Ik deed ook aardig mee toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik het grootste probleem was dat ze nu daar zijn.Ik vind het echt superleuk dat jullie hier nu zitten, het is wel wat druk, maar kon het anders goed bijhouden.
Nee precies, gewoon gezellig met elkaar hebben lijkt me, en in niet in termen van wij en jullie denken. Verder ook no hard feelings hoor, maar is gewoon beetje jammer als dan in een andere SC wel half/half word beweerd dat deze SC even door 'ons' is overgenomen ofzoquote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij wist iedereen dat toch al? Ik vond het ook druk, maar dat heb ik alleen hier gezegd en dat lag niet alleen aan 'jullie'. Voor zo ver er over een 'jullie' en 'wij' gesproken kan worden, want volgens mij is deze SC niet van iemand
Ik klaag nietquote:Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Overigens ook leuk dat de mensen die het zo druk en banaal vonden het niet HIER even melden, maar er wel in een ander topic over gaan zitten mekkeren.
Volwassen.
Nietquote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik geef toe dat ik het grootste probleem was dat ze nu daar zijn.Ik vind het echt superleuk dat jullie hier nu zitten, het is wel wat druk, maar kon het anders goed bijhouden.
Ja mobiel is het dan echt niet meer te doen nee. En iedereen is vrij overal wel en niet te posten natuurlijk. Kwam nu gewoon beetje zo over, maar misschien ook wel omdat ik alleen net dat stukje meekreeg in WK wat over V&A gingquote:Op maandag 7 juni 2010 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik klaag nietIk kom hier ook gewoon hoor, alleen in de WK SC kwam ik ook al
Ik moet ook wel zeggen dat het hier een beetje TE druk werdIk volg veel op mijn iPhone en ik kan het allemaal niet bijhouden/lezen
En ja ik hou van sex, maar ik ga er niet heel de dag over praten
![]()
Dus jullie hebben ons niet weggejaagt hoorAlleen het WK
begint nu, en daarom zal ik wat vaker daar zijn
Ik zou het niet weten, ik ben wel een SC-hoer, maar volg ze niet allemaalquote:Op maandag 7 juni 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee precies, gewoon gezellig met elkaar hebben lijkt me, en in niet in termen van wij en jullie denken. Verder ook no hard feelings hoor, maar is gewoon beetje jammer als dan in een andere SC wel half/half word beweerd dat deze SC even door 'ons' is overgenomen ofzo
Godverdomme wat klinkt dat goed, SC-hoer.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben wel een SC-hoer, maar volg ze niet allemaal
Zo voelt het ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Godverdomme wat klinkt dat goed, SC-hoer.
Ik vond het 'normaal' toen jij en Pisces hier waren, zelfs gezellig ookquote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja mobiel is het dan echt niet meer te doen nee. En iedereen is vrij overal wel en niet te posten natuurlijk. Kwam nu gewoon beetje zo over, maar misschien ook wel omdat ik alleen net dat stukje meekreeg in WK wat over V&A ging![]()
Nogmaals; no hard feelings hoor
quote:
Koken zeker ...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je mag ook over andere dingen praten.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ga eten klaarmaken, ik loop vanavond de vierdaagseDie XFA-SC kilo's moet er weer af
Ligt eraan welke definitie, die ene wordt niet echt meer gewaardeerd.quote:
Naar het schijnt. Ze zijn zeker allemaal met de ooievaar gekomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt eraan welke definitie, die ene wordt niet echt meer gewaardeerd.
Nee uit een bloemkool.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar het schijnt. Ze zijn zeker allemaal met de ooievaar gekomen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar het schijnt. Ze zijn zeker allemaal met de ooievaar gekomen.
Bloemkool moet je ook koken toch?quote:
Oeh, 1 zin, daarna ging de rest los. Lollers.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MIJ maakt het niet uit hoor
Maar ik vond het een beetje typisch dat er geroepen werd dat het door de ESF-ers over seks ging terwijl jij er zo mee aankwam
Er stond niet dat dat door de ESFers kwam volgens mijquote:Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MIJ maakt het niet uit hoor
Maar ik vond het een beetje typisch dat er geroepen werd dat het door de ESF-ers over seks ging terwijl jij er zo mee aankwam
Life oh life, oooooh life. Oh life.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stond niet dat dat door de ESFers kwam volgens mij
Gewoon dat het 'hier' iets teveel daar over ging. Maar joh, niets aan de hand verder!
Laf oh laf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |