Bron: Aanvulling Indymediaquote:Van onze red-actie
NEDERLAND – Vanochtend zijn op 37 treinstations in heel Nederland 109.000 gratis Volks-kranten uitgedeeld met het nieuws van morgen. Veel mensen hadden pas na enige tijd door dat het niet om de gangbare Volkskrant ging.
Ongeveer 90% van de reacties op Twitter, Facebook en op de Volks-krant-site waren van de orde “schitterende editie” “zeer goed gemaakt” en “heel cool gedaan”. Een enkeling vond het te onduidelijk wie erachter zitten. De website krijgt op dit moment ongeveer 100.000 hits per uur.
Ook hoofdredacteur Pieter Broertjes van de Volkskrant kon de actie wel waarderen. ‘Dit is enorm goede reclame voor de Volkskrant. Hoe meer Volkskranten er worden verspreid, hoe beter.’ De Volkskrant had net een moeilijke ochtend vanwege een voorpagina-rectificatie over het recente Nyfer-onderzoek, en kon dus wel wat goede reclame gebruiken.
Overigens zijn de makers van de Volks-krant op geen enkele manier gelinkt aan de Volkskrant.
Hm, er ook bij betrokken geweest?quote:
Fuck, heb in de haast een foutje gemaaktquote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
ja heb delen van die site gemaakt.
en het is dus www.volks-krant.nl
de krant staat in pdf online en op de site zijn ook allerlei artikelen terug te vinden.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef Karammel het volgende:
Jammer dat ik ze niet heb zien staan vanochtend. Was toch echt rond een uurtje of kwart over 8 op Amersfoort.
Zie ook dat ze met zijn tweeën bij elkaar staan in plaats van ook het busstation mee te nemen. Dat doen die Sp!its-uitdelers toch handiger.
Heb nu geen idee wat dit krantje nou eigenlijk precies te betekenen heeft gehad.
Ik zag de site net staan inderdaad. Zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
de krant staat in pdf online en op de site zijn ook allerlei artikelen terug te vinden.
Ik begreep dat ze via XminY na te bestellen zijn? Ofzoiets?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
de krant staat in pdf online en op de site zijn ook allerlei artikelen terug te vinden.
`quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef MrData het volgende:
Goh, origineel zeg. Iemand heeft de 2e Yes-Men film gezien...deden ze exact hetzelfde.
Als je nou direct zegt dat je gewoon niet tegen kritiek kunt over deze actie.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:41 schreef joepie91 het volgende:
[..]
`
Als je nou zelf iets dergelijks had gedaan, en er de moeite en tijd in had gestopt, dan had je recht van spreken gehad.
Ik heb altijd recht van spreken. Als het nou een originele actie was geweest..maar iets uit een film van 2 jaar geleden 1 op 1 overnemen..neuh.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:41 schreef joepie91 het volgende:
[..]
`
Als je nou zelf iets dergelijks had gedaan, en er de moeite en tijd in had gestopt, dan had je recht van spreken gehad.
ach ja er moet toch een manier zijn om hun punt aan de aandacht te brengen. Dat dat op deze, in jouw ogen, onorginele manier is gebeurd doet niks af aan hun boodschap.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef MrData het volgende:
[..]
Ik heb altijd recht van spreken. Als het nou een originele actie was geweest..maar iets uit een film van 2 jaar geleden 1 op 1 overnemen..neuh.
Golden_Pauper en joepie91die hier dus zitten te spammenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
ja heb delen van die site gemaakt.
en het is dus www.volks-krant.nl
als ik zou spammen had ik dit topic vanmorgen al geopend. ik vond het al jammer dat niemand er iets over opende op fok maar nu is dat dus wel gebeurd.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef huhggh het volgende:
[..]
Golden_Pauper en joepie91die hier dus zitten te spammen
he mij hoor je daar niet over hoor, en het is inderdaad geinspireerd op de times actie maar dit is dus de nederlandse versie.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:01 schreef MrData het volgende:
Ja en dan nog een beetje verontwaardigd gaan zitten doen als ik zeg dat het al jaren eerder gedaan is. Ga terug naar Indymedia, stelletje zwervers.
Neuh, iemand mag een mening hebben al is deze wel wat zuur geformuleerdquote:Op maandag 7 juni 2010 19:41 schreef joepie91 het volgende:
[..]
`
Dat doet agitprop dus met je.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jongens, wat een verschrikkelijke positiviteit hangt hier zeg
80% van wat hier op Fok rondhangt. terwijl ze zeggen zo hard te werkenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef defamai het volgende:
Het allermooiste, zure VVD'ers die t niet kunnen waarderen. Of natuurlijk PVV-stemmers die eens wat anders dan de Telegraaf voor hun ogen krijgen.
Ja want iedereen heeft natuurlijk een van 9 tot 5 baan aan een lopende band.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:36 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
80% van wat hier op Fok rondhangt. terwijl ze zeggen zo hard te werken
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef justanick het volgende:
En ik weet meteen een hele goede bezuiniging voor het nieuwe kabinet!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
wij hebben o.a. vrijwillig de site gebouwd. Verder zijn voor zover ik weet de kosten zoals de domeinnaam en het drukken betaald uit eigen zak en donaties. De columns en andere stukjes zijn ook vrijwillig aangeleverd. zie het als een open source projectje waar iedereen zijn deel aan kennis en/of visie aan een geheel toevoegt.
Mensen die het neppe oudhollands geenstijl taalgebruik overnemenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:12 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ja want iedereen heeft natuurlijk een van 9 tot 5 baan aan een lopende band.![]()
Linkschen die eigenlijk niet met kritiek om kunnen gaan.![]()
Leuk!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Bron: Aanvulling Indymedia
Website is te vinden op http://www.volks-krant.nl/ of http://www.vkvm.nl/.
Nou en.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
he mij hoor je daar niet over hoor, en het is inderdaad geinspireerd op de times actie maar dit is dus de nederlandse versie.
Mensen die niet meer op de inhoud kunnen reageren omdat ze uitgebabbeld zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:31 schreef defamai het volgende:
[..]
Mensen die het neppe oudhollands geenstijl taalgebruik overnemen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |