Door mijn aanwezigheid krijgen mijn e-homies + 50 strength.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je doet wel stoer als C_N hier is man.
En mana regenerates 2x faster.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Door mijn aanwezigheid krijgen mijn e-homies + 50 strength.
Mensen die nu geen Phineas & Ferb kijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:39 schreef reetveter het volgende:
Die gast nu bij Made is zo'n kankermongool
welke van de 2?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:39 schreef reetveter het volgende:
Die gast nu bij Made is zo'n kankermongool
please kom niet praten je gooit er gewoon een euro in en gaat op offline weergevenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
nja genoeg gekut hier in DU_BIEB. Ik ga naar het centrum hangen bij de A-H.
Hahahaquote:Op maandag 7 juni 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
please kom niet praten je gooit er gewoon een euro in en gaat op offline weergeven
HET IS GRATISquote:Op maandag 7 juni 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
please kom niet praten je gooit er gewoon een euro in en gaat op offline weergeven
Jaquote:Op maandag 7 juni 2010 15:41 schreef reetveter het volgende:
Maar dat wijf die zangeres wil worden is moeilijk fijn![]()
![]()
wat hier 3 euro per uurquote:
Samenvatting: Vriendin is vreemd gegaan. Nu kut periode.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik volg dit topic niet meer
Het enige wat ze had moeten doen was haar kleding uittrekken.. dat haar was primaquote:Op maandag 7 juni 2010 15:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat haar, waarom de fuck doet ze dat. WAAROM
Nee, het is als het professionele tikkertje, zonder terugtiks.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat als je vriendin is vreemdgegaan en jullie gaan verder met elkaar dat de jongen ook een keer mag vreemdgaan. Een soort REVENGE KILL.
Geen idee maar wat een nummerquote:
Ja, maar...quote:
Wordquote:Op maandag 7 juni 2010 15:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het enige wat ze had moeten doen was haar kleding uittrekken.. dat haar was prima
Hmm, wat klote zegquote:Op maandag 7 juni 2010 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Samenvatting: Vriendin is vreemd gegaan. Nu kut periode.
Prima idee, zou in het wetboek moeten komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat als je vriendin is vreemdgegaan en jullie gaan verder met elkaar dat de jongen ook een keer mag vreemdgaan. Een soort REVENGE KILL.
Dank je. Lief van je.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, wat klote zeg! Sterkte dan
![]()
. Mijn PM inbox is altijd geopend mocht je je hart willen luchten
.
quote:
Succes.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef Potloodvis het volgende:
tandarts
quote:
Vooral die Nico Dijkshoorn-imitatie.quote:
Wat was het?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef reetveter het volgende:
Ik kreeg gister pas mijn valentijnscadeau![]()
Wat. Ik moet hem echt RT'en met "kankerkneus"quote:
Jij durft.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat. Ik moet hem echt RT'en met "kankerkneus"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |