Ehm tja van blues tot metal zeg maar dus zowel wat zachtere nummersquote:
ga me best doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zolang je voorzichtig doet kan er weinig mis gaan
b of cquote:
ERNIE BALL 2626quote:
Mwhao eerst nog een paar keer spelen/ouwehoeren en dan zien we wel verderquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:29 schreef The_Dean het volgende:
Maar wel wat een rode lijn... klinkt wellicht wat te afwisselend...
Ja toch, zo is het.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Mwhao eerst nog een paar keer spelen/ouwehoeren en dan zien we wel verder
kloptquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:40 schreef The_Dean het volgende:
Dat is een vrij stevig setje... Maarja, het is ook vrij laag gestemd... dan heb je wat minder spanning natuurlijk.
Het is al morgenquote:
Die zijn wel dik inderdaad... ik zat zelf ook te denken om 011 setje te halen, zodat ik drop C ook haal hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:37 schreef genakt het volgende:
[..]
ERNIE BALL 2626
(012/ 016/ 024p/ 032/ 044/ 056)
quote:
moet lukken ga zo wegquote:
Bloemetje op de eerste date? Serieus?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:18 schreef genakt het volgende:
[..]
[..]
moet lukken ga zo weg
bloemetje staat al klaar en leuke dag van maken
Ik vond het ook nogal overdrevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bloemetje op de eerste date? Serieus?
"Leuk, maar kun je de volgende keer een krop sla voor mij meenemen?"quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Of dat ze vegetarier is en je bloemen opeet
ken der al heel langquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bloemetje op de eerste date? Serieus?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind het wel een poetisch gezicht, zo'n betatoeëerde metalhead die met een bloemetje aanbelt bij potentiële nieuwe liefde.
Misschien kan hij er een grafmetalballad over schrijven als hij vanavond van bil gaat.
in dit topic zitten geen amateur gitaar spelersquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
die audities die jullie hier doen, zijn dat bij redelijk (lokaal) bekende bands ofzo dat deze zo'n strenge voorwaarde hebben
Alleen ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef genakt het volgende:
[..]
in dit topic zitten geen amateur gitaar spelers
Ja, daten op de woensdagochtend... niet het meest voorkomendequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:52 schreef genakt het volgende:
[..]
ken der al heel lang
ging echt super goed en lekker van bil gegaan
bloemetje heeft het gedaan![]()
zo naar werk
wel apart date op een woensdag
na toch 3 uurtjes bij elkaar geweestquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daten op de woensdagochtend... niet het meest voorkomende
en ikquote:
Maar jij bent dan weer een pro techquote:
Haha nee man, iedereen kan datquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan weer een pro tech
ow dan zit ik verkeerd want ik ben pas begonnen met gitaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef genakt het volgende:
[..]
in dit topic zitten geen amateur gitaar spelers
nee johquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ow dan zit ik verkeerd want ik ben pas begonnen met gitaar
lol wat is er gebeurt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef genakt het volgende:
volgende week donderdag en vrijdag mag ik trouwens me laatste examen overnieuw doen
thanxquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:27 schreef Patrijz het volgende:
[..]
lol wat is er gebeurt?en gefeli met je succesvolle date!
Dan heb je mij nog nooit met een soldeerbout bezig gezien.quote:
Dat had ik gister al gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat hebben jullie gestemd, je gitaar?
Dat wil ik zienquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit met een soldeerbout bezig gezien.
Bakken en braden is er niets bij.
thieme?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat had ik gister al gedaan.
Ik ga denk ik gewoon op het lekkerste wijf stemmen.
Nog niet, maar straks even heen fietsen. VVD.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat hebben jullie gestemd, je gitaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |