want ik ben pas begonnen met gitaar
lol wat is er gebeurt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef genakt het volgende:
volgende week donderdag en vrijdag mag ik trouwens me laatste examen overnieuw doen
thanxquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:27 schreef Patrijz het volgende:
[..]
lol wat is er gebeurt?en gefeli met je succesvolle date!
Dan heb je mij nog nooit met een soldeerbout bezig gezien.quote:
Dat had ik gister al gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat hebben jullie gestemd, je gitaar?
Dat wil ik zienquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit met een soldeerbout bezig gezien.
Bakken en braden is er niets bij.
thieme?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat had ik gister al gedaan.
Ik ga denk ik gewoon op het lekkerste wijf stemmen.
Nog niet, maar straks even heen fietsen. VVD.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat hebben jullie gestemd, je gitaar?
ik vanmorgen toen ik de bus gemist had, zelfde partij! was de eerste van m'n dorpquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog niet, maar straks even heen fietsen. VVD.
zat op internet maar dat is toegestaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:32 schreef Patrijz het volgende:!
waar was de beschuldiging op gebaseerd?
die komt niet uit de lucht vallen lijkt me
Heb ik juist wel. Ik zou liever PvdA stemmen, maar met die slappeling van een Cohen aan het roer komt het ook niet goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef genakt het volgende:
hoop ik voor je dat je geen huurhuis hebt dean
Ik bedenk me ineens dat ik in het verleden wel eens wat gesoldeerd heb aan oederborden van laptops.quote:
je weet dat hij binnen een paar jaar de huur wil verhogen met 60 %quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik juist wel. Ik zou liever PvdA stemmen, maar met die slappeling van een Cohen aan het roer komt het ook niet goed.
bij iedere partij moet je betalen... en 60% zal wel erg aan je omstandigheden liggen... maargoed ik huur nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef genakt het volgende:
[..]
je weet dat hij binnen een paar jaar de huur wil verhogen met 60 %
en dat dokters bezoekje nu eigen risico rond de 300 word ?
Dan ga ik van 280 naar 466quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef genakt het volgende:
[..]
je weet dat hij binnen een paar jaar de huur wil verhogen met 60 %
en dat dokters bezoekje nu eigen risico rond de 300 word ?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Patrijz het volgende:
[..]
bij iedere partij moet je betalen... en 60% zal wel erg aan je omstandigheden liggen... maargoed ik huur niet
gewoon voor iedereenquote:Maar als VVD het voor het zeggen krijgt zal de huur ongeveer 60% extra stijgen tov de normale huurstijging over een periode van 30 jaar.
ja weet ik maar is alsnog belachelijk en uiteindelijk nog meer...toch ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef brother52 het volgende:
De huur met 60% extra laten stijgen ten opzichte van de normale huurstijging is iets heel anders dan de huurprijzen laten stijgen met 60%.
gitaar spelen kunnen we ook al nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Mijn hele leven werken moet ik toch. Ben maar een simpele arbeider
Bij het begrip simpele arbeider denk ik dan weer meer aan de SP!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Mijn hele leven werken moet ik toch. Ben maar een simpele arbeider
Ik mis Jan Marijnissenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij het begrip simpele arbeider denk ik dan weer meer aan de SP!
vind die nieuwe wel grappigquote:
Dat zal je ook nog wel eens meevallen, die Geert... veel inhoud heeft die partij ook niet. Enige issue die ze hebben is de buitenlanders, voor de rest lopen ze met de populaire opinie van het volk mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:57 schreef genakt het volgende:
[..]
vind die nieuwe wel grappig
mjah ik denk dat het nog gaat tegenvallen hoor vvd
pvda komt hoger als je denkt
Maar grote winnaar word geert. (Niet dat ik het met hem eens ben )
En dat doet de pvda,cda,vvd ed. nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zal je ook nog wel eens meevallen, die Geert... veel inhoud heeft die partij ook niet. Enige issue die ze hebben is de buitenlanders, voor de rest lopen ze met de populaire opinie van het volk mee.
Maarja, die aanhangers hebben net zoveel inhoud als die hele partij
Die hebben over het algemeen wel iets meer te melden en meer inhoud dan die pruikendrager.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:04 schreef DrD00m het volgende:
[..]
En dat doet de pvda,cda,vvd ed. niet?
meer te melden hebben betekent niet meteen dat het ook ergens op slaat wat ze melden. (wat in dit geval dus zo is)quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die hebben over het algemeen wel iets meer te melden en meer inhoud dan die pruikendrager.
Nou, rot op dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik zag het laatst op tv ja, geniaal... kom maar op met zoietsquote:
Precies, het gaat dan om ongeveer 1,8% t.o.v. 1,2% huurverhoging per jaar. Kut, maar niet onoverkomelijk. Maar goed, ik heb een vriendin met een zeer grote kans dat die later veel gaat verdienenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef brother52 het volgende:
De huur met 60% extra laten stijgen ten opzichte van de normale huurstijging is iets heel anders dan de huurprijzen laten stijgen met 60%.
hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:11 schreef The_Dean het volgende:
Niet Cohen hoor, er stond verderop in de lijst een Fries
Maarja, kleine stijging is er toch elk jaar al. Zolang er niet in een klap 60% bijop komt valt dat nog wel te overzienquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Precies, het gaat dan om ongeveer 1,8% t.o.v. 1,2% huurverhoging per jaar. Kut, maar niet onoverkomelijk. Maar goed, ik heb een vriendin met een zeer grote kans dat die later veel gaat verdienen
op zo'n vriendin hoop ik ook nog steeds...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Precies, het gaat dan om ongeveer 1,8% t.o.v. 1,2% huurverhoging per jaar. Kut, maar niet onoverkomelijk. Maar goed, ik heb een vriendin met een zeer grote kans dat die later veel gaat verdienen
Als ik zie wat een huis tegenwoordig moet opbrengen en wat je moet verdienen om een hypotheek te kunnen krijgen, dan geloof ik daar niet meer zo in. Maar sowieso lijkt het me dodelijk saai om de hele dag thuis te zitten "het huishouden te doen". Waarom zou je je capaciteiten niet gebruiken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef The_Dean het volgende:
Het is natuurlijk altijd leuk dat je vriendin er bij kan werken zodat er meer geld binnen komt, maar ik geloof nog altijd in het principe dat het mogelijk moet zijn om als 1 verdiener [zij het de man of de vrouw] het gezin draaiende te houden in Nederland. Maar misschien ben ik wat te ouderwets daarin...
dat vind ik ook gewoon normaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef The_Dean het volgende:
Het is natuurlijk altijd leuk dat je vriendin er bij kan werken zodat er meer geld binnen komt, maar ik geloof nog altijd in het principe dat het mogelijk moet zijn om als 1 verdiener [zij het de man of de vrouw] het gezin draaiende te houden in Nederland. Maar misschien ben ik wat te ouderwets daarin...
Daar zat toch vroeger die dierenwinkel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef The_Dean het volgende:
En ik wil al jaren dit vette pand, mooi mijn bedrijf in starten, maar als ik zie hoeveel werk ik nu heb, dan red ik dat nooit... en de leningen/hypotheek shit rond krijgen lijkt me onmogelijk.
http://aresmakelaardij.nl/index.php?option=com_hotproperty&view=property&id=36
Kijk dan hoe vet
Kan je niet wat voor me regelen Ares?![]()
komt goed deanquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Ach ja, jullie hebben allemaal vaste contracten, dan is het nog net wat makkelijker... ik loop bij een uitzendbureau en hoop bij Gods gratie dat ik zo nu en dan eens een dag/week kan werken...
Paar weken bij een hovenier gezeten, maar dinsdag en vandaag zit ik thuis, en dan verdien in niks.
Gelukkig maandag, morgen en vrijdag wel werk.
Ja, kloptquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar zat toch vroeger die dierenwinkel?
Ik hoop het van harte... zoek me rot om iets in de lijn van wat ik gestudeerd heb, maar schiet niet bepaald op...quote:
Ben bang dat ik dan per avond meer kost dan jullie verdienenquote:
Met jou kan ik praten... ik ben ook zo'n ouderwetse zak!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef The_Dean het volgende:
Zie het als een goede investeringquote:
Als je ons bandje naar faam brengt in Culemborg en omstreken mag je onze manager worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte... zoek me rot om iets in de lijn van wat ik gestudeerd heb, maar schiet niet bepaald op...
Straks maar eens een rondje monsterboard doen. Alweer.
Niemand hier die een vaste roadie/tech zoekt zeker?
Dat is uiteindelijk makkelijker gezegd dan gedaan hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef genakt het volgende:
dean waarom ga je niet werken leren zoeken ofzo ?
Amen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk makkelijker gezegd dan gedaan hoor
ja proberen kan altijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk makkelijker gezegd dan gedaan hoor
Is ook wel, maar als hij nog geen baan heeft kan hij toch ook moeilijk z'n studie betalen? Tenzij je nog tot je 80ste een lening af wilt betalen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef genakt het volgende:
[..]
ja proberen kan altijd
het was maar een idee
9 van de 10 keer met werken leren betaald het bedrijf gewoon je studie hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is ook wel, maar als hij nog geen baan heeft kan hij toch ook moeilijk z'n studie betalen? Tenzij je nog tot je 80ste een lening af wilt betalen...
MTS Electronica Niveau 4 [hoogste nivo op het MBO, voor zover dat iets zegtquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef genakt het volgende:
dean waarom ga je niet werken leren zoeken ofzo ?
hogere opleiding wat je nu hebt
( weet niet wat je precies voor diploma hebt )
En ik zoek me kapot voor iets wat aansluit op mijn opleiding, maar er is gewoon niks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef genakt het volgende:
[..]
ja proberen kan altijd
het was maar een idee
Zo'n opleiding 4 dagen werken 1 dag school zóu nog wel kunnen. Ik weet niet wat Dean's woonsituatie isquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:44 schreef genakt het volgende:
[..]
9 van de 10 keer met werken leren betaald het bedrijf gewoon je studie hoor
Woon alleen in een huurhuisjequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zo'n opleiding 4 dagen werken 1 dag school zóu nog wel kunnen. Ik weet niet wat Dean's woonsituatie is
Mooi pand groot zat om te wonen en je gitaaratelier te huisvestenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef The_Dean het volgende:
En ik wil al jaren dit vette pand, mooi mijn bedrijf in starten, maar als ik zie hoeveel werk ik nu heb, dan red ik dat nooit... en de leningen/hypotheek shit rond krijgen lijkt me onmogelijk.
http://aresmakelaardij.nl/index.php?option=com_hotproperty&view=property&id=36
Kijk dan hoe vet
Kan je niet wat voor me regelen Ares?![]()
Helaas, dinsdagavonden zijn de oefenavonden van de bandquote:
Da's ok. Andere avond dan? Woensdag, donderdag?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Helaas, dinsdagavonden zijn de oefenavonden van de band
Je hebt een eng beest naast je naam staanquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
spannend, ik heb morgen de hele dag mijn toelating op de kunstacademie in arnhem...
duim voor me!
succes man!quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
spannend, ik heb morgen de hele dag mijn toelating op de kunstacademie in arnhem...
duim voor me!
Break a String !quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
duim voor me!
ik zie dat beest meer... wat is het?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt een eng beest naast je naam staan![]()
Maar uhm, succes man. Gaat je gewoon lukken.
ws dat iemand voor een bepaalde tijd lid is (langer dan x jaar)quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:14 schreef Patrijz het volgende:
[..]
ik zie dat beest meer... wat is het?vaag fossiel
enn... succes natuurlijk@toelating
Maar die zie je dan weer niet bij die oude layoutquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:08 schreef guitarist het volgende:
Iedereen die niet de bagger layout gebruikt krijg een dino bij z'n naam,
Had ik eerst ook... tot ik gewoon de nieuwe ging gebruiken. Als ik nu terugga naar die oude dan is het echt omgquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef TeleluvR het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk eronder te zetten
Op gitaarnet/forum vinden ze het niet eens zo'n heel slechte gitaar voor het geld!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef blckbb het volgende:
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_hbt16bk_egitarre.htm
Die zou ik best willen hebben als klusgitaartje..Bovendien goedkoper dan zo'n bouwkit
Was dat niet een HK?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |