quote:
quote:
koekies?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Bellatrix het volgende:
Anyway, ik denk dat het komt door de icon, op de een of andere manier. En de naam. Geen caps. En jullie zijn allebei koekies.
denk de kleurstelling in de avatars. in een snelle niet oplettende blik lijkt t dan op elkaarquote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Bellatrix het volgende:
Anyway, ik denk dat het komt door de icon, op de een of andere manier. En de naam. Geen caps. En jullie zijn allebei koekies.
Zo noem ik mensen die schattig gek zijn.quote:
Dat ja!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef gomi het volgende:
[..]
denk de kleurstelling in de avatars. in een snelle niet oplettende blik lijkt t dan op elkaar
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo noem ik mensen die schattig gek zijn.
Ok. Slotje?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2x 1e gesprek dus nee maar al wel 2 x een 2e gesprek op zak
Dat slotje ook
quote:
Ik postte erdoorquote:
quote:
Hee, jij bent nieuw hier!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef Pheno het volgende:
Hallo.
Koken?quote:
G'dayquote:
truequote:
Nu al?quote:
quote:
quote:
Ml!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2x 1e gesprek dus nee maar al wel 2 x een 2e gesprek op zak
Dat slotje ook
Ja, ik eet altijd pas rond 19.00 vandaarquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik eet altijd pas rond 19.00 vandaar
Whehe! Dat doe ik nou nooit (meerquote:
afgelopen topics zijn gelukkig afgelopen hequote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef Koen66 het volgende:
lees ik dat nu goed in de afgelopen topics?? ruzie, roddel en achterklap in de gezellige chatcommunity
heb ik al genoeg IRL eigenlijk
Dat zou ik echt niet volhouden tot die tijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik eet altijd pas rond 19.00 vandaar
Dan zit ik nog in de treinquote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet volhouden tot die tijd.Om en nabij zes uur is voor mij uitstekend.
Dat houdt het spannend. Van dat gezapige zachte gedoe word je alleen maar weeïg.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef Koen66 het volgende:
lees ik dat nu goed in de afgelopen topics?? ruzie, roddel en achterklap in de gezellige chatcommunity
heb ik al genoeg IRL eigenlijk
Vers vlees zeker dat je mij niet eens opmerktquote:
In het andere topic verwisselde Pheno het woord neuken met koken, dat bedoelde ik ook.quote:
Dat weet ik!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het andere topic verwisselde Pheno het woord neuken met koken, dat bedoelde ik ook.![]()
Ik zag je! En toen ik wilde reageren was het topic dicht (door mijquote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vers vlees zeker dat je mij niet eens opmerkt
Ok ik ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ik!
Maar ik hou het netjes
Nee, maar soms haal ik een bagel voor onderwegquote:
Juist!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
afgelopen topics zijn gelukkig afgelopen he
quote:
Hahahaha ik kijk nooit zo gauw terug, ik blijf hangen waar ik het gezellig vindquote:
quote:
Hmmm het duurt nog wel ff voordat ik ga eten...quote:Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
Heb net een bakje AH bosbessen met muffin vla/yoghurt/kwark whatever op, zoooo![]()
![]()
Oh dacht dit kan wel nu iedereen het er toch over heeftquote:Op maandag 7 juni 2010 17:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm het duurt nog wel ff voordat ik ga eten...
ah ok... Ik moet eerst nog 80km afleggen voordat er iets gegeten kan worden....quote:Op maandag 7 juni 2010 17:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dacht dit kan wel nu iedereen het er toch over heeftmoet ook nog koken hoor.
Laat de autobekleding maar ongeschonden inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ok... Ik moet eerst nog 80km afleggen voordat er iets gegeten kan worden....
Dat klopt. Ik ben topkok.quote:
Ik heb ze alletwee alquote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik heb net bij de AH al die oranje meuk gevoeld, wat zacht en fluffy
Wat voor spelquote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef Pheno het volgende:
Shiiiit. Ik heb een spel al een jaar, nu is de opvolger er, en nu snap ik pas wat
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:50 schreef Koen66 het volgende:
heb ik weer, 1x posten in WK SC en gelijk een lapo
Beesiesquote:Op maandag 7 juni 2010 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat hebben ze nu weer bij AH? heb ik wat gemist??
oja, heb er wel van gehoord, maar nog niet gezien eigenlijkquote:
Street Fighter IV. Daar is nu een een ieuwe versie van, en nu lukt me iets wat ik al een jaar probeerquote:
Is vanaf deze week pasquote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oja, heb er wel van gehoord, maar nog niet gezien eigenlijk
Er staren vier beesies nu naar me.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben jij ook een gamerquote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Street Fighter IV. Daar is nu een een ieuwe versie van, en nu lukt me iets wat ik al een jaar probeerDat lukte me voorheen niet, en nu snap ik pas waarom niet en hoe het wel moet
Ik heb een tagje bij mijn naam als het goed isquote:
http://tweetphoto.com/26051961quote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een tagje bij mijn naam als het goed is
Lol, tweetphoto wordt hier geblokkeerd door de firewall.quote:
Wandelse! Suc6quote:Op maandag 7 juni 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ok
Ikke ben ook een gamerXbox 360
M<aar ga er vandoorVierdaagse lopen
Succes. Doe je die van Nijmegen straks ook?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ok
Ikke ben ook een gamerXbox 360
M<aar ga er vandoorVierdaagse lopen
voyeurquote:Op maandag 7 juni 2010 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk de andere kant wel weer op.
Als er zeehonden uitgezet worden in de waddenzee is niemand zo blij.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef Rauzer het volgende:
Robben met speciaal transport op weg naar Zuid Afrika!
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk de andere kant wel weer op.
Hoezo? Zit jij bij Pheno dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wel als het met speciaal transport is hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er zeehonden uitgezet worden in de waddenzee is niemand zo blij.
Ik denk ook niet dat Robben er zelf zo blij mee is.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er zeehonden uitgezet worden in de waddenzee is niemand zo blij.
Nee helaas nietquote:Op maandag 7 juni 2010 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Succes. Doe je die van Nijmegen straks ook?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:04 schreef tombolafan het volgende:
Hoezo? Zit jij bij Pheno dan?Ik snap Bellababe ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk!
That's all folks!
Ik las het verkeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ok poesies ben eten.
Eet ze!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Robben er zelf zo blij mee is.
[ afbeelding ]
Whehe, klinkt hilarisch.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De cassiere van 40 was bijna hysterisch met die dingen toen ik af ging rekenen![]()
En maar spelen ermee
quote:
Ga je weer meteen weg?quote:
LL?quote:
I'll take that as a yesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Lovelessquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |