Denk je dat je Sherlock bent, jongenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Twijfel zaaien weer hoor. Mij fok je niet hoor, ik weet dat je er geen hebt. Anders had ik 'm alLANG.
Haha hoor deez fa2quote:
Nee, waarom zou ikquote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb jij mijn msn gister aan een of ander kankervriendje van je gegeven?
Wat is het precieze berichtje?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, ik heb even gedaan alsof ik zwaar onder de indruk ben van NECboy
Noem een nigger SherLaki Holmesquote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Denk je dat je Sherlock bent, jongen.
Autisten vermaken zich erg goed op Hyves anders, ze kunnen communiceren wanneer hen het uitkomt op hun eigen manier en in hun eigen patroon, Hyves is juist een uitkomst voor autisten, er gebeuren geen onverwachte dingen als ze het niet willen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik een autist ben die er geen heeft.
quote:
succesquote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk moeten we een hyves-detectivebureau opzetten Laki. Dan kunnen mensen tegen betaling alle aanknopingspunten geven en dan geven wij 5 mogelijke kandidaten met een succesrate van 90%.
Hebben jullie al op Friesland gezocht?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk moeten we een hyves-detectivebureau opzetten Laki. Dan kunnen mensen tegen betaling alle aanknopingspunten geven en dan geven wij 5 mogelijke kandidaten met een succesrate van 90%.
A. Ik neem geen wraak vanwege dat soort dingen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Revenge voor het rietjesavontuur gisteren. Die gozer zei eerst dat hij het van jou had en toen had hij het ineens van Pieter.
Iets met hihi dank je, gaat prima, vakantie, slecht weer, hoe gaat het met jou, leuk en kusje.quote:
Hij noemt zichzelf Robertos en hij droeg een gameboy om zijn nek in zijn display.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
A. Ik neem geen wraak vanwege dat soort dingen.
B. Wie is het?
C. Wie is Pieter?
Tegen bijbetaling sturen we dr berichtje en msn'en we met dr voor de klant.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken geen Robertos.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf Robertos en hij droeg een gameboy om zijn nek in zijn display.
Dat gaat straight naar je ass jongen!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:46 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd ik heb zin in een lekkere smerige, vette Triple Prime Cheeseburger.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iets met hihi dank je, gaat prima, vakantie, slecht weer, hoe gaat het met jou, leuk en kusje.
Jamaar als ze spang is kan ik geen professionaliteit beloven.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tegen bijbetaling sturen we dr berichtje en msn'en we met dr voor de klant.
quote:
Aightt, ik was helemaal vergeten om 'm te downloaden, hij was vorige week uit toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef ynuhh het volgende:
Voor Lakitu: http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43561851
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |