Haha spot iemand op die okselquote:
Klopt, met name anonieme users.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Op fok.nl heb je ook wel veel mensen die zeggen knap te zijn en daar veel over klagen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent nooit te oud voor hyves.
Kijk hem net doen of die met dat hete wijf op de bank zitquote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[img]`http://94.100.121.162/645150001-645200000/645168401-645168500/645168436_5_dKmk.jpeg[/img]
Wel.
Beter verhuis je. Otis deed dit een paar weken geleden bij mij en nu woon ik in België.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
otis. zegt:
neger, ik zie dat ik een mailtje van je heb dat je me heb gespot
als dit is wat ik denk dat het is
kun je morgen negers voor je deur verwachten vriend
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
otis. zegt:
Mijn broertje had Otis ook gespot.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
otis. zegt:
Deze toch? http://ynuhh.hyves.nl/quote:
Mensen die denken dat ik een autist ben die er geen heeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:38 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die denken dat Ally hyves heeft![]()
GET REAL
bewijsquote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik een autist ben die er geen heeft.
PM me danquote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Twijfel zaaien weer hoor. Mij fok je niet hoor, ik weet dat je er geen hebt. Anders had ik 'm alLANG.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bewijs in mijn inbox.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En ik nog vóór Lakitu.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Twijfel zaaien weer hoor. Mij fok je niet hoor, ik weet dat je er geen hebt. Anders had ik 'm alLANG.
Ik wil nog steeds weten wie die hyves gemaakt heeft. Volgens mij één van die users uit het Hyves-onzin topic van weleer.quote:
Heb jij mijn msn gister aan een of ander kankervriendje van je gegeven?quote:
Denk je dat je Sherlock bent, jongenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Twijfel zaaien weer hoor. Mij fok je niet hoor, ik weet dat je er geen hebt. Anders had ik 'm alLANG.
Haha hoor deez fa2quote:
Nee, waarom zou ikquote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb jij mijn msn gister aan een of ander kankervriendje van je gegeven?
Wat is het precieze berichtje?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, ik heb even gedaan alsof ik zwaar onder de indruk ben van NECboy
Noem een nigger SherLaki Holmesquote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Denk je dat je Sherlock bent, jongen.
Autisten vermaken zich erg goed op Hyves anders, ze kunnen communiceren wanneer hen het uitkomt op hun eigen manier en in hun eigen patroon, Hyves is juist een uitkomst voor autisten, er gebeuren geen onverwachte dingen als ze het niet willen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
succesquote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk moeten we een hyves-detectivebureau opzetten Laki. Dan kunnen mensen tegen betaling alle aanknopingspunten geven en dan geven wij 5 mogelijke kandidaten met een succesrate van 90%.
Hebben jullie al op Friesland gezocht?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk moeten we een hyves-detectivebureau opzetten Laki. Dan kunnen mensen tegen betaling alle aanknopingspunten geven en dan geven wij 5 mogelijke kandidaten met een succesrate van 90%.
A. Ik neem geen wraak vanwege dat soort dingen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Revenge voor het rietjesavontuur gisteren. Die gozer zei eerst dat hij het van jou had en toen had hij het ineens van Pieter.
Iets met hihi dank je, gaat prima, vakantie, slecht weer, hoe gaat het met jou, leuk en kusje.quote:
Hij noemt zichzelf Robertos en hij droeg een gameboy om zijn nek in zijn display.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
A. Ik neem geen wraak vanwege dat soort dingen.
B. Wie is het?
C. Wie is Pieter?
Tegen bijbetaling sturen we dr berichtje en msn'en we met dr voor de klant.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken geen Robertos.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf Robertos en hij droeg een gameboy om zijn nek in zijn display.
Dat gaat straight naar je ass jongen!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:46 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd ik heb zin in een lekkere smerige, vette Triple Prime Cheeseburger.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iets met hihi dank je, gaat prima, vakantie, slecht weer, hoe gaat het met jou, leuk en kusje.
Jamaar als ze spang is kan ik geen professionaliteit beloven.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tegen bijbetaling sturen we dr berichtje en msn'en we met dr voor de klant.
quote:
Aightt, ik was helemaal vergeten om 'm te downloaden, hij was vorige week uit toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef ynuhh het volgende:
Voor Lakitu: http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43561851
Ik blijf integerquote:Op maandag 7 juni 2010 16:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jamaar als ze spang is kan ik geen professionaliteit beloven.
Mijn eten gaat via mijn mond, zo naar mijn digestienetwerk en dan zo uit mijn poepert.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat gaat straight naar je ass jongen!
Of gewoon Hyves datingbureau. Iedereen kan zich tegen betaling aanmelden en wij koppelen dan. En de mooiste houden we zelf.quote:
DJ Get Hyper.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef ynuhh het volgende:
Voor Lakitu: http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43561851
Hij heeft gymnasium gedaan hoor. Ja dat weet ik uit mn hoofd.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef Fascination het volgende:
Baas B die een universitaire studie doet, no way.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was leuker toen je die pics met je jetsers in je fobo had.
Ik ga mee.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga naar US van A emigreren denk ik. Boh.
Iedereen word volwassener.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was leuker toen je die pics met je jetsers in je fobo had.
Iel.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn eten gaat via mijn mond, zo naar mijn digestienetwerk en dan zo uit mijn poepert.
Oh dat is wel heel erg slechtquote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je eigen draagneger voor tijdens het WK.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef Fascination het volgende:
Baas B die een universitaire studie doet, no way.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh, ik vind 'm altijd best dom overkomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij heeft gymnasium gedaan hoor. Ja dat weet ik uit mn hoofd.
Voor hoeveel?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die moet ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik op de link, vriend.quote:
Ik vind het album ook niet echt tof, alleen de nummers van Sticks en Duvel. Maar die ken je waarschijnlijk toch niet of vind je niet goed.quote:
Zoveel is een echte neger niet eens waard.quote:
Een echte kopen is goedkoper.quote:
Oh laat maar.quote:
Ik ga juichen als de spelers hun shirt uittrekken.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik juich ook gewoon voor ons kikkerlandje.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zoveel is een echte neger niet eens waard.
[..]
[..]
quote:
Ik niet, want dan houden we geen spelers meer over.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga juichen als de spelers hun shirt uittrekken.
Aan het eind van de wedstrijd gaan ze sowieso uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik niet, want dan houden we geen spelers meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |