Waarom een schoonmaakster, alsof je zelf niet kan schoonmaken. Jezus zeg.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar met meer is toch beter mits ze relaxt zijn. Kosten schoonmaakster kan je delen enz. En gezelliger
Hoeft niet.quote:
quote:
Ja je eigen kamer. Maar je gaat de resten in de wc van een ander toch niet schoonmaken?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom een schoonmaakster, alsof je zelf niet kan schoonmaken. Jezus zeg.
Kan wel, maar als je het laat doen heb je meer tijd voor fok en uitgaan je studiequote:Op zondag 6 juni 2010 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom een schoonmaakster, alsof je zelf niet kan schoonmaken. Jezus zeg.
Geen goedkope standaard American nigga-beats in dit topic. AUB.quote:
Die zijn er niet als ik alleen woon.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja je eigen kamer. Maar je gaat de resten in de wc van een ander toch niet schoonmaken?
Wij dobbelen daar altijd omquote:Op zondag 6 juni 2010 13:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja je eigen kamer. Maar je gaat de resten in de wc van een ander toch niet schoonmaken?
Hé Martijnquote:
En hoe staat het met dat plan?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij dobbelen daar altijd om. Maar het plan is om bt in te huren
![]()
.
Dan kan je het wel alleen inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zijn er niet als ik alleen woon.
Dat vroeg ik ook al na 7 maanden afwezigheid maar een echt antwoord kreeg ik niet. Zal wel fok propaganda achter zitten :/quote:
Bt is van t forum weg gegaanquote:
Hoelang ben je weggeweest?quote:
Ja die shit is ernstig. Moet er niet aandenken dat dat bij mij ookgebeurd. Ik zit al te overwegen om een anoniem account aan te makenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoelang ben je weggeweest?
Volgens mij is hier de laatste tijd niet zo veel gebeurd, behalve dan dat Bt sinds gisteren opeens wordt gestalked.
3 weken.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoelang ben je weggeweest?
Volgens mij is hier de laatste tijd niet zo veel gebeurd, behalve dan dat Bt sinds gisteren opeens wordt gestalked.
Ja inderdaad, ik heb ook maar weer wat zooi uit mijn fobo gehaaldquote:Op zondag 6 juni 2010 13:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja die shit is ernstig. Moet er niet aandenken dat dat bij mij ookgebeurd. Ik zit al te overwegen om een anoniem account aan te maken.
Oja ik zit hier ook pas weer sinds een weekje.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
3 weken.
Door wie wordt ze gestalkt of weet ze dat ook niet? Is ze daarom ook weg? Ziek.
Dan ben je echt te kansloosquote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja ik zit hier ook pas weer sinds een weekje.
Ze weet niet door wie maar er is blijkbaar iemand die haar echte naam weet en haar FOK! account kent en allemaal berichten die zij op FOK! plaatst, door zit te sturen naar haar en haar vriendje. (Vanaf een gmail adres met haar naam)
Zieke shit. Maar dat IP is toch zo te achterhalen...?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze weet niet door wie maar er is blijkbaar iemand die haar echte naam weet en haar FOK! account kent en allemaal berichten die zij op FOK! plaatst, door zit te sturen naar haar en haar vriendje. (Vanaf een gmail adres met haar naam)
Levenloze mensen. Hoe triest ben je dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, een IP spoofen is zo gebeurd.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zieke shit. Maar dat IP is toch zo te achterhalen...?
Ja, sowieso ook wel een toffe clip en goed nummerquote:
Nou, maar dan heb je toch adres? Zet je knokploeg voor zijn deur..quote:Op zondag 6 juni 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, een IP spoofen is zo gebeurd.
quote:
Alleen jammer dat ze weer een nummer ervoor hebben moeten verkrachten.quote:
Ja en dan? Met IP kun je niks.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zieke shit. Maar dat IP is toch zo te achterhalen...?
uhm jaquote:Op zondag 6 juni 2010 13:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, sowieso ook wel een toffe clip en goed nummer
adres..quote:Op zondag 6 juni 2010 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze weer een nummer ervoor hebben moeten verkrachten.
[..]
Ja en dan? Met IP kun je niks.
Dat zeg ik, een IP spoofen is zo gebeurd. Met andere woorden, dat is niet altijd het adres. Leuke jongen als je dan bij iemand anders aan de deur staat.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, maar dan heb je toch adres? Zet je knokploeg voor zijn deur..
Laat BREIN maar niet achter die methode komen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, maar dan heb je toch adres? Zet je knokploeg voor zijn deur..
Daarnaast kan je een IP adres niet zomaar traceren naar een exacte locatie.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, een IP spoofen is zo gebeurd.
Nope, dan zal je contact op moeten nemen met de ISP en die kunnen je IP herleiden naar je abogegevens. En dat doen ze niet. Anders was iedereen al lang gestopt met downloaden.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarnaast kan je een IP adres niet zomaar traceren naar een exacte locatie.
Nieuwe pagina.quote:
Maakt toch niet uit. Dan brand je heel dat gebied afquote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Cherylquote:
Tschüssquote:
Ze wisten een jaar geleden al dat de grond daar zwak was. Ik kan het snappen ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:52 schreef Japsnars het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)eegt-bp-sluiten.html
Wat een ongein, die Amerikaanse burgers moeten niet zeiken. BP doet alles in zijn macht om dat olielek te stoppen maar dat is een enorm lastige klus. Daarnaast hebben zij ook niet expres die ramp veroorzaakt
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef reetveter het volgende:
Mijn moeder had gister mot met een paar antillianen. Liepen ze tegen elkaar en ging die gozer stoer doen tegen mijn moeder
. Gooit die gozer extran over mijn moeder, gooit mijn pa koffie over die gozer
.
En als ze niet meer kunnen rijden omdat de benzine op is zitten ze weer allemaal te huilen dat er meer geboord moet wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:52 schreef Japsnars het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)eegt-bp-sluiten.html
Wat een ongein, die Amerikaanse burgers moeten niet zeiken. BP doet alles in zijn macht om dat olielek te stoppen maar dat is een enorm lastige klus. Daarnaast hebben zij ook niet expres die ramp veroorzaakt
Lauwe denk ik. Maar er stonden ook veel mensen omheen die ook begonnen te zeiken op die jongens.quote:
Wat heeft zwakke grond ermee te maken?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ze wisten een jaar geleden al dat de grond daar zwak was. Ik kan het snappen ja.
Inderdaad, goeie vraag.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heeft zwakke grond ermee te maken?
Kijk mij eens 3.0 zijn layout, bahquote:
Daar regent het straks ookquote:Op zondag 6 juni 2010 13:54 schreef Allure_ het volgende:
wat is dit, bewolkt alles
Ik heb gewoon zin in een strandfeest. Beter regel ik een vakantiehuisje in Bloemendaal.
Door instabiliteit in de aardkorst is de pijpleiding geknapt.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heeft zwakke grond ermee te maken?
Meestal lopen ze stiekem doorquote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lauwe denk ik. Maar er stonden ook veel mensen omheen die ook begonnen te zeiken op die jongens.
Door een gasbel vond er een ontploffing plaats en daardoor zonk dat boorplatform waarna de leiding brak.. dat was het tochquote:Op zondag 6 juni 2010 13:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Door instabiliteit in de aardkorst is de pijpleiding geknapt.
Actie, reactie.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lauwe denk ik. Maar er stonden ook veel mensen omheen die ook begonnen te zeiken op die jongens.
Ik heb ook een Apple maar ik vind het nogal overdreven dat het hele internet ineens plastische chirurgie moet ondergaan om er volgens uit te zien als veredelde plastic rotzooi. Oke, pure tekstpagina's zijn gewoon lelijk maar het huidige FOK is gewoon prima, dat hoef je echt niet zo flashy te gaan vernieuwen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar ik ben een Apple-fanboy, dan mag dat.
Ja, dat zeg ik toch ook. Daarnaast kun je hier lezen dat het echt niet de eerste keer is geweest voor BP.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door een gasbel vond er een ontploffing plaats en daardoor zonk dat boorplatform waarna de leiding brak.. dat was het toch
Ik ben juist van het cleane. De huidige Baggerlayout vind ik niet helemaal mijn smaak. Het is het net niet, door oud en modern te mixen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook een Apple maar ik vind het nogal overdreven dat het hele internet ineens plastische chirurgie moet ondergaan om er volgens uit te zien als veredelde plastic rotzooi. Oke, pure tekstpagina's zijn gewoon lelijk maar het huidige FOK is gewoon prima, dat hoef je echt niet zo flashy te gaan vernieuwen.
Ach, dan maar niet boren en geen olie. Over 2 jaar merk je er niks meer van. Vind het altijd zo overdreven in Amerika. Als ik een scheet laat in iemand zijn gezicht daar dan heb ik alweer een claim aan mijn broek hangenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook. Daarnaast kun je hier lezen dat het echt niet de eerste keer is geweest voor BP.
Inderdaad. De grond was inderdaad ook zwak maar dat heeft verder niet tot de explosie en/of ramp geleid.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door een gasbel vond er een ontploffing plaats en daardoor zonk dat boorplatform waarna de leiding brak.. dat was het toch
Ja, het enige wat ze wel moeten aanpakken is de mobiele versie...quote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook een Apple maar ik vind het nogal overdreven dat het hele internet ineens plastische chirurgie moet ondergaan om er volgens uit te zien als veredelde plastic rotzooi. Oke, pure tekstpagina's zijn gewoon lelijk maar het huidige FOK is gewoon prima, dat hoef je echt niet zo flashy te gaan vernieuwen.
Gebeurd niet, dan zou Danny in RDE moeten lopen ouwehoeren en heeft ie geen zin in.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, het enige wat ze wel moeten aanpakken is de mobiele versie...
Inderdaad, die is gewoon waardeloos.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, het enige wat ze wel moeten aanpakken is de mobiele versie...
Zie nu pas dat je ook gewoon bagger lay-out op je mobiel kan krijgen dus dan maakt het me ook niks meer uit..quote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gebeurd niet, dan zou Danny in RDE moeten lopen ouwehoeren en heeft ie geen zin in.
Ik vind dit nog wel anders als het overdreven geclaim daar. De olie spoelt nu ook al aan op de kust van Florida. Dit is gewoon totaal BP's fout en in plaats van opschieten met het stoppen van het weglekken van olie gaan ze hun tijd en budget besteden aan "sorry"-reclame campagnes op TV.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, dan maar niet boren en geen olie. Over 2 jaar merk je er niks meer van. Vind het altijd zo overdreven in Amerika. Als ik een scheet laat in iemand zijn gezicht daar dan heb ik alweer een claim aan mijn broek hangen
en bij een quote kan ik op mijn mobiel niet na de quote typen..alleen erbovenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, die is gewoon waardeloos.
Een refresh knop onderdaan de mobiele layout zou onder andere zeer welkom zijn.
Alle andere layouts behalve de huidige mobiele gaan eruit. Niemand weet wat de performance is van de nieuwe layout op mobiele browsers. Helemaal niet met dat geauto-update.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je ook gewoon bagger lay-out op je mobiel kan krijgen dus dan maakt het me ook niks meer uit..
Oh dat lukt mij wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en bij een quote kan ik op mijn mobiel niet na de quote typen..alleen erboven
Pics.quote:
Hier nog niet gelukkig.quote:
Pre-WF-era's.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef blckbb het volgende:
Groot nieuws, ik heb net vernomen dat Dagdag terugkeert op Fok! Dat vertelde hij me op MSN. Bereid allen voor op dit heuglijk feit
DAGDAG KOMT TERUG![]()
![]()
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Negeriaquote:Op zondag 6 juni 2010 14:06 schreef Japsnars het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/easy
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef blckbb het volgende:
Groot nieuws, ik heb net vernomen dat Dagdag terugkeert op Fok! Dat vertelde hij me op MSN. Bereid allen voor op dit heuglijk feit
DAGDAG KOMT TERUG![]()
![]()
dagdag is een kankerdebiel.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef blckbb het volgende:
DAGDAG KOMT TERUG![]()
![]()
Moet je nagaan wat een complete randdebiel jij bent dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
DagDag is de grootste baas des KLB sowieso. Ik ken jou niet eens, moet je nagaan
:/ Mijn naam begint uit te stervenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:06 schreef Japsnars het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/easy
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/poesquote:Op zondag 6 juni 2010 14:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Negeria
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
DagDag is de grootste baas des KLB sowieso.
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/kutquote:Op zondag 6 juni 2010 14:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/poes
Komt hier iets verkondigen terwijl ik hem nog nooit gezien heb in SC... dus kom niet pratenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
DagDag is de grootste baas des KLB sowieso. Ik ken jou niet eens, moet je nagaan
Ik ken jou ook niet. Opflikkeren.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Helemaal niet, DagDag is een tong80 figuur dat alleen maar verhalen loopt te verzinnen en die in een uiterst irritante vorm postquote:Op zondag 6 juni 2010 14:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
hahaquote:Op zondag 6 juni 2010 14:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben gewoon echt m'n hersenen aan het pijnigen omdat ik een keer iets leuks in m'n fotoboek wil zetten. Maar er komt 0,0 resultaat uit.
Zal ik doen, ze vond je een schatje.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:10 schreef Otis2.0 het volgende:
wolvendagen doe je moeder de groetjes van me oke![]()
Lol whut?quote:
Geniaal dusquote:Op zondag 6 juni 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niet, DagDag is een tong80 figuur dat alleen maar verhalen loopt te verzinnen en die in een uiterst irritante vorm post
Shit just hit the fan.quote:
=$quote:Op zondag 6 juni 2010 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik doen, ze vond je een schatje.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
moet even foto maken van jasje en dan plaats ik wel
pics van kurkquote:Op zondag 6 juni 2010 14:10 schreef Allure_ het volgende:
Het liefste zet ik Kurk erin. Heb ik meteen een goed uitzicht.
Ik ging afgelopen donderdag op een vis staan bij het strand.quote:
Waar is hij dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hij Komt, Hij Komt, die goeie ouwe .......
Inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alsof die olie een stuk uit die vis vreet
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:10 schreef Allure_ het volgende:
Het liefste zet ik Kurk erin. Heb ik meteen een goed uitzicht.
Hij zit nog stil af te wachten in de krochten van het digitale netwerk Internet. Wachtend tot hij toe kan slaan.quote:
Dat is leuk. Maar om het nou constant hier neer te zetten als je iets regelt gaat te fur.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Otis2.0 het volgende:
door mij is een meisje gisteren 2 uur te laat thuisgekomen en nu mag ze volgende week niet uit. JA IK REGEL MEISJES DIE OP EEN BEPAALDE TIJD THUIS MOETEN ZIJN SO WHAT DONT JUDGE ME
Ja, nog bedankt.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Otis2.0 het volgende:
door mij is een meisje gisteren 2 uur te laat thuisgekomen en nu mag ze volgende week niet uit. JA IK REGEL MEISJES DIE OP EEN BEPAALDE TIJD THUIS MOETEN ZIJN SO WHAT DONT JUDGE ME
Oke.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hij zit nog stil af te wachten in de krochten van het digitale netwerk Internet. Wachtend tot hij toe kan slaan.
Ik ging mij gister aan een 14-jarige wagen, maar het beviel mij toch niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Omdat jij het niet ziet help ik je maar even. NIEMAND van de SC kliek zit op jouw berichten te wachten dus je praat tegen lucht.. ksjjjjtquote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hij zit nog stil af te wachten in de krochten van het digitale netwerk Internet. Wachtend tot hij toe kan slaan.
Oké.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Beetje sad, ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is leuk. Maar om het nou constant hier neer te zetten als je iets regelt gaat te fur.
Jawel, hosselverhalen alles.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is leuk. Maar om het nou constant hier neer te zetten als je iets regelt gaat te fur.
Dan is het goed.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je haten, ik moet toch m'n territorium afbakenen.
Gisteren super mooie brunette die beetje italiaans leek.. Nee, gaat ze met een lompe nederlandse boerquote:Op zondag 6 juni 2010 14:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ging mij gister aan een 14-jarige wagen, maar het beviel mij toch niet.
Oke ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden. Ik wel. Sommige users horen nu eenmaal in KLB.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat jij het niet ziet help ik je maar even. NIEMAND van de SC kliek zit op jouw berichten te wachten dus je praat tegen lucht.. ksjjjjt
Ga weg, naar PUB.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden. Ik wel. Sommige users horen nu eenmaal in KLB.
Dat denk ik ook van al die dushi's die op van die foute jongens vallen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gisteren super mooie brunette die beetje italiaans leek.. Nee, gaat ze met een lompe nederlandse boer
Echt hoe kan een meid met zulke klasse daarop vallen?
Ik heb het nu even over blcbb ( wat een klote naam ookquote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden. Ik wel. Sommige users horen nu eenmaal in KLB.
sorryquote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb het nu even over blcbb ( wat een klote naam ook)
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat denk ik ook van al die dushi's die op van die foute jongens vallen.
Ok, doei.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus ik hoor thuis in C&H en MUZ en POL.
En ONZ zie ikquote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
ja inderdaad. Super saiyan haar en oranje huidje.. Zijn toch geen mannenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik denk dat van ieder meisje dat niet met mij is.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja en dit is KLB SC.. Gesloten kliekquote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vroeger vond ik je nog wel een prima user maar ONZ? The fuck, dudequote:
Ik merk het jaquote:Op zondag 6 juni 2010 14:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja en dit is KLB SC.. Gesloten kliek
Ik heb het meer over het type stoere, doch foute Mocro, Turk danwel negroïde.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja inderdaad. Super saiyan haar en oranje huidje.. Zijn toch geen mannen
VOND JE MIJ EEN PRIMA USER?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vroeger vond ik je nog wel een prima user maar ONZ? The fuck, dude
KLB of KLB SC?quote:
Word.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat van ieder meisje dat niet met mij is.
Wat haten. Foute jongensquote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
de ONZ SC is door KLB'ers gemaaktquote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik merk het jaEn dan zijn de ONZ SC's juist daardoor gesloten
![]()
Allemaal 1 pot nat, allochtonen en guido's.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het type stoere, doch foute Mocro, Turk danwel negroïde.
Ja je had het over nederlandersquote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het type stoere, doch foute Mocro, Turk danwel negroïde.
Als het deze zomer lekker weer wordt, zou een barbecue bij mij kunnen.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als het deze zomer lekker weer wordt, zou een barbecue bij mij kunnen.
Nooit, nooit.quote:
Ja, en rietjes hebben we nog wel ergens.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Neem je dan wel vegaburgers en broccoli mee voor Skylark?
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Neem je dan wel vegaburgers en broccoli mee voor Skylark?
KLB meet is in groningenquote:
Kom naar het gezellige Ravenswaaij dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
KLB meet is in groningen
Als ik ooit ga dan moet het de SC meet zijn in damsco of utrecht bijvoorbeeld..
.. ?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit, nooit.
Lamon. was er in zijn eentje, althans dat zegt hij.
qftquote:Op zondag 6 juni 2010 14:29 schreef Allure_ het volgende:
Op de meet mogen kurk, NG, Ynuhh, rv, wd en ik komen.
watquote:Op zondag 6 juni 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, mensen die hun tong in de keel van een veertienjarige steken, mogen niet komen. En dan heb ik het over diegene die dat dit jaar nog gedaan hebben.
Owja, er is er wel eentje geweest van de SC, idd.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
.. ?
Ik wou toen wel naar meet van ananas en co maar dat was met de toffe bazen in amsterdam toen.... Mja, kwam net terug uit Hamburg die avond en helemaal verrot
Ja dat was die dan denk en dan ook echt alleen van SC.. Want van die echte KLB meet foto's word ik niet vrolijk vanquote:Op zondag 6 juni 2010 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja, er is er wel eentje geweest van de SC, idd.
Daar stond juicyhil op..quote:Op zondag 6 juni 2010 14:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dat was die dan denk en dan ook echt alleen van SC.. Want van die echte KLB meet foto's word ik niet vrolijk van
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, en rietjes hebben we nog wel ergens.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef Otis2.0 het volgende:
I WENT TO GO SEE THE DOCTOR
TO FIND OUT WHAT I HAD
HE TOLD ME TO LISTEN TO USHER
CAUSE BOOOY YOU GOT IT BAD
De gastenlijst wordt met de minuut kleiner.quote:
Jonge, daar was ik bijquote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Er is ooit een SC meet geweest met De_Ananas en afcajos enzo volgens mij![]()
Je drinkt cola door een rietje, wat denk jij.quote:
Ja, die bedoelde kurk.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Er was ook ooit een meet met NG en Gers.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Spikri, Spijkcity, Spijkenisse.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef Allure_ het volgende:
Besloten SC meeting bij wd thuis. Waar woon je ook alweer, babe?
we zitten in dezelfde onderzeeboot voor D66quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet gaan stemmen. Ik dacht eerst even aan D66 maar HRA afschaffen en kilometerheffing staan me totaal niet aan. Dus toch maar VVD denk ik. Of CDA. =$
Ja en jij bent 25% Zweeds, wat is je punt?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je drinkt cola door een rietje, wat denk jij.
Dat is dezelfde.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er was ook ooit een meet met NG en Gers.
obvious trollquote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er was ook ooit een meet met NG en Gers.
Dat je homo bent.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja en jij bent 25% Zweeds, wat is je punt?
Wat nuquote:Op zondag 6 juni 2010 14:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
we zitten in dezelfde onderzeeboot voor D66
Maar niet op mijn barbecue. Dalijk ga je nog vertellen wat voor vetarm product je nu weer hebt ingeslagen.quote:
Ja, hij is tof.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
Zullen we Laki ook uitnodigen? Ik vind hem wel tof.
Nee. Volgens mij ben jij het daar alleen maar mee eens omdat het van D66 komt. Als Pechtold zou zeggen dat er 9 dagen in een week zitten zou jij het ook geloven.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:37 schreef Skylark. het volgende:
Weg met de HRA, kom maar hier met die kilometerheffing.
Stoere meid.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar niet op mijn barbecue. Dalijk ga je nog vertellen wat voor vetarm product je nu weer hebt ingeslagen.
Diep vanbinnen huil je. Misschien geef ik je wel een kans.quote:
Jij mag ook wel komen, jij bent ook leuk.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef Maisnon het volgende:
wd mag ik ook op de meeeeeeet koooomeeeeeeeeeen? Dan gaan we picknicken in die gigantische tuin van jullieee en dan neem ik mn gitaar mee en mijn gouden ring en zijn er vliegtuigstoelen? miljoenen bijbedoelingen en bovendien?
Nee, ik vind het gewoon schandalig dat mensen die een huis van 1M kunnen kopen daar ook nog hypotheekrenteaftrek over krijgen. En de kilometerheffing vind ik ook fair, de vervuiler betaalt.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij ben jij het daar alleen maar mee eens omdat het van D66 komt. Als Pechtold zou zeggen dat er 9 dagen in een week zitten zou jij het ook geloven.
Ik heb echt geen idee of ik nou D66 of VVD ga stemmen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet gaan stemmen. Ik dacht eerst even aan D66 maar HRA afschaffen en kilometerheffing staan me totaal niet aan. Dus toch maar VVD denk ik. Of CDA. =$
Je praat echt dom dus hou je mond maar.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Diep vanbinnen huil je. Misschien geef ik je wel een kans.
Als je nu de HRA gaat afschaffen kan jij pas over 35 jaar een huis kopen, dat weet je?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon schandalig dat mensen die een huis van 1M kunnen kopen daar ook nog hypotheekrenteaftrek over krijgen. En de kilometerheffing vind ik ook fair, de vervuiler betaalt.
Ik maar 3 en een kwartquote:
watquote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Otis is me aan het hosselen volgens mij
Heeft iemand ooit al pics van Laki en BP gezien?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
Zullen we Laki ook uitnodigen? Ik vind hem wel tof.
Ik denk dat je te oud bent, trap er niet in.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Otis is me aan het hosselen volgens mij
Ja maar D66 is dus wel voor die kastjesquote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of ik nou D66 of VVD ga stemmen.
D66 is een pro wat betreft het drugsbeleid.
En ook kilometerheffing ben ik wel voorstander van, zij het in de vorm van accijnzen en dus niet in de vorm van gure kastjes.
VVD daarentegen pleit voor het behoud van de hypotheekrenteaftrek wat ik ook wel belangrijk vind.
Ze zijn in ieder geval gelukkig wel beide voor een sociaal leenstelsel.
17 valt nog binnen de range hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je te oud bent, trap er niet in.
Dat wordt dan sowieso gefaseerd afgeschaft, en zoiets zal heus niet gebeuren. Huursubsidie moet er niet uit, ik vind wel dat mensen die gewoon modaal zitten niet in subsidiewoningen mogen resideren (ik zei residerenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je nu de HRA gaat afschaffen kan jij pas over 35 jaar een huis kopen, dat weet je?
En als je de HRA wil afschaffen moet ook de huursubsidie eruit. Gelijke kansen voor iedereen toch
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je praat echt dom dus hou je mond maar.
Dalijk wil hij me meeten. Wat dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je te oud bent, trap er niet in.
Je betaald gewoon belasting en krijgt daar weer een deel van terug. Zonder hypotheekrenteaftrek zullen de huizenprijzen toch alleen maar gaan dalen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon schandalig dat mensen die een huis van 1M kunnen kopen daar ook nog hypotheekrenteaftrek over krijgen. En de kilometerheffing vind ik ook fair, de vervuiler betaalt.
Onzin, voor iedereen moet hetzelfde beschikbaar zijn. Als ik niet veel geld wil uitgeven aan een woning omdat ik niet veel thuis ben moet ik een subsidiewoning kunnen krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik vind wel dat mensen die gewoon modaal zitten niet in subsidiewoningen mogen resideren (ik zei resideren).
Ik kom met vervoer en WEG is je moerquote:Op zondag 6 juni 2010 14:43 schreef Allure_ het volgende:
Je wait niet van mij ik maak je 1 met de vloer.
Ja dat is dus een beetje het dilemmaquote:Op zondag 6 juni 2010 14:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar D66 is dus wel voor die kastjes![]()
Als je zo'n hoog inkomen hebt dat je een huis van 1M kan betalen heb je geen HRA nodig. En sowieso niet op een 2e huis.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je betaald gewoon belasting en krijgt daar weer een deel van terug. Zonder hypotheekrenteaftrek zullen de huizenprijzen toch alleen maar gaan dalen.
Daarnaast betaal je ook nog gewoon WOZ belasting over je huis.
Condooms meenemen.quote:
Oja, dat was het.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net doen of je hem wilt en dan op 't laatst cockblocken.
Ik heb condooms van de H&M.quote:
Ja je deed niet eens mee met de McFeast.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:45 schreef Skylark. het volgende:
Otis, maar even eerlijk. Heb je last van mijn normaliter gezonde levensstijl gehad met carnaval?
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja je deed niet eens mee met de McFeast.
En het was ook wel genant dat ik steeds vier bier en een rietje moest bestellen.
Kngggggrrrrrrrtttttttt proest HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 6 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja je deed niet eens mee met de McFeast.
En het was ook wel genant dat ik steeds vier bier en een rietje moest bestellen.
Wij hebben een huis voor een kleine 800k gekocht en flink verbouwd waardoor hij nu ook boven de 1M uitkomt. We kunnen het echter allemaal echt niet zo 1-2-3 betalen en ons oude huis krijgen we aan de straatstenen niet kwijt. Zonder HRA gaat dat alleen maar lastiger worden en zijn we helemaal de sjaakquote:Op zondag 6 juni 2010 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je zo'n hoog inkomen hebt dat je een huis van 1M kan betalen heb je geen HRA nodig. En sowieso niet op een 2e huis.
I rest my case.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
. Ik at geen 24 hamburgers a la Seagal maar toch zeker wel 2 McChickens.
Seagalquote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
. Ik at geen 24 hamburgers a la Seagal maar toch zeker wel 2 McChickens.
Je opent nu zo veel wegen voor slechte grappenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb condooms van de H&M.Die lagen daar zo, die actie deden ze vorig jaar ook. Maar nu lagen ze gewoon te liggen en ik dacht fuck jullie, ik pak ze zelf wel. Zaten er twee ik elk pakje. Heb ik 4 durex condooms. Jeweet.
Dat kon je allemaal vantevoren weten, en als je een huis boven je inkomen koopt, tja..quote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wij hebben een huis voor een kleine 800k gekocht en flink verbouwd waardoor hij nu ook boven de 1M uitkomt. We kunnen het echter allemaal echt niet zo 1-2-3 betalen en ons oude huis krijgen we aan de straatstenen niet kwijt. Zonder HRA gaat dat alleen maar lastiger worden en zijn we helemaal de sjaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |