als ik zou spammen had ik dit topic vanmorgen al geopend. ik vond het al jammer dat niemand er iets over opende op fok maar nu is dat dus wel gebeurd.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef huhggh het volgende:
[..]
Golden_Pauper en joepie91die hier dus zitten te spammen
he mij hoor je daar niet over hoor, en het is inderdaad geinspireerd op de times actie maar dit is dus de nederlandse versie.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:01 schreef MrData het volgende:
Ja en dan nog een beetje verontwaardigd gaan zitten doen als ik zeg dat het al jaren eerder gedaan is. Ga terug naar Indymedia, stelletje zwervers.
Neuh, iemand mag een mening hebben al is deze wel wat zuur geformuleerdquote:Op maandag 7 juni 2010 19:41 schreef joepie91 het volgende:
[..]
`
Als je nou zelf iets dergelijks had gedaan, en er de moeite en tijd in had gestopt, dan had je recht van spreken gehad.
Dat doet agitprop dus met je.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jongens, wat een verschrikkelijke positiviteit hangt hier zeg
80% van wat hier op Fok rondhangt. terwijl ze zeggen zo hard te werkenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef defamai het volgende:
Het allermooiste, zure VVD'ers die t niet kunnen waarderen. Of natuurlijk PVV-stemmers die eens wat anders dan de Telegraaf voor hun ogen krijgen.
Ja want iedereen heeft natuurlijk een van 9 tot 5 baan aan een lopende band.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:36 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
80% van wat hier op Fok rondhangt. terwijl ze zeggen zo hard te werken
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef justanick het volgende:
En ik weet meteen een hele goede bezuiniging voor het nieuwe kabinet!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
wij hebben o.a. vrijwillig de site gebouwd. Verder zijn voor zover ik weet de kosten zoals de domeinnaam en het drukken betaald uit eigen zak en donaties. De columns en andere stukjes zijn ook vrijwillig aangeleverd. zie het als een open source projectje waar iedereen zijn deel aan kennis en/of visie aan een geheel toevoegt.
Mensen die het neppe oudhollands geenstijl taalgebruik overnemenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:12 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ja want iedereen heeft natuurlijk een van 9 tot 5 baan aan een lopende band.![]()
Linkschen die eigenlijk niet met kritiek om kunnen gaan.![]()
Leuk!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Bron: Aanvulling Indymedia
Website is te vinden op http://www.volks-krant.nl/ of http://www.vkvm.nl/.
Nou en.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
he mij hoor je daar niet over hoor, en het is inderdaad geinspireerd op de times actie maar dit is dus de nederlandse versie.
Mensen die niet meer op de inhoud kunnen reageren omdat ze uitgebabbeld zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:31 schreef defamai het volgende:
[..]
Mensen die het neppe oudhollands geenstijl taalgebruik overnemen
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |