ik mag jou welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:42 schreef brother52 het volgende:
Wat mij betreft mag Suffocation wel in hun voorprogramma komen.
Past er totaal niet bij maar is live wel erg tof.
hehe je had je pedaaltje opgehaald ?quote:
Ja, tussen '98 en '03 hebben ze inderdaad even een pauze gehad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef genakt het volgende:
[..]
ik mag jou wel
is ook alweer een band die zowat 20 jaar in het vak zit![]()
wel tijdje gestopt geweest volgens mij![]()
Nico Staiquote:I just don't think i'll ever make you see.
So I hope you really mean what you say
'cause my skin's just about to give in.
And it's crawling with doubt
screaming right at me all day.
Sabatonquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze zitten bij een rotte platenmaatschappij daarvoor. Als ze nou ook bij Nuclear Blast ofzo zaten, dan kon je nog leuke metalbands verwachten. Iets als Sabaton ofzo.
Wat doe je dan met je EMG's??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk...
Kijken of ik deze week de SD's erin kan plakken, dan is hij qua sound ook weer helemaal klaar.
Als het bevalt moet ik misschien maar op zoek gaan naar nog een bariton.
Vet nummerquote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
Mijn lessen gaan goed, alleen blijf ik het muziekblad lezen moeilijk vinden. Vooral als er veel snaren tussen zitten. Vanaf tabs lezen gaat echt stukken makkelijker maar mijn boek gaat over op muziekblad
Wat?quote:
Al twijvelen veel mensen daar nog wel eens aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef brother52 het volgende:
Ja, maar jij weet ook wat goede muziek is.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat?
Kan ik hieruit afleiden dat je Blind Melon niet kende?
Ga je eens heel snel schamen.
Past ook niet echt in jouw straatjequote:
Niks.quote:
even gekeken inderdaad alle 3 goede bandsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Past ook niet echt in jouw straatje
Jij kunt beter naar Iniquity, Fleshtized of Konkhra gaan luisteren.
Daar zeg ik uiteraard geen nee tegen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niks.
Hebben?
Misschien kunnen we dan iets doen dat ik even langskom en dat jij de nieuwe er in zet?
Ik heb nog geen 7 snaar, en ook niet echt zo'n ding in de planning...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Aresdreams het volgende:
dean, heb jij iets aan een setje emg hz voor 7 snaar?
Jawel, maar eigenlijk nooit meer met effecten, die gebruik ik nu slechts voor de gitaar, maarja, ze zijn niet allemaal even geschikt...quote:
Ja, da's wel okay. Nut moest sowieso vervangen worden. Dan neem ik ook wel even nieuwe snaren mee als we de elementen doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar zeg ik uiteraard geen nee tegen...
En over je Washburn, ik krijg die buzz in de nek nog niet echt opgelost... ga je akkoord als ik alle snaren verwijder, de nut vervang en dan met nieuwe snaren kijken wat er aan de hand is? Als de boel allemaal los is kan ik ook beter de trussrod nakijken....
Prima, dan ga ik er vandeweek weer even mee bezigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, da's wel okay. Nut moest sowieso vervangen worden. Dan neem ik ook wel even nieuwe snaren mee als we de elementen doen.
Gaarnequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:19 schreef Cynic het volgende:
Kunnen we ook nog wel even een lesje doen ofzo.
Nope, de passieve versie. HZ-H4 dingen. Zou dus niet al te veel gedoe moeten zijn met de touwtjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaarne
Zijn het actieve EMG's btw? Just asking.
Nee, dat is vrij eenvoudigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nope, de passieve versie. HZ-H4 dingen. Zou dus niet al te veel gedoe moeten zijn met de touwtjes.
Wat dan, wou je me les geven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef genakt het volgende:
jammer dat dean hier niet in de buurt woont
nou heb hier nog gitaartje die een goede afstelbeurt nodig heeftquote:
Waarschijnlijk heb je over een tijdje nog zo'n setjequote:
Ik en spelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:31 schreef genakt het volgende:
[..]
nou heb hier nog gitaartje die een goede afstelbeurt nodig heeft
en denk eerder andersom les geven
en gewoon leuk om samen gitaar te spelen
Ook SD's voor je LP?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je over een tijdje nog zo'n setje
Ja, waarschijnlijk wel. Eerst nog even afwachten hoe die andere me gaan bevallen maar ik denk dat ik vrij snel om zal zijn.quote:
Setje SD's in zetten. Of EMG's... keuzesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:42 schreef brother52 het volgende:
Dan weet je wat je met je Dean moet doen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik en spelen
Maar als ik in de buurt ben wil ik heus wel eens helpen hoor...
Ja, zo nu en dan eens evenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:46 schreef genakt het volgende:
[..]
hoorde van je vriendin dat je wel eens af toe in rotterdam komt
laat het maar keer weten
want krijg me lp niet echt perfect
en wegbrengen zie ik echt niet zitten dan word het feedback![]()
Feedback besteedt afstelbeurten ook weer uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:46 schreef genakt het volgende:
[..]
hoorde van je vriendin dat je wel eens af toe in rotterdam komt
laat het maar keer weten
want krijg me lp niet echt perfect
en wegbrengen zie ik echt niet zitten dan word het feedback![]()
actie enzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zo nu en dan eens even
Wat heb je er zelf al aan gedaan?
Zolang je voorzichtig doet kan er weinig mis gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:55 schreef genakt het volgende:
[..]
actie enz![]()
mjah ben er niet zo'n ster in snaren staan te hoog
en de g snaar zit nog hoger als de rest
b snaar kan ik om het half uur opnieuw tunen
denk dat ik gewoon van de week weer gaat proberen en dan met foto's hier plaatsen ofzo![]()
Ehm tja van blues tot metal zeg maar dus zowel wat zachtere nummersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |