Een bekend gezichtquote:
ESFquote:
Als het kleurtje weg is is de liefde voor ESF ook meteen weg héquote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja daar kan ik mee leven maar ik dacht heel even dat ik een reden was dat je hier was.
Jij kan de reden zijn dat ik blijfquote:Op maandag 7 juni 2010 @ 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja daar kan ik mee leven maar ik dacht heel even dat ik een reden was dat je hier was.
Bij jou misschienquote:Op maandag 7 juni 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het kleurtje weg is is de liefde voor ESF ook meteen weg hé
Hey. Hoe is het achter de schermenquote:
Alas.quote:Sluitingsdatum: 21 mei 20.00 uur.
Ik blijf gewoon, laat me niet wegjagen uit mijn eigen SC!quote:
Ja, als ik nou nog rechten had kon ik achter de schermen kijken waarom het zo lang duurtquote:
[GC] Feedbackquote:Op maandag 7 juni 2010 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als ik nou nog rechten had kon ik achter de schermen kijken waarom het zo lang duurt.
Ik bedoelde the op handen zijnde laf oh laf tussen jou en Erik, piem0lquote:Op maandag 7 juni 2010 14:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon, laat me niet wegjagen uit mijn eigen SC!
Maar hij reageerde nietquote:Op maandag 7 juni 2010 @ 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde the op handen zijnde laf oh laf tussen jou en Erik, piem0l![]()
Wie jaagt wie weg in godeschnaam? Het was net zo'n harmonieus geheel
Nee dat is volgens mij meer avond en weekend-volkquote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar hij reageerde niet!
En ik heb net gemerkt dat alle oud-bewoners van deze SC gevlucht zijn en mij achter gelaten hebben.
Dat lijkt me een prima redenquote:
Mosterd na de maaltijd Erikquote:Op maandag 7 juni 2010 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima reden. Ik ben namelijk uitermate tof (niet naar Tombolafan luisteren!).
Laten we het daar op houden.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat is volgens mij meer avond en weekend-volk
Lekker met wat kaas.quote:
Yikesquote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn kat heeft op het pas verschoonde bed gekotst
Nou, ik zou zeggen, pak een een zak, zoek een sloot op. Oh wacht, doe maar niet, daar komen rellen van.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn kat heeft op het pas verschoonde bed gekotst
Wie?quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima reden. Ik ben namelijk uitermate tof (niet naar Tombolafan luisteren!).
Een of andere verzuurde ex-ESF'er.quote:
Laat maar komenquote:
Die zie je hier niet veel meer he?quote:
quote:
You would think, but no. They're in fucking WK.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |