Alleen als je denkt dat Obama en Kanye elkaar met regelmaat zien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:26 schreef quirina het volgende:
http://www.foxnews.com/po(...)-kanye-west-jackass/
Ok ok zit hier dan ook een conspiracy achter?
Zou op zich nog kunnen ook (vrijmetselarij), maar ik denk dat dit een geval was van enerzijds een demagogisch statement en wellicht anderzijds zo groot mogelijke focus op de exoterische betekenis van dat moment, zodat er zo min mogelijk mensen speuren naar de esoterische achtergrond van dat moment en andere rare optredens/rituelen op die awards.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Alleen als je denkt dat Obama en Kanye elkaar met regelmaat zien.
Het geeft wel aan dat enkele punten in het lijstje wat je noemt zeer wild interpretabel zij.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Strikvraag!
Ach laten we, om die te beantwoorden, de huidige hitcharts erbij pakken
De Bijbel hoogstwaarschijnlijk. Ik krijg morgen de Statenvertaling binnen, dus kan ik lekker mijn eigen interpretatie er op los laten. Ik neem aan dat dat het juiste is?quote:
Dat is (in mijn ogen) de truc van de bijbel.. en de koran.. of de mensen die dit spel (uit)spelen.. je moet het wel op meerdere manieren lezen. Er zal waarschijnlijk alsnog iemand komen die ook iets heeft met zijn rechter oog.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat enkele punten in het lijstje wat je noemt zeer wild interpretabel zij.
Ook dat 'blind zijn aan een oog' kan je inderdaad toepassen op het feit dat de driehoek met 1 oog gebruikt wordt. Echter is dat hetzelfde als zeggen dat hij blind is? Of is het gewoon een cyclops?
In de bijbel is hier geen sprake van. Deze is zeer duidelijk over de identiteit van de antichrist.
En het lijstje gaat niet samen met de bijbel.
Er kan er maar 1 gelijk hebben.
Och, het onderwerp wordt al honderden jaren bestudeerd, dus ik denk dat extra literatuur je wel kan helpen. Tenzij je de hele bijbel op eigen houtje opnieuw wil ontleden natuurlijk. Maar dan ben je nog wel even bezigquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:41 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
De Bijbel hoogstwaarschijnlijk. Ik krijg morgen de Statenvertaling binnen, dus kan ik lekker mijn eigen interpretatie er op los laten. Ik neem aan dat dat het juiste is?
Misschien is het tijd voor profetie voor gevorderden Ticker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is (in mijn ogen) de truc van de bijbel.. en de koran.. of de mensen die dit speel spelen.. je moet het wel op meerdere manieren lezen. Er zal waarschijnlijk alsnog iemand komen die ook iets heeft met zijn rechter oog.
Nou ja, ik bedoel het boek lezen en bepaalde passages linken naar wat als eerste in mij opkomt. Begrijpend lezen zeg maar. Daarna is er alle ruimte voor literatuur. Ik weet niet hoe jij het hebt gedaan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Och, het onderwerp wordt al honderden jaren bestudeerd, dus ik denk dat extra literatuur je wel kan helpen. Tenzij je de hele bijbel op eigen houtje opnieuw wil ontleden natuurlijk. Maar dan ben je nog wel even bezig
Je bedoelt de uitspraak van Imam Ali: 'his right eye will be punctured' etc?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is (in mijn ogen) de truc van de bijbel.. en de koran.. of de mensen die dit speel spelen.. je moet het wel op meerdere manieren lezen. Er zal waarschijnlijk alsnog iemand komen die ook iets heeft met zijn rechter oog.
John is trouwens terug.. heb nog geen contact met hem, maar hij heeft een nieuwe site (zelfde adres) en een nieuw e-mail adres.. vaag allemaal, ben benieuwd over het hoe en wat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor profetie voor gevorderden Ticker.
Bekijk eens een video van deze man.
http://theseventhunders.com/bc12010.html
Dit gaat wat meer in op details over wat de bijbel beschrijft. Die site van john the revelator was aardig, maar beperkt. De hele bijbel bestaat niet uit openbaringen alleen. Dus ik daag je uit om eens wat afleveringen van deze man te bekijken.
Ik heb veel speeches bekeken waarin de bijbel geciteerd werd, daardoor zijn sommige verzen er ingedreund en kreeg ik een vrij solide basis voor de basisdoctrines over verlossing, de wet, en profetie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel het boek lezen en bepaalde passages linken naar wat als eerste in mij opkomt. Begrijpend lezen zeg maar. Daarna is er alle ruimte voor literatuur. Ik weet niet hoe jij het hebt gedaan?
Dat was toch xrevelator.com?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
John is trouwens terug.. heb nog geen contact met hem, maar hij heeft een nieuwe site (zelfde adres) en een nieuw e-mail adres.. vaag allemaal, ben benieuwd over het hoe en wat.
yup, je hebt de oude die op scribd (backup) staat toch al eens van me gekregen?quote:
Goed filmpje, interessante theorie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor profetie voor gevorderden Ticker.
Bekijk eens een video van deze man.
http://theseventhunders.com/bc12010.html
Dit gaat wat meer in op details over wat de bijbel beschrijft. Die site van john the revelator was aardig, maar beperkt. De hele bijbel bestaat niet uit openbaringen alleen. Dus ik daag je uit om eens wat afleveringen van deze man te bekijken.
Ja wat 9/11 betreft had ik zo ook mijn vraagtekens.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Goed filmpje, interessante theorie.
Wel jammer dat de man in kwestie weer een gedesillusioneerde christen is.. Hoezo ik dat zeg? Mwah als hij ineens over 'moslims' en 'sept 11' in 1 zin gaat praten. Dat besef je dat deze man in ieder geval niet het brein achter de theorie is.. maar dat was ook duidelijk te merken aan de 'moeilijke' woorden die hij niet kon uitspreken op zijn blaadje. Desalniettemin probeer ik de andere ook nog te bekijken. Vind persoonlijk Total Onslaught iets directer en duidelijker, maargoed Walter is daarin dan ook heer en meester.
In het land der blinden is eenoog koningquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat enkele punten in het lijstje wat je noemt zeer wild interpretabel zij.
Ook dat 'blind zijn aan een oog' kan je inderdaad toepassen op het feit dat de driehoek met 1 oog gebruikt wordt. Echter is dat hetzelfde als zeggen dat hij blind is? Of is het gewoon een cyclops?
In de bijbel is hier geen sprake van. Deze is zeer duidelijk over de identiteit van de antichrist.
En het lijstje gaat niet samen met de bijbel.
Er kan er maar 1 gelijk hebben.
Muzikaal gezien haalt het ook het bloed onder m'n nagels vandaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu Paparazzi te luisteren!Ik hou helemaal niet van pop, maar dit nummer en Pokerface vind ik nog wel geinig!
Geweldig toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:33 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Muzikaal gezien haalt het ook het bloed onder m'n nagels vandaan.
Die periode heb ik inmiddels al wat jaren achter de rug. Slechts enkele nummers zijn nog wel de moeite waard.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:01 schreef ToT het volgende:
Meh, ik ben meer van de gothic / darkwave / metal / folk.
Zie hier de intro van het album + het eerste (dus feitelijk 2e nummer). Het is Power Metal, dus prik even door de snelle, hoge noten heen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:16 schreef ToT het volgende:
Da's wel een HEUL opvallende cover in het kader van BNW!
quote:Illuminati
You've come to take control
You can take my heartbeat
But you can't break my soul
We all shall be free
Illuminati
You'll never take control
Your new world order
Will lead to none at all
We all stand before you as one
Heaven is for everyone
To be free from the dark
Someone is out there he's watching what I do
From far in the distance, his eyes everywhere
I look around me, there's no one that I see
But still I feel someone's controlling my mind
Save your breath and run
You can't escape the one
Time has come, the world lies dying
Our faith has gone, our souls are crying
Resurrecting paradise, cry for freedom
Killing pain, a million lies,
Dethrone tyranny
Forces of evil, they never surrender
Sooner or later the dark era comes
Crying man on the run
He's searching for freedom but there will be none
Dethrone tyranny
And as the world is dying slowly in our hands
We'll ask for reasons until the bitter end
Who brings us all the sadness
Who brings us all the fear
Who spreads disease and misery
And steals our destiny
A poisoned heart of anger
Sowing the seeds of pain
All see the darkened skyline
And feel the deadly reign
To hell with tyranny
Och ik heb hier wel meer powermetal wat hier exact op lijkt. Niet mijn favoriete genre, maar ik vind het best aardig. Qua tekst is het echt bijzonder zeg!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:24 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Zie hier de intro van het album + het eerste (dus feitelijk 2e nummer). Het is Power Metal, dus prik even door de snelle, hoge noten heen.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |