quote:
quote:
koekies?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Bellatrix het volgende:
Anyway, ik denk dat het komt door de icon, op de een of andere manier. En de naam. Geen caps. En jullie zijn allebei koekies.
denk de kleurstelling in de avatars. in een snelle niet oplettende blik lijkt t dan op elkaarquote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Bellatrix het volgende:
Anyway, ik denk dat het komt door de icon, op de een of andere manier. En de naam. Geen caps. En jullie zijn allebei koekies.
Zo noem ik mensen die schattig gek zijn.quote:
Dat ja!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef gomi het volgende:
[..]
denk de kleurstelling in de avatars. in een snelle niet oplettende blik lijkt t dan op elkaar
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo noem ik mensen die schattig gek zijn.
Ok. Slotje?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2x 1e gesprek dus nee maar al wel 2 x een 2e gesprek op zak
Dat slotje ook
quote:
Ik postte erdoorquote:
quote:
Hee, jij bent nieuw hier!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef Pheno het volgende:
Hallo.
Koken?quote:
G'dayquote:
truequote:
Nu al?quote:
quote:
quote:
Ml!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2x 1e gesprek dus nee maar al wel 2 x een 2e gesprek op zak
Dat slotje ook
Ja, ik eet altijd pas rond 19.00 vandaarquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik eet altijd pas rond 19.00 vandaar
Whehe! Dat doe ik nou nooit (meerquote:
afgelopen topics zijn gelukkig afgelopen hequote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef Koen66 het volgende:
lees ik dat nu goed in de afgelopen topics?? ruzie, roddel en achterklap in de gezellige chatcommunity
heb ik al genoeg IRL eigenlijk
Dat zou ik echt niet volhouden tot die tijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik eet altijd pas rond 19.00 vandaar
Dan zit ik nog in de treinquote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet volhouden tot die tijd.Om en nabij zes uur is voor mij uitstekend.
Dat houdt het spannend. Van dat gezapige zachte gedoe word je alleen maar weeïg.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef Koen66 het volgende:
lees ik dat nu goed in de afgelopen topics?? ruzie, roddel en achterklap in de gezellige chatcommunity
heb ik al genoeg IRL eigenlijk
Vers vlees zeker dat je mij niet eens opmerktquote:
In het andere topic verwisselde Pheno het woord neuken met koken, dat bedoelde ik ook.quote:
Dat weet ik!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het andere topic verwisselde Pheno het woord neuken met koken, dat bedoelde ik ook.![]()
Ik zag je! En toen ik wilde reageren was het topic dicht (door mijquote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vers vlees zeker dat je mij niet eens opmerkt
Ok ik ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ik!
Maar ik hou het netjes
Nee, maar soms haal ik een bagel voor onderwegquote:
Juist!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
afgelopen topics zijn gelukkig afgelopen he
quote:
Hahahaha ik kijk nooit zo gauw terug, ik blijf hangen waar ik het gezellig vindquote:
quote:
Hmmm het duurt nog wel ff voordat ik ga eten...quote:Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
Heb net een bakje AH bosbessen met muffin vla/yoghurt/kwark whatever op, zoooo![]()
![]()
Oh dacht dit kan wel nu iedereen het er toch over heeftquote:Op maandag 7 juni 2010 17:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm het duurt nog wel ff voordat ik ga eten...
ah ok... Ik moet eerst nog 80km afleggen voordat er iets gegeten kan worden....quote:Op maandag 7 juni 2010 17:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dacht dit kan wel nu iedereen het er toch over heeftmoet ook nog koken hoor.
Laat de autobekleding maar ongeschonden inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ok... Ik moet eerst nog 80km afleggen voordat er iets gegeten kan worden....
Dat klopt. Ik ben topkok.quote:
Ik heb ze alletwee alquote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik heb net bij de AH al die oranje meuk gevoeld, wat zacht en fluffy
Wat voor spelquote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef Pheno het volgende:
Shiiiit. Ik heb een spel al een jaar, nu is de opvolger er, en nu snap ik pas wat
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:50 schreef Koen66 het volgende:
heb ik weer, 1x posten in WK SC en gelijk een lapo
Beesiesquote:Op maandag 7 juni 2010 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat hebben ze nu weer bij AH? heb ik wat gemist??
oja, heb er wel van gehoord, maar nog niet gezien eigenlijkquote:
Street Fighter IV. Daar is nu een een ieuwe versie van, en nu lukt me iets wat ik al een jaar probeerquote:
Is vanaf deze week pasquote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oja, heb er wel van gehoord, maar nog niet gezien eigenlijk
Er staren vier beesies nu naar me.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben jij ook een gamerquote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Street Fighter IV. Daar is nu een een ieuwe versie van, en nu lukt me iets wat ik al een jaar probeerDat lukte me voorheen niet, en nu snap ik pas waarom niet en hoe het wel moet
Ik heb een tagje bij mijn naam als het goed isquote:
http://tweetphoto.com/26051961quote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een tagje bij mijn naam als het goed is
Lol, tweetphoto wordt hier geblokkeerd door de firewall.quote:
Wandelse! Suc6quote:Op maandag 7 juni 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ok
Ikke ben ook een gamerXbox 360
M<aar ga er vandoorVierdaagse lopen
Succes. Doe je die van Nijmegen straks ook?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ok
Ikke ben ook een gamerXbox 360
M<aar ga er vandoorVierdaagse lopen
voyeurquote:Op maandag 7 juni 2010 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk de andere kant wel weer op.
Als er zeehonden uitgezet worden in de waddenzee is niemand zo blij.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef Rauzer het volgende:
Robben met speciaal transport op weg naar Zuid Afrika!
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk de andere kant wel weer op.
Hoezo? Zit jij bij Pheno dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wel als het met speciaal transport is hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er zeehonden uitgezet worden in de waddenzee is niemand zo blij.
Ik denk ook niet dat Robben er zelf zo blij mee is.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er zeehonden uitgezet worden in de waddenzee is niemand zo blij.
Nee helaas nietquote:Op maandag 7 juni 2010 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Succes. Doe je die van Nijmegen straks ook?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:04 schreef tombolafan het volgende:
Hoezo? Zit jij bij Pheno dan?Ik snap Bellababe ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk!
That's all folks!
Ik las het verkeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ok poesies ben eten.
Eet ze!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Robben er zelf zo blij mee is.
[ afbeelding ]
Whehe, klinkt hilarisch.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De cassiere van 40 was bijna hysterisch met die dingen toen ik af ging rekenen![]()
En maar spelen ermee
quote:
Ga je weer meteen weg?quote:
LL?quote:
I'll take that as a yesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Lovelessquote:
quote:
quote:
Okquote:
De laatste paar dagen was ik nogal van de hoi ende doeiquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
Ja, moet ik hier zijn?
Ik heb even helemaal de kluts kwijt
Goedzo Greys, wat meer tijd voor jezelf nemenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De laatste paar dagen was ik nogal van de hoi ende doei
Maar ik heb wel meegegluurd hoor! Zo zag ik dat jij blij was met de regen, ik ook! Hoefde ik tenminste bij truttige balkonbakken met geraaaaaaania niet te gieteren
Bijna goed, ik zou blij zijn geweest met de regen. Alleen die kwam niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb wel meegegluurd hoor! Zo zag ik dat jij blij was met de regen, ik ook! Hoefde ik tenminste bij truttige balkonbakken met geraaaaaaania niet te gieteren
Jaaa. Welkom.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
Ja, moet ik hier zijn?
Ik heb even helemaal de kluts kwijt
Hoe is het met je Fish? Doen ze het nog goed?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Thanks!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef sbientje het volgende:
auwauw, hoofdpijn... wat een rotavond, nu al
Mehh. Niet in zak en as gaan zitten he. Anders wordt dat het ook echt!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef sbientje het volgende:
auwauw, hoofdpijn... wat een rotavond, nu al
haha ja halloquote:Op maandag 7 juni 2010 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mehh. Niet in zak en as gaan zitten he. Anders wordt dat het ook echt!
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij was de verhouding man/vrouw in de ESF-SC 75/25 in het voordeel van de vrouwen. Klopt?
Dat was XFA toch ook?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij was de verhouding man/vrouw in de ESF-SC 75/25 in het voordeel van de vrouwen. Klopt?
jaa!!! dat was leuk he?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Sbien! Daar heb ik jaren geleden naast gezeten tijdens Idols
![]()
!
Waar tel je mij bijquote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat erg?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Nou zeg. Jij geluksvogel!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
stond ik vandaag toch naast de linkse heer van eigen huis en tuin
Paar weken al.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goedzo Greys, wat meer tijd voor jezelf nemen
Oh!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bijna goed, ik zou blij zijn geweest met de regen. Alleen die kwam niet.
Yes yes! Edsilia, Geer, dinges, dinges en dinges zijn alive, kicking and still no reiger food!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met je Fish? Doen ze het nog goed?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
stond ik vandaag toch naast de linkse heer van eigen huis en tuin
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat erg?![]()
Alle SC's waar ik in mee (heb ge-) post is ongeveer die verhouding of erger
Hihi jij bent goed bezig Greys!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zin in vrijdag!En de vrijdag er op!
[..]
Oh!![]()
Ik zal het jouw kant opsturen! (Wat is jouw kant?)
[..]
Yes yes! Edsilia, Geer, dinges, dinges en dinges zijn alive, kicking and still no reiger food!
Die woont hier dus en ik moest even wat afgeven aan gereedschap en hij stond daar de tuin te doenquote:
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die woont hier dus en ik moest even wat afgeven aan gereedschap en hij stond daar de tuin te doen
Ja! Was met dit optreden:quote:
Niet erg.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat erg?![]()
Alle SC's waar ik in mee (heb ge-) post is ongeveer die verhouding of erger
Jaaaa, ik ookquote:
En dan maar hopen dat het ook allemaal hapjes zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou een paar hapjes erbij zou me niet tegenstaan
Vriendelijk gedag gezegd en even zijn 2 auto's bewonderdquote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook nog mee gesproken of snel iets afgegeven? Leuk in het echt?
Deze vrijdag SATC? En de volgende TCD?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa, ik ookGewoon twee super vrijdagen achter elkaar
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het ook allemaal hapjes zijn
Ouiquote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze vrijdag SATC? En de volgende TCD?
Al die afkortingen die jullie altijd gebruiken...quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze vrijdag SATC? En de volgende TCD?
Haaaaahahahahhaahhahahahahahaquote:Op maandag 7 juni 2010 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat net ter kennismaking wat Fobo's te bekijken, en het eerste dat opvalt is eh.... een bekende van ons, die kennelijk ook wat rondjes kennismaking heeft gedaan
Dit klinkt alsof het een oude man van 60 is, zo'n oude jongen is het toch nietquote:
Ik heb ook een paar fotoboeken bekekenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat net ter kennismaking wat Fobo's te bekijken, en het eerste dat opvalt is eh.... een bekende van ons, die kennelijk ook wat rondjes kennismaking heeft gedaan
quote:
The City Drink, een Rotterdamsche after work borrel waar we ons regelmatig vervoegenquote:
Sex and The City is die anderequote:Op maandag 7 juni 2010 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Al die afkortingen die jullie altijd gebruiken....
Jaquote:
En, was het wat?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar fotoboeken bekeken
Lurken is posten, dat weet je toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Al die afkortingen die jullie altijd gebruiken....
De mijnequote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee toch? Het ging om fobo's van mannen so try againquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee toch? Het ging om fobo's van mannen so try again![]()
Of ik heb het fout, dat kan ook nog
Geen ideequote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het een oude man van 60 is, zo'n oude jongen is het toch niet
Misschien vond je 'm het einde, dat is wat anders.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, alweer? Ik dacht dat die eerste film het einde was ofzo.
quote:
Ja, maar toen kreeg SJP een tweeling en vond ze het wel weer tijd voor wat centjes. Denk ikquote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, alweer? Ik dacht dat die eerste film het einde was ofzo.
quote:
Ik weet ook gewoon dat ik het goed hebquote:
Nooit gezienquote:Op maandag 7 juni 2010 @ 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien vond je 'm het einde, dat is wat anders.
*twitch*quote:
Nee dat doet je nietquote:Op maandag 7 juni 2010 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja zegOh wacht ik trap er weer in zeker
Welke is nieuw danquote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij belt ook niet meer als je nieuwe foto's hebt zie ik net
Tuurlijk, anders moet ik ook wegblijven.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nooit gezien. Mag ik hier nu nog komen?
nou dat was een goed optreden iddquote:
quote:
Schoolbord en die waar je heel oud lijkt, rimpeligquote:
Oh, ik dacht dames-fobo's. Dan was mijn gok vast goed geweestquote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee toch? Het ging om fobo's van mannen so try again![]()
Of ik heb het fout, dat kan ook nog
Ik wilde niet nog een keer vragenquote:Op maandag 7 juni 2010 @ 18:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja nee dat is een duidelijke opmerking wou je zeggen
Die staan er al in voordat ESF begonquote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schoolbord en die waar je heel oud lijkt, rimpelig
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dames-fobo's. Dan was mijn gok vast goed geweest
Maar als het om mannenfobo's gaat weet ik het ook ja
Iets te stille hint dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 19:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus maak je een opmerking die ook niemand begrijpt.
Ik gok: Sarah Jessica Parker.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iets te stille hint dus.
Poging 2: wie of wat is SJP?
Sarah Jessica Parker. Het zeikwijf met die pukkel op 'r kin uit SatC.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iets te stille hint dus.
Ik plaats toch een plaatje!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iets te stille hint dus.
Deed het niet hier. Maar als ie in de url had gekeken dan had ie het antwoord ook kunnen zien.quote:
Bij Goodbye gleuf ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Piem0l
Waar dan? En ik stond er vast niet goed op?
Luiheid.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deed het niet hier. Maar als ie in de url had gekeken dan had ie het antwoord ook kunnen zien.
Oh ja nee, daar sta ik niet goed op iddquote:
Misschien was het die foto van jou en DirkHáaa in die hollandse kledijquote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Piem0l
Waar dan? En ik stond er vast niet goed op?
Dan heb je mij toch ook gezienquote:
Mij zie je amperquote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja nee, daar sta ik niet goed op idd
't Is maar goed dat het een heel donkere foto is
Erikjequote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die staan er al in voordat ESF begon. Echt al een héle tijd
.
Stoere jongedame.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Poeehee ik zweet wortels, net ge-mountainbiked.
quote:
Helaas, Vaduz is net weg, had hij ze kunnen meenemenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Poeehee ik zweet wortels, net ge-mountainbiked.
quote:
quote:
Oh, ik zag allemaal nee-tjes staanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb toch ook nergens beweerd dat dat niet zo is.
Oh verrek, daar sta ik ook al kut opquote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien was het die foto van jou en DirkHáaa in die hollandse kledij. Waar je de sippe tulpen vast hebt.
Lees dan ook de vragen erbij waar ik nee op zegquote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik zag allemaal nee-tjes staan![]()
Chilllll
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Lees dan ook de vragen erbij waar ik nee op zeg
Nee, daar doe ik liever niet aan. Wen er maar aanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geeft niet, het is niet iedereen gegeven om logisch na te denken.
Ze is mooi, dan heb je geen hersens nodig.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geeft niet, het is niet iedereen gegeven om logisch na te denken.
Standaard praktijk in SC's gedomineerd door vrouwen.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 19:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik liever niet aan. Wen er maar aan
Haha, grapjasquote:Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze is mooi, dan heb je geen hersens nodig.
Nee! Ik ontwijk de fotograaf!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
Oh GB, over 'wen er maar aan' gesproken... je komt wel met je snavel op de site van TCD he, na de 18e
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee! Ik ontwijk de fotograaf!![]()
Of doen ze deze keer zonder flits
Die heb ik niet gezien?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]Ja ja, wrijf het er maar in
![]()
Hoewel mijn foto van de laatste keer wel meeviel. Vond ik
Zo anders ik welquote:Op maandag 7 juni 2010 19:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee! Ik ontwijk de fotograaf!![]()
Of doen ze deze keer zonder flits
Ik ga even zoeken!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]Ja ja, wrijf het er maar in
![]()
Hoewel mijn foto van de laatste keer wel meeviel. Vond ik
Zie de website. En dan de goede datum kiezen, dan blz 4 en dan onderaan 2e van links.quote:
Heb d'r niet gezien dus doe mij dan maar een linkje want heb 2x gekeken en nog nietquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de website. En dan de goede datum kiezen, dan blz 4 en dan onderaan 2e van links.
Hoewel ik net nog ff gekeken heb en de flits idd toch wel weer erg confronterend was/is
Sta je leuk op idd.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de website. En dan de goede datum kiezen, dan blz 4 en dan onderaan 2e van links.
Hoewel ik net nog ff gekeken heb en de flits idd toch wel weer erg confronterend was/is
Ja idd, die avond dat ik scheel keek er van idd.quote:
Jaquote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sta je leuk op idd.En wat kijkt je vent stoer
![]()
Maar de flits bij die vorige TCD was wel echt té erg hoor!
Nou graag anders ga ik het plamuurmes meenemen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk ga die foto's nog eens bekijken
Ik zal de fotograaf vragen of hij een soft focusje (zo heet dat toch?) meeneemt!
Mogen wij niet zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
Welke foto?
Heer G staat er opquote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuke foto. Al moet ik nog wennen aan de look van heer G.
Wat? Heer G? Da's Greys' dude.quote:
Greysquote:
Wat een leuke foto's. Niet op aan te mekkeren toch?quote:
Ik weet niet welke van de drie het isquote:Op maandag 7 juni 2010 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's. Niet op aan te mekkeren toch?
Nee, dat is geen meet maar The City Drink in Rotterdam. Alleen Greys was er, maar volgende keer gaan Loveless85 en ik mee. En Ml-etje is er dan ook volgens mij!quote:
Wat denk jequote:
Een of andere Rotterdam werkborrel waar mensen samen heen gaan of iets dergelijks.quote:
Hendigs sjiekquote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een of andere Rotterdam werkborrel waar mensen samen heen gaan of iets dergelijks.
En teveel drinken.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een of andere Rotterdam werkborrel waar mensen samen heen gaan of iets dergelijks.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat is geen meet maar The City Drink in Rotterdam. Alleen Greys was er, maar volgende keer gaan Loveless85 en ik mee. En Ml-etje is er dan ook volgens mij!
Je hebt 'm ook in Den Haag sinds een tijdje.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel hoor, ze zijn ook heel makkelijk terug te vinden zoals je ziet hierbovenquote:
Je staat er niet gelogen goed op hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Er staan ook ergens foto's met Loveless op die site.
Waar hij iets teveel blauwe flesjes bier op heeft
[..]
Wel hoor, ze zijn ook heel makkelijk terug te vinden zoals je ziet hierboven
Ze hoeven van mij alleen niet hier pontificaal te staan, met linkje is prima.
Het eerste linkje dus, Rauzer
Thanksquote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je staat er niet gelogen goed op hoor.
Ik voel me juist altijd een verdwaalde kutpuber hier.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
ThanksIk voel me altijd zo'n oud wijf hier in al dat gezelschap van jonge blommen
Schei ff uit fotogenieke tantequote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
ThanksIk voel me altijd zo'n oud wijf hier in al dat gezelschap van jonge blommen
Hoe jong ben je dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik voel me juist altijd een verdwaalde kutpuber hier.![]()
Oh nou laat ze maar in die waan danquote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schei ff uit fotogenieke tantebegin 30 zegt men dan en dat zeggen ze zowat tegen mij ook
Die waren al wegquote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe jong ben je dan?
[..]
Oh nou laat ze maar in die waan dan![]()
![]()
Dan heb je ze vast de flits-foto's niet laten zien. Whoehoehoeeeeeeee
19, dus ben biologisch gezien volgens mij een adolescent.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe jong ben je dan?
[..]
Oh nou laat ze maar in die waan dan![]()
![]()
Dan heb je ze vast de flits-foto's niet laten zien. Whoehoehoeeeeeeee
Doe normaalquote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat dusquote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik voel me juist altijd een verdwaalde kutpuber hier.![]()
Oh en over samen rijden, wij gaan alledrie met OV omdat we in een hotel in de stad slapenquote:
Niet op tv toch?quote:
Jaquote:
Het lukte me niet om de foto hier rechtstreeks te plaatsenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Wel hoor, ze zijn ook heel makkelijk terug te vinden zoals je ziet hierboven
Ze hoeven van mij alleen niet hier pontificaal te staan, met linkje is prima.
Het eerste linkje dus, Rauzer
Nou, lucky me dan!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het lukte me niet om de foto hier rechtstreeks te plaatsen.
Oh nou, wederom, lucky me!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Rauzer het volgende:
Maar het is toch gewoon een normale foto? Voor een 42-jarige zie je er nog best goed uit.
42quote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Rauzer het volgende:
Maar het is toch gewoon een normale foto? Voor een 42-jarige zie je er nog best goed uit.
O no you didn't!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Rauzer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |