Mexicoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arjen Robben heeft zo juist gebleseerd het veld verlaten in de wedstrijd tegen Mexico.
Het zou toch niet zo zijn dat het echt mis is he! .![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:52 schreef Vandergeld het volgende:
Jeetje, en ik maar Nederland Hongarije kijken, speelt Robben tegen Mexico
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Bensel het volgende:
ik denk gewoon dat men Robben meegenomen heeft als soort van bliksemafleider voor blessures. Blessures voor andere spelers krijgen gewoon geen kans, omdat ze al afgevangen worden door Robben
Na 1 juni kan je toch niet meer wisselen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Saekerhett het volgende:
Aan de andere kant, nu kan Van Nistelrooij wellicht alsnog opgeroepen worden als het ECHT mis is...
Als vervanger van een buiten speler ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Saekerhett het volgende:
Aan de andere kant, nu kan Van Nistelrooij wellicht alsnog opgeroepen worden als het ECHT mis is...
Ben benieuwd of ze hem dan nog meenemen..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koeman: waarschijnlijk hamstring, 2-3 weken
Koeman ziet net zoveel als wij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan zou hij de 19e dus kunnen spelen (invallen) en misschien dus alleen de eerste wedstrijd missen. Maarja, afwachten maar...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Bensel het volgende:
ik denk gewoon dat men Robben meegenomen heeft als soort van bliksemafleider voor blessures. Blessures voor andere spelers krijgen gewoon geen kans, omdat ze al afgevangen worden door Robben
Komt ie na de poulefase dr in en speelt ie iedereen kapot.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk... Overvloedig insmeren met placenta en hij is er over een weekje weer klaar voorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hem dan nog meenemen..
Bij blessures wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef Silv het volgende:
[..]
Na 1 juni kan je toch niet meer wisselen?
Nee. Doe maar niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:57 schreef Saekerhett het volgende:
We hebben genoeg buitenspelers met Elia en Babel. Van Nistelrooy zou dan mooi meekunnen als 2e spits achter Van Persie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als vervanger van een buiten speler ?
Dan haal je Lens er bij. Maar laten we hopen dat het niet nodig is.
Ik wist dat hij niet te vertrouwen was!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:01 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ja, Dirkie zorgde er met z'n voodoo-technieken voor dat Robben een debiel hakje probeerde...
En dan was het erger geweest, want nu kan hij nog bijna 1,5 week rusten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:02 schreef Jojoke het volgende:
Nou ja, het had ook kunnen gebeuren in de eerste 10 minuten tegen Denemarken.
jawel, bij blessures wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef Witteveldroos het volgende:
Er mag zo vlak voor het wk toch geen speler meer worden opgeroepen?
wel bij ernstige blessures, tot (afaik) 4 dagen voor de eerste wedstrijd van het land in kwestie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef Witteveldroos het volgende:
Wel bij een blessure.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef Witteveldroos het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Dat was positief vandaag ja wat een held die Eliaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:06 schreef Nappie-Oleon het volgende:
het is weer zover...maar met elia als vervanger moeten we de poulefase wel door kunnen komen
Oh, niks aan het handje dus...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:06 schreef Merkie het volgende:
Robben hebben we in de poulefase toch niet nodig, dus maakt niet uit. Dit verhoogt onze kansen op het wereldkampioenschap alleen maar. Als hij in de poulefase geblesseerd zou raken ben je hem kwijt in de knock-outfase.
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:06 schreef Merkie het volgende:
Robben hebben we in de poulefase toch niet nodig, dus maakt niet uit. Dit verhoogt onze kansen op het wereldkampioenschap alleen maar. Als hij in de poulefase geblesseerd zou raken ben je hem kwijt in de knock-outfase.
Ik heb al vaker gepost dat dit overal kan gebeuren.quote:
Ferdinand gisteren nog. Ik denk dat de Engelsen daar meer wakker van moeten liggen. Hoe goed onze aanval ook is, zonder Robben hebben we nog steeds een topaanval.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gepost dat dit overal kan gebeuren.
Ook op trainingen zijn in het verleden al spelers geblasseerd geraakt op een groot toernooi.
Je bedoeltquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:13 schreef Saekerhett het volgende:
................................................. Van Nistelrooy
.......Van der Vaart....................Sneijder...............................Van Persie
Ik zie geen probleem
Kan ook. Wat ik wou zeggen is dat er vrij veel mogelijkheden liggen omdat we er voorin vrij warmpjes bijlopen gelukkig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bedoelt![]()
..............................................Van Persie
....Elia............................... Sneijder............................Van der Vaart.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kon Huntelaar niet die blessure krijgen?
Morgen onder de scan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:16 schreef Swomp het volgende:
Ik ben niet meer aan het kijken ! al meer bekend ?
Ik dacht meteen hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Inderdaad. Natuurlijk is Robben één van de beste spelers ter wereld en wellicht de beste speler van Nederland, maar zijn blessure is niet kritisch voor het team. Ik denk dat dat een blessure voor Van Bommel of Heitinga voor meer problemen zorgt dan een blessure voor Robben. We hebben genoeg goede aanvallers (ook zonder Robben) om elk team te kunnen verslaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan ook. Wat ik wou zeggen is dat er vrij veel mogelijkheden liggen omdat we er voorin vrij warmpjes bijlopen gelukkig.
True, er werd constant gezegd, we hebben zoveel goede spelers dat er keuze's gemaakt moeten worden, zelfs met een blessure hebben we nog spelers genoeg over... maar toch voelt het kut, hij was mijn favoriet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Natuurlijk is Robben één van de beste spelers ter wereld en wellicht de beste speler van Nederland, maar zijn blessure is niet kritisch voor het team. Ik denk dat dat een blessure voor Van Bommel of Heitinga voor meer problemen zorgt dan een blessure voor Robben. We hebben genoeg goede aanvallers (ook zonder Robben) om elk team te kunnen verslaan.
Zeker, maar men overdrijft nogalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef JDx het volgende:
[..]
True, er werd constant gezegd, we hebben zoveel goede spelers dat er keuze's gemaakt moeten worden, zelfs met een blessure hebben we nog spelers genoeg over... maar toch voelt het kut, hij was mijn favoriet.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef EchoAlpha het volgende:
Poll: Robben heeft een gescheurde...anus maagdenvlies hamstring
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
dat boeit de meeste niet zo maar het gaat er vooral om dat we bang zijn dat hij het HELE WK mist en vervangen wordt!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zeker, maar men overdrijft nogal. Als hij twee weken uit de roulatie is is er helemaal niks aan de hand. Denemarken en Japan winnen we ook wel van zonder Robben hoor
. Men doet net alsof de kwaliteit van het Nederlands elftal zonder Robben gelijkwaardig is aan die van een land als Denemarken ofzo. Onzin.
Nee, die probeert niet nog even een knullig hakje.:')quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het zou mooi zijn als ie in de 8ste finales weer mee kan doen en dan alsnog de topper wordt van het wk!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dat boeit de meeste niet zo maar het gaat er vooral om dat we bang zijn dat hij het HELE WK mist en vervangen wordt!
Huntelaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, die probeert niet nog even een knullig hakje.:')
daar hopen we met zn allen op, tenminste als die placenta dokter aan de slag kan..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:25 schreef JDx het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als ie in de 8ste finales weer mee kan doen en dan alsnog de topper wordt van het wk!
Mooi geïnspireerd door mijn post maar je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
Even relativeren jongens, de achtste finale is pas op 28 (!) juni, dus over 23 dagen. Dat zijn RUIM 3 weken. Voordeel: in de knock-out fase een herstelde Robben die geen kans heeft gehad om in de groepsfase geblesseerd te raken
Tenzij hij natuurlijk weer wat heeft gescheurd, dan gaat dit hele verhaal niet op
Allemaal achterafgelul, waar je niks aan hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:07 schreef MaTriCX het volgende:
Waarom doet die nou in hemelsnaam een hakje. In plaats van dat die gewoon doet zoals die normaal doet, kappen met links en schieten. Geen blessure en iedereen blij met 6 - 1
Beter goed gejat dan slecht bedacht toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mooi geïnspireerd door mijn post maar je hebt helemaal gelijk.
Over een jaar zal Robben vast weer kunnen spelenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:34 schreef Moonlighter het volgende:
2 juni beginnen de kwart finales.
Lolquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Over een jaar zal Robben vast weer kunnen spelen
mee eens, maar 1 maand niet of nauwelijks voetballen en dan er gelijk staan in een kwartfinale op een WK voetbal wat het aller aller aller hoogste podium is met alleen maar wereldsterren en waar je dus 110% fit moet zijn om het verschil te kunnen maken = onhaalbaar en uitgeslotenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:34 schreef Moonlighter het volgende:
Robben heeft een maand de tijd om fit te worden!
2 juni beginnen de kwart finales. Tot die tijd moeten wij gewoon kunnen winnen zonder Robben
quote:Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Arjen Robben wilde zich direct na zijn blessure in de oefeninterland tegen Hongarije in het ziekenhuis melden voor een scan van zijn gekwetste hamstring, maar de scan kan pas morgen gemaakt worden.
Het Nederlands elftal vliegt vanavond al naar Zuid-Afrika, waar het WK gehouden wordt. Robben zal sowieso niet meevliegen, maar zich morgen in het ziekenhuis melden. "Het heeft geen zin om hem nu te laten vliegen”, zei bondscoach Bert van Marwijk direct na de wedstrijd.
Robbens vrouw Bernadien mocht de kleedkamer van Oranje in, waar haar gekwetste man was. Hij zat naar zeggen helemaal stuk.
Precies dat dus iedereen verwacht dat wanneer Robben weer kan mee doen hij ook gelijk weer het verschil kan maken. Dat lukt natuurlijk nooit of het moet een klein wonder heten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mee eens, maar 1 maand niet of nauwelijks voetballen en dan er gelijk staan in een kwartfinale op een WK voetbal wat het aller aller aller hoogste podium is met alleen maar wereldsterren en waar je dus 110% fit moet zijn om het verschil te kunnen maken = onhaalbaar en uitgesloten
Je zegt maar wat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:56 schreef Witteveldroos het volgende:
De buren hebben de oranje slingers en vlag al weer opgeborgen
Bron?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:13 schreef Moonlighter het volgende:
AMSTERDAM - De hamstring van Arjen Robben is vrijwel zeker gescheurd. De aanvaller zei tegen de medische staf van hyet Nederlands elftal dat hij iets hoorde scheuren.
Morgen ondergaat Robben een scan en een echo om de ernst van de kwetsuur duidelijk te maken. Hij vliegt dan ook niet met de rest van de selectie vanavond mee naar Zuid-Afrika
![]()
![]()
Eerst dus maar even wachten tot er een echte krant met het nieuws komt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:20 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)tml?sn=wkvoetbal2010
quote:Van Marwijk heeft echter goede hoop dat Robben nog van waarde kan zijn voor Oranje in Zuid-Afrika. Zonder het zelf met zoveel woorden te zeggen, liet de bondscoach wel weten dat hij Robben bij de selectie houdt als de kans bestaat dat hij bijvoorbeeld na de groepsfase nog in actie kan komen. "Ik denk wel in die richting ja”, aldus Van Marwijk. "Ik heb nu een vliegreis van elf uur om daarover na te denken.”
Anders mee in de rol van Beckham.quote:
Robben is wel een speler die zoiets zou kunnen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mee eens, maar 1 maand niet of nauwelijks voetballen en dan er gelijk staan in een kwartfinale op een WK voetbal wat het aller aller aller hoogste podium is met alleen maar wereldsterren en waar je dus 110% fit moet zijn om het verschil te kunnen maken = onhaalbaar en uitgesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:20 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)tml?sn=wkvoetbal2010
Ja, als zijn blessure binnen graad 2 valt. Wacht dat nou eerst maar eens af.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:15 schreef Tware het volgende:
http://www.fysio-groningen.nl/artikelen.asp?artikel_id=9
IN het gunstigste geval dus 2-3 weken herstellen, ongunstigste 2 maanden
Hamstring kun je wel horen 'knakken' maar scheuren is idd vrij knap.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:47 schreef Smoofie het volgende:
Telegraaf hahah, erg knap van een persoon, om je eigen spieren nog wel te horen scheuren.
Bij een serieuze blessure of ongeval kan een speller nog vervangen worden 24 uur voordat het wk begint. Mocht Robben dus echt ernstig geblesseerd blijken te zijn, dan zou Nederland iemand anders kunnen meenemen. Alhoewel het niet logisch is dat van Nistelrooy het is, omdat we al twee centrale spitsen hebben met van Persie en Huntelaar. Maar niks is onmogelijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef Silv het volgende:
[..]
Na 1 juni kan je toch niet meer wisselen?
Geen ervaring mee, maar ik heb wel een keer bij volleybal iemand zijn milt horen scheuren.... Dat was niet cool.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:47 schreef Smoofie het volgende:
Telegraaf hahah, erg knap van een persoon, om je eigen spieren nog wel te horen scheuren.
Dat is niet echt een begrip te noemen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef xGrunt het volgende:
Bij Robben gaat het begrip ''chocoladebeen'' iets te letterlijk op ......
kleine verbeteringquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:32 schreef xGrunt het volgende:
[..]
Bij een serieuze blessure of ongeval kan een speller nog vervangen worden 24 uur voordat het wk begint. een team zijn eerste wedstrijd speelt
En hem dan met 6-1 voor nog door laten spelen.:')quote:"Ik had liever de wedstrijd verloren en
Arjen heel gehouden",zei Van Marwijk.
Met een volledig afgescheurde hamstring ben je ook wel wat langer zoet dan een paar weken. Is ook vrij zeldzaam.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:49 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Hamstring kun je wel horen 'knakken' maar scheuren is idd vrij knap.
Wij hopen met je meequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik denk dat het mee zal vallen. Morgen weten we meer
In ons universum of dat van Arjen Robben? Want als iemand zo'n uitzonderlijke blessure kan presteren, dan is het helaas onze sterspeler welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:46 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Met een volledig afgescheurde hamstring ben je ook wel wat langer zoet dan een paar weken. Is ook vrij zeldzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |