Dat is uiteindelijk makkelijker gezegd dan gedaan hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef genakt het volgende:
dean waarom ga je niet werken leren zoeken ofzo ?
Amen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk makkelijker gezegd dan gedaan hoor
ja proberen kan altijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk makkelijker gezegd dan gedaan hoor
Is ook wel, maar als hij nog geen baan heeft kan hij toch ook moeilijk z'n studie betalen? Tenzij je nog tot je 80ste een lening af wilt betalen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef genakt het volgende:
[..]
ja proberen kan altijd
het was maar een idee
9 van de 10 keer met werken leren betaald het bedrijf gewoon je studie hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is ook wel, maar als hij nog geen baan heeft kan hij toch ook moeilijk z'n studie betalen? Tenzij je nog tot je 80ste een lening af wilt betalen...
MTS Electronica Niveau 4 [hoogste nivo op het MBO, voor zover dat iets zegtquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef genakt het volgende:
dean waarom ga je niet werken leren zoeken ofzo ?
hogere opleiding wat je nu hebt
( weet niet wat je precies voor diploma hebt )
En ik zoek me kapot voor iets wat aansluit op mijn opleiding, maar er is gewoon niks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef genakt het volgende:
[..]
ja proberen kan altijd
het was maar een idee
Zo'n opleiding 4 dagen werken 1 dag school zóu nog wel kunnen. Ik weet niet wat Dean's woonsituatie isquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:44 schreef genakt het volgende:
[..]
9 van de 10 keer met werken leren betaald het bedrijf gewoon je studie hoor
Woon alleen in een huurhuisjequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zo'n opleiding 4 dagen werken 1 dag school zóu nog wel kunnen. Ik weet niet wat Dean's woonsituatie is
Mooi pand groot zat om te wonen en je gitaaratelier te huisvestenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef The_Dean het volgende:
En ik wil al jaren dit vette pand, mooi mijn bedrijf in starten, maar als ik zie hoeveel werk ik nu heb, dan red ik dat nooit... en de leningen/hypotheek shit rond krijgen lijkt me onmogelijk.
http://aresmakelaardij.nl/index.php?option=com_hotproperty&view=property&id=36
Kijk dan hoe vet
Kan je niet wat voor me regelen Ares?![]()
Helaas, dinsdagavonden zijn de oefenavonden van de bandquote:
Da's ok. Andere avond dan? Woensdag, donderdag?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Helaas, dinsdagavonden zijn de oefenavonden van de band
Je hebt een eng beest naast je naam staanquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
spannend, ik heb morgen de hele dag mijn toelating op de kunstacademie in arnhem...
duim voor me!
succes man!quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
spannend, ik heb morgen de hele dag mijn toelating op de kunstacademie in arnhem...
duim voor me!
Break a String !quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
duim voor me!
ik zie dat beest meer... wat is het?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt een eng beest naast je naam staan![]()
Maar uhm, succes man. Gaat je gewoon lukken.
ws dat iemand voor een bepaalde tijd lid is (langer dan x jaar)quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:14 schreef Patrijz het volgende:
[..]
ik zie dat beest meer... wat is het?vaag fossiel
enn... succes natuurlijk@toelating
Maar die zie je dan weer niet bij die oude layoutquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:08 schreef guitarist het volgende:
Iedereen die niet de bagger layout gebruikt krijg een dino bij z'n naam,
Had ik eerst ook... tot ik gewoon de nieuwe ging gebruiken. Als ik nu terugga naar die oude dan is het echt omgquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef TeleluvR het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk eronder te zetten
Op gitaarnet/forum vinden ze het niet eens zo'n heel slechte gitaar voor het geld!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef blckbb het volgende:
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_hbt16bk_egitarre.htm
Die zou ik best willen hebben als klusgitaartje..Bovendien goedkoper dan zo'n bouwkit
Was dat niet een HK?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |