Ik zag het laatst op tv ja, geniaal... kom maar op met zoietsquote:
Precies, het gaat dan om ongeveer 1,8% t.o.v. 1,2% huurverhoging per jaar. Kut, maar niet onoverkomelijk. Maar goed, ik heb een vriendin met een zeer grote kans dat die later veel gaat verdienenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef brother52 het volgende:
De huur met 60% extra laten stijgen ten opzichte van de normale huurstijging is iets heel anders dan de huurprijzen laten stijgen met 60%.
hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:11 schreef The_Dean het volgende:
Niet Cohen hoor, er stond verderop in de lijst een Fries
Maarja, kleine stijging is er toch elk jaar al. Zolang er niet in een klap 60% bijop komt valt dat nog wel te overzienquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Precies, het gaat dan om ongeveer 1,8% t.o.v. 1,2% huurverhoging per jaar. Kut, maar niet onoverkomelijk. Maar goed, ik heb een vriendin met een zeer grote kans dat die later veel gaat verdienen
op zo'n vriendin hoop ik ook nog steeds...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Precies, het gaat dan om ongeveer 1,8% t.o.v. 1,2% huurverhoging per jaar. Kut, maar niet onoverkomelijk. Maar goed, ik heb een vriendin met een zeer grote kans dat die later veel gaat verdienen
Als ik zie wat een huis tegenwoordig moet opbrengen en wat je moet verdienen om een hypotheek te kunnen krijgen, dan geloof ik daar niet meer zo in. Maar sowieso lijkt het me dodelijk saai om de hele dag thuis te zitten "het huishouden te doen". Waarom zou je je capaciteiten niet gebruiken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef The_Dean het volgende:
Het is natuurlijk altijd leuk dat je vriendin er bij kan werken zodat er meer geld binnen komt, maar ik geloof nog altijd in het principe dat het mogelijk moet zijn om als 1 verdiener [zij het de man of de vrouw] het gezin draaiende te houden in Nederland. Maar misschien ben ik wat te ouderwets daarin...
dat vind ik ook gewoon normaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef The_Dean het volgende:
Het is natuurlijk altijd leuk dat je vriendin er bij kan werken zodat er meer geld binnen komt, maar ik geloof nog altijd in het principe dat het mogelijk moet zijn om als 1 verdiener [zij het de man of de vrouw] het gezin draaiende te houden in Nederland. Maar misschien ben ik wat te ouderwets daarin...
Daar zat toch vroeger die dierenwinkel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef The_Dean het volgende:
En ik wil al jaren dit vette pand, mooi mijn bedrijf in starten, maar als ik zie hoeveel werk ik nu heb, dan red ik dat nooit... en de leningen/hypotheek shit rond krijgen lijkt me onmogelijk.
http://aresmakelaardij.nl/index.php?option=com_hotproperty&view=property&id=36
Kijk dan hoe vet
Kan je niet wat voor me regelen Ares?![]()
komt goed deanquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Ach ja, jullie hebben allemaal vaste contracten, dan is het nog net wat makkelijker... ik loop bij een uitzendbureau en hoop bij Gods gratie dat ik zo nu en dan eens een dag/week kan werken...
Paar weken bij een hovenier gezeten, maar dinsdag en vandaag zit ik thuis, en dan verdien in niks.
Gelukkig maandag, morgen en vrijdag wel werk.
Ja, kloptquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar zat toch vroeger die dierenwinkel?
Ik hoop het van harte... zoek me rot om iets in de lijn van wat ik gestudeerd heb, maar schiet niet bepaald op...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |