quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij was de verhouding man/vrouw in de ESF-SC 75/25 in het voordeel van de vrouwen. Klopt?
Dat was XFA toch ook?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij was de verhouding man/vrouw in de ESF-SC 75/25 in het voordeel van de vrouwen. Klopt?
jaa!!! dat was leuk he?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Sbien! Daar heb ik jaren geleden naast gezeten tijdens Idols
![]()
!
Waar tel je mij bijquote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat erg?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Nou zeg. Jij geluksvogel!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
stond ik vandaag toch naast de linkse heer van eigen huis en tuin
Paar weken al.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goedzo Greys, wat meer tijd voor jezelf nemen
Oh!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bijna goed, ik zou blij zijn geweest met de regen. Alleen die kwam niet.
Yes yes! Edsilia, Geer, dinges, dinges en dinges zijn alive, kicking and still no reiger food!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met je Fish? Doen ze het nog goed?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
stond ik vandaag toch naast de linkse heer van eigen huis en tuin
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat erg?![]()
Alle SC's waar ik in mee (heb ge-) post is ongeveer die verhouding of erger
Hihi jij bent goed bezig Greys!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zin in vrijdag!En de vrijdag er op!
[..]
Oh!![]()
Ik zal het jouw kant opsturen! (Wat is jouw kant?)
[..]
Yes yes! Edsilia, Geer, dinges, dinges en dinges zijn alive, kicking and still no reiger food!
Die woont hier dus en ik moest even wat afgeven aan gereedschap en hij stond daar de tuin te doenquote:
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die woont hier dus en ik moest even wat afgeven aan gereedschap en hij stond daar de tuin te doen
Ja! Was met dit optreden:quote:
Niet erg.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat erg?![]()
Alle SC's waar ik in mee (heb ge-) post is ongeveer die verhouding of erger
Jaaaa, ik ookquote:
En dan maar hopen dat het ook allemaal hapjes zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou een paar hapjes erbij zou me niet tegenstaan
Vriendelijk gedag gezegd en even zijn 2 auto's bewonderdquote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook nog mee gesproken of snel iets afgegeven? Leuk in het echt?
Deze vrijdag SATC? En de volgende TCD?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa, ik ookGewoon twee super vrijdagen achter elkaar
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het ook allemaal hapjes zijn
Ouiquote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze vrijdag SATC? En de volgende TCD?
Al die afkortingen die jullie altijd gebruiken...quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze vrijdag SATC? En de volgende TCD?
Haaaaahahahahhaahhahahahahahaquote:Op maandag 7 juni 2010 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat net ter kennismaking wat Fobo's te bekijken, en het eerste dat opvalt is eh.... een bekende van ons, die kennelijk ook wat rondjes kennismaking heeft gedaan
Dit klinkt alsof het een oude man van 60 is, zo'n oude jongen is het toch nietquote:
Ik heb ook een paar fotoboeken bekekenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat net ter kennismaking wat Fobo's te bekijken, en het eerste dat opvalt is eh.... een bekende van ons, die kennelijk ook wat rondjes kennismaking heeft gedaan
quote:
The City Drink, een Rotterdamsche after work borrel waar we ons regelmatig vervoegenquote:
Sex and The City is die anderequote:Op maandag 7 juni 2010 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Al die afkortingen die jullie altijd gebruiken....
Jaquote:
En, was het wat?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar fotoboeken bekeken
Lurken is posten, dat weet je toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Al die afkortingen die jullie altijd gebruiken....
De mijnequote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee toch? Het ging om fobo's van mannen so try againquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee toch? Het ging om fobo's van mannen so try again![]()
Of ik heb het fout, dat kan ook nog
Geen ideequote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het een oude man van 60 is, zo'n oude jongen is het toch niet
Misschien vond je 'm het einde, dat is wat anders.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, alweer? Ik dacht dat die eerste film het einde was ofzo.
quote:
Ja, maar toen kreeg SJP een tweeling en vond ze het wel weer tijd voor wat centjes. Denk ikquote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, alweer? Ik dacht dat die eerste film het einde was ofzo.
quote:
Ik weet ook gewoon dat ik het goed hebquote:
Nooit gezienquote:Op maandag 7 juni 2010 @ 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien vond je 'm het einde, dat is wat anders.
*twitch*quote:
Nee dat doet je nietquote:Op maandag 7 juni 2010 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja zegOh wacht ik trap er weer in zeker
Welke is nieuw danquote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij belt ook niet meer als je nieuwe foto's hebt zie ik net
Tuurlijk, anders moet ik ook wegblijven.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nooit gezien. Mag ik hier nu nog komen?
nou dat was een goed optreden iddquote:
quote:
Schoolbord en die waar je heel oud lijkt, rimpeligquote:
Oh, ik dacht dames-fobo's. Dan was mijn gok vast goed geweestquote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee toch? Het ging om fobo's van mannen so try again![]()
Of ik heb het fout, dat kan ook nog
Ik wilde niet nog een keer vragenquote:Op maandag 7 juni 2010 @ 18:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja nee dat is een duidelijke opmerking wou je zeggen
Die staan er al in voordat ESF begonquote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schoolbord en die waar je heel oud lijkt, rimpelig
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dames-fobo's. Dan was mijn gok vast goed geweest
Maar als het om mannenfobo's gaat weet ik het ook ja
Iets te stille hint dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 19:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus maak je een opmerking die ook niemand begrijpt.
Ik gok: Sarah Jessica Parker.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iets te stille hint dus.
Poging 2: wie of wat is SJP?
Sarah Jessica Parker. Het zeikwijf met die pukkel op 'r kin uit SatC.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iets te stille hint dus.
Ik plaats toch een plaatje!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iets te stille hint dus.
Deed het niet hier. Maar als ie in de url had gekeken dan had ie het antwoord ook kunnen zien.quote:
Bij Goodbye gleuf ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Piem0l
Waar dan? En ik stond er vast niet goed op?
Luiheid.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deed het niet hier. Maar als ie in de url had gekeken dan had ie het antwoord ook kunnen zien.
Oh ja nee, daar sta ik niet goed op iddquote:
Misschien was het die foto van jou en DirkHáaa in die hollandse kledijquote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Piem0l
Waar dan? En ik stond er vast niet goed op?
Dan heb je mij toch ook gezienquote:
Mij zie je amperquote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja nee, daar sta ik niet goed op idd
't Is maar goed dat het een heel donkere foto is
Erikjequote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die staan er al in voordat ESF begon. Echt al een héle tijd
.
Stoere jongedame.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Poeehee ik zweet wortels, net ge-mountainbiked.
quote:
Helaas, Vaduz is net weg, had hij ze kunnen meenemenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Poeehee ik zweet wortels, net ge-mountainbiked.
quote:
quote:
Oh, ik zag allemaal nee-tjes staanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb toch ook nergens beweerd dat dat niet zo is.
Oh verrek, daar sta ik ook al kut opquote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien was het die foto van jou en DirkHáaa in die hollandse kledij. Waar je de sippe tulpen vast hebt.
Lees dan ook de vragen erbij waar ik nee op zegquote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik zag allemaal nee-tjes staan![]()
Chilllll
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Lees dan ook de vragen erbij waar ik nee op zeg
Nee, daar doe ik liever niet aan. Wen er maar aanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geeft niet, het is niet iedereen gegeven om logisch na te denken.
Ze is mooi, dan heb je geen hersens nodig.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geeft niet, het is niet iedereen gegeven om logisch na te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |