Zoeen mega-kaart met wat textquote:Op maandag 7 juni 2010 15:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat was het?
Ik kreeg helemaal niks.Zij ook niet.
Wow dude.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Samenvatting: Vriendin is vreemd gegaan. Nu kut periode.
Tof.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zoeen mega-kaart met wat text. We deden er ook niet aan maar ik had wel wat gekocht want je weet hoe meiden anders reageren
. En daarom kocht ze dit voor me
.
Miley.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef kurk_droog het volgende:
Die miley cyrus heeft eigenlijk lange benen
True. Daarom sterkte bobbyquote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wow dude.Balen, jullie klinken juist als een tof stel.
Ik vind het heel erg voor Bobby, maar "woest kut" toverde wel een glimlach op mijn gezicht.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
True. Daarom sterkte bobby. Alhoewel geen relatie het bijna voor altijd vol houdt is dit toch wel woest kut om zo uit elkaar te gaan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Than fuck yourself and looose youre virginity.
Then.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Than fuck yourself and looose youre virginity.
Wut!quote:Indonesische vrouw beweert 157 jaar oud te zijn
Bij de volkstelling van de afgelopen weken in Indonesië is een vrouw van maar liefst 157 jaar "ontdekt" in een dorpje op het eiland Sumatra. Een functionaris bij het statististisch bureau maakte het opmerkelijke nieuws bekend.
De tellers denken dat Turinah wellicht geboren is in 1853. Dat heeft ze hen zelf verteld in mei. De enige mens die ooit de kaap van de 120 jaar overschreden heeft, is de Franse Jeanne Calment, die 122 lentes "jong" in 1997 stierf.
"Er bestaan geen authentieke documenten om haar leeftijd te bewijzen, maar op basis van haar verklaringen en rekening houdend met de leeftijd van haar adoptiedochter, die 108 jaar oud is, is het moeilijk om te twijfelen", zegt Jhonny Sardjono, een verantwoordelijke bij de dienst die de telling organiseert.
Bijna vloeiend Nederlands
Turinah blijft thuis een bezige bij en rookte haar hele leven sigaretten met kruidnagel. "Ondanks haar leeftijd heeft ze een uitstekend geheugen, een goed gezicht en heeft ze geen gehoorproblemen. Ze spreekt bovendien bijna vloeiend Nederlands", aldus Sardjono. Indonesië was vroeger een Nederlandse kolonie.
Om te voorkomen dat haar naam gelinkt werd aan de communisten, heeft Turinah naar verluidt in 1965 al haar identiteitspapieren vernietigd.
De Fancy met Dr. Emile Ratelband altijd i.c.m. bezwangerd worden door Bifi worstjes.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ga eerst een topic openen in SEX.
Als ik mezelf penetreer met een komkommer ben ik dan ook ontmaagd?![]()
Wat zal dat ruiken daar.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De Fancy met Dr. Emile Ratelband altijd i.c.m. bezwangerd worden door Bifi worstjes.
Arbeit ze.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef Maisnon het volgende:
Jongens, ik ga jullie een paar dagen verlaten want ik mag gewoon 0 afleiding meer hebbenik moet hard gaan werken. Dus tot ergens na het weekend denk ik!
Potje pool doen?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef Maisnon het volgende:
Jongens, ik ga jullie een paar dagen verlaten want ik mag gewoon 0 afleiding meer hebbenik moet hard gaan werken. Dus tot ergens na het weekend denk ik!
Geen idee, ik heb nog één pakje hier liggen, wat ik heb meegenomen uit Indonesië.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ken je die hier ook halen trouwens? Nooit naar gekeken
.
Toedels.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik fobo'de je nog vanmiddag over de lurkers enzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoeveel Bifi's kan jij er in kwijt?
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ken je die hier ook halen trouwens? Nooit naar gekeken
.
Bij Primera en bij Appie kan je ze gewoon halen, vriend van me koopt ze altijd.quote:
Maar is dat van die Europese meuk of gewoon de goede shit. Dan ga ik morgen eens langs de AH.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij Primera en bij Appie kan je ze gewoon halen, vriend van me koopt ze altijd.
Okequote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij Primera en bij Appie kan je ze gewoon halen, vriend van me koopt ze altijd.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik fobo'de je nog vanmiddag over de lurkers enzo.
Ik zou wel een keer tussen die lange benen willen zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef kurk_droog het volgende:
Die miley cyrus heeft eigenlijk lange benen
Deze moeten ze hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar is dat van die Europese meuk of gewoon de goede shit. Dan ga ik morgen eens langs de AH.
Ik wil jou niet tegenkomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer tussen die lange benen willen zitten.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef reetveter het volgende:
Die 'grappige' progamma's die nog steeds filmpjes uit '94 uitzenden en shit
Met dat rare bekkie, ja.quote:
Weet ik veul, gewoon Marlboro of zo.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar is dat van die Europese meuk of gewoon de goede shit. Dan ga ik morgen eens langs de AH.
Die hebben ze in heeeeeeeeel smalle kleine pakjes bij de Primera, die zag ik laatst hier, maar die hebben ze niet overal.quote:
Gewoon zo'n picca respecteren.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef Fascination het volgende:
wd, onze playster.Bij vragen over het virtueel versieren van mensen, vraag het wd.
Waren we ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wow dude.Balen, jullie klinken juist als een tof stel.
Het is altijd wel kut inderdaad, maar je bedrogen voelen doet daar nog een schepje bovenop ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
True. Daarom sterkte bobby. Alhoewel geen relatie het bijna voor altijd vol houdt is dit toch wel woest kut om zo uit elkaar te gaan.
Meeeeh...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik veul, gewoon Marlboro of zo.
Ja, je uiterlijk doet de rest, he.quote:
Gaan jullie 'verder' eigenlijk?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is altijd wel kut inderdaad, maar je bedrogen voelen doet daar nog een schepje bovenop ja.
Die Justin Timberlake helemaal virtueel aflebbert?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
Maar ze heeft wel geld, net als die Bieber en die Nederlandse die haar kaak niet op elkaar kan krijgen.
Vette TT.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef kurk_droog het volgende:
hihi
Ik vond haar eerst maar irritant, maar nu ze zich steeds meer gaat profileren als de zoveelste Disney slet mag ik haar wel.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst maar irritant, maar nu ze zich steeds meer gaat profileren als de zoveelste Disney slet mag ik haar wel.
Ik zou maar wat graag een jaar lang autotune kutmeuk maken en erbij lopen als een poot 1e klas om even flink te incasseren.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die Justin Timberlake helemaal virtueel aflebbert?
Stuur me eens wie 't isquote:
Ik wil JT ook wel aflebberen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen virtueel. Of gaat het niet over Esmee Dentist?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar ze heeft besloten maagd te blijven tot het huwelijk....quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst maar irritant, maar nu ze zich steeds meer gaat profileren als de zoveelste Disney slet mag ik haar wel.
Waarheid dat.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou maar wat graag een jaar lang autotune kutmeuk maken en erbij lopen als een poot 1e klas om even flink te incasseren.
Ja, die.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen virtueel. Of gaat het niet over Esmee Dentist?
Dat zei ze tegen jou ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ze heeft besloten maagd te blijven tot het huwelijk....
quote:
quote:
Otis / Laki incoming.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En tienersletjes. Veel. Tienersletjes.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ze heeft besloten maagd te blijven tot het huwelijk....
True.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waren we ook.![]()
[..]
Het is altijd wel kut inderdaad, maar je bedrogen voelen doet daar nog een schepje bovenop ja.
watquote:
Ik bedenk me nu net ook dat ik gewoon even langs de peukenwinkel kan gaan hier.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hebben ze ook bij de primera hier. Maar als je gewoon vraagt naar kretek dan zullen ze wel zeggen welke wil je.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur me eens wie 't is.
[..]
Ik wil JT ook wel aflebberen.
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En tienersletjes. Veel. Tienersletjes.
Ik lijk op JT. Neuken?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur me eens wie 't is.
[..]
Ik wil JT ook wel aflebberen.
Waar heen?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
NOU IK BEN AL HARD OP WEG ANDERS!
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je uiterlijk doet de rest, he.
quote:
ik waardeer deze postsquote:
Origineel ook vooral he.quote:
Zeg ik ook zo vaak. Maar geloven doet ze het maar nietquote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je uiterlijk doet de rest, he.
Puberteit.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeg ik ook zo vaak. Maar geloven doet ze het maar niet.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
http://aron-tingen.hyves.nl/fotos/977409226/0/XN3X/
Wat vinden jullie van deze badboy dan.
Hosselaar pur sang met zijn gespot foto's.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus jij vindt jezelf nu lekker?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Puberteit."Oh, ik ben zo lelijk, niemand houdt van me".
Hij kijkt wel schattig boosquote:Op maandag 7 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
[ afbeelding ]
Die schoenen. Held.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis mezelf ook soms.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, da's mijn manier van laten zien dat ik je gemist heb.
Dat zeg ik ook tegen jou en jij gelooft het ook nooit.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeg ik ook zo vaak. Maar geloven doet ze het maar niet.
True, maar hij stuurt me wel een bericht.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een smooth ass. Hij is best sexy, maar dat vind ie ook van zichzelf waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij kijkt wel schattig boos.
Die omg doet het hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
lolly mannnnquote:Op maandag 7 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar niet lelijk meer.quote:
Gladde jongen hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, Chai kent vrienden van een jongen die chillt met lolly's.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef Chai het volgende:
Ik ben bevriend met iemand op hyves die vrienden is met dat kereltje.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij kijkt wel schattig boos.
Leuk voor het SC uitspraken archief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Sorry ik wou gewoon net zo badboy zijn als Aron Tingen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer. Ik ben gewoon eerlijk.
Ik ook, meerdere zelfsquote:Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef Chai het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sorry ik wou gewoon net zo badboy zijn als Aron Tingen.
Lelijke mensen worden minder gehaat dan knappe mensen, derhalve vind ik dat lelijke mensen moeten stoppen met zeiken, met name Schenkstroop.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Puberteit."Oh, ik ben zo lelijk, niemand houdt van me".
hier ook 2 :")quote:Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef Chai het volgende:
Voor mij hoef je niet badboy te zijn. Je bent sowieso al mijn boy.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sorry ik wou gewoon net zo badboy zijn als Aron Tingen.
Tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat ik daar niet wakker van kan liggen. Alhoewel ik het meer op prijs stel als je dat bij lekkere wijven doet zodat ik daar verder op in kan gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga commenten op die foto van die knul en ik ga Rv spotten
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet badboy te zijn. Je bent sowieso al mijn boy.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet badboy te zijn. Je bent sowieso al mijn boy.
quote:
on ge lo fe lijkquote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef WillFerrell het volgende:
Wat mij nu pas opvalt aan het badboy gehalte, hij heeft het lef om zo maar zijn lollypapiertje in het gras te gooien.
Op fok.nl heb je ook wel veel mensen die zeggen knap te zijn en daar veel over klagen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lelijke mensen worden minder gehaat dan knappe mensen, derhalve vind ik dat lelijke mensen moeten stoppen met zeiken, met name Schenkstroop.
Doe ik toch helemaal niet.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Op fok.nl heb je ook wel veel mensen die zeggen knap te zijn en daar veel over klagen.
Ik hou je in de gaten.quote:
Mij hoor je niet klagen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Op fok.nl heb je ook wel veel mensen die zeggen knap te zijn en daar veel over klagen.
quote:
R&P.quote:
Hoe anders?quote:
Haha, Mozy toetert vanaf zijn fiets. Viess hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
R&P.
Ik ga er denk ik maar eens klagen dat oude(re) mannen vaak naar mij toeteren, omdat ik zo lekker jong ben.
Reageer eerst maar eens op onze mooiboy.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
Kijk me commenten danG
Hahaha zit jij al die SC'ers te spotten?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben godverdomme al een halfuur bezig met een bericht terug naar NEC boy
Waarom zo populair doenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
"Hoi ik vind je lekker. Neuken?"quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
wat. Nee echt niet. <3quote:
Haha, nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Haha, Mozy toetert vanaf zijn fiets. Viess hoor.
Ik rijd ze meestal aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
R&P.
Ik ga er denk ik maar eens klagen dat oude(re) mannen vaak naar mij toeteren, omdat ik zo lekker jong ben.
hihihihihihiquote:Op maandag 7 juni 2010 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha zit jij al die SC'ers te spotten?![]()
Hahaha.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
Thanks, maar ik kan niet smoothtalken tegen mannen, die gave heb ik helaas niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Lakitu weet vast wel iets smooths te verzinnen.
DAT IS RVquote:Op maandag 7 juni 2010 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha zit jij al die SC'ers te spotten?![]()
bad girlquote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
Kijk me commenten danG
Jij.quote:
derpderp.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Haha, Mozy toetert vanaf zijn fiets. Viess hoor.
Is dit een diss? ik weet het neit.quote:
Chuckie heeft het beter hoor.quote:
Ik dacht al, dat is 1 van de tekenen van de apocalyps, ynuhh die iemand disst.quote:
Een meisje van 17 met zo'n grote mond. Wat is dit?quote:
Sorry mevrouw.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een meisje van 17 met zo'n grote mond. Wat is dit?
Haha spot iemand op die okselquote:
Klopt, met name anonieme users.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent nooit te oud voor hyves.
Kijk hem net doen of die met dat hete wijf op de bank zitquote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[img]`http://94.100.121.162/645150001-645200000/645168401-645168500/645168436_5_dKmk.jpeg[/img]
Wel.
Beter verhuis je. Otis deed dit een paar weken geleden bij mij en nu woon ik in België.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
otis. zegt:
neger, ik zie dat ik een mailtje van je heb dat je me heb gespot
als dit is wat ik denk dat het is
kun je morgen negers voor je deur verwachten vriend
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
otis. zegt:
Mijn broertje had Otis ook gespot.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
otis. zegt:
Deze toch? http://ynuhh.hyves.nl/quote:
Mensen die denken dat ik een autist ben die er geen heeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:38 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die denken dat Ally hyves heeft![]()
GET REAL
bewijsquote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik een autist ben die er geen heeft.
PM me danquote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Twijfel zaaien weer hoor. Mij fok je niet hoor, ik weet dat je er geen hebt. Anders had ik 'm alLANG.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bewijs in mijn inbox.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En ik nog vóór Lakitu.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Twijfel zaaien weer hoor. Mij fok je niet hoor, ik weet dat je er geen hebt. Anders had ik 'm alLANG.
Ik wil nog steeds weten wie die hyves gemaakt heeft. Volgens mij één van die users uit het Hyves-onzin topic van weleer.quote:
Heb jij mijn msn gister aan een of ander kankervriendje van je gegeven?quote:
Denk je dat je Sherlock bent, jongenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Twijfel zaaien weer hoor. Mij fok je niet hoor, ik weet dat je er geen hebt. Anders had ik 'm alLANG.
Haha hoor deez fa2quote:
Nee, waarom zou ikquote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb jij mijn msn gister aan een of ander kankervriendje van je gegeven?
Wat is het precieze berichtje?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, ik heb even gedaan alsof ik zwaar onder de indruk ben van NECboy
Noem een nigger SherLaki Holmesquote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Denk je dat je Sherlock bent, jongen.
Autisten vermaken zich erg goed op Hyves anders, ze kunnen communiceren wanneer hen het uitkomt op hun eigen manier en in hun eigen patroon, Hyves is juist een uitkomst voor autisten, er gebeuren geen onverwachte dingen als ze het niet willen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
succesquote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk moeten we een hyves-detectivebureau opzetten Laki. Dan kunnen mensen tegen betaling alle aanknopingspunten geven en dan geven wij 5 mogelijke kandidaten met een succesrate van 90%.
Hebben jullie al op Friesland gezocht?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk moeten we een hyves-detectivebureau opzetten Laki. Dan kunnen mensen tegen betaling alle aanknopingspunten geven en dan geven wij 5 mogelijke kandidaten met een succesrate van 90%.
A. Ik neem geen wraak vanwege dat soort dingen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Revenge voor het rietjesavontuur gisteren. Die gozer zei eerst dat hij het van jou had en toen had hij het ineens van Pieter.
Iets met hihi dank je, gaat prima, vakantie, slecht weer, hoe gaat het met jou, leuk en kusje.quote:
Hij noemt zichzelf Robertos en hij droeg een gameboy om zijn nek in zijn display.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
A. Ik neem geen wraak vanwege dat soort dingen.
B. Wie is het?
C. Wie is Pieter?
Tegen bijbetaling sturen we dr berichtje en msn'en we met dr voor de klant.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken geen Robertos.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf Robertos en hij droeg een gameboy om zijn nek in zijn display.
Dat gaat straight naar je ass jongen!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:46 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd ik heb zin in een lekkere smerige, vette Triple Prime Cheeseburger.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iets met hihi dank je, gaat prima, vakantie, slecht weer, hoe gaat het met jou, leuk en kusje.
Jamaar als ze spang is kan ik geen professionaliteit beloven.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tegen bijbetaling sturen we dr berichtje en msn'en we met dr voor de klant.
quote:
Aightt, ik was helemaal vergeten om 'm te downloaden, hij was vorige week uit toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef ynuhh het volgende:
Voor Lakitu: http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43561851
Ik blijf integerquote:Op maandag 7 juni 2010 16:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jamaar als ze spang is kan ik geen professionaliteit beloven.
Mijn eten gaat via mijn mond, zo naar mijn digestienetwerk en dan zo uit mijn poepert.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat gaat straight naar je ass jongen!
Of gewoon Hyves datingbureau. Iedereen kan zich tegen betaling aanmelden en wij koppelen dan. En de mooiste houden we zelf.quote:
DJ Get Hyper.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef ynuhh het volgende:
Voor Lakitu: http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43561851
Hij heeft gymnasium gedaan hoor. Ja dat weet ik uit mn hoofd.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef Fascination het volgende:
Baas B die een universitaire studie doet, no way.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was leuker toen je die pics met je jetsers in je fobo had.
Ik ga mee.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga naar US van A emigreren denk ik. Boh.
Iedereen word volwassener.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was leuker toen je die pics met je jetsers in je fobo had.
Iel.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn eten gaat via mijn mond, zo naar mijn digestienetwerk en dan zo uit mijn poepert.
Oh dat is wel heel erg slechtquote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je eigen draagneger voor tijdens het WK.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef Fascination het volgende:
Baas B die een universitaire studie doet, no way.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh, ik vind 'm altijd best dom overkomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij heeft gymnasium gedaan hoor. Ja dat weet ik uit mn hoofd.
Voor hoeveel?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die moet ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik op de link, vriend.quote:
Ik vind het album ook niet echt tof, alleen de nummers van Sticks en Duvel. Maar die ken je waarschijnlijk toch niet of vind je niet goed.quote:
Zoveel is een echte neger niet eens waard.quote:
Een echte kopen is goedkoper.quote:
Oh laat maar.quote:
Ik ga juichen als de spelers hun shirt uittrekken.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik juich ook gewoon voor ons kikkerlandje.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zoveel is een echte neger niet eens waard.
[..]
[..]
quote:
Ik niet, want dan houden we geen spelers meer over.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga juichen als de spelers hun shirt uittrekken.
Aan het eind van de wedstrijd gaan ze sowieso uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik niet, want dan houden we geen spelers meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |