abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82492913
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef huhggh het volgende:

[..]

Mensen die niet meer op de inhoud kunnen reageren omdat ze uitgebabbeld zijn.
Klaar, zand erover, die marketing-actie was niks.
O, je wil inhoudelijk?

1. Het was geen marketingactie
2. Het was een actie waar geen cent subsidie naar toe is gegaan. (XminY krijgt geen geld meer van de staat sinds het van wat nu Oxfam/Novib is afgescheiden).
3. Het is een bewustwordingscampagne, een die goed is aangeslagen, ondersteund door de Volkskrant.
4. De inhoud van het krantje is niet waar, niet als waarheid bedoeld en dit staat ook duidelijk achterin weergegeven. Dat je niet weet wat propaganda is zal waarschijnlijk ook wel blijken dat je programma's als DWDD, P&W etc. gevuld met PvdA-propaganda vind zitten.

Conclusie, je mag best een mening hebben waar je niet over nagedacht hebt, maar hou die dan alsjeblieft voor jezelf. Of voor gelijkgestemden op sites als GeenStijl, of Stormfront.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_82493094
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
[ afbeelding ]
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_82507855
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef defamai het volgende:

[..]

O, je wil inhoudelijk?

1. Het was geen marketingactie
Wat was het dan?
quote:
2. Het was een actie waar geen cent subsidie naar toe is gegaan. (XminY krijgt geen geld meer van de staat sinds het van wat nu Oxfam/Novib is afgescheiden).
En hoe komt dit clubje dan aan zijn geld? En waarom staat er in de colofon een hele batterij aan subsidiesponsjes die hebben meegewerkt? Of wil je nu beweren dat ze helemaal niet hebben meegewerkt?
quote:
3. Het is een bewustwordingscampagne, een die goed is aangeslagen, ondersteund door de Volkskrant.
Ik ga er vanuit dat je kunt bewijzen dat de campagne goed is aangeslagen?
pi_82518399

pi_82530654
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef justanick het volgende:

[..]

Wat was het dan?
OK, nauwkeuriger:het was geen marketingactie voor de Volkskrant.
quote:
[..]

En hoe komt dit clubje dan aan zijn geld? En waarom staat er in de colofon een hele batterij aan subsidiesponsjes die hebben meegewerkt? Of wil je nu beweren dat ze helemaal niet hebben meegewerkt?
Het woord subsidiesponsjes wijst er al op dat je vooringenomen bent tegen deze clubs. Maar de herkomst van het geld is al uitgelegd.
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

geen subsidie allemaal uit eigen wil en door niet-regering donaties gefinancierd
En nadat iemand achterdochtig uitleg vroeg:
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

wij hebben o.a. vrijwillig de site gebouwd. Verder zijn voor zover ik weet de kosten zoals de domeinnaam en het drukken betaald uit eigen zak en donaties. De columns en andere stukjes zijn ook vrijwillig aangeleverd. zie het als een open source projectje waar iedereen zijn deel aan kennis en/of visie aan een geheel toevoegt.
quote:
[..]

Ik ga er vanuit dat je kunt bewijzen dat de campagne goed is aangeslagen?
Mwa, er wordt hier toch al weer een tijdje over gediscussieerd.

Wat ik van de krant gezien heb: jammer dat ik geen exemplaar gekregen heb. Goed idee en laat men maar wat ideeën uit de krant overnemen. Dat zoun de wereld een hoop goed doen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 9 juni 2010 @ 00:23:12 #56
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82530696
linkser wordt het niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_82535056
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef Kees22 het volgende:

Het woord subsidiesponsjes wijst er al op dat je vooringenomen bent tegen deze clubs. Maar de herkomst van het geld is al uitgelegd.
Ja, uiteindelijk is het gewoon subsidie geweest.
pi_82535596
Hallo modjes?
Trappen we dit schaamteloze spam topic inmiddels onderuit?
pi_82537362
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 08:49 schreef justanick het volgende:

[..]

Ja, uiteindelijk is het gewoon subsidie geweest.
Jij wil niet lezen!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_82542473
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jij wil niet lezen!
Wat inhoudelijk! Je zou natuurlijk ook kunnen aantonen dat er geen enkele subsidiespons aan heeft meegewerkt - wat dat is immers de enige manier waarop er geen overheidsgeld naartoe kan zijn gegaan.
pi_82542792
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef justanick het volgende:

[..]

Wat inhoudelijk! Je zou natuurlijk ook kunnen aantonen dat er geen enkele subsidiespons aan heeft meegewerkt - wat dat is immers de enige manier waarop er geen overheidsgeld naartoe kan zijn gegaan.
sukkel, het is allemaal al uitgelegd hoor dat jij moeite hebt met begrijpend lezen is niet ons probleem.

ontopic: check de rectificaties op de sites

AIVD - https://www.aivd.nl/ :
quote:
'De Volks-krant' verzint open dag AIVD
7 juni 2010
Niet alleen ov-reizigers werden vanmorgen verrast door een bijzondere uitgave van 'de Volks-krant'. Ook de AIVD zag tot zijn verbazing dat de krant een advertentie had geplaatst voor een open dag in ons gebouw in Zoetermeer. Hoewel wij 'open zijn waar dat kan en gesloten waar dat moet', is deze oproep niet afkomstig van de AIVD. Om mensen een zinloze reis te besparen, benadrukken wij dat geen sprake is van een open dag. Mensen kunnen ons pand dus niet zomaar bezoeken. De procedure voor inzage in een eventueel dossier, is ook anders dan de advertentie beschrijft. Mocht u willen weten of en hoe u inzage kunt krijgen in een eventueel dossier, dan kunt u daar meer over lezen op onze website
c1000 - http://www.c1000.nl/nieuw(...)ant-over-vlees-c1000
quote:
Vandaag is er een nagemaakte editie van de Volkskrant uitgebracht waarin een nep-advertentie van C1000 staat. In deze advertentie is te lezen dat het vlees van C1000 niet in orde is en daarom teruggebracht moet worden naar de winkel. Deze berichtgeving is inhoudelijk onjuist en niet afkomstig van C1000. Wij vinden het erg vervelend dat deze berichtgeving onder de naam van C1000 is uitgebracht.
.
pi_82543878
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef justanick het volgende:

[..]

Net als jij zou kunnen aantonen dat er wel subsidiegeld in is gaan zitten, en daarmee aantonen dat mensen die er aan mee hebben gewerkt liegen.

Echter, de grote advertentie op de laatste pagina van XminY maakt dat al vrij duidelijk. Toedeledokie, terug naar GeenStijl jij.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_82545269
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:15 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

sukkel, het is allemaal al uitgelegd hoor dat jij moeite hebt met begrijpend lezen is niet ons probleem.
Ah, je kunt het niet op argumenten 'winnen', dus ga je maar schelden.
pi_82545511
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:39 schreef defamai het volgende:

[..]

Net als jij zou kunnen aantonen dat er wel subsidiegeld in is gaan zitten, en daarmee aantonen dat mensen die er aan mee hebben gewerkt liegen.
Ah, je kunt dus niet aantonen dat er geen belastinggeld in is gaan zitten, begrijp ik? Duidelijk.
quote:
Echter, de grote advertentie op de laatste pagina van XminY maakt dat al vrij duidelijk. Toedeledokie, terug naar GeenStijl jij.
Je wilt nu suggeren dat er, omdat er een bedeladvertentie is geplaatst, geen cent belastinggeld in is gestoken?

pi_82545660
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef justanick het volgende:

[..]

Ah, je kunt het niet op argumenten 'winnen', dus ga je maar schelden.
.
pi_82546156
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:12 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

Weer schelden. Ik begrijp het wel hoor. Het is namelijk nogal vervelend dat de houder van het domein een organisatie is die 170K aan subsidie per jaar opstrijkt (op een totale begroting van 240K). Sterker nog, minder dan 30K van hun budget komt uit donaties.

Daarmee heeft de belastingbetaler dus voor 70% meebetaald aan de domeinregistratie en de hosting en de 'donateurs' voor nog geen 15%. Oh, nu zul jij natuurlijk beweren dat het geld voor deze actie uitsluitend uit die 15% komt, maar dat kun je alleen volhouden als je minder ethisch besef hebt dan een corrupte boekhouder die geld witwast voor een afperser (en ja, de boekhouder-analogie is correct, aangezien we het over boekhoudkundige trucs hebben).

Vervelend he, feiten?
pi_82547661
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef justanick het volgende:

[..]

Weer schelden. Ik begrijp het wel hoor. Het is namelijk nogal vervelend dat de houder van het domein een organisatie is die 170K aan subsidie per jaar opstrijkt (op een totale begroting van 240K). Sterker nog, minder dan 30K van hun budget komt uit donaties.

Daarmee heeft de belastingbetaler dus voor 70% meebetaald aan de domeinregistratie en de hosting en de 'donateurs' voor nog geen 15%. Oh, nu zul jij natuurlijk beweren dat het geld voor deze actie uitsluitend uit die 15% komt, maar dat kun je alleen volhouden als je minder ethisch besef hebt dan een corrupte boekhouder die geld witwast voor een afperser (en ja, de boekhouder-analogie is correct, aangezien we het over boekhoudkundige trucs hebben).

Vervelend he, feiten?
weet niet waar jij je feiten vandaan haalt maar de domeinhoster word niet gesubsidieerd.
Daarnaast zie ik het probleem niet als het wel gesubsidieerd zou zijn. Ik vind (en velen met mij) het een mooi initiatief om mensen wakker te schudden.
.
pi_82548770
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

weet niet waar jij je feiten vandaan haalt maar de domeinhoster word niet gesubsidieerd.
Dat klopt (voor zover ik kan nagaan), maar zoals je weet heb ik het niet over de hoster.
quote:
Daarnaast zie ik het probleem niet als het wel gesubsidieerd zou zijn. Ik vind (en velen met mij) het een mooi initiatief om mensen wakker te schudden.
Ah, eerst werd ik door jou voor 'sukkel' uitgemaakt omdat ik het bullshitverhaal mbt 'er is geen cent belastinggeld naartoe gegaan' tegensprak (om de doodsimpele reden dat het apert onjuist is). Confronteer ik je met de feiten, probeer je de discussie op een ander onderwerp te brengen. Opvallend.
pi_82550381
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef justanick het volgende:

[..]

Dat klopt (voor zover ik kan nagaan), maar zoals je weet heb ik het niet over de hoster.
quote:
Ik begrijp het wel hoor. Het is namelijk nogal vervelend dat de houder van het domein een organisatie is die 170K aan subsidie per jaar opstrijkt
wat bedoel je hiermee dan domeinhoster is tevens houder.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef justanick het volgende:

[..]

Ah, eerst werd ik door jou voor 'sukkel' uitgemaakt omdat ik het bullshitverhaal mbt 'er is geen cent belastinggeld naartoe gegaan' tegensprak (om de doodsimpele reden dat het apert onjuist is). Confronteer ik je met de feiten, probeer je de discussie op een ander onderwerp te brengen. Opvallend.
nogmaals gast, welke feiten? Die cijfertjes waarmee je aankomt zijn helemaal niet waar. Dit heb ik allemaal al tegengesproken. Voor mij is die discussie al af.
En daarnaast voel ik bij jouw een haat op elke soort subsidie en met subsidies is het juist dat je per verstrekking moet kijken of het verantwoorde subsidie is. Dat dit project niet overheid-gesubsidieerd is maakt in wezen niet uit, het is alleen dat er een aantal kortzichtige-tokkies over vallen als het wel zo zou zijn. En ik vind het grappig om juist die lui er even op te drukken dat het deze keer geen gesubsidieerde linkse hobby betreft.
.
pi_82553096
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Golden_Pauper het volgende:

wat bedoel je hiermee dan domeinhoster is tevens houder.

Dit is echt geweldig. Je smijt met termen als 'sukkel' en 'tokkie' - en vervolgens blijk je niet in staat te zijn om informatie te interpreteren. Hi-la-risch.

Het is blijkbaar moeilijk om het woord 'registrar' correct te interpreteren, helemaal als het woord 'houder' er vlak boven staat (!) en er ook nog eens een duidelijke hint staat achter de term 'administratieve contactpersoon'. Ik kan mij best voorstellen dat iemand die inhoudelijk vooralsnog niet verder is gekomen dan het smijten met termen als 'sukkel' en 'tokkie' even stil wordt van zo'n gruwelijk ingewikkelde puzzel.
pi_82554209
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Golden_Pauper het volgende:
Jij zou het wel ok vinden als jouw belastinggeld naar een (extreem) rechts krantje zou gaan? Misschien wel een mooie tegenhanger met koppen als

"Moslimterrorisme uitgeroeid"
"Marokkanen niet langer 6x crimineler"
"Grenzen dicht voor kansloze Afrikanen"
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:50:48 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82554600
nee want extreemrechts is gevaarlijk blablabla en extreemlinkse mensen 'hebben gewoon idealen'
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_82555868
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:21 schreef justanick het volgende:

[..]

Dit is echt geweldig. Je smijt met termen als 'sukkel' en 'tokkie' - en vervolgens blijk je niet in staat te zijn om informatie te interpreteren. Hi-la-risch.

Het is blijkbaar moeilijk om het woord 'registrar' correct te interpreteren, helemaal als het woord 'houder' er vlak boven staat (!) en er ook nog eens een duidelijke hint staat achter de term 'administratieve contactpersoon'. Ik kan mij best voorstellen dat iemand die inhoudelijk vooralsnog niet verder is gekomen dan het smijten met termen als 'sukkel' en 'tokkie' even stil wordt van zo'n gruwelijk ingewikkelde puzzel.
ik weet nog steeds niet wat voor punt je nou wil maken maar nog 1 keer alle feiten op een rijtje.

Antenna>niet gesubsidieerd> domein registratie
Antenna> hosting
XminY> organisatie - niet gesubsidieerd

en nou kappen met je gejank, gebash.

overigens veroordeel ik extreem rechts net zo hard als extreem links en is geweld nooit een oplossing. Laat rechts maar eens met zo'n krantje komen, maar dat komt er met die leeghoofden toch niet van. Die kunnen alleen maar schoppen. Maar ze hebben het volste recht om ook zoiets te maken zolang ze maar een punt maken. Ik betaal dan ook graag belasting voor dat recht.
.
pi_82559863
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

ik weet nog steeds niet wat voor punt je nou wil maken maar nog 1 keer alle feiten op een rijtje.

Antenna>niet gesubsidieerd> domein registratie
Antenna> hosting
XminY> organisatie - niet gesubsidieerd

en nou kappen met je gejank, gebash.
(^oneindig)

Uit je reactie maak ik op dat je of:
1) Niet intelligent genoeg bent om gegevens te achterhalen en te interpreteren, of:
2) Gewoon bewust de feiten onder het tapijt probeert te vegen

Je 'vergeet' nu immers weer te vermelden op wiens naam het domein nu precies staat.

Best amusant dat je uitgerekend een user bent die rechtse mensen 'dom' noemt, mij tot tweemaal toe 'sukkel' hebt genoemd en ook de term 'tokkie' nog enkele keren hebt laten vallen. Hoe noemen we dat? EPIC FAIL.
pi_82560032
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef justanick het volgende:

[..]

(^oneindig)

Uit je reactie maak ik op dat je of:
1) Niet intelligent genoeg bent om gegevens te achterhalen en te interpreteren, of:
2) Gewoon bewust de feiten onder het tapijt probeert te vegen

Je 'vergeet' nu immers weer te vermelden op wiens naam het domein nu precies staat.

Best amusant dat je uitgerekend een user bent die rechtse mensen 'dom' noemt, mij tot tweemaal toe 'sukkel' hebt genoemd en ook de term 'tokkie' nog enkele keren hebt laten vallen. Hoe noemen we dat? EPIC FAIL.
doe een whois en je ziet daar antenna staan ja. geregistreerd in opdracht van XminY
ja duidelijk genoeg.

welke feiten veeg ik onder het tapijt dan?
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')