Slechte deal...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef KaMo het volgende:
Meer gitaren!
een goede beurt voor mijn SG (alles upgraden)
Doe dat maar.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Under_Score het volgende:
volgende keer maar gewoon via het linke de OP plakken en niet quoten en dan de quote tags weg halen
Ohja en moet akoestisch een beetje bespeelbaar zijn en niet té moeilijke songs zijn met allemaal solo's.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef blckbb het volgende:
Iemand ideeën voor songs? Er zijn plannen om op te treden met zangeres, 2 akoestische gitaren en een basgitaar.
Beetje mainstream is wel fijn
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef blckbb het volgende:
Iemand ideeën voor songs? Er zijn plannen om op te treden met zangeres, 2 akoestische gitaren en een basgitaar.
Beetje mainstream is wel fijn
Maakt een combinatiequote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
Mijn lessen gaan goed, alleen blijf ik het muziekblad lezen moeilijk vinden. Vooral als er veel snaren tussen zitten. Vanaf tabs lezen gaat echt stukken makkelijker maar mijn boek gaat over op muziekblad
Ik zou mijn SG niet weg doen voor een beurt!quote:
Mja, misschien heb je gelijk, kan ik beter gewoon veel oefenen en groupies genererenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou mijn SG niet weg doen voor een beurt!
Alleen door de druk van de snaren zou 'ie in stukjes barsten...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn, als die het ook echt zou doen!!
goed idee alleen ik ben pas een week aan het lessen nu dus het zou een supermakkelijk nummer moeten zijn, aangezien ik pas een paar akkoorden kenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Maakt een combinatieNaast je lessen een paar nummers via tabs/guitarpro!
Kracht. Niet druk. Doh.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Alleen door de druk van de snaren zou 'ie in stukjes barsten...
Ik heb hem nog niet gehoord, moet ik toch maar eens gaan doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:00 schreef Aresdreams het volgende:
nieuwe plaat van anathema blijft wennen...
maar de openingstrack is wel geniaal
Is mij wat te zweverig ...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:00 schreef Aresdreams het volgende:
nieuwe plaat van anathema blijft wennen...
maar de openingstrack is wel geniaal
zei toch dat ie wennen was... kom nog niet verder dan het derde nummer, daarna vind ik het ook moeilijk om het te blijven volgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Is mij wat te zweverig ...
Misschien eens luisteren met wat lsd op m'n tong
Ja, ik was net thuis toen ik dat postequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
ben je er geweest? mijn broer is er ook heen gegaan, zal morgen wel horen hoe het was
Tof, ik ga ze volgende week zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, ik was net thuis toen ik dat poste. Was echt super weer!
wellicht met de hulp van wat superlijm........quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Alleen door de druk van de snaren zou 'ie in stukjes barsten...
Keurigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:25 schreef DrD00m het volgende:
Gister tijdens de finale van Emergenza de jack van mn bc rich kapot gespeeld
Toen ik wou gaan switchen van gitaar, zag ik hem er opeens uithangen. Geen schroefje meer te bekennen![]()
Dan moet ik toch maar eens snel een Evo of Performer aan gaan schaffen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef The_Dean het volgende:
En iedereen zou altijd een Dean bij zich moeten hebben
Goed planquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar eens snel een Evo of Performer aan gaan schaffen.
sabotage!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:25 schreef DrD00m het volgende:
Gister tijdens de finale van Emergenza de jack van mn bc rich kapot gespeeld
Toen ik wou gaan switchen van gitaar, zag ik hem er opeens uithangen. Geen schroefje meer te bekennen![]()
Waar was jij gisteravond?quote:
Ander boek nemen dusquote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
Mijn lessen gaan goed, alleen blijf ik het muziekblad lezen moeilijk vinden. Vooral als er veel snaren tussen zitten. Vanaf tabs lezen gaat echt stukken makkelijker maar mijn boek gaat over op muziekblad
Dan was jij het die ook bij het eerste nummer voor kabelbreuk zorgde en de versterker had gesloopt bij het laatste nummerquote:
die wil ik ook en die ga ik testenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:01 schreef Spelvout het volgende:
http://www.maxguitarstore.com/store/index.php?productID=6191
Do want
Ik ontken allesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dan was jij het die ook bij het eerste nummer voor kabelbreuk zorgde en de versterker had gesloopt bij het laatste nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |