quote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik fobo'de je nog vanmiddag over de lurkers enzo.
Ik zou wel een keer tussen die lange benen willen zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef kurk_droog het volgende:
Die miley cyrus heeft eigenlijk lange benen
Deze moeten ze hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar is dat van die Europese meuk of gewoon de goede shit. Dan ga ik morgen eens langs de AH.
Ik wil jou niet tegenkomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer tussen die lange benen willen zitten.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef reetveter het volgende:
Die 'grappige' progamma's die nog steeds filmpjes uit '94 uitzenden en shit
Met dat rare bekkie, ja.quote:
Weet ik veul, gewoon Marlboro of zo.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar is dat van die Europese meuk of gewoon de goede shit. Dan ga ik morgen eens langs de AH.
Die hebben ze in heeeeeeeeel smalle kleine pakjes bij de Primera, die zag ik laatst hier, maar die hebben ze niet overal.quote:
Gewoon zo'n picca respecteren.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef Fascination het volgende:
wd, onze playster.Bij vragen over het virtueel versieren van mensen, vraag het wd.
Waren we ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wow dude.Balen, jullie klinken juist als een tof stel.
Het is altijd wel kut inderdaad, maar je bedrogen voelen doet daar nog een schepje bovenop ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
True. Daarom sterkte bobby. Alhoewel geen relatie het bijna voor altijd vol houdt is dit toch wel woest kut om zo uit elkaar te gaan.
Meeeeh...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik veul, gewoon Marlboro of zo.
Ja, je uiterlijk doet de rest, he.quote:
Gaan jullie 'verder' eigenlijk?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is altijd wel kut inderdaad, maar je bedrogen voelen doet daar nog een schepje bovenop ja.
Die Justin Timberlake helemaal virtueel aflebbert?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
Maar ze heeft wel geld, net als die Bieber en die Nederlandse die haar kaak niet op elkaar kan krijgen.
Vette TT.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef kurk_droog het volgende:
hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |