quote:
Hello!quote:
Het is hier koud!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan hier bijna in ondergoed door het huis huppelen, ik waan me op de Antillen![]()
quote:
quote:
Ik heb ze al gekregen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik heb net bij de AH al die oranje meuk gevoeld, wat zacht en fluffy
heb jij nog iets te koop eigenlijk?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo. Uitgelezen. En naar de WKSC ga ik niet want dan moet je zo veel over voetbal praten. En ik vind het soms best leuk, maar om het er nou heel de dag over te hebben...
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo. Uitgelezen. En naar de WKSC ga ik niet want dan moet je zo veel over voetbal praten. En ik vind het soms best leuk, maar om het er nou heel de dag over te hebben...
hehe ik heb ze ook al liggenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik heb net bij de AH al die oranje meuk gevoeld, wat zacht en fluffy
Álles is te koop, het is alleen een kwestie van betalen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb jij nog iets te koop eigenlijk?
quote:
Zeker als je geld hebtquote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Álles is te koop, het is alleen een kwestie van betalen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeker als je geld hebtHet liefst een hele hoop
Ja, maar als ik die hier aan doe bevries ikquote:Op maandag 7 juni 2010 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt alvast een jurk die hier past qua temp, maar de rest weet ik niet, het idee was wel fijn
Nou vooruitquote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Je herkent het.
Mag ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om een soort van staakt het vuren in te lassen![]()
?
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar het schijnt. Ze zijn zeker allemaal met de ooievaar gekomen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Bloemkool, toch?![]()
Nee, ik neuk me suf als het even kanHier en daar geintjes en dubbelzinnigheden vind ik best leuk maar op een gegeven moment was alles seks. Typte iemand het woord 'trekken' , hup, weer een opmerking erover en zo ging het maar door en erger...Ik vond het op een gegeven moment gewoon echt te flauwww. Dat vond ik in de XFA-sc ook al zo maar het afgelopen weekend was er in deze sc wel een hoogtepunt. Iemand die 'm even inkopt?
En door wie of door wat, nou ja whatever...
Schijnbaar had ik er ook iets mee te maken, dus ik weet niet hoe hard (inkoppertjuh) ik nu weg moet lopen. Poeh ik heb een stijve (inkoppertjuh) nek.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:05 schreef Pheno het volgende:
Schijnbaar was ik de aanstichter, dus nou ja, dan verdwijn ik maar met mijn knapzak (wie kopt die in).
We kunnen natuurlijk vluchten naar de SEX SC.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schijnbaar had ik er ook iets mee te maken, dus ik weet niet hoe hard (inkoppertjuh) ik nu weg moet lopen. Poeh ik heb een stijve (inkoppertjuh) nek.
KPD?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk vluchten naar de SEX SC.
Oh ja, daar heb ik schijnbaar ook toegang. Nooit om gevraagd, maar he, blijkbaar als je crew bent, ben je ouder dan 18quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Bloemkool, toch?![]()
Nee, ik neuk me suf als het even kanHier en daar geintjes en dubbelzinnigheden vind ik best leuk maar op een gegeven moment was alles seks. Typte iemand het woord 'trekken' , hup, weer een opmerking erover en zo ging het maar door en erger...Ik vond het op een gegeven moment gewoon echt te flauwww. Dat vond ik in de XFA-sc ook al zo maar het afgelopen weekend was er in deze sc wel een hoogtepunt. Iemand die 'm even inkopt?
En door wie of door wat, nou ja whatever...
Wat je daar ziet, echt ongelofelijk. Vooral in dat topic, je kan het niet geleuven of iets dergelijks.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik schijnbaar ook toegang. Nooit om gevraagd, maar he, blijkbaar als je crew bent, ben je ouder dan 18
Ik heb er volgens mij nooit gekeken of gepostquote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat je daar ziet, echt ongelofelijk. Vooral in dat topic, je kan het niet geleuven of iets dergelijks.
Alle ingrediënten (lees: leuke mensen) voor een toffe SC zijn in ieder geval aanwezig.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ben ik eigenlijk wel een beetje met je eens, als vond ik t gister nog meevallen in vgl met de dagen ervoor.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ben ik eigenlijk wel een beetje met je eens, als vond ik t gister nog meevallen in vgl met de dagen ervoor.
daar zullen we t maar op houden dan iddquote:Op maandag 7 juni 2010 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alle ingrediënten (lees: leuke mensen) voor een toffe SC zijn in ieder geval aanwezig.
Het was dit weekend soms alleen een beetje enorm overdreven. Opstartproblemen.
Ik wel gekeken. Voel me daarna wel een beetje vies.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij nooit gekeken of gepost
Nou ja, ik vond het ook niet bijzonder ernstig, gelukkig ben ik niet de enigequote:
ik ben er nog nooit geweest. en nu ik dit zo lees wil ik dat zo houden ookquote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wel gekeken. Voel me daarna wel een beetje vies.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb jij nog iets te koop eigenlijk?
quote:
Wat?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef Pheno het volgende:
Shiiiit. Ik heb een spel al een jaar, nu is de opvolger er, en nu snap ik pas wat
Ben je ergens aangenomen?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
Zo pfooeeee wapper de wappeer watis solliciteren toch vermoeiend en wat kan het leuk zijnn!!
Nee, maar dit is V&A hequote:
Beiden unieke characters.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haal tombo en c_a de hele tijd door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |