Als je een beetje te pruimen bent... why not?quote:
Nou helaas, dat gaat hem dan ook niet worden...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je een beetje te pruimen bent... why not?![]()
![]()
Jij bent me al voor geweest?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nou helaas, dat gaat hem dan ook niet worden...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:31 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Ik persoonlijk luister alleen naar Radio 4Pop muziek is helemaal niets voor mij, maar ik kijk wel af en toe waar de jeugd tegenwoordig naar luisterd en dat vind ik super eng soms. Heeft niets met samenzwering theorieën te maken. De song teksten en clips van tegenwoordig kunnen gewoon niet. Juist niet voor kids. Het maakt niet uit waardoor het komt dat artiesten zo een weg kiezen.
"If you seek amy" van Britney Spears bv gaat puur over seks en orgiën. (if=F, you=U, see..=C, k Amy=K me ). De video laat het nog duidelijk zien ook.
En ook het zo populaire liedje "Tonight's gonna be a good night" van de blackeyed peas, gaat over coma zuipen. Ook goed te zien in de clips. Zij maken een direkt verband tussen feesten en overmatig alcohol gebruik. Als je cool bent, zuip je jezelf kapott is het motto.
En wij maar raar kijken dat de jeugd te veel alcohol drinkt en veel te vroeg aan seks zonder betekenis doet. Kijk eens naar hun voorbelden en helden.
Het maakt helemaal niet uit of je nou een bigger picture erachter zoekt of niet. Dit soort dingen zijn gewoon niet voor teenagers, maar teenagers zijn de hoofd doelgroep van de popmuziekindustrie.
Oeh ja, die goeie ouwe tijd met de vaak zichtbare tepels van Madonnaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef mousy31 het volgende:
Ben het helemaal met je eens die clips zijn niet normaal meer half naakte dames etc , geef mij topop met adje visser maar terug k mis de goede oude tijd.
Sabrina was dat, in Boys boys boys in haar te kleine witte bikini.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oeh ja, die goeie ouwe tijd met de vaak zichtbare tepels van Madonna!
Dan heb jij nooit goed naar Madonna gekekenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sabrina was dat, in Boys boys boys in haar te kleine witte bikini.
Rapclips waren een tijdje geleden toch ook zo in opspraak. Puur omdat vrouwen in die clips als sekssymbolen / hoeren worden neergezet en door het continue geshow van dure spullen en lyrics die bol staan van geweld en gevloek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens die clips zijn niet normaal meer half naakte dames etc , geef mij topop met adje visser maar terug k mis de goede oude tijd.
Madonna heeft zelf nog een compleet blootboek uitgebracht!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik kan me van Madonna (Alfred Lagarde kon haar naam zo mooi zeggen) eigenlijk geen zichtbare tepels herinneren, behalve dan van die naaktfoto's in zwartwit uit het begin van haar carriere.
Madonna stond dan ook zo'n beetje aan het begin van al die meuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Madonna heeft zelf nog een compleet blootboek uitgebracht!
En die tepels zag je soms gewoon door haar kleren heen. Voorbeeldje waar je het niet echt ziet, maar het was wel bij dit soort kleren:
[ afbeelding ]
En Elvis danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Madonna stond dan ook zo'n beetje aan het begin van al die meuk natuurlijk.
Ik weet niet of Elvis ook aan die wazige symboliek deed. Madonna iig wel. Volgens mij is / was zij zelfs Kabballah.quote:
Bij Elvis kon je zijn tieten pas zien toen-ie enorm uitgedijd was toch?quote:
Er is ergens nog een interviewtje met hem, waar hij iets loslaat over een conspiracy. Hij reageert schrikachtig en wil er verder niets over kwijt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het 'officiële' verhaal was dat het nummer over de roddelpers ging, meen ik.
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:57 schreef Orchestra. het volgende:
Ja, ik heb het allemaal gezien.
Maar geloof me, er zit vast een zeker een kern van waarheid in.
Buiten dat, let eens op haar haren. Zouden die niet naar beneden moeten hangen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:03 schreef Orchestra. het volgende:
Kans is aanwezig. Overigens over dit shot van Rihanna, er is ergens nog een analyse dat het gefotoshopt is. Anatomisch gezien is de positie van sommige spieren van haar niet mogelijk.
Bij de mainstream artiesten kan je 9/10 keer wel wat vinden, hetzij zelf, hetzij dat het al op VigilantCitizen staat.
Misselijkmakend.
Je ziet het inderdaad in die clip, maar daar twijfelde ik ook niet aan hoor. Anatomisch gezien zou zo'n houding volgens sommigen niet kunnen, dus wellicht dat die houding dus "gecreëerd" is. Als dat zo is, dan is het zeker opzettelijk gedaan om een Baphomet symbool toe te voegen. Als het niet zo is, dan zou het "toeval" kunnen zijn, maar gezien alle andere verwijzingen in de clip lijkt me dat hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:15 schreef Ticker het volgende:
Ach jee.. gaan we nou weer wetenschappelijk doen..
Doe maar niet jongens.. pak gewoon de clip erbij dan zie je genoeg
In een van de flitsen van 2 minuut 12.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je ziet het inderdaad in die clip, maar daar twijfelde ik ook niet aan hoor. Anatomisch gezien zou zo'n houding volgens sommigen niet kunnen, dus wellicht dat die houding dus "gecreëerd" is. Als dat zo is, dan is het zeker opzettelijk gedaan om een Baphomet symbool toe te voegen. Als het niet zo is, dan zou het "toeval" kunnen zijn, maar gezien alle andere verwijzingen in de clip lijkt me dat hoogst onwaarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door quirina op 24-07-2010 21:28:23 ]
Maar wat wil hij hiermee zeggen. Weet jij dat?quote:
dat hij geen smaak heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat wil hij hiermee zeggen. Weet jij dat?
Of heeft hij gewoon zoveel mogelijk symbolen bij elkaar gezocht om het interessanter te laten lijken? Wat zeggen die pyramides aan zijn hand?
Dat de homeboy bij wie hij zijn vuist in z'n reet duwt veel pijn gaat hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zeggen die pyramides aan zijn hand?
Dat zeker nietquote:
Auchquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat de homeboy bij wie hij zijn vuist in z'n reet duwt veel pijn gaat hebben.
Dat wil ie zo laten overkomen ja, voor degenen die niet beter wetenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeker niet
Maar zelf denk ik eerder dat het een parodie is op zo'n rapper die zich volhangt met sieraden , zeker die enorme ketting zal wel grappig bedoeld zijn.
Dus achter de parodie zit een betekenis en daarachter nog één.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat wil ie zo laten overkomen ja, voor degenen die niet beter weten
Mja.. zoals hierboven aangegeven zijn het weer diverse symbolen die worden gebruikt waar de betekenis zo van op te zoeken is. Deze symboliek komt bij heel veel artiesten naar voren. Wat zou daar volgens jou dan de reden van zijn?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus achter de parodie zit een betekenis en daarachter nog één.
Pffff, ingewikkeld hoor.
Uhm, ik denk dat het voornamelijk 'in' is om met symbolen te strooien. Het is natuurlijk interessanter om met iets spannends te komen waar mensen van alles achter kunnen zoeken, verbanden kunnen leggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja.. zoals hierboven aangegeven zijn het weer diverse symbolen die worden gebruikt waar de betekenis zo van op te zoeken is. Deze symboliek komt bij heel veel artiesten naar voren. Wat zou daar volgens jou dan de reden van zijn?
Ik wou nog serieus reageren.. tot ik weer inzag dat je een parodie van jezelf was.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeker niet
Maar zelf denk ik eerder dat het een parodie is op zo'n rapper die zich volhangt met sieraden , zeker die enorme ketting zal wel grappig bedoeld zijn.
Ik kán toch alleen maar vanuit mijn eigen optiek reageren? Of moet ik anderen napapagaaien?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik wou nog serieus reageren.. tot ik weer inzag dat je een parodie van jezelf was.![]()
![]()
Kap nou eens met dat invul gedrag uit eigen zak.
Het mag misschien wat negatief over komen, maar het is gewoon zo laven.. hoe lang blijf je nog ontkennen dat deze zaken gebeuren? Je bent note bene mod, je zou ondertussen alle topics voorbij hebben zien komen, en ook wel weten dat deze rapper (hint.. Kayne West) al langer mee gaat in het Gaga/Jay-z/Beyonce spelletje.
En een groep die in het midden zit. Die de symbolen prima begrijpt maar het wat luchtiger interpreteert en de marketing er achter ziet. Zeker bij artiesten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef Orchestra. het volgende:
Tja..
Sommige mensen komen er helemaal niet achter, andere mensen ontkennen het bestaan van dit soort symboliek en een aanzienlijke minderheid neemt het wél serieus.
Meeste actieve mensen hier in BNW behoren denk ik tot de laatste groep.
Dat mod je bent geeft alleen maar aan dat je in ieder geval de topics hebt gelezen, verder niets, dus feedback is overbodig lijkt me?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kán toch alleen maar vanuit mijn eigen optiek reageren? Of moet ik anderen napapagaaien?
Verder moet je het toch met me eens zijn dat die man er uitziet als een parodie? Of vind jij het normale sieraden? Kom op zeg Ticker.
Voor mod-zaken kom je maar klagen in fb.
Joh doe eens niet zo vijandig, is toch nergens voor nodig?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat mod je bent geeft alleen maar aan dat je in ieder geval de topics hebt gelezen, verder niets, dus feedback is overbodig lijkt me?
Dat je je niet kan vinden in Kanye West zijn overdreven kleding style is daarna weer bijzaak
Dat is nou eenmaal Kanye zijn image
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.. nu je idee ontkracht is dat hij een parodie is, wat voor opties hou je nog over?
Dat heb ik helemaal niet gezegd dat ik er geen ruk inzie. Integendeel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:31 schreef Ticker het volgende:
Nog een poging wagen Lavenderr..
edit: zoek maar Kanye BET power performance..
niet meer te vinden.
Bedenk je tevens ook dat er maar een select groepje mensen deze symbolen door heeft..
Wat is het nut als mensen als jij er geen ruk in zien, en mensen als ik er onheil in zien?
Ja daar verkoop je mee hoor.
edit.. dit dan
!
Hoewel ik de helft onzin vind.. en is.. maargoed dat heb je altijd met dit soort conspiracy zooi, er komt zoveel onzin bij kijken dat de kern verdwijnt.
ok ok .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef Orchestra. het volgende:
Tja..
Sommige mensen komen er helemaal niet achter, andere mensen ontkennen het bestaan van dit soort symboliek en een aanzienlijke minderheid neemt het wél serieus.
Meeste actieve mensen hier in BNW behoren denk ik tot de laatste groep.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:03 schreef Orchestra. het volgende:
Het verschil tussen Ticker en Lavender zit 'm in interpretatie op of een meer esoterische wijze (Ticker dus) of een meer exoterische wijze (Lavender).
En ja, met het gebruik van deze begrippen stel ik dus dat die symbolen inderdaad een diepere betekenis hebben; ik neig eerder naar de kant van Ticker dan Lavender, maar dat is maar mijn persoonlijke visie op het geheel...
blaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:31 schreef Ticker het volgende:
Nog een poging wagen Lavenderr..
edit: zoek maar Kanye BET power performance..
niet meer te vinden.
Bedenk je tevens ook dat er maar een select groepje mensen deze symbolen door heeft..
Wat is het nut als mensen als jij er geen ruk in zien, en mensen als ik er onheil in zien?
Ja daar verkoop je mee hoor.
edit.. dit dan
!
Hoewel ik de helft onzin vind.. en is.. maargoed dat heb je altijd met dit soort conspiracy zooi, er komt zoveel onzin bij kijken dat de kern verdwijnt.
Politiek beïnvloeden doet de Illuminatie (ja, deze zitten er dus overduidelijk achter) al decennia, wat zeg ik, beïnvloeden, controleren. Daar is de media absoluut niet voor nodig. Nee, de media is voor de gewone bevolking. Rebelser, seksueel getint op MTV, desinformatie via het nieuws, noem het maar op. De jeugd is de toekomst, toch? Dus maken ze die zo losbandig als het maar kan, des te vroeger des te beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:03 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ok ok .
Laten we er vanuit gaan dat alles waar is en die artiesten hun ziel verkopen aan satan en hiermee erg succesvol worden. En hier een machtige orde achter zit. Hier heb ik dan een paar vragen over;
Wie zouden hier dan achter zitten? is dit dat de illuminatie reptillians NWO? dus die zijn het zelfde als satan/de duivel?
Hoe zit het met die symbolen? leuk dat er allemaal zgn verborgen ideeën en betekenissen achter zitten. maar hoe raakt dit de kijker zoals mijn persoontje? Ga ik hier plots allemaal diehard merchandise van kopen? veranderd mijn politieke voorkeur? ga ik 120 rijden waar ik 100 mag?
En wellicht de belangrijkste vraag ;
Wat hoopt de NWO hier mee te bereiken..de politiek te beïnvloeden door lady gaga LET IT RAIN te laten schreeuwen?
Bedoel je daar Yaweh mee?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:
Maar laten we hoe dan ook niet vergeten dat - YHWH - pas op het toneel is gekomen ten tijden van het opschrijven van het OT en vervolgens zelfs meer barhartig werd naar de niet-joden, in het NT. Welke zich vervolgens konden scharen onder de noemer, christen.
Laten we niet vergeten dat we een bron hebben die ook over de een zondvloed rept.. en dat daar geen YHWN in voor komt.. maar 2 broers, en een opper god - vader An..
Laten we dit allemaal niet vergeten, om niet verstrikt te raken in de farce van het zogenaamde 'goed vs slecht'.
Laten we niet vergeten dat het de Vrijmetselaren zijn die als motto hebben 'order out of chaos' wat inhoudt dat je beide kanten in handen hebt.
Laten we niet vergeten dat, indien de bijbel daadwerkelijk geschreven was door hen van wie we moeten geloven door wie het is geschreven, en zo'n belangrijke boodschap uitspreekt als het zou doen.. dat dit boek nooit zovaak overgeschreven, nageschreven en nageleeft moest worden.
Laten we niet vergeten dat wat we ook doen, we niet na dit leven al in walhalla terecht komen.. dit is maar een van de vele leer moment in het proces reincarnatie en deze dimensie is er met een reden.. en die reden is leren en beseffen.
Maar laten we ook niet vergeten dat dit alles, toch een kern van waarheid bevat en dat het herkennen en erkennen van deze symbolen en rituelen, ruimte maakt voor het bewustzijn van wat er vandaag de dag gebeurt,
Dat zeg ik dus ook al de hele tijd, dat het bij sommige artiesten (niet bij Kanye West, Tickerquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:00 schreef Fipotje het volgende:
Wel interessant ga maar eens inlezen
Sommige dingen zijn wel ver gezocht (zoals ik het nu lees).
Maar er zijn mensen die de clips regisseren, zou die regisseur niet gewoon kicken op al die symbolen etc etc??
Normaal geloof ik nooit echt in die dingen maar dit zet mij allemaal toch wel aan het denken
Ook een beetje apart
[ afbeelding ]
Tuurlijk is dat de Gimmick, want er is geen ander tijdperk geweest waarin er zo openlijk is gestrooid met symbolen (voornamelijk door mensen die er het minst mee te maken hebben), maar het feit blijft dat het deel uitmaakt van een groter plaatje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook al de hele tijd, dat het bij sommige artiesten (niet bij Kanye West, Ticker) ingegeven wordt door de mensen achter hen, als een soort gimmick, om de clips steeds bizarder te maken.
Als je dit dus in ziet, en je bedenkt dat we 'nu' in deze tijd leven.. dan houdt het in dat deze muziek, je open stelt tot een nieuwe grens. Materialisme, zoals weer beschreven in de bijbel, is o.a. door muziek, belangrijker dan ooit.quote:Other Ahadeeth regarding Dajjal inform us that:
He will emerge between Shaam and Iraq, and his emergence will become known when he is in Isfahaan at a place called Yahudea.
The Yahudis (Jews) of Isfahaan will be his main followers.
Apart from having mainly Yahudi followers, he will have a great number of women followers as well.
He will have with him fire and water, but in reality the fire will be cold water while that what appears to be cold water will in reality be a blazing fire.
Those who obey him will enter "his Jannat" while those who disobey him will enter "his Jahannam."
There will be a thick fingernail-like object in his left eye.
The letters "Kaa" "Faa" "Raa" will appear on his forehead and will be deciphered by all Mu'mineen regardless of them being literate or not.
He will have a wheatish complexion.
He will travel at great speeds and his means of conveyance will be a gigantic mule. It is said that he will play beautiful music which will attract the music lovers.
Dajjal will lay claim to prophethood.
He will then lay claim to Divinity.
He will perform unusual feats.
He will travel the entire world. He will send down rains upon those who believe in him, which in turn will cause good crops to grow, trees to bear fruit and cattle to grow fat.
He will cause drought to those who disbelieve in him, resulting in starvation and hardship for them.
During those trying times the Mu'mineen will satiate their hunger through the recitation of Subhanallah and La'ilaha Ilallahu.
The hidden treasures will spill forth at his command. He will stay on this Earth for a period of forty days; the length of the first day will be one year, the second day will be equal to one month, the third day will be equal to a week and the remaining days will be normal.
He will be unable to enter Makkah because the Malaikah will be guarding the Holy City and nor will he be able to enter Madina because there will be Malaikah guarding each of the seven entrances to Madina; From Madina he will proceed towards Shaam where Imaam Mahdi will be stationed.
Finally Isa (A.S.) will descend from the heavens and pursue him and eventually kill him at present day Lydda (Baad Lud).
from: "Signs of Qiyamah"
by Mohammed Ali Ibn Zubair Ali
Tja, toeval is sowieso een plausibel begrip.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:43 schreef Ticker het volgende:
Bijgevoegd.. artiesten zijn gewoonweg niet slim genoeg om dit allemaal bewust te doen.. ze worden deels gestuurd.. en deels lijkt aan 'toeval' te zijn onderheven. Dat stelt me dan weer niet rustig.. want in hoeverre bestaat 'toeval' dan.
Het verhaal gaat dat Lady GaGa op de juiste plek, op het juiste moment was. Er zou namelijk een nummer ingezongen worden, maar om de een of andere reden zou de dame in kwestie niet aanwezig zijn. Toen GaGa een 'poging' ging wagen, was Akon zodanig onder de indruk, dat hij haar direct onder zijn label heeft getekend.quote:During her early time at Interscope, she worked as a songwriter for fellow label artists and captured the attention of Akon, who recognized her vocal abilities, and signed her to his own label, Kon Live Distribution.
GaGa is... Radio was haar faam. Ofwel een naam verkregen uit een onschuldig pop nummer van uit de jeugd van Lady Gaga (naja.. jeugd.. ze is 24.. )quote:Music producer Rob Fusari, who helped her write some of her earlier songs, compared her vocal style to that of Freddie Mercury. Fusari helped create the moniker Gaga, after the Queen song "Radio Ga Ga". Germanotta was in the process of trying to come up with a stage name when she received a text message from Fusari that read "Lady Gaga. He explained,
"Every day, when Stef came to the studio, instead of saying hello, I would start singing 'Radio Ga Ga'. That was her entrance song. [Lady Gaga] was actually a glitch; I typed 'Radio Ga Ga' in a text and it did an autocorrect so somehow 'Radio' got changed to 'Lady'. She texted me back, "That's it." After that day, she was Lady Gaga. She’s like, "Don’t ever call me Stefani again.
'Lady GaGa heeft een piemel!'quote:In augustus 2009 kwam Lady Gaga in de publiciteit door een foto waarop het leek alsof zij een hermafrodiet zou zijn.[6] Zelf wakkerde ze het gerucht eerst nog aan om het vervolgens te ontkennen.[7]
Volgende teksten komen van kleitablettenquote:Gog occurs as the name of the mysterious figure in Eze.38-39. It is a derivation From
Sumerian Gug “Gug”Which means shining “which is also used of angels”.There is a
connection with the diety Gaga “Gaga” who is the vizier of Assur. “Assur” was the
Assyrians father of the gods. “Whom we would call Satan”.Viezer means the muslims
head of state or ruler. When you put this together it reads “ Gog is the Muslims ruler
for Satan”. Proving four things 1st. That Gog (Gaga) is the Beast of Rev. 13 and 17.
2nd.That he is a great Muslims leader. 3rd. That he is a symbol of a man possessed by demons under the authority of a fallen angel. 4th.That many will be deceived by his shining light from the mingled tree of knowledge of good and evil.
There are many facts that prove that Gog of Ezek. 38-Ezek 39 (who is the "little horn" of
Dan.7:7-8,23-24;Dan 8:7-8,20-23, and "the beast" of Rev. 13- Rev 17) does not originate in Russia, but becomes the leader of Russia and all the Kingdoms in the north and east by conquest.
Ik haal deze teksten aan, om aan te tonen dat de naam Gaga definitief, ouder is dan men denkt, en dus niet alleen maar komt van een tekst uit een nummer.quote:Then Anshar called unto his counsellor, Gaga, and addressing him, said: "O thou who dost share my desires, thou who dost understand the purpose of my heart, go unto Lachmu and Lachamu and summon all the high gods to come before me to eat bread and drink wine. Repeat to them all I tell you of Tiamat's preparations for war, of my commands to Anu and Ea, who turned back, fearing the dragon, of my choice of Merodach to be our avenger, and his desire to be equipped with my power to decree fate, so that he may be made strong to combat against our enemy."
As Anshar commanded so did Gaga do. He went unto Lachmu and Lachamu and prostrated himself humbly before them. Then he rose and delivered the message of Anshar, their son, adding: "Hasten and speedily decide for Merodach your fate. Permit him to depart to meet your powerful foe."
When Lachmu and Lachamu heard all that Gaga revealed unto them they uttered lamentations, while the Igigi (heavenly spirits) sorrowed bitterly, and said: "What change hath happened that Tiamat hath become hostile to her own offspring? We cannot understand her deeds."
All the high gods then arose and went unto Anshar. They filled his council chamber and kissed one another.
quote:GaGa was a Sumerian Messenger for the 'god' Ansar - Warning of upheaval in the Cosmos!
Posted By: Susoni
Date: Thursday, 11-Feb-2010 22:25:20
In Response To: GAGA (The_Fox) I'll be the first to admit that I've not listened to much of gaga's music. Yet, something about her name sparked a memory and I went and drug out one of my old college books. There it was within the Enuma Elish, the Sumerian Creation story that parallels many parts of Genesis.
Ansar (or Anshar)was considered a primordial 'god' who's mate was named kishar. He was the father of An (Anu) who in turn fathered En.Ki, En.Lil and Ninsarhag (Sister.)
Gaga was Ansar's messenger, his emissary, his way to reach the galaxy. He sent gaga (sometimes called kaka :-) off to tell that Tiamat was going to be destroyed. Tiamat was (supposedly) in the orbital place that the Earth is in now. Part of her is now the Ea.rth. Tiamat's consort Kingu, became the moon.
Gaga was also the ruler of 'Pluto.' Who was known (then) as a moon of Saturn. In her music video 'Bad Romance" she is shown with the 5 rings of Saturn behind her head. A hint at her Pluto/Saturn connection?
The noun 'ga' also means 'I' in Sumerian. So gaga could mean "I - I" ...
The name Gaga or Kaka is an old Babylonian hermaphroditic deity. According to the book; The Religion of Babylonia and Assyria By Morris Jastrow, p.189
Om dit direct te citeren, hier het boek van Morris Jastrow (1861-1921):quote:The name Gaga or Kaka is an old Babylonian hermaphroditic deity. - The Religion of Babylonia and Assyria By Morris Jastrow, p.189
Ishtar has many names – Anu, Anshar, Bel, Gaga, Gibil, Dagan, Shamash, etc. - The Religion of Babylonia and Assyria By Morris Jastrow, p.189
Gog derived from the Babylonian deity called “Gaga” – Gog and Magog by Sverre Bøe, p.95
Ishtar, the hermaphrodite deity of the Amorites, one of its name is Gaga. Reference : Atrahasis, By Albert Clay, p.32
“Now Baal and Ashtaroth are really only one; a hyphenated or androgynous god” – Christ and progress by James Burrell, p .143
There’s only one god in Babylon. It assumes many names and forms, whether it be male or female, following its hermaphroditic qualities.
Als men begrijpend gaat lezen, staat hier dat de goden in kwestie, verwisselbaar zijn door de jaren heen. Ik heb dit eerder al eens in een topic van me aangehaald waarin ik kenbaar maakte dat alle goden, mannelijk/vrouwlijk, een en dezelfde zijn. Door het veranderen van de naam en de identiteit, maar verdoezel je de uiting van een en hetzelfde offer. Als ik Piet, Henk noem, praat ik nog steeds tegen hem, zolang hij maar luisterd.quote:We have now reached a point where it will be proper to set forth the phases that the Babylonian religion assumed during the days of Assyrian supremacy.
An enumeration of the gods occurring in the inscriptions of the rulers of Assyria from the earliest days to the close of the empire, so far as published, will show better than any argument the points of similarity between the Babylonian and the Assyrian pantheon. These gods are in alphabetical order:[222] Anu, Ashur, Bel, Belit, Gaga, Gibil, Gamlat, Gula, Dibbarra, Dagan, Damkina, Ea, Ishtar, Kadi, Khani, Marduk, Nabu, Nanâ, Nin-gal, Nergal, Ninib, Nusku, Ramman, Sin, Shala, Shalman, Shamash, Shanitka(?), Tashmitum. Of these quite a number are only mentioned incidentally, and in a manner that indicates that they do not belong to the pantheon in the strict sense.
Hoe weet je dat hij pas op het toneel is gekomen ten tijde van het opschrijven van het OT?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:
Maar laten we hoe dan ook niet vergeten dat - YHWH - pas op het toneel is gekomen ten tijden van het opschrijven van het OT en vervolgens zelfs meer barhartig werd naar de niet-joden, in het NT. Welke zich vervolgens konden scharen onder de noemer, christen.
Dat verhaal is ongeloofwaardig. De ark is een kubus, een onzeewaardig model. De bijbelse ark is extreem stabiel, een model met optimale afmetingen. Wat is dan betrouwbaarder?quote:Laten we niet vergeten dat we een bron hebben die ook over de een zondvloed rept.. en dat daar geen YHWN in voor komt.. maar 2 broers, en een opper god - vader An..
Waarom is hun bijbelinterpretatie dan absoluut niet letterlijk maar absoluut occult, wordt de slang de helper van de mensheid genoemd en Yahweh de evil one. Waarom wordt elk aspect van vrijmetselarij veroordeeld door de bijbel, wanneer zij er zelf achter zitten. En niet alleen wordt vrijmetselarij veroordeeld, praktisch alles wat mensen doen en wat ze normaal vinden wordt veroordeeld.quote:Laten we dit allemaal niet vergeten, om niet verstrikt te raken in de farce van het zogenaamde 'goed vs slecht'.
Laten we niet vergeten dat het de Vrijmetselaren zijn die als motto hebben 'order out of chaos' wat inhoudt dat je beide kanten in handen hebt.
Nageleerd 'moest' worden? Wanneer moest de bijbel nageleefd worden? Tijdens de katholiek,e middeleeuwen toen geen mens een bijbel had?quote:Laten we niet vergeten dat, indien de bijbel daadwerkelijk geschreven was door hen van wie we moeten geloven door wie het is geschreven, en zo'n belangrijke boodschap uitspreekt als het zou doen.. dat dit boek nooit zovaak overgeschreven, nageschreven en nageleeft moest worden.
Waarom lees je niet een keer het nieuwe testament. Ik respecteer jou en je onderzoek, maar bij deze post gingen mijn oren toch even figuurlijk klapperen...quote:Laten we niet vergeten dat wat we ook doen, we niet na dit leven al in walhalla terecht komen.. dit is maar een van de vele leer moment in het proces reincarnatie en deze dimensie is er met een reden.. en die reden is leren en beseffen.
Maar laten we ook niet vergeten dat dit alles, toch een kern van waarheid bevat en dat het herkennen en erkennen van deze symbolen en rituelen, ruimte maakt voor het bewustzijn van wat er vandaag de dag gebeurt,
Wat ik mij dan afvraag, zouden de arabieren die dit geschreven hebben de muziek van Laday Gaga en de rest als 'mooi' omschreven hebben?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik zal nog eens herhalen wat de Koran verteld over de Dajjal (de anti-christ, die blind is met zijn rechter oog, en kijkt met zijn linker)
[..]
Als je dit dus in ziet, en je bedenkt dat we 'nu' in deze tijd leven.. dan houdt het in dat deze muziek, je open stelt tot een nieuwe grens. Materialisme, zoals weer beschreven in de bijbel, is o.a. door muziek, belangrijker dan ooit.
Het is een puzzel die je in elkaar moet zien vallen.
Strikvraag!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag, zouden de arabieren die dit geschreven hebben de muziek van Laday Gaga en de rest als 'mooi' omschreven hebben?
Alleen als je denkt dat Obama en Kanye elkaar met regelmaat zien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:26 schreef quirina het volgende:
http://www.foxnews.com/po(...)-kanye-west-jackass/
Ok ok zit hier dan ook een conspiracy achter?
Zou op zich nog kunnen ook (vrijmetselarij), maar ik denk dat dit een geval was van enerzijds een demagogisch statement en wellicht anderzijds zo groot mogelijke focus op de exoterische betekenis van dat moment, zodat er zo min mogelijk mensen speuren naar de esoterische achtergrond van dat moment en andere rare optredens/rituelen op die awards.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Alleen als je denkt dat Obama en Kanye elkaar met regelmaat zien.
Het geeft wel aan dat enkele punten in het lijstje wat je noemt zeer wild interpretabel zij.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Strikvraag!
Ach laten we, om die te beantwoorden, de huidige hitcharts erbij pakken
De Bijbel hoogstwaarschijnlijk. Ik krijg morgen de Statenvertaling binnen, dus kan ik lekker mijn eigen interpretatie er op los laten. Ik neem aan dat dat het juiste is?quote:
Dat is (in mijn ogen) de truc van de bijbel.. en de koran.. of de mensen die dit spel (uit)spelen.. je moet het wel op meerdere manieren lezen. Er zal waarschijnlijk alsnog iemand komen die ook iets heeft met zijn rechter oog.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat enkele punten in het lijstje wat je noemt zeer wild interpretabel zij.
Ook dat 'blind zijn aan een oog' kan je inderdaad toepassen op het feit dat de driehoek met 1 oog gebruikt wordt. Echter is dat hetzelfde als zeggen dat hij blind is? Of is het gewoon een cyclops?
In de bijbel is hier geen sprake van. Deze is zeer duidelijk over de identiteit van de antichrist.
En het lijstje gaat niet samen met de bijbel.
Er kan er maar 1 gelijk hebben.
Och, het onderwerp wordt al honderden jaren bestudeerd, dus ik denk dat extra literatuur je wel kan helpen. Tenzij je de hele bijbel op eigen houtje opnieuw wil ontleden natuurlijk. Maar dan ben je nog wel even bezigquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:41 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
De Bijbel hoogstwaarschijnlijk. Ik krijg morgen de Statenvertaling binnen, dus kan ik lekker mijn eigen interpretatie er op los laten. Ik neem aan dat dat het juiste is?
Misschien is het tijd voor profetie voor gevorderden Ticker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is (in mijn ogen) de truc van de bijbel.. en de koran.. of de mensen die dit speel spelen.. je moet het wel op meerdere manieren lezen. Er zal waarschijnlijk alsnog iemand komen die ook iets heeft met zijn rechter oog.
Nou ja, ik bedoel het boek lezen en bepaalde passages linken naar wat als eerste in mij opkomt. Begrijpend lezen zeg maar. Daarna is er alle ruimte voor literatuur. Ik weet niet hoe jij het hebt gedaan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Och, het onderwerp wordt al honderden jaren bestudeerd, dus ik denk dat extra literatuur je wel kan helpen. Tenzij je de hele bijbel op eigen houtje opnieuw wil ontleden natuurlijk. Maar dan ben je nog wel even bezig
Je bedoelt de uitspraak van Imam Ali: 'his right eye will be punctured' etc?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is (in mijn ogen) de truc van de bijbel.. en de koran.. of de mensen die dit speel spelen.. je moet het wel op meerdere manieren lezen. Er zal waarschijnlijk alsnog iemand komen die ook iets heeft met zijn rechter oog.
John is trouwens terug.. heb nog geen contact met hem, maar hij heeft een nieuwe site (zelfde adres) en een nieuw e-mail adres.. vaag allemaal, ben benieuwd over het hoe en wat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor profetie voor gevorderden Ticker.
Bekijk eens een video van deze man.
http://theseventhunders.com/bc12010.html
Dit gaat wat meer in op details over wat de bijbel beschrijft. Die site van john the revelator was aardig, maar beperkt. De hele bijbel bestaat niet uit openbaringen alleen. Dus ik daag je uit om eens wat afleveringen van deze man te bekijken.
Ik heb veel speeches bekeken waarin de bijbel geciteerd werd, daardoor zijn sommige verzen er ingedreund en kreeg ik een vrij solide basis voor de basisdoctrines over verlossing, de wet, en profetie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel het boek lezen en bepaalde passages linken naar wat als eerste in mij opkomt. Begrijpend lezen zeg maar. Daarna is er alle ruimte voor literatuur. Ik weet niet hoe jij het hebt gedaan?
Dat was toch xrevelator.com?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
John is trouwens terug.. heb nog geen contact met hem, maar hij heeft een nieuwe site (zelfde adres) en een nieuw e-mail adres.. vaag allemaal, ben benieuwd over het hoe en wat.
yup, je hebt de oude die op scribd (backup) staat toch al eens van me gekregen?quote:
Goed filmpje, interessante theorie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor profetie voor gevorderden Ticker.
Bekijk eens een video van deze man.
http://theseventhunders.com/bc12010.html
Dit gaat wat meer in op details over wat de bijbel beschrijft. Die site van john the revelator was aardig, maar beperkt. De hele bijbel bestaat niet uit openbaringen alleen. Dus ik daag je uit om eens wat afleveringen van deze man te bekijken.
Ja wat 9/11 betreft had ik zo ook mijn vraagtekens.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Goed filmpje, interessante theorie.
Wel jammer dat de man in kwestie weer een gedesillusioneerde christen is.. Hoezo ik dat zeg? Mwah als hij ineens over 'moslims' en 'sept 11' in 1 zin gaat praten. Dat besef je dat deze man in ieder geval niet het brein achter de theorie is.. maar dat was ook duidelijk te merken aan de 'moeilijke' woorden die hij niet kon uitspreken op zijn blaadje. Desalniettemin probeer ik de andere ook nog te bekijken. Vind persoonlijk Total Onslaught iets directer en duidelijker, maargoed Walter is daarin dan ook heer en meester.
In het land der blinden is eenoog koningquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat enkele punten in het lijstje wat je noemt zeer wild interpretabel zij.
Ook dat 'blind zijn aan een oog' kan je inderdaad toepassen op het feit dat de driehoek met 1 oog gebruikt wordt. Echter is dat hetzelfde als zeggen dat hij blind is? Of is het gewoon een cyclops?
In de bijbel is hier geen sprake van. Deze is zeer duidelijk over de identiteit van de antichrist.
En het lijstje gaat niet samen met de bijbel.
Er kan er maar 1 gelijk hebben.
Muzikaal gezien haalt het ook het bloed onder m'n nagels vandaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu Paparazzi te luisteren!Ik hou helemaal niet van pop, maar dit nummer en Pokerface vind ik nog wel geinig!
Geweldig toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Muzikaal gezien haalt het ook het bloed onder m'n nagels vandaan.
Die periode heb ik inmiddels al wat jaren achter de rug. Slechts enkele nummers zijn nog wel de moeite waard.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:01 schreef ToT het volgende:
Meh, ik ben meer van de gothic / darkwave / metal / folk.
Zie hier de intro van het album + het eerste (dus feitelijk 2e nummer). Het is Power Metal, dus prik even door de snelle, hoge noten heen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef ToT het volgende:
Da's wel een HEUL opvallende cover in het kader van BNW!
quote:Illuminati
You've come to take control
You can take my heartbeat
But you can't break my soul
We all shall be free
Illuminati
You'll never take control
Your new world order
Will lead to none at all
We all stand before you as one
Heaven is for everyone
To be free from the dark
Someone is out there he's watching what I do
From far in the distance, his eyes everywhere
I look around me, there's no one that I see
But still I feel someone's controlling my mind
Save your breath and run
You can't escape the one
Time has come, the world lies dying
Our faith has gone, our souls are crying
Resurrecting paradise, cry for freedom
Killing pain, a million lies,
Dethrone tyranny
Forces of evil, they never surrender
Sooner or later the dark era comes
Crying man on the run
He's searching for freedom but there will be none
Dethrone tyranny
And as the world is dying slowly in our hands
We'll ask for reasons until the bitter end
Who brings us all the sadness
Who brings us all the fear
Who spreads disease and misery
And steals our destiny
A poisoned heart of anger
Sowing the seeds of pain
All see the darkened skyline
And feel the deadly reign
To hell with tyranny
Och ik heb hier wel meer powermetal wat hier exact op lijkt. Niet mijn favoriete genre, maar ik vind het best aardig. Qua tekst is het echt bijzonder zeg!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:24 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Zie hier de intro van het album + het eerste (dus feitelijk 2e nummer). Het is Power Metal, dus prik even door de snelle, hoge noten heen.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |