quote:Op zondag 6 juni 2010 14:10 schreef Allure_ het volgende:
Het liefste zet ik Kurk erin. Heb ik meteen een goed uitzicht.
Hij zit nog stil af te wachten in de krochten van het digitale netwerk Internet. Wachtend tot hij toe kan slaan.quote:
Dat is leuk. Maar om het nou constant hier neer te zetten als je iets regelt gaat te fur.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Otis2.0 het volgende:
door mij is een meisje gisteren 2 uur te laat thuisgekomen en nu mag ze volgende week niet uit. JA IK REGEL MEISJES DIE OP EEN BEPAALDE TIJD THUIS MOETEN ZIJN SO WHAT DONT JUDGE ME
Ja, nog bedankt.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Otis2.0 het volgende:
door mij is een meisje gisteren 2 uur te laat thuisgekomen en nu mag ze volgende week niet uit. JA IK REGEL MEISJES DIE OP EEN BEPAALDE TIJD THUIS MOETEN ZIJN SO WHAT DONT JUDGE ME
Oke.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hij zit nog stil af te wachten in de krochten van het digitale netwerk Internet. Wachtend tot hij toe kan slaan.
Ik ging mij gister aan een 14-jarige wagen, maar het beviel mij toch niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Omdat jij het niet ziet help ik je maar even. NIEMAND van de SC kliek zit op jouw berichten te wachten dus je praat tegen lucht.. ksjjjjtquote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hij zit nog stil af te wachten in de krochten van het digitale netwerk Internet. Wachtend tot hij toe kan slaan.
Oké.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Beetje sad, ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is leuk. Maar om het nou constant hier neer te zetten als je iets regelt gaat te fur.
Jawel, hosselverhalen alles.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is leuk. Maar om het nou constant hier neer te zetten als je iets regelt gaat te fur.
Dan is het goed.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ga je haten, ik moet toch m'n territorium afbakenen.
Gisteren super mooie brunette die beetje italiaans leek.. Nee, gaat ze met een lompe nederlandse boerquote:Op zondag 6 juni 2010 14:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ging mij gister aan een 14-jarige wagen, maar het beviel mij toch niet.
Oke ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden. Ik wel. Sommige users horen nu eenmaal in KLB.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat jij het niet ziet help ik je maar even. NIEMAND van de SC kliek zit op jouw berichten te wachten dus je praat tegen lucht.. ksjjjjt
Ga weg, naar PUB.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden. Ik wel. Sommige users horen nu eenmaal in KLB.
Dat denk ik ook van al die dushi's die op van die foute jongens vallen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gisteren super mooie brunette die beetje italiaans leek.. Nee, gaat ze met een lompe nederlandse boer
Echt hoe kan een meid met zulke klasse daarop vallen?
Ik heb het nu even over blcbb ( wat een klote naam ookquote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden. Ik wel. Sommige users horen nu eenmaal in KLB.
sorryquote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb het nu even over blcbb ( wat een klote naam ook)
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat denk ik ook van al die dushi's die op van die foute jongens vallen.
Ok, doei.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus ik hoor thuis in C&H en MUZ en POL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |