Nee hoor, ze komen hier echt nog wel denk ik. Er waren een paar mensen die het hier te plat vonden.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn ze gevlucht, vonden jullie ons toch niet liefff
Hehe het ging gister ook ietwat ver ja, maar daar hadden jullie heul de ESF'ers niet voor nodigquote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komen hier echt nog wel denk ik. Er waren een paar mensen die het hier te plat vonden.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe het ging gister ook ietwat ver ja, maar daar hadden jullie heul de ESF'ers niet voor nodig
he, sletquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Overigens ook leuk dat de mensen die het zo druk en banaal vonden het niet HIER even melden, maar er wel in een ander topic over gaan zitten mekkeren.
Volwassen.
zo hee, gaat het nietquote:
Je vriendjes in WKquote:
Ik bedoelde het als grapje, sorry als dat anders over kwam.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn ze gevlucht, vonden jullie ons toch niet liefff
quote:
Neuken is mijn andere woord voor koken. En ik had wat saus geknoeid, dus ik moest even douchen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo hee, gaat het niet
Wie was degene die binnenkwam met "net geneukt, ik ga zo even douchen"???
Ik niet
Is dat al niet afgelopen?quote:
dat had ik kunnen zijn, ware dat ik niet geneukt had op dat momentquote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo hee, gaat het niet
Wie was degene die binnenkwam met "net geneukt, ik ga zo even douchen"???
Ik niet
Doe ik ook niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben heul geen slet hoor, geloof m niet
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuken is mijn andere woord voor koken. En ik had wat saus geknoeid, dus ik moest even douchen.
Shit happens, iedereen heeft weleens baaldag.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als grapje, sorry als dat anders over kwam.
Ik heb vandaag zo'n dag dat ik beter in mijn bed had kunnen blijven.
Alles wat ik vabdaag zeg komt geloof ik niet aan
Dat lijkt me niet het gevalquote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Shit happens, iedereen heeft weleens baaldag.
Maar ik snap niet waarom die mensen meteen vluchten, wij (als in; de ESF'ers) vonden het ook druk, en doen echt niet dagelijks dat soort praat![]()
En tis gewoon beetje jammer als het dan net lijkt alsof wij deze SC crashen terwijl we er herhaaldelijk voor zijn uitgenodigd, thats all
Ik geef toe dat ik het grootste probleem was dat ze nu daar zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Shit happens, iedereen heeft weleens baaldag.
Maar ik snap niet waarom die mensen meteen vluchten, wij (als in; de ESF'ers) vonden het ook druk, en doen echt niet dagelijks dat soort praatEn bovendien hadden de non-ESF'ers nog de meest banale kreten imho
![]()
En tis gewoon beetje jammer als het dan net lijkt alsof wij deze SC crashen terwijl we er herhaaldelijk voor zijn uitgenodigd, thats all
ow okee, maar dat weten wij niet hequote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuken is mijn andere woord voor koken. En ik had wat saus geknoeid, dus ik moest even douchen.
Volgens mij wist iedereen dat toch al? Ik vond het ook druk, maar dat heb ik alleen hier gezegd en dat lag niet alleen aan 'jullie'. Voor zo ver er over een 'jullie' en 'wij' gesproken kan worden, want volgens mij is deze SC niet van iemandquote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
terwijl we er herhaaldelijk voor zijn uitgenodigd, thats all
Ik deed ook aardig mee toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik het grootste probleem was dat ze nu daar zijn.Ik vind het echt superleuk dat jullie hier nu zitten, het is wel wat druk, maar kon het anders goed bijhouden.
Nee precies, gewoon gezellig met elkaar hebben lijkt me, en in niet in termen van wij en jullie denken. Verder ook no hard feelings hoor, maar is gewoon beetje jammer als dan in een andere SC wel half/half word beweerd dat deze SC even door 'ons' is overgenomen ofzoquote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij wist iedereen dat toch al? Ik vond het ook druk, maar dat heb ik alleen hier gezegd en dat lag niet alleen aan 'jullie'. Voor zo ver er over een 'jullie' en 'wij' gesproken kan worden, want volgens mij is deze SC niet van iemand
Ik klaag nietquote:Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Overigens ook leuk dat de mensen die het zo druk en banaal vonden het niet HIER even melden, maar er wel in een ander topic over gaan zitten mekkeren.
Volwassen.
Nietquote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik geef toe dat ik het grootste probleem was dat ze nu daar zijn.Ik vind het echt superleuk dat jullie hier nu zitten, het is wel wat druk, maar kon het anders goed bijhouden.
Ja mobiel is het dan echt niet meer te doen nee. En iedereen is vrij overal wel en niet te posten natuurlijk. Kwam nu gewoon beetje zo over, maar misschien ook wel omdat ik alleen net dat stukje meekreeg in WK wat over V&A gingquote:Op maandag 7 juni 2010 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik klaag nietIk kom hier ook gewoon hoor, alleen in de WK SC kwam ik ook al
Ik moet ook wel zeggen dat het hier een beetje TE druk werdIk volg veel op mijn iPhone en ik kan het allemaal niet bijhouden/lezen
En ja ik hou van sex, maar ik ga er niet heel de dag over praten
![]()
Dus jullie hebben ons niet weggejaagt hoorAlleen het WK
begint nu, en daarom zal ik wat vaker daar zijn
Ik zou het niet weten, ik ben wel een SC-hoer, maar volg ze niet allemaalquote:Op maandag 7 juni 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee precies, gewoon gezellig met elkaar hebben lijkt me, en in niet in termen van wij en jullie denken. Verder ook no hard feelings hoor, maar is gewoon beetje jammer als dan in een andere SC wel half/half word beweerd dat deze SC even door 'ons' is overgenomen ofzo
Godverdomme wat klinkt dat goed, SC-hoer.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben wel een SC-hoer, maar volg ze niet allemaal
Zo voelt het ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Godverdomme wat klinkt dat goed, SC-hoer.
Ik vond het 'normaal' toen jij en Pisces hier waren, zelfs gezellig ookquote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja mobiel is het dan echt niet meer te doen nee. En iedereen is vrij overal wel en niet te posten natuurlijk. Kwam nu gewoon beetje zo over, maar misschien ook wel omdat ik alleen net dat stukje meekreeg in WK wat over V&A ging![]()
Nogmaals; no hard feelings hoor
quote:
Koken zeker ...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je mag ook over andere dingen praten.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ga eten klaarmaken, ik loop vanavond de vierdaagseDie XFA-SC kilo's moet er weer af
Ligt eraan welke definitie, die ene wordt niet echt meer gewaardeerd.quote:
Naar het schijnt. Ze zijn zeker allemaal met de ooievaar gekomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt eraan welke definitie, die ene wordt niet echt meer gewaardeerd.
Nee uit een bloemkool.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar het schijnt. Ze zijn zeker allemaal met de ooievaar gekomen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bloemkool moet je ook koken toch?quote:
Oeh, 1 zin, daarna ging de rest los. Lollers.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MIJ maakt het niet uit hoor
Maar ik vond het een beetje typisch dat er geroepen werd dat het door de ESF-ers over seks ging terwijl jij er zo mee aankwam
Er stond niet dat dat door de ESFers kwam volgens mijquote:Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MIJ maakt het niet uit hoor
Maar ik vond het een beetje typisch dat er geroepen werd dat het door de ESF-ers over seks ging terwijl jij er zo mee aankwam
Life oh life, oooooh life. Oh life.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stond niet dat dat door de ESFers kwam volgens mij
Gewoon dat het 'hier' iets teveel daar over ging. Maar joh, niets aan de hand verder!
Laf oh laf!
quote:
Hello!quote:
Het is hier koud!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan hier bijna in ondergoed door het huis huppelen, ik waan me op de Antillen![]()
quote:
quote:
Ik heb ze al gekregen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik heb net bij de AH al die oranje meuk gevoeld, wat zacht en fluffy
heb jij nog iets te koop eigenlijk?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo. Uitgelezen. En naar de WKSC ga ik niet want dan moet je zo veel over voetbal praten. En ik vind het soms best leuk, maar om het er nou heel de dag over te hebben...
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo. Uitgelezen. En naar de WKSC ga ik niet want dan moet je zo veel over voetbal praten. En ik vind het soms best leuk, maar om het er nou heel de dag over te hebben...
hehe ik heb ze ook al liggenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik heb net bij de AH al die oranje meuk gevoeld, wat zacht en fluffy
Álles is te koop, het is alleen een kwestie van betalen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb jij nog iets te koop eigenlijk?
quote:
Zeker als je geld hebtquote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Álles is te koop, het is alleen een kwestie van betalen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeker als je geld hebtHet liefst een hele hoop
Ja, maar als ik die hier aan doe bevries ikquote:Op maandag 7 juni 2010 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt alvast een jurk die hier past qua temp, maar de rest weet ik niet, het idee was wel fijn
Nou vooruitquote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Je herkent het.
Mag ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om een soort van staakt het vuren in te lassen![]()
?
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Bloemkool, toch?![]()
Nee, ik neuk me suf als het even kanHier en daar geintjes en dubbelzinnigheden vind ik best leuk maar op een gegeven moment was alles seks. Typte iemand het woord 'trekken' , hup, weer een opmerking erover en zo ging het maar door en erger...Ik vond het op een gegeven moment gewoon echt te flauwww. Dat vond ik in de XFA-sc ook al zo maar het afgelopen weekend was er in deze sc wel een hoogtepunt. Iemand die 'm even inkopt?
En door wie of door wat, nou ja whatever...
Schijnbaar had ik er ook iets mee te maken, dus ik weet niet hoe hard (inkoppertjuh) ik nu weg moet lopen. Poeh ik heb een stijve (inkoppertjuh) nek.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:05 schreef Pheno het volgende:
Schijnbaar was ik de aanstichter, dus nou ja, dan verdwijn ik maar met mijn knapzak (wie kopt die in).
We kunnen natuurlijk vluchten naar de SEX SC.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schijnbaar had ik er ook iets mee te maken, dus ik weet niet hoe hard (inkoppertjuh) ik nu weg moet lopen. Poeh ik heb een stijve (inkoppertjuh) nek.
KPD?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk vluchten naar de SEX SC.
Oh ja, daar heb ik schijnbaar ook toegang. Nooit om gevraagd, maar he, blijkbaar als je crew bent, ben je ouder dan 18quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Bloemkool, toch?![]()
Nee, ik neuk me suf als het even kanHier en daar geintjes en dubbelzinnigheden vind ik best leuk maar op een gegeven moment was alles seks. Typte iemand het woord 'trekken' , hup, weer een opmerking erover en zo ging het maar door en erger...Ik vond het op een gegeven moment gewoon echt te flauwww. Dat vond ik in de XFA-sc ook al zo maar het afgelopen weekend was er in deze sc wel een hoogtepunt. Iemand die 'm even inkopt?
En door wie of door wat, nou ja whatever...
Wat je daar ziet, echt ongelofelijk. Vooral in dat topic, je kan het niet geleuven of iets dergelijks.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik schijnbaar ook toegang. Nooit om gevraagd, maar he, blijkbaar als je crew bent, ben je ouder dan 18
Ik heb er volgens mij nooit gekeken of gepostquote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat je daar ziet, echt ongelofelijk. Vooral in dat topic, je kan het niet geleuven of iets dergelijks.
Alle ingrediënten (lees: leuke mensen) voor een toffe SC zijn in ieder geval aanwezig.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ben ik eigenlijk wel een beetje met je eens, als vond ik t gister nog meevallen in vgl met de dagen ervoor.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ben ik eigenlijk wel een beetje met je eens, als vond ik t gister nog meevallen in vgl met de dagen ervoor.
daar zullen we t maar op houden dan iddquote:Op maandag 7 juni 2010 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alle ingrediënten (lees: leuke mensen) voor een toffe SC zijn in ieder geval aanwezig.
Het was dit weekend soms alleen een beetje enorm overdreven. Opstartproblemen.
Ik wel gekeken. Voel me daarna wel een beetje vies.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij nooit gekeken of gepost
Nou ja, ik vond het ook niet bijzonder ernstig, gelukkig ben ik niet de enigequote:
ik ben er nog nooit geweest. en nu ik dit zo lees wil ik dat zo houden ookquote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wel gekeken. Voel me daarna wel een beetje vies.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb jij nog iets te koop eigenlijk?
quote:
Wat?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef Pheno het volgende:
Shiiiit. Ik heb een spel al een jaar, nu is de opvolger er, en nu snap ik pas wat
Ben je ergens aangenomen?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
Zo pfooeeee wapper de wappeer watis solliciteren toch vermoeiend en wat kan het leuk zijnn!!
Nee, maar dit is V&A hequote:
Beiden unieke characters.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haal tombo en c_a de hele tijd door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |