jawel, bij blessures wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef Witteveldroos het volgende:
Er mag zo vlak voor het wk toch geen speler meer worden opgeroepen?
wel bij ernstige blessures, tot (afaik) 4 dagen voor de eerste wedstrijd van het land in kwestie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef Witteveldroos het volgende:
Wel bij een blessure.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef Witteveldroos het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Dat was positief vandaag ja wat een held die Eliaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:06 schreef Nappie-Oleon het volgende:
het is weer zover...maar met elia als vervanger moeten we de poulefase wel door kunnen komen
Oh, niks aan het handje dus...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:06 schreef Merkie het volgende:
Robben hebben we in de poulefase toch niet nodig, dus maakt niet uit. Dit verhoogt onze kansen op het wereldkampioenschap alleen maar. Als hij in de poulefase geblesseerd zou raken ben je hem kwijt in de knock-outfase.
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:06 schreef Merkie het volgende:
Robben hebben we in de poulefase toch niet nodig, dus maakt niet uit. Dit verhoogt onze kansen op het wereldkampioenschap alleen maar. Als hij in de poulefase geblesseerd zou raken ben je hem kwijt in de knock-outfase.
Ik heb al vaker gepost dat dit overal kan gebeuren.quote:
Ferdinand gisteren nog. Ik denk dat de Engelsen daar meer wakker van moeten liggen. Hoe goed onze aanval ook is, zonder Robben hebben we nog steeds een topaanval.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gepost dat dit overal kan gebeuren.
Ook op trainingen zijn in het verleden al spelers geblasseerd geraakt op een groot toernooi.
Je bedoeltquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:13 schreef Saekerhett het volgende:
................................................. Van Nistelrooy
.......Van der Vaart....................Sneijder...............................Van Persie
Ik zie geen probleem
Kan ook. Wat ik wou zeggen is dat er vrij veel mogelijkheden liggen omdat we er voorin vrij warmpjes bijlopen gelukkig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bedoelt![]()
..............................................Van Persie
....Elia............................... Sneijder............................Van der Vaart.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kon Huntelaar niet die blessure krijgen?
Morgen onder de scan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:16 schreef Swomp het volgende:
Ik ben niet meer aan het kijken ! al meer bekend ?
Ik dacht meteen hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kon Huntelaar niet die blessure krijgen?
Inderdaad. Natuurlijk is Robben één van de beste spelers ter wereld en wellicht de beste speler van Nederland, maar zijn blessure is niet kritisch voor het team. Ik denk dat dat een blessure voor Van Bommel of Heitinga voor meer problemen zorgt dan een blessure voor Robben. We hebben genoeg goede aanvallers (ook zonder Robben) om elk team te kunnen verslaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan ook. Wat ik wou zeggen is dat er vrij veel mogelijkheden liggen omdat we er voorin vrij warmpjes bijlopen gelukkig.
True, er werd constant gezegd, we hebben zoveel goede spelers dat er keuze's gemaakt moeten worden, zelfs met een blessure hebben we nog spelers genoeg over... maar toch voelt het kut, hij was mijn favoriet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Natuurlijk is Robben één van de beste spelers ter wereld en wellicht de beste speler van Nederland, maar zijn blessure is niet kritisch voor het team. Ik denk dat dat een blessure voor Van Bommel of Heitinga voor meer problemen zorgt dan een blessure voor Robben. We hebben genoeg goede aanvallers (ook zonder Robben) om elk team te kunnen verslaan.
Zeker, maar men overdrijft nogalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef JDx het volgende:
[..]
True, er werd constant gezegd, we hebben zoveel goede spelers dat er keuze's gemaakt moeten worden, zelfs met een blessure hebben we nog spelers genoeg over... maar toch voelt het kut, hij was mijn favoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |