Bron: Aanvulling Indymediaquote:Van onze red-actie
NEDERLAND – Vanochtend zijn op 37 treinstations in heel Nederland 109.000 gratis Volks-kranten uitgedeeld met het nieuws van morgen. Veel mensen hadden pas na enige tijd door dat het niet om de gangbare Volkskrant ging.
Ongeveer 90% van de reacties op Twitter, Facebook en op de Volks-krant-site waren van de orde “schitterende editie” “zeer goed gemaakt” en “heel cool gedaan”. Een enkeling vond het te onduidelijk wie erachter zitten. De website krijgt op dit moment ongeveer 100.000 hits per uur.
Ook hoofdredacteur Pieter Broertjes van de Volkskrant kon de actie wel waarderen. ‘Dit is enorm goede reclame voor de Volkskrant. Hoe meer Volkskranten er worden verspreid, hoe beter.’ De Volkskrant had net een moeilijke ochtend vanwege een voorpagina-rectificatie over het recente Nyfer-onderzoek, en kon dus wel wat goede reclame gebruiken.
Overigens zijn de makers van de Volks-krant op geen enkele manier gelinkt aan de Volkskrant.
Hm, er ook bij betrokken geweest?quote:
Fuck, heb in de haast een foutje gemaaktquote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
ja heb delen van die site gemaakt.
en het is dus www.volks-krant.nl
de krant staat in pdf online en op de site zijn ook allerlei artikelen terug te vinden.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef Karammel het volgende:
Jammer dat ik ze niet heb zien staan vanochtend. Was toch echt rond een uurtje of kwart over 8 op Amersfoort.
Zie ook dat ze met zijn tweeën bij elkaar staan in plaats van ook het busstation mee te nemen. Dat doen die Sp!its-uitdelers toch handiger.
Heb nu geen idee wat dit krantje nou eigenlijk precies te betekenen heeft gehad.
Ik zag de site net staan inderdaad. Zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
de krant staat in pdf online en op de site zijn ook allerlei artikelen terug te vinden.
Ik begreep dat ze via XminY na te bestellen zijn? Ofzoiets?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
de krant staat in pdf online en op de site zijn ook allerlei artikelen terug te vinden.
`quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef MrData het volgende:
Goh, origineel zeg. Iemand heeft de 2e Yes-Men film gezien...deden ze exact hetzelfde.
Als je nou direct zegt dat je gewoon niet tegen kritiek kunt over deze actie.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:41 schreef joepie91 het volgende:
[..]
`
Als je nou zelf iets dergelijks had gedaan, en er de moeite en tijd in had gestopt, dan had je recht van spreken gehad.
Ik heb altijd recht van spreken. Als het nou een originele actie was geweest..maar iets uit een film van 2 jaar geleden 1 op 1 overnemen..neuh.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:41 schreef joepie91 het volgende:
[..]
`
Als je nou zelf iets dergelijks had gedaan, en er de moeite en tijd in had gestopt, dan had je recht van spreken gehad.
ach ja er moet toch een manier zijn om hun punt aan de aandacht te brengen. Dat dat op deze, in jouw ogen, onorginele manier is gebeurd doet niks af aan hun boodschap.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef MrData het volgende:
[..]
Ik heb altijd recht van spreken. Als het nou een originele actie was geweest..maar iets uit een film van 2 jaar geleden 1 op 1 overnemen..neuh.
Golden_Pauper en joepie91die hier dus zitten te spammenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
ja heb delen van die site gemaakt.
en het is dus www.volks-krant.nl
als ik zou spammen had ik dit topic vanmorgen al geopend. ik vond het al jammer dat niemand er iets over opende op fok maar nu is dat dus wel gebeurd.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef huhggh het volgende:
[..]
Golden_Pauper en joepie91die hier dus zitten te spammen
he mij hoor je daar niet over hoor, en het is inderdaad geinspireerd op de times actie maar dit is dus de nederlandse versie.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:01 schreef MrData het volgende:
Ja en dan nog een beetje verontwaardigd gaan zitten doen als ik zeg dat het al jaren eerder gedaan is. Ga terug naar Indymedia, stelletje zwervers.
Neuh, iemand mag een mening hebben al is deze wel wat zuur geformuleerdquote:Op maandag 7 juni 2010 19:41 schreef joepie91 het volgende:
[..]
`
Dat doet agitprop dus met je.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jongens, wat een verschrikkelijke positiviteit hangt hier zeg
80% van wat hier op Fok rondhangt. terwijl ze zeggen zo hard te werkenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef defamai het volgende:
Het allermooiste, zure VVD'ers die t niet kunnen waarderen. Of natuurlijk PVV-stemmers die eens wat anders dan de Telegraaf voor hun ogen krijgen.
Ja want iedereen heeft natuurlijk een van 9 tot 5 baan aan een lopende band.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:36 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
80% van wat hier op Fok rondhangt. terwijl ze zeggen zo hard te werken
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef justanick het volgende:
En ik weet meteen een hele goede bezuiniging voor het nieuwe kabinet!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
wij hebben o.a. vrijwillig de site gebouwd. Verder zijn voor zover ik weet de kosten zoals de domeinnaam en het drukken betaald uit eigen zak en donaties. De columns en andere stukjes zijn ook vrijwillig aangeleverd. zie het als een open source projectje waar iedereen zijn deel aan kennis en/of visie aan een geheel toevoegt.
Mensen die het neppe oudhollands geenstijl taalgebruik overnemenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:12 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ja want iedereen heeft natuurlijk een van 9 tot 5 baan aan een lopende band.![]()
Linkschen die eigenlijk niet met kritiek om kunnen gaan.![]()
Leuk!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Bron: Aanvulling Indymedia
Website is te vinden op http://www.volks-krant.nl/ of http://www.vkvm.nl/.
Nou en.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
he mij hoor je daar niet over hoor, en het is inderdaad geinspireerd op de times actie maar dit is dus de nederlandse versie.
Mensen die niet meer op de inhoud kunnen reageren omdat ze uitgebabbeld zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:31 schreef defamai het volgende:
[..]
Mensen die het neppe oudhollands geenstijl taalgebruik overnemen
quote:
O, je wil inhoudelijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef huhggh het volgende:
[..]
Mensen die niet meer op de inhoud kunnen reageren omdat ze uitgebabbeld zijn.
Klaar, zand erover, die marketing-actie was niks.
quote:
Wat was het dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef defamai het volgende:
[..]
O, je wil inhoudelijk?
1. Het was geen marketingactie
En hoe komt dit clubje dan aan zijn geld? En waarom staat er in de colofon een hele batterij aan subsidiesponsjes die hebben meegewerkt? Of wil je nu beweren dat ze helemaal niet hebben meegewerkt?quote:2. Het was een actie waar geen cent subsidie naar toe is gegaan. (XminY krijgt geen geld meer van de staat sinds het van wat nu Oxfam/Novib is afgescheiden).
Ik ga er vanuit dat je kunt bewijzen dat de campagne goed is aangeslagen?quote:3. Het is een bewustwordingscampagne, een die goed is aangeslagen, ondersteund door de Volkskrant.
OK, nauwkeuriger:het was geen marketingactie voor de Volkskrant.quote:
Het woord subsidiesponsjes wijst er al op dat je vooringenomen bent tegen deze clubs. Maar de herkomst van het geld is al uitgelegd.quote:[..]
En hoe komt dit clubje dan aan zijn geld? En waarom staat er in de colofon een hele batterij aan subsidiesponsjes die hebben meegewerkt? Of wil je nu beweren dat ze helemaal niet hebben meegewerkt?
En nadat iemand achterdochtig uitleg vroeg:quote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
geen subsidie allemaal uit eigen wil en door niet-regering donaties gefinancierd
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
wij hebben o.a. vrijwillig de site gebouwd. Verder zijn voor zover ik weet de kosten zoals de domeinnaam en het drukken betaald uit eigen zak en donaties. De columns en andere stukjes zijn ook vrijwillig aangeleverd. zie het als een open source projectje waar iedereen zijn deel aan kennis en/of visie aan een geheel toevoegt.
Mwa, er wordt hier toch al weer een tijdje over gediscussieerd.quote:[..]
Ik ga er vanuit dat je kunt bewijzen dat de campagne goed is aangeslagen?
Ja, uiteindelijk is het gewoon subsidie geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef Kees22 het volgende:
Het woord subsidiesponsjes wijst er al op dat je vooringenomen bent tegen deze clubs. Maar de herkomst van het geld is al uitgelegd.
Jij wil niet lezen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:49 schreef justanick het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk is het gewoon subsidie geweest.
Wat inhoudelijk! Je zou natuurlijk ook kunnen aantonen dat er geen enkele subsidiespons aan heeft meegewerkt - wat dat is immers de enige manier waarop er geen overheidsgeld naartoe kan zijn gegaan.quote:
sukkel, het is allemaal al uitgelegd hoor dat jij moeite hebt met begrijpend lezen is niet ons probleem.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef justanick het volgende:
[..]
Wat inhoudelijk! Je zou natuurlijk ook kunnen aantonen dat er geen enkele subsidiespons aan heeft meegewerkt - wat dat is immers de enige manier waarop er geen overheidsgeld naartoe kan zijn gegaan.
c1000 - http://www.c1000.nl/nieuw(...)ant-over-vlees-c1000quote:'De Volks-krant' verzint open dag AIVD
7 juni 2010
Niet alleen ov-reizigers werden vanmorgen verrast door een bijzondere uitgave van 'de Volks-krant'. Ook de AIVD zag tot zijn verbazing dat de krant een advertentie had geplaatst voor een open dag in ons gebouw in Zoetermeer. Hoewel wij 'open zijn waar dat kan en gesloten waar dat moet', is deze oproep niet afkomstig van de AIVD. Om mensen een zinloze reis te besparen, benadrukken wij dat geen sprake is van een open dag. Mensen kunnen ons pand dus niet zomaar bezoeken. De procedure voor inzage in een eventueel dossier, is ook anders dan de advertentie beschrijft. Mocht u willen weten of en hoe u inzage kunt krijgen in een eventueel dossier, dan kunt u daar meer over lezen op onze website
quote:Vandaag is er een nagemaakte editie van de Volkskrant uitgebracht waarin een nep-advertentie van C1000 staat. In deze advertentie is te lezen dat het vlees van C1000 niet in orde is en daarom teruggebracht moet worden naar de winkel. Deze berichtgeving is inhoudelijk onjuist en niet afkomstig van C1000. Wij vinden het erg vervelend dat deze berichtgeving onder de naam van C1000 is uitgebracht.
Net als jij zou kunnen aantonen dat er wel subsidiegeld in is gaan zitten, en daarmee aantonen dat mensen die er aan mee hebben gewerkt liegen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef justanick het volgende:
[..]
Wat inhoudelijk! Je zou natuurlijk ook kunnen aantonen dat er geen enkele subsidiespons aan heeft meegewerkt - wat dat is immers de enige manier waarop er geen overheidsgeld naartoe kan zijn gegaan.
Ah, je kunt het niet op argumenten 'winnen', dus ga je maar schelden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:15 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
sukkel, het is allemaal al uitgelegd hoor dat jij moeite hebt met begrijpend lezen is niet ons probleem.
Ah, je kunt dus niet aantonen dat er geen belastinggeld in is gaan zitten, begrijp ik? Duidelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:39 schreef defamai het volgende:
[..]
Net als jij zou kunnen aantonen dat er wel subsidiegeld in is gaan zitten, en daarmee aantonen dat mensen die er aan mee hebben gewerkt liegen.
Je wilt nu suggeren dat er, omdat er een bedeladvertentie is geplaatst, geen cent belastinggeld in is gestoken?quote:Echter, de grote advertentie op de laatste pagina van XminY maakt dat al vrij duidelijk. Toedeledokie, terug naar GeenStijl jij.
sukkel, het is allemaal al uitgelegd hoor dat jij moeite hebt met begrijpend lezen is niet ons probleem.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef justanick het volgende:
[..]
Ah, je kunt het niet op argumenten 'winnen', dus ga je maar schelden.
Weer schelden. Ik begrijp het wel hoor. Het is namelijk nogal vervelend dat de houder van het domein een organisatie is die 170K aan subsidie per jaar opstrijkt (op een totale begroting van 240K). Sterker nog, minder dan 30K van hun budget komt uit donaties.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:12 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
sukkel, het is allemaal al uitgelegd hoor dat jij moeite hebt met begrijpend lezen is niet ons probleem.
weet niet waar jij je feiten vandaan haalt maar de domeinhoster word niet gesubsidieerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef justanick het volgende:
[..]
Weer schelden. Ik begrijp het wel hoor. Het is namelijk nogal vervelend dat de houder van het domein een organisatie is die 170K aan subsidie per jaar opstrijkt (op een totale begroting van 240K). Sterker nog, minder dan 30K van hun budget komt uit donaties.
Daarmee heeft de belastingbetaler dus voor 70% meebetaald aan de domeinregistratie en de hosting en de 'donateurs' voor nog geen 15%. Oh, nu zul jij natuurlijk beweren dat het geld voor deze actie uitsluitend uit die 15% komt, maar dat kun je alleen volhouden als je minder ethisch besef hebt dan een corrupte boekhouder die geld witwast voor een afperser (en ja, de boekhouder-analogie is correct, aangezien we het over boekhoudkundige trucs hebben).
Vervelend he, feiten?
Dat klopt (voor zover ik kan nagaan), maar zoals je weet heb ik het niet over de hoster.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
weet niet waar jij je feiten vandaan haalt maar de domeinhoster word niet gesubsidieerd.
Ah, eerst werd ik door jou voor 'sukkel' uitgemaakt omdat ik het bullshitverhaal mbt 'er is geen cent belastinggeld naartoe gegaan' tegensprak (om de doodsimpele reden dat het apert onjuist is). Confronteer ik je met de feiten, probeer je de discussie op een ander onderwerp te brengen. Opvallend.quote:Daarnaast zie ik het probleem niet als het wel gesubsidieerd zou zijn. Ik vind (en velen met mij) het een mooi initiatief om mensen wakker te schudden.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef justanick het volgende:
[..]
Dat klopt (voor zover ik kan nagaan), maar zoals je weet heb ik het niet over de hoster.
wat bedoel je hiermee danquote:Ik begrijp het wel hoor. Het is namelijk nogal vervelend dat de houder van het domein een organisatie is die 170K aan subsidie per jaar opstrijkt
nogmaals gast, welke feiten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef justanick het volgende:
[..]
Ah, eerst werd ik door jou voor 'sukkel' uitgemaakt omdat ik het bullshitverhaal mbt 'er is geen cent belastinggeld naartoe gegaan' tegensprak (om de doodsimpele reden dat het apert onjuist is). Confronteer ik je met de feiten, probeer je de discussie op een ander onderwerp te brengen. Opvallend.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
wat bedoel je hiermee dan domeinhoster is tevens houder.
Jij zou het wel ok vinden als jouw belastinggeld naar een (extreem) rechts krantje zou gaan? Misschien wel een mooie tegenhanger met koppen alsquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Golden_Pauper het volgende:
Daarnaast zie ik het probleem niet als het wel gesubsidieerd zou zijn. Ik vind (en velen met mij) het een mooi initiatief om mensen wakker te schudden.
ik weet nog steeds niet wat voor punt je nou wil maken maar nog 1 keer alle feiten op een rijtje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:21 schreef justanick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt geweldig. Je smijt met termen als 'sukkel' en 'tokkie' - en vervolgens blijk je niet in staat te zijn om informatie te interpreteren. Hi-la-risch.
Het is blijkbaar moeilijk om het woord 'registrar' correct te interpreteren, helemaal als het woord 'houder' er vlak boven staat (!) en er ook nog eens een duidelijke hint staat achter de term 'administratieve contactpersoon'. Ik kan mij best voorstellen dat iemand die inhoudelijk vooralsnog niet verder is gekomen dan het smijten met termen als 'sukkel' en 'tokkie' even stil wordt van zo'n gruwelijk ingewikkelde puzzel.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat voor punt je nou wil maken maar nog 1 keer alle feiten op een rijtje.
Antenna>niet gesubsidieerd> domein registratie
Antenna> hosting
XminY> organisatie - niet gesubsidieerd
en nou kappen met je gejank, gebash.
doe een whois en je ziet daar antenna staan ja. geregistreerd in opdracht van XminYquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef justanick het volgende:
[..]
(^oneindig)
Uit je reactie maak ik op dat je of:
1) Niet intelligent genoeg bent om gegevens te achterhalen en te interpreteren, of:
2) Gewoon bewust de feiten onder het tapijt probeert te vegen
Je 'vergeet' nu immers weer te vermelden op wiens naam het domein nu precies staat.
Best amusant dat je uitgerekend een user bent die rechtse mensen 'dom' noemt, mij tot tweemaal toe 'sukkel' hebt genoemd en ook de term 'tokkie' nog enkele keren hebt laten vallen. Hoe noemen we dat? EPIC FAIL.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:44 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
doe een whois en je ziet daar antenna staan ja. geregistreerd in opdracht van XminY
ja duidelijk genoeg.
welke feiten veeg ik onder het tapijt dan?
dit klopt dus wel want het hele initiatief is toch van XminY en zij hebben ons gevraagd of we die domein wouden registreren. Omdat dat op het laatste moment nog moest gebeuren. en het verschil tussen houder en registrar snap ik idd niet, dat is voor mij hetzelfde. ben ook maar een frontender.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:13 schreef justanick het volgende:
[..]
![]()
'Geregistreerd in opdracht van XminY'. Ik weet niet uit welke duim je dit hebt gezogen, want dit klopt dus niet. Of heb je toevallig de WHOIS voor chronisch fantasten gebruikt?![]()
Je claimt nu plotseling bij die provider te werken? Het wordt steeds grappiger. Volgens de gegevens is het domein nl NIET aangevraagd door XminY, maar door een andere club die wel degelijk aan de subsidie hangt. Waar jij dat XminY vandaan haalt is mij een raadsel, het heeft iig geen enkel fundament in de feiten. Dan kun je nu beweren dat je bij dat providertje werkt, maar dan zou die provider een enorme blunder moeten hebben gemaakt, of XminY moet de boel hebben belazerd (als in: fraude). Dus wat is het, is XminY een clubje fraudeurs of is jouw vermeende werkgever incompetent tot op het bot?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:55 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
dit klopt dus wel want het hele initiatief is toch van XminY en zij hebben ons gevraagd of we die domein wouden registreren. Omdat dat op het laatste moment nog moest gebeuren. en het verschil tussen houder en registrar snap ik idd niet, dat is voor mij hetzelfde. ben ook maar een frontender.
En het is ook voor een deel uit mijn belastingcenten gebeurd, dat blijkt overduidelijk uit de registratiegegevens en een check op de organisatie die de houder is van het domein. En zo moeilijk is dat allemaal niet. Dat jij het niet begrijpt geeft overduidelijk aan dat je arrogante houding tot nu toe nergens op slaat. Jij noemt andere sukkel, tokkie en weet ik veel wat allemaal nog meer, op basis van helemaal niets. Je komt niet verder dan gebakken lucht.quote:de mensen die ik sukkels noem zijn vooringenomen tokkies ja... net zoals jij die vanaf de eerste post al liep te blerren dat dit van jouw belastingcenten is gebeurd
Je snapt er niets van. Hij werkt voor een bedrijf of organisatie, XminY is naar hun toegekomen, kunnen jullie die site fixen, en zijn organisatie heeft vervolgens dat ding geregistreerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef justanick het volgende:
[..]
Je claimt nu plotseling bij die provider te werken? Het wordt steeds grappiger. Volgens de gegevens is het domein nl NIET aangevraagd door XminY, maar door een andere club die wel degelijk aan de subsidie hangt. Waar jij dat XminY vandaan haalt is mij een raadsel, het heeft iig geen enkel fundament in de feiten. Dan kun je nu beweren dat je bij dat providertje werkt, maar dan zou die provider een enorme blunder moeten hebben gemaakt, of XminY moet de boel hebben belazerd (als in: fraude). Dus wat is het, is XminY een clubje fraudeurs of is jouw vermeende werkgever incompetent tot op het bot?
[..]
En het is ook voor een deel uit mijn belastingcenten gebeurd, dat blijkt overduidelijk uit de registratiegegevens en een check op de organisatie die de houder is van het domein. En zo moeilijk is dat allemaal niet. Dat jij het niet begrijpt geeft overduidelijk aan dat je arrogante houding tot nu toe nergens op slaat. Jij noemt andere sukkel, tokkie en weet ik veel wat allemaal nog meer, op basis van helemaal niets. Je komt niet verder dan gebakken lucht.
Wees er maar trots op.
Niet zeiken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef justanick het volgende:
[..]
Je claimt nu plotseling bij die provider te werken? Het wordt steeds grappiger. Volgens de gegevens is het domein nl NIET aangevraagd door XminY, maar door een andere club die wel degelijk aan de subsidie hangt. Waar jij dat XminY vandaan haalt is mij een raadsel, het heeft iig geen enkel fundament in de feiten. Dan kun je nu beweren dat je bij dat providertje werkt, maar dan zou die provider een enorme blunder moeten hebben gemaakt, of XminY moet de boel hebben belazerd (als in: fraude). Dus wat is het, is XminY een clubje fraudeurs of is jouw vermeende werkgever incompetent tot op het bot?
[..]
En het is ook voor een deel uit mijn belastingcenten gebeurd, dat blijkt overduidelijk uit de registratiegegevens en een check op de organisatie die de houder is van het domein. En zo moeilijk is dat allemaal niet. Dat jij het niet begrijpt geeft overduidelijk aan dat je arrogante houding tot nu toe nergens op slaat. Jij noemt andere sukkel, tokkie en weet ik veel wat allemaal nog meer, op basis van helemaal niets. Je komt niet verder dan gebakken lucht.
Wees er maar trots op.
OK, iets uitgebreider.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef justanick het volgende:
[..]
[..]
Wees er maar trots op.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:56 schreef Golden_Pauper het volgende:
ok laatste keer, SUKKEL!! of als je autistisch bent, sorry voor sukkel, kan je ook niks aan doen.
antenna is hoster + domeinregistreerder en geen subsidie vanger.
XminY is initiatief nemer en financier. kwam naar ons, jo gasten willen jullie voor onze aktie een site maken. op dit en dit domein.
Ik kan mij best voorstellen dat je nu even moet gaan Google'en wat 'houder' precies betekent, maar laat ik het je alvast voorkauwen: dat is de eigenaar van het domein en ook de partij die uiteindelijk de kosten aftikt. En een subsidiespons, die dus gewoon 170K van het totale budget van 240K uit de staatsruif vreten.quote:Houder Wise
Ik heb het hele topic al hints gedropt (domein staat op naam van een club die zwaar aan het subsidie-infuus hangt). Probleem is alleen dat onze zogenaamde hyperintelligent user Golden_Pauper wel claimt bij een isp te werken, maar niet in staat is om de SIDN-registratiegegevens te interpreteren. Terwijl dat echt heel simpel is, iedereen met een IQ boven de grofweg 75 kan dat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, iets uitgebreider.
Jij claimt dat de kranten gemaakt en verspreid zijn op jouw kosten. Dat maak je aannemelijk door een redenering op te hangen van het type het-kan-niet-anders-dan. Die redenering klinkt enigszins geloofwaardig, maar de mate van geloofwaardigheid is onduidelijk. In feite is deze redenering een drogreden, een inbeelding.
Iemand die erbij is geweest, zegt dat het anders is gegaan dan jij stelt en dat er geen subsidie naartoe is gegaan.
Jij hebt geen enkel bewijs. Dus als je de ander niet ronduit als leugenaar wilt bestempelen (waar je al helemaal geen bewijs of aanduiding voor hebt), moet je toegeven dat je waarschijnlijk ongelijk hebt.
Kijk eens naar de discussietechniek van paupertje. Ik ben hem inderdaad aan het ridiculiseren, dat is waar, maar dat is ook omdat het natuurlijk extreem grappig is dat iemand die claimt bij een ISP te werken de whois-gegevens niet begrijpt en aan de hand daarvan met onjuiste conclusies komt en zelfs dingen vol blijft houden die door de registratiegegevens worden tegengesproken (en niet zo'n beetje ook). Datzelfde figuurtje begint ook in iedere post te schelden. Tja, dan krijg je 'm terug natuurlijk.quote:Dan kun je wel uit de hoogte gaan lopen doen, maar dat doet je zaak geen goed. Dus tot je met sterk bewijs komt, gaan we ervan uit dat je smaad of laster loopt te verspreiden.
Staat je niet fraai!
Hij claimt voor die organisatie te werken. Maar wat hij zegt klopt aantoonbaar niet. XminY is volgens de domeinregistratie nl niet de eigenaar van het domein, dat is Wise uit Amsterdam. En Wise uit Amsterdam hangt (itt XminY) nogal extreem aan de subsidiekraan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef defamai het volgende:
[..]
Je snapt er niets van. Hij werkt voor een bedrijf of organisatie, XminY is naar hun toegekomen, kunnen jullie die site fixen, en zijn organisatie heeft vervolgens dat ding geregistreerd.
Als het is zoals jij zegt is die golden pauper inderdaad een erge domme jongen. 2x zo dom omdat hij jou constant voor dom uitmaakt maar zelf geen simpele whois te interpreteren. Ik probeer zelf het nu even bij sidn.nl te doen echter mijn internet is wat traag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:31 schreef justanick het volgende:
[..]
Hij claimt voor die organisatie te werken. Maar wat hij zegt klopt aantoonbaar niet. XminY is volgens de domeinregistratie nl niet de eigenaar van het domein, dat is Wise uit Amsterdam. En Wise uit Amsterdam hangt (itt XminY) nogal extreem aan de subsidiekraan.
Bespaar je de moeite:quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:38 schreef niet_links het volgende:
[..]
Als het is zoals jij zegt is die golden pauper inderdaad een erge domme jongen. 2x zo dom omdat hij jou constant voor dom uitmaakt maar zelf geen simpele whois te interpreteren. Ik probeer zelf het nu even bij sidn.nl te doen echter mijn internet is wat traag.
Lijkt me een typisch geval van met veel geluid proberen te verhullen dat ie geen hersenen heeft.
Ter vergelijking de registratie van Essent.nlquote:Domeinnaam volks-krant.nl
Status actief
Houder Wise
Administratieve contactpersoon [VERWIJDERD]
Registrar Stichting Antenna /d
Heijendaalseweg 09
6525AJ NIJMEGEN
Nederland
Technische contactpersonen [VERWIJDERD]l
Domeinnaamservers inform.antenna.dk
ns.antenna.nl 83.172.134.56
Datum registratie 2010-05-28
Administratie door NL Domain Registry
(ik heb de e-mail adressen even verwijderd om geen spam te veroorzaken).quote:Domeinnaam essent.nl
Status actief
Houder Essent NV
Administratieve contactpersoon [VERWIJDERD]
Registrar Domeinbalie.nl - Domain name professionals
Osdorper Ban A
1068LD AMSTERDAM
Nederland
Technische contactpersonen [VERWIJDERD]
Domeinnaamservers ns01.essent.nl 145.46.221.4
ns02.essent.nl 145.46.131.4
Datum registratie 1999-03-12
Administratie door NL Domain Registry
Dat weet je dus niet, bedoel die Wise is een subsidie spons en kan best wel eens dit verhaal betaald hebben. Ik neem aan dat je niet in de boekhouding gekeken hebt van de organisatie. Lijkt me dat zon actie als deze 109.000 kranten niet gratis is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:16 schreef Golden_Pauper het volgende:
ok Wise kende ik niet. het zou kunnen dat XminY hiermee verder communiceert. Wat hun deel in dit initiatief is geweest weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat je je niet druk hoeft te maken want er is voor deze aktie an-sich GEEN BELASTINGGELD gebruikt. Het is sowieso een dikke low budget aktie.
Linksom of rechtsom heeft dit iemand aardig wat centen gekost, daar kun je van op aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef niet_links het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet, bedoel die Wise is een subsidie spons en kan best wel eens dit verhaal betaald hebben. Ik neem aan dat je niet in de boekhouding gekeken hebt van de organisatie. Lijkt me dat zon actie als deze 109.000 kranten niet gratis is.
Dus jij wilt zeggen dat als ik het domein van een gesubsidieerde club gebruik, dat er dan automatisch subsidiegeld naar mijn typewerk gaat? Wat een onzin!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:04 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic al hints gedropt (domein staat op naam van een club die zwaar aan het subsidie-infuus hangt). Probleem is alleen dat onze zogenaamde hyperintelligent user Golden_Pauper wel claimt bij een isp te werken, maar niet in staat is om de SIDN-registratiegegevens te interpreteren. Terwijl dat echt heel simpel is, iedereen met een IQ boven de grofweg 75 kan dat.
Ergens klopt er dus iets niet in zijn verhaal.
Je eigen discussietechniek is ook niet bepaald fris: je opent al met een loei van een belasterende drogreden, verpakt in denigrerend taalgebruik.quote:[..]
Kijk eens naar de discussietechniek van paupertje. Ik ben hem inderdaad aan het ridiculiseren, dat is waar, maar dat is ook omdat het natuurlijk extreem grappig is dat iemand die claimt bij een ISP te werken de whois-gegevens niet begrijpt en aan de hand daarvan met onjuiste conclusies komt en zelfs dingen vol blijft houden die door de registratiegegevens worden tegengesproken (en niet zo'n beetje ook). Datzelfde figuurtje begint ook in iedere post te schelden. Tja, dan krijg je 'm terug natuurlijk.
Mwa, er moeten 109.000 kranten gedrukt worden ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:34 schreef huhggh het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom heeft dit iemand aardig wat centen gekost, daar kun je van op aan.
Bijna goed. Hij stelde dat er geen cent belastinggeld naar het project is gegaan. En heeft inmiddels zelf ook toegegeven dat er inhoudelijk gebruik is gemaakt van content aangeleverd door externe organisaties - en laten die nu net aan de subsidiekraan hangen (die content is met subsidie gemaakt). Afgezien daarvan beweerde hij doorlopend dat het XminY was die achter de domeinregistratie zat en dat is dus gewoon 100% bullshit, het domein is geclaimd door een clubje die zo zwaar op subsidie draait, dat ik mij serieus afvraag of ze zonder subsidie nog zouden bestaan. Hoe het ook zij, er is iemand daar bezig geweest om het domein vast te leggen en dus is er belastinggeld in dit project verdwenen. Op twee verschillende manieren zelfs.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat als ik het domein van een gesubsidieerde club gebruik, dat er dan automatisch subsidiegeld naar mijn typewerk gaat? Wat een onzin!
Hij zegt dat er geen subsidiegeld naar het maken van de kranten is gegaan en tot nog toe heb je niet meer gedaan dan zijn bewering verdacht maken. Meer kun je ook niet doen, tenzij je de administraties van die clubs overhoop gaat halen.
Waarom denk je dat? Ik heb even gekeken, maar haak bij ieder artikel af. Ik denk wel dat gelijkgestemden de artikeltjes leuk vinden om te lezen, maar dan maak je de "bewusten" bewust. Dat is dus zinloos.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef defamai het volgende:
3. Het is een bewustwordingscampagne, een die goed is aangeslagen,
Geniaalquote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef DJKoster het volgende:
http://www.volks-krant.nl/wp-content/themes/vk/volks-krant.pdf
Die advertenties op pagina 9,11 en 15
Vind je? Ik vind ze grappig noch origineel.quote:
Is niet zeker. Ik kan heel goed stukjes schrijven zonder dat ik uren schrijf.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef justanick het volgende:
[..]
Bijna goed. Hij stelde dat er geen cent belastinggeld naar het project is gegaan. En heeft inmiddels zelf ook toegegeven dat er inhoudelijk gebruik is gemaakt van content aangeleverd door externe organisaties - en laten die nu net aan de subsidiekraan hangen (die content is met subsidie gemaakt).
Ach, en als je gebruik maakt van een met overheidsgeld gemaakte installatie, dan hang je aan het subsidieïnfuus? Zoals wanneer jij rijdt over de A nog wat?quote:Afgezien daarvan beweerde hij doorlopend dat het XminY was die achter de domeinregistratie zat en dat is dus gewoon 100% bullshit, het domein is geclaimd door een clubje die dat (als je denigrerend het verkleinwoord gebruikt, moet je ook het aanwijzend voornaamwoord aanpassen!) zo zwaar op subsidie draait, dat ik mij serieus afvraag of ze zonder subsidie nog zouden bestaan. Hoe het ook zij, er is iemand daar bezig geweest om het domein vast te leggen en dus is er belastinggeld in dit project verdwenen. Op twee verschillende manieren zelfs.
Nee, maar het is wel veel minder dan een spons.quote:Veel is het niet, maar het is meer dan 'geen cent'.
Nee, dat begrijp ik allemaal wel. Ik wel. Geld loopt door elkaar: van mijn belasting wordt een uitkeringstrekker betaald die vlees koopt dat door mijn broertje geleverd wordt.quote:Het is waar dat er geen specifieke projectsubsidie is verstrekt voor het drukken en uitdelen van de kranten, maar je begrijpt zelf ook wel dat het simpele ontbreken van een dergelijke overheidsbijdrage dus niet wil zeggen dat er geen belastinggeld in het project is verdwenen.
Je hebt een punt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik heb even gekeken, maar haak bij ieder artikel af. Ik denk wel dat gelijkgestemden de artikeltjes leuk vinden om te lezen, maar dan maak je de "bewusten" bewust. Dat is dus zinloos.
Kortom: het is veel te weining subtiel gedaan om er "niet bewusten" mee te bereiken.
Daarnaast denk ik dat er nog een draai om de oren kan volgen. Er zijn nl. vele beeldmerken gebruikt waarbij de bedrijven schade opgelopen kunnen hebben. Dat is hoe dan ook onfatsoenlijk en ik hoop dat de schade wordt verhaald op de verantwoordelijken. Gewoon: in persoon.
Dan heb je altijd nog opportuniteitskosten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:09 schreef Kees22 het volgende:
Is niet zeker. Ik kan heel goed stukjes schrijven zonder dat ik uren schrijf.
Jij wilt nu ontkennen dat Wise niet achter het domein zit? En je wilt ontkennen dat er stukken tekst zijn aangeleverd door organisaties die zwaar aan het overheidsinfuus hangen?quote:Ach, en als je gebruik maakt van een met overheidsgeld gemaakte installatie, dan hang je aan het subsidieïnfuus? Zoals wanneer jij rijdt over de A nog wat?
Ik gaf aan dat er subsidiesponsen aan hebben meegewerkt en dat er (dus) middelen van subsidiesponsen naar dit project zijn gegaan. Het paupertje ontkende dit door te schreeuwen met XminY. XminY blijkt volgens de domeininfo echter geen flikker te maken te hebben met deze actie; het domein is geregistreerd door Wise, en ja, dat is een subsidiespons. Mag jij een denigrerende term noemen, maar het is natuurlijk stuitend dat een veredelde lobbyclub (want dat is het) voor 70% afhankelijk is van overheidsgeld en vooralsnog helemaal niets bereikt lijkt te hebben.quote:Nee, dat begrijp ik allemaal wel. Ik wel. Geld loopt door elkaar: van mijn belasting wordt een uitkeringstrekker betaald die vlees koopt dat door mijn broertje geleverd wordt.
Maar jij kwam voluit in de discussie met subsidiesponzen. Een denigrerende term die ook nog eens onterecht was.
Nou ja, ik vind het allemaal niet zo moeilijk om eea te begrijpen, want zo moeilijk is het allemaal niet. Dat jij daar meer moeite mee lijkt te hebben...quote:Dus nogmaals: wie is hier nou de pauper?
Ja, want je gebruikt een beschermd beeldmerk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:18 schreef Kees22 het volgende:
Is er een zaak te maken van domme mensen die zich misleid voelen (lezers) of zich benadeeld voelen (adverteerders) door deze uitgave?
man zeur toch niet zoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, want je gebruikt een beschermd beeldmerk.
Het is ook gewoon niet zo chiq. Dat de Volkskrant er geen probleem mee heeft snap ik wel, maar C1000 voelde zich b.v. genoodzaakt om te reageren (en dat heeft geld gekost).
Als bedrijf heb je natuurlijk een vervelende afweging: laten gaan en risico dat het weer gebeurt of ingrijpen met wellicht negatieve media-exposure.
En echt, werkelijk... dat iemand echt moet lachen om deze krant kan ik niet bevatten. Dat had gekund als het subtiel was geweest, maar dit is een beetje als met Steve Martin... je ziet dat hij zijn best doet om grappig te zijn, maar het leidt alleen maar tot medelijden.
(voor de goede orde: Steve Martin is natuurlijk nog vele malen grappiger dan die krant)
Ga jij nou zeuren dat anderen niet moeten zeuren?quote:
Dat is dan mooi meegenomen, gaat er wat van de vele winst die C1000 maakt op fout vlees af.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet zo chiq. Dat de Volkskrant er geen probleem mee heeft snap ik wel, maar C1000 voelde zich b.v. genoodzaakt om te reageren (en dat heeft geld gekost).
Als bedrijf heb je natuurlijk een vervelende afweging: laten gaan en risico dat het weer gebeurt of ingrijpen met wellicht negatieve media-exposure.
En echt, werkelijk... dat iemand echt moet lachen om deze krant kan ik niet bevatten. Dat had gekund als het subtiel was geweest, maar dit is een beetje als met Steve Martin... je ziet dat hij zijn best doet om grappig te zijn, maar het leidt alleen maar tot medelijden.
(voor de goede orde: Steve Martin is natuurlijk nog vele malen grappiger dan die krant)
Verdomd lekker fout vlees, elke cent is verdient.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:09 schreef defamai het volgende:
[..]
Dat is dan mooi meegenomen, gaat er wat van de vele winst die C1000 maakt op fout vlees af.
Nou, dat hoeft dus niet. Met een beetje geluk mogen de makers hun spaarvarken stuk tikken...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:09 schreef defamai het volgende:
Dat is dan mooi meegenomen, gaat er wat van de vele winst die C1000 maakt op fout vlees af.
Opportuniteitskostenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:43 schreef justanick het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog opportuniteitskosten.
Ik ontken niks. Jij stelt. Maar vergeet met bewijs te komen. Dus je faalt.quote:[..]
Jij wilt nu ontkennen dat Wise niet achter het domein zit? En je wilt ontkennen dat er stukken tekst zijn aangeleverd door organisaties die zwaar aan het overheidsinfuus hangen?
Je zet het dus terecht tussen haakjes. Want daar weet je dus niks van!quote:[..]
Ik gaf aan dat er subsidiesponsen aan hebben meegewerkt en dat er (dus) middelen van subsidiesponsen naar dit project zijn gegaan.
Los van alle denigrerende bagger: het domein is geregistreerd door Wise. En dan?quote:Het paupertje ontkende dit door te schreeuwen met XminY. XminY blijkt volgens de domeininfo echter geen flikker te maken te hebben met deze actie; het domein is geregistreerd door Wise, en ja, dat is een subsidiespons. Mag jij een denigrerende term noemen, maar het is natuurlijk stuitend dat een veredelde lobbyclub (want dat is het) voor 70% afhankelijk is van overheidsgeld en vooralsnog helemaal niets bereikt lijkt te hebben.
Ja en? Wat is daar mis mee? Ik weet een en ander van drainage, maakt dat mij superieur aan jou?quote:[..]
Nou ja, ik vind het allemaal niet zo moeilijk om eea te begrijpen, want zo moeilijk is het allemaal niet. Dat jij daar meer moeite mee lijkt te hebben...
Je roept iets dat je niet kunt weten of ondersteunen, namelijk dat de hele actie betaald is door subsidiesponsjes. Ik heb nog steeds geen schijn van bewijs gezien, enkel wat verdachtmakingen.quote:Trouwens opvallend: je roept iets wat bepaalde linkse types niet aanstaat, en je krijgt de termen sukkel, tokkie, pauper en weet ik veel wat nog meer om je oren. Ik snap het wel, het is immers nogal lullig als er een propaganda-initiatief gaat roepen (of in dit geval golden pauper) dat er 'geen cent subsidie' naar het project is gegaan. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaaldt haar wel. Dan 'begrijp' ik best dat diegene die de leugen op tafel legt verrotgescholden moet worden. En dat er van alles moet worden gedaan om de feiten te verdraaien en de waarheid te begraven.
Maar zielig, dat is het wel.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:09 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens geschaamd en daarna me bedacht. Ik was van plan om speklappen van de C1000 te kopen, tot ik de prijs zag. Voor die prijs kon mijn broer zijn varkens nog niet kwijt aan de slachterij.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:48 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Verdomd lekker fout vlees, elke cent is verdientd.
Je hebt een punt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Erg jammer dat je het nodig vind om mijn woorden te verdraaien.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:38 schreef Kees22 het volgende:
Je roept iets dat je niet kunt weten of ondersteunen, namelijk dat de hele actie betaald is door subsidiesponsjes. (...)
Dit soort clubs heeft vaak begroting waarbij gesubsidieerde en niet-gesubsidieerde projecten worden gescheiden. De subsidie wordt over het algemeen met een specifiek doel toegekend. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld geld dat ze van Stichting Doen krijgen dat vaak meer algemeen bestemd is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef justanick het volgende:
[..]
Daarmee heeft de belastingbetaler dus voor 70% meebetaald aan de domeinregistratie en de hosting en de 'donateurs' voor nog geen 15%. Oh, nu zul jij natuurlijk beweren dat het geld voor deze actie uitsluitend uit die 15% komt, maar dat kun je alleen volhouden als je minder ethisch besef hebt dan een corrupte boekhouder die geld witwast voor een afperser (en ja, de boekhouder-analogie is correct, aangezien we het over boekhoudkundige trucs hebben).
Vervelend he, feiten?
Odd. Maar op zich geen ramp zeg maar...quote:
Dit was je eerste bijdrage in dit topic:quote:Op zondag 13 juni 2010 18:26 schreef justanick het volgende:
[..]
Erg jammer dat je het nodig vind om mijn woorden te verdraaien.
Verder zou ik zeggen: lees de hele discussie nog eens door, want volgens mij heb je het nodige gemist.
Wat heb ik gemist dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef justanick het volgende:
De colofon staat vol met enorme batterijen aan subsidiesponsjes. Weten we meteen waar ons belastinggeld aan wordt gespendeerd.
En ik weet meteen een hele goede bezuiniging voor het nieuwe kabinet!
Nou dat is niet zo opvallend tochquote:Op maandag 14 juni 2010 01:09 schreef Kees22 het volgende:
Wat mij trouwens opviel: juist die mensen die de Volkskrant bestempelen als de Azijnbode reageerden nogal zuur op deze actie.
Je moet niet zo zuur doen, nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ga jij nou zeuren dat anderen niet moeten zeuren?
En nog steeds verdraai je mijn woorden. Jammer dat je op die manier een 'discussie' aan denkt te kunnen gaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:07 schreef Kees22 het volgende:
Oh ja, ik schreef dat jij denkt dat de hele actie betaald is door subsidiesponsjes. Ok, laat ik dat dan terugnemen: een hele batterij is niet helemaal, alleen een erg groot deel.
Ik doe niet zuur, ik vind juist dit initiatief zuur...quote:Op maandag 14 juni 2010 08:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Je moet niet zo zuur doen, nergens voor nodig.
Het verbaast me ook niet, maar ik vroeg me af of ze het zelf wel in de gaten hadden.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou dat is niet zo opvallend toch? Dat zijn toch al niet de vrolijkste mensen op aarde
.
Laat zien dan, in plaats van zielig te doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:28 schreef justanick het volgende:
[..]
En nog steeds verdraai je mijn woorden. Jammer dat je op die manier een 'discussie' aan denkt te kunnen gaan.
Obvious troll is obvious.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Laat zien dan, in plaats van zielig te doen.
quote:
Ik ben niet rechts georienteerd en vind het ook een waardeloze actie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:49 schreef ethiraseth het volgende:
Je kan precies zien wie er rechts georienteerd is omdat ze stuk voor stuk chagrijnige, zure reacties geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |