Ik vond haar eerst maar irritant, maar nu ze zich steeds meer gaat profileren als de zoveelste Disney slet mag ik haar wel.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst maar irritant, maar nu ze zich steeds meer gaat profileren als de zoveelste Disney slet mag ik haar wel.
Ik zou maar wat graag een jaar lang autotune kutmeuk maken en erbij lopen als een poot 1e klas om even flink te incasseren.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die Justin Timberlake helemaal virtueel aflebbert?
Stuur me eens wie 't isquote:
Ik wil JT ook wel aflebberen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen virtueel. Of gaat het niet over Esmee Dentist?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar ze heeft besloten maagd te blijven tot het huwelijk....quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst maar irritant, maar nu ze zich steeds meer gaat profileren als de zoveelste Disney slet mag ik haar wel.
Waarheid dat.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou maar wat graag een jaar lang autotune kutmeuk maken en erbij lopen als een poot 1e klas om even flink te incasseren.
Ja, die.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen virtueel. Of gaat het niet over Esmee Dentist?
Dat zei ze tegen jou ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ze heeft besloten maagd te blijven tot het huwelijk....
quote:
quote:
Otis / Laki incoming.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En tienersletjes. Veel. Tienersletjes.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ze heeft besloten maagd te blijven tot het huwelijk....
True.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waren we ook.![]()
[..]
Het is altijd wel kut inderdaad, maar je bedrogen voelen doet daar nog een schepje bovenop ja.
watquote:
Ik bedenk me nu net ook dat ik gewoon even langs de peukenwinkel kan gaan hier.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hebben ze ook bij de primera hier. Maar als je gewoon vraagt naar kretek dan zullen ze wel zeggen welke wil je.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur me eens wie 't is.
[..]
Ik wil JT ook wel aflebberen.
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En tienersletjes. Veel. Tienersletjes.
Ik lijk op JT. Neuken?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur me eens wie 't is.
[..]
Ik wil JT ook wel aflebberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |