Je ziet het inderdaad in die clip, maar daar twijfelde ik ook niet aan hoor. Anatomisch gezien zou zo'n houding volgens sommigen niet kunnen, dus wellicht dat die houding dus "gecreëerd" is. Als dat zo is, dan is het zeker opzettelijk gedaan om een Baphomet symbool toe te voegen. Als het niet zo is, dan zou het "toeval" kunnen zijn, maar gezien alle andere verwijzingen in de clip lijkt me dat hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:15 schreef Ticker het volgende:
Ach jee.. gaan we nou weer wetenschappelijk doen..
Doe maar niet jongens.. pak gewoon de clip erbij dan zie je genoeg
In een van de flitsen van 2 minuut 12.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je ziet het inderdaad in die clip, maar daar twijfelde ik ook niet aan hoor. Anatomisch gezien zou zo'n houding volgens sommigen niet kunnen, dus wellicht dat die houding dus "gecreëerd" is. Als dat zo is, dan is het zeker opzettelijk gedaan om een Baphomet symbool toe te voegen. Als het niet zo is, dan zou het "toeval" kunnen zijn, maar gezien alle andere verwijzingen in de clip lijkt me dat hoogst onwaarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door quirina op 24-07-2010 21:28:23 ]
Maar wat wil hij hiermee zeggen. Weet jij dat?quote:
dat hij geen smaak heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat wil hij hiermee zeggen. Weet jij dat?
Of heeft hij gewoon zoveel mogelijk symbolen bij elkaar gezocht om het interessanter te laten lijken? Wat zeggen die pyramides aan zijn hand?
Dat de homeboy bij wie hij zijn vuist in z'n reet duwt veel pijn gaat hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zeggen die pyramides aan zijn hand?
Dat zeker nietquote:
Auchquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat de homeboy bij wie hij zijn vuist in z'n reet duwt veel pijn gaat hebben.
Dat wil ie zo laten overkomen ja, voor degenen die niet beter wetenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeker niet
Maar zelf denk ik eerder dat het een parodie is op zo'n rapper die zich volhangt met sieraden , zeker die enorme ketting zal wel grappig bedoeld zijn.
Dus achter de parodie zit een betekenis en daarachter nog één.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat wil ie zo laten overkomen ja, voor degenen die niet beter weten
Mja.. zoals hierboven aangegeven zijn het weer diverse symbolen die worden gebruikt waar de betekenis zo van op te zoeken is. Deze symboliek komt bij heel veel artiesten naar voren. Wat zou daar volgens jou dan de reden van zijn?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus achter de parodie zit een betekenis en daarachter nog één.
Pffff, ingewikkeld hoor.
Uhm, ik denk dat het voornamelijk 'in' is om met symbolen te strooien. Het is natuurlijk interessanter om met iets spannends te komen waar mensen van alles achter kunnen zoeken, verbanden kunnen leggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja.. zoals hierboven aangegeven zijn het weer diverse symbolen die worden gebruikt waar de betekenis zo van op te zoeken is. Deze symboliek komt bij heel veel artiesten naar voren. Wat zou daar volgens jou dan de reden van zijn?
Ik wou nog serieus reageren.. tot ik weer inzag dat je een parodie van jezelf was.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeker niet
Maar zelf denk ik eerder dat het een parodie is op zo'n rapper die zich volhangt met sieraden , zeker die enorme ketting zal wel grappig bedoeld zijn.
Ik kán toch alleen maar vanuit mijn eigen optiek reageren? Of moet ik anderen napapagaaien?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik wou nog serieus reageren.. tot ik weer inzag dat je een parodie van jezelf was.![]()
![]()
Kap nou eens met dat invul gedrag uit eigen zak.
Het mag misschien wat negatief over komen, maar het is gewoon zo laven.. hoe lang blijf je nog ontkennen dat deze zaken gebeuren? Je bent note bene mod, je zou ondertussen alle topics voorbij hebben zien komen, en ook wel weten dat deze rapper (hint.. Kayne West) al langer mee gaat in het Gaga/Jay-z/Beyonce spelletje.
En een groep die in het midden zit. Die de symbolen prima begrijpt maar het wat luchtiger interpreteert en de marketing er achter ziet. Zeker bij artiesten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef Orchestra. het volgende:
Tja..
Sommige mensen komen er helemaal niet achter, andere mensen ontkennen het bestaan van dit soort symboliek en een aanzienlijke minderheid neemt het wél serieus.
Meeste actieve mensen hier in BNW behoren denk ik tot de laatste groep.
Dat mod je bent geeft alleen maar aan dat je in ieder geval de topics hebt gelezen, verder niets, dus feedback is overbodig lijkt me?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kán toch alleen maar vanuit mijn eigen optiek reageren? Of moet ik anderen napapagaaien?
Verder moet je het toch met me eens zijn dat die man er uitziet als een parodie? Of vind jij het normale sieraden? Kom op zeg Ticker.
Voor mod-zaken kom je maar klagen in fb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |